מכבי נתניה 07/08: לותר מתיאוס נחת בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ReL, ‏6/7/07.

  1. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את האמת, לא אבידה גדולה

     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד לא הספקתי להגיב על הקנייה של קלמי סבן. לדעתי נתניה עשתה מהלך טוב מאוד שהחליפה את אוזן בסבן. אוזן היה הנקודה החלשה בחולית ההגנה של נתניה בעונה שעברה. אוזן כבר מאז שעבר לחיפה לא אותו דבר, הגיל עשה את שלו. סבן מגן טוב ממנו והאוהדים אוהבים אותו.
    נתניה אחרי סבן מסודרת לחולטין בהגנה אבל בהתקפה עדיין יש לה בעיות. נתניה מתעכבת יותר מידי עם רכש בעמדות הקשר הקדמי (מחליף לבונדאה) ובחלוץ. נתניה בעונה הבאה תהיה תלויה המון ברכש בעמדות האלו.
     
  3. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    על אף שהקבוצה סיימה כסגנית העונה, קצב מכירת המנויים נמוך, וההנהלה מאוכזבת. הקובצה לדעתי לא התחזקה ולא התחלשה, סבן טוב מאוזן כמעט בכל הפרמטרים, אך אנסומבו שהיה הגזרן בנתניה עזב ואני לא בטוח שסוליס בן ה34 יגיע לרמתו.
    הקבוצה ממש לא מתאימה לאירופה, שכרגע נראה שהחלוץ הטוב ביותר שלה הוא איתי שכטר שהוא חלוץ מצוין אך לא לקבוצה שרוצה לרוץ באופ"א, חבל שהם לא מביאים חלוץ זר ברמה גבוה שישחק ליד שכטר בהרכב, להביא חלוץ זר שהוכיח את עצמו כבר בארץ (הייתי אומר פביאני אך הוא כבר חתם בקלוז' נדמה לי, אולי שוונקי אם הוא לא חתם בקבוצה אחרת...)
    בלי קשר, יש לי שאלה. רומאליו שהיה בבית"ר, היה קשר 50/50? אם יש לנתניה מקום בשבילו בהרכב, לדעתי הוא יכול מאוד להתאים לנתניה, על אף שלא קיבל הרבה הזדמנויות שהוא קיבל אותם ראינו ממנו רמה גבוה.
     
  4. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחפשים חלוץ זר. כל הקטע העונה שלא מביאים שחקנים כמו מסודי וראובן עובד הוא הסכסוך שפרץ בין עטר לסוכן דדה חדד , רק בגללו ראובן עובד לא בנתניה וגם לא מסודי.

    לגבי דודי פדלון ברור שהוא לא שחקן משמעותי אבל בואו לא נשכח שהוא מגן שמאלי טבעי , כשהוא החליף השנה את דדי בן דיין הוא עשה את זה די טוב והוא היה תחליף לא רע. הסיפור שההנהלה לא עונה לטלפונים ולא נפגשת עם השחקן חוזר על עצמו וזה פשוט מגעיל.
     
  5. Thierry 14 Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/07
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלמי סבן הוא שחקן טוב, לדעתי הוא לא יותר מטוב, אני לא מעריך אותו כ"כ, אף-פעם לא התלהבתי ממנו אבל בשביל מכבי נתניה הוא אחלה רכש.
    הוא מיהר לצאת לאירופה, לרומניה, למרות שהליגה שם נחשבת לליגה יותר טובה מהליגה הישראלית, אני לא מבין איך אפשר לעבור לליגה הרומנית ההגנתית והאפורה הזאת? אחת הליגות השנואות עליי, קלמי התייבש שם על הספסל וגם כשנתנו לו לשחק בליגת האלופות אז רוביניו עשה ממנו צחוק ופירק אותו כול המשחק, כאשר קלמי היה מנוטר לחלוטין. בסה"כ מכבי נתניה עושה צעדים נבונים ברכשים שלה, לא צריך לקפוץ על כול שחקן, ממש בצעדים חכמים ונבונים, לכול חסרי הסבלנות יש זמן, לחכות, יש לכם את אחד המאמנים הטובים בארץ (ראובן עטר) והוא יודע מה לעשות עם הקבוצה שלו הכי טוב.
     
  6. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתניה צריכה עוד חלוץ,יש לה את שכטר,אופיר חיים(הוא נשאר?)ואמיר טגה המצוין.עוד לחלוץ זר ונתניה די מסודרת.בהגנה אני לא רואה שינוי יש לנתניה הגנה מושלמת.עם מארין המצטיין סטרול שנתן עונה נהדרת.בן דיין בשמאל וסבן ימלא את המקום של אוזן בצורה יותר טובה.עם היה אפשר להחזיר את אסולים זה היה טוב,אני מאמין שעם הוא היה חוזר הוא גם היה חוזר לעמדתו הטבעית,חלוץ.

    2-3 קשרים,עוד חלוץ או שתיים ונתניה מסודרת דיי יפה לגביע אופ"א
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הרשה לי לתקן אותך, נתניה כן נחלשה בקיץ הזה.
    אנמוסבו הגרזן במרכז המגרש עזב את הקבוצה מבעיות כספיות, ולאחר מכן עבר להפועל תל אביב בגרושים (עד כה המעבר הזה תמוה מבחינתי). גם יתר הזרים ששוחררו, הובטח כי יגיעו אחרים וביינתיים לא קרה דבר. החלק ההתקפי של הקבוצה שהוא היה אחת הבעיות המרכזיות שלה בעונה החולפת כלל לא התחזק. אז נכון שצריך לחפש שחקנים בצורה מבוקרת, לא להתנפל על כל שחקן שנמצא בכרגע בשוק אך עדיין נתניה לא הפנימה שהציפיות ממנה הן מהאוהדים והן מהתקשורת, במיוחד לאחר העונה האחרונה בה היא סיימה במקום השני הם גבוהיים מאוד.
    עם הסגל הנוכחי הקבוצה הזו, לדעתי לפחות, לא תצליח לסיים במיקום של העונה שעברה וגם לא קרוב לזה. המקסימום הוא מקום חמישי.
     
  8. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שי, הרשה לי לתקן, אנסומבו הושאל להפועל.
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הושאל / נמכר זה לא כל כך משנה..
    הנקודה היא העלות של העסקה הזו שפשוט הייתה מגוחכת לעומת הסכום שבנתניה טענו שאנסומבו דורש. להפועל הוא הגיע תמורת 80,000 דולר ועל מנת להשאיר אותו בנתניה נדרש מעל מיליון דולר. יחי ההבדל הקטן.
     
  10. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנסומבו הושאל גם לנתניה בעונה שעברה. הכרטיס שלו שייך בחלקו להפועל חיפה ובחלקו השני לקבוצתו מקונגו(טורנדו, נדמה לי).
     
  11. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, טעות שלי.
    בכל מקרה הפועל מתכוונת לרכוש את כרטיס השחקן שלו בשנה הבאה.
     
  12. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי החלק הבעייתי של נתניה הוא הקישור ההתקפי , כשבעצם רק בונדאה האפור הוא הקשר ההתקפי היחידי בסגל. אלא אם כן רוזנטל ייתן עונה טובה , או חן עזרא המוכשר יקבל דקות.
     
  13. zahyqwe Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    79
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההגנה תחפה על זה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    1. גם אם פביאני אל היה בקלוז' לא היה לנתניה סיכוי הלביא אותו כי קודם כל הוא לא מעוניין לשחק בישראל בקבוצה אחרת מבלד בית"ר ירושלים ואח"כ כי העלות שלו נכון להיום היא מיליון יורו.
    2. שוונק לא חתםב שוםק בוצה לפי מה שידוע לי, חוץ מזה שהוא לא חלוץ ברמה כ"כ גבוהה.

    ראמליו היה קשר אחורי כמו מזו אנסומבו רק שהוא היה פחות חזק אבל כן יותר חכם, טכני, מדוייק ומהיר בתגובה שלו, רמאליו זה שחקן ברמה גבוהה מאוד שאם היה מגיע לבית"ר כשדרק בואטנג לא נמצא היה נשאר בה, עובדה שסאו פאולו החזירה אותו מיד לשורותיה, חוץ מזה שהעלות שלו לעונה היא כמעט 700 אלף דולר.

    בקשר למזו אנסומבו זה מאוד פשוט כל העניין שלו, בתחילת העונה מכבי נתניה חתמה איתו על חוזה של 150 אלף דולר לעונה ושילמה להפועל חיפה ולטורנדו הקונגלוזית שמחזיקות בכרטיס השחקן שלו כ-80 אלף דולר דמי השאלה כשיש סעיף בו לנתניה ניתנת האופציה לרכוש את כרטיסו של מזו תמורת כ 450 אלף דולר, מכבי נתניה לא הייתה מוכנה ומזו הושאל להפועל ת"א שוב בסכום של 80 אלף דולר עם אופציה לרכישת הכרטיס ב450 אלף דולר.
     
  15. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעוז סמיה , בלם הפועל פתח תקווה בעונה שעברה חתם בקבוצה ל3 שנים.

    ממה שהבנתי הוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי ויחליף את דודי פדלון.

    דדי בן דיין ככל הנראה לא ישחק במשחק הראשון בגביע אופ"א.