מכבי נתניה 09/10: מסיימים את העונה במקום העשירי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏6/7/09.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הכל עניין של כסף. תראו את בית"ר, לקחו אליפויות בזכות כסף, האוליגרך החליט שנמאס לו ופתאום העתיד של בית"ר נראה מאוד מעורער. יאמר הגיע, השקיע כספים, הגיע להישגים יחסיים, עכשיו נמאס לו אז גם נתניה במין מלחמת הישרדות. אין לנתניה מה לדאוג, למזלה הליגה גדלה ל-16 קבוצות, אם היינו בליגה של 12 קבוצות אולי היה אפשר לדבר על עונה קשה בתחתית, אבל בליגה של 16 קבוצות אני כמעט משוכנע שנתניה תמצא את מקומה באיזור האמצע פלוס מינוס, אולי המצב הנוכחי יעיר קצת את האוהדים של נתניה שנעלמו ממפת הכדורגל בשנים האחרונות.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה שבינתיים אנחנו יחסית רחוקים מזה, אי אפשר שלא להיזכר בסנץ. מדי שבוע זה נראה דומה יותר ואני מתחיל לפחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/09
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    השאלה היא לא באיה מקום תסיים מכבי נתניה אלא כמה נקודות העונה תשיג מכבי נתניה, קבוצה מאוד מאוד חלשה ואני מתפלא ששליו מנשה וזאב חיימוביץ' עדיין שם, את האמת אם הם לא שם אני חושב שמדובר בקבוצת על תארת הנוער בלבד, מה שכן יש להם את חן עזרא שלדעתי הוא כשרוני ויכול להצליח, חבל ששכטר ופרנסמן נמכרו להפועל ת"א, לדעתי זו טעות של יאמר הם יכלו לחזק מאוד את הקבוצה אבל מה לעשות זו היתה החלטתו של הבעלים שהשקיע והשקיע ופשוט נמאס לו, מי יודע אולי אם יראו שוב שממשיכים לבנות את המגרש יהיו מתקני אימונים שכבר היו אמורים לקום מזמן ויהיה רצון טוב מהעירייה הוא ישוב להשקיע ויזרים לקבוצה שחקנים טובים כי זן הסיבה המרכזית שלדעתי הוא הפסיק הוא הרגיש שעכובדים עליו כי כמעט כל התנאים שציינתי היו אמורים להיות מוכנים, מה גם שהקהל גם ככה לא הגיע למשחקיןם (כנראה בגלל הכרטיסים היקרים). אני רוצה את נתניה מסיימת העונה את הליגה באחד מהארבעת המקומות האחרונים, כך שאו שהיא תרד אוטומטית או שהיא תהיה במבחנים ולדעתי גם שם היא תתקשה או שהיא תישאר איכשהו (אגב זה יהיה תעודת עניות ממשית לליגה שקבוצה עם שחקנים כחול לבד בלבד נשארת אבל כמו שזה יהיה תעודת עניות זה יהיה גם איזושהי הצלחה לנתי עזריה והילדים, כל דבר מעבר הכוונה ומעלה יהיה הפתעה לדעתי). אני מאוד בספק שנתניה תעבור את סליימה לדעתי אם היא תעבור זה עם 1:0 קטן וכמובן שהוא לא ירשים בכלל, אני מקווה בשביל אוהדי נתניה שהם יפגשו את גאלאטסריי אני מקווה רק בשבילם שזה לא יגמר במפכ נפש.
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לא נרד ליגה , בכל זאת יש לנו מגן נבחרת , חיימוביץ' , מנשה , גזל , אלמוג כהן ..
     
  5. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    בנתניה נמצאים כרגע אלמוג כהן, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', שלו מנשה ועוד צעירים מוכשרים.
    בעונה ללא לחץ מיוחד או ציפיות גבוהות, נתניה יכולה בעזרת כדורגל מהנה להיות ההפתעה של הליגה.
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    תעודת עניות לליגה? על איזה ליגה אתה מדבר? ליגת העל? כל שנה כולם בוכים על הזרים העלובים שמסתובבים לנו בליגה, כולל גם אוהדי נתניה שתמיד רצו לראות שחקני בית במקום פועלי הבניין שהביאו, וכעת שזה קורה, אנשים מתהפכים? מה ההבדל בין שחקן ישראלי מבטיח לבין כל אחד מהזרים של הפועל ר"ג, אחי נצרת, הפועל עכו, הפועל רעננה (אם יש לקבוצות האלה זרים בכלל)? אני לא מדבר על השוואה בין הזרים של קבוצת הצמרת, שלרוב, מחוזקות בזרים איכותיים, אלא על קבוצת התחית ומרכז טבלה, שם אין הבדל כזה גדול בין השחקנים הזרים לישראלים, ולפעמים אין הבדל בכלל. הישארות בליגה בכלל לא תחשב הישג, אלא זה יהיה דבר לגימטי בהרכב הנוכחי. מה שכן, הייתי רוצה לראות אותנו מתחזקים בעוד שני שחקנים כדי שנהייה מעבר לקבוצה מרכז טבלה ומטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/09
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הייתם חייבים לשמור על שכטר ופרנסמן טעות קשה שמכרתם אותם ואת האמת את שכטר מכרתם בזול, את פרנסמן יכלתם למכור ביותר לדנים.
     
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    את פרנסמן מכרנו בזול, כי היה אפשר למכור אותו לאירופה בעוד שנה בסכום גדול יותר. על שכטר, לדעתי, יאמר עשה את עסקת חייו. 500 אלף דולר על מחצית מכרטיסו! ועוד אחוזים ממכירה עתידית, ואני מדבר על שחקן של 7 שערים בעונה, פישר קטן שחושב שהוא איזה כוכב, שחקן ללא תכלית שמידי פעם עושה כמה פעולות יפות, ותו לא.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בכל קבוצה אני יכול להתאמץ ולמצוא ארבעה שחקנים מוכשרים מההרכב הראשון. אני למשל לא באמת חושב שמכבי נתניה תרד ליגה או תיהיה עד הסוף במאבקי התחתית, אבל השאלה אם היא מסוגלת להגיע לאמצע הטבלה.

    henry1,
    לקבוצות הקטנות וגם לנתניה, בהחלט קשה להביא זרים איכותיים. אבל אתה מדבר מנקודת מבט של אוהד נתניה בלבד, שראה כל-כך הרבה זרים לא טובים בקבוצה במהלך השנים האחרונות, כאלו שנראו שכדורגל הוא לא המקצוע שלהם. נתניה צריכה לשפר את האספקט הזה של בחירה בזרים, ולא להתעלם ממנו. על כל זר אחד טוב שהיה בנתניה(למשל פרנסמן), אפשר לספור חמישה גרועים, מאוד גרועים. תראה את בני-יהודה שהביאה את גלבאן למשל, גראנקארוב ממכבי פ"ת הוא פרא אדם אבל בלם טוב אם אתה מסתכל מבחינה מקצועית בלבד ויש עוד דוגמאות. לא צריך להיות קיצוניים, לא להשתגע ולהביא זרים בכוח, אבל גם לא לוותר עליהם בכלל. העניין עם נתניה שאני לא ראיתי אותה בינתיים מביאה מספיק שחקנים בכלל, גם לא כאלו מליגות נמוכות או שחקנים שנגמר להם החוזה. זה טוב ויפה להגיד 'הצעירים ישחקו', אבל דקות המשחק שלהם יעלו בהשוואה לשנה שעברה בכל מקרה, גם אם יגיעו שחקנים שמיועדים להרכב הראשון.
    אגב לגבי פרנסמן - אני רשמתי את זה גם בדיון של הפועל ת"א(ואני מקווה שאני לא מנחס) - אל תיהיה כל-כך בטוח שבאמת הייתה הצעה כזו מפתה מדנמרק. אחרת יאמר לעולם לא היה חוזר בו ומסכם עם הפועל, משום שהפועל הייתה מוכנה לרכוש רק את שכטר בשלב מסויים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/09
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ואחרי זה יש אנשים שלא מבינים למה דניאל יאמר בוחר שלא להשקיע עשרות מליוני שקלים בקבוצה. חבל לשרוף את הכסף על קבוצה בלי מגרש אימונים ואצטדיון ביתי שיכול גם לייצר הגנסות לבעלים.
    דניאל יאמר ביצע טעויות והוא ישלם עליהם, אבל הכוונות שלו היו נשארו טובות. הקריזות שלו זה סיפור אחר. הבעיה המרכזית של מכבי נתניה היא האוהדים.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    שלשום הוא היה קוקסינל מפגר והיום הוא עם כוונות טובות?
    הייתי מצפה מיאמר שלפחות ישאיר את כל הכוכבים שלו ולא יפרק את הקבוצה, בנתניה קורה בדיוק מה שאמור לקרות, הקבוצה מתפרקת רק שהיא תתחיל את העונה עם 0 נק' ולא מינוס 9.
     
  13. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכוכבים לא הביאו לו כלום,לא אליפות את האליפות שהוא רצה. במקום זה הוא קיבל מהם תלונות כל הזמן והדלפות בתקשורת,עדיף בלעדיהם.
    הוא הוציא כסף מכיסו הפרטי ואחרי שהוא רואה שההשקעה לא משתלמת הוא רוצה לצמצם הפסדים.
    חוץ מזה הקבוצה לא מתפרקת יש לנו סגל ראוי לליגת העל,בית"ר מתפרקת,לנו יש עוד בעלים שאיכשהו אכפת לו.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דניאל יאמר הוא איש עם כוונות טובות, אבל הוא נותן לכל מיני מצבי רוח להשפיע עליו יותר מדי. קוקסינל מפגר זו לא הגדרה מכובדת ואני חוזר בי. אמרתי את זה ברגע של שברון לב ואני לוקח את הכל בחזרה ומיד אגש לערוך את ההודעה. מה שכן, אי אפשר להגיד שהוא לא מתנהג לעיתים כמו כוסית בת 16 שהחבר שלה זרק אותה.

    שורה תחתונה, המצב פשוט להסברה. דניאל יאמר מאוכזב מהאוהדים ובעיקר מהעירייה. האוהדים מאוכזבים בעיקר מהעירייה וגם מדניאל יאמר. העירייה מאוכזבת מהעסקה הגרועה שהיא סגרה מול חברת 'רמט'. המסקנה, החצים צריכים להיות מכוונים כלפי העירייה.

    תאכלס, על לירן שטראובר ודדי בן דיין לא כאב לי, כי נורא רציתי שילכו בלי שום קשר לקיצוץ או פירוק כזה או אחר. כאב לי שהוא יותר בקלות על בוואן פרנסמן, שהיה יכול להכניס לקבוצה הרבה יותר אחרי המונדיאל בתם העונה הקרובה וגם היה מניה בטוחה בקבוצה מאוד לא בטוחה בעונה הנוכחית.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    קודם כל עריכה:

    בנתניה קורה בדיוק מה שאמור לקרות בבית"ר.

    ברחה לי המילה.

    איזה סגל ראויי יש לכם? אותו סגל שסיים ב0-0 מול הסנדלרים ממלטה שאפילו לא אלופים בארצם?
    הסגל של נתניה נשען על קלמי סבן, זאב חיימוביץ' ושלו מנשה כאשר נתי עזריה הוא המאמן - WOW.
    סורי אבל אני מעדיף את הילדודס של בית"ר, הם כבר הראו שהם יודעים לקחת תארים.