מכבי חיפה 2010/2011: אלופת המדינה בפעם ה-12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏9/7/10.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עד השנה האחרונה לא החזקתי מתומר חמד, אבל בעונה החולפת הוא שינה את דעתי לגמרי. יצא לי לראות אותו בלא מעט משחקים והוא הרשים אותי מאוד בתנועה שלו וביכולת שלו לתת גוף. במשחק שבו מכבי אחי נצרת התפרקו מול הפועל תל אביב, הוא נתן פעמיים גוף לדגלס דה סילבה והשאיר אותו מאחור.
    אז אולי מצד אחד זה קל להתבלט בין שחקנים חלשים, אך מצד שני קשה לספק את הסחורה כשאתה המטרה היחידה (לא המועדפת, היחידה) של המגינים.

    אין לי ספק שאם יתנו לו הזדמנות, הוא יראה שהוא יכול להיות חלוץ מוביל במכבי חיפה. אני רק לא יודע אם הוא יוכל להפוך להיות כזה כבר השנה. לדעתי, הוא יצטרך שנה של הבשלה במכבי חיפה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    בשביל שנות הבשלה הוא הושאל.
    או שאתה שחקן או שאתה לא. כמה זמן אפשר להקצות ל"הבשלות"?
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גם אם יושאל עוד כמה עונות לכל מיני קבוצות, אף פעם לא יהיה ניתן לאמוד את הסיכויים שלו להצליח במכבי חיפה עד שהוא לא יהיה שחקן הקבוצה.
    כרגע יש לו המון נקודות זכות אחרי עונה שתיזכר כטובה מאוד מבחינתו. הלוואי ויקבל הזדמנות.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    על פי ספרוט 5 והאתר הרשמי בוקארי וכאליבאת יושאלו.
    כמו כן על ספירט 5 אלישע מעדיף את קנוטו וגרע ההונגרי לא יחתום.

    מעצבן אותי מאוד מה שקורה במכבי חיפה עם התייחסות לרכש בינואר. מצד אחד הכריזו שלא ניתן להביא שחקן איכותי ומצד שני מביאים ליצנים שנה שנייה ברציפות.
    חוסר היכולת להביא את הזר שיתן אקסטרה, היה מהגורמים הראשיים לאיבוד האליפות בעונה עמוסה שכזו.
    מאכזב מאוד שבעונה של הכנסות שיא, זה מה שהביאו.

    ואם כבר לא רוצים להתחזק בינואר, אז לפחות שיתנו דקות לציעירם מהמחלקה שבא משקיעים 5 מליון ש"ח.

    בסיפור הזה מכבי חיפה פשוט נפלה בין הכסאות בצורה הכי מטומטמת שיש וזה מאוד מעצבן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/10
  5. שגיא Guest

    עזוב ינואר בינתיים, אני עוד ביולי-אוגוסט ויש עוד זמן לבצע רכישות.

    אני כולי תקווה שיצליחו להחתים את קאנוטו. מדובר בשחקן עם רקורד מוכח שמשחק בארחנטיניוס ג'וניורס שזכתה בקלאוסורה ואפילו יש לו כבר 3 הופעות בנבחרת ארגנטינה (אמנם במשחקי ידידות) ואפילו שער אחד. כמובן שבקבוצה רוצים אותו בלי מבחנים אלה חתימה בלבד והרבה תלוי בפיני זהבי ואם יצליח לשכנע את השחקן לבוא לארץ. יכול להיות רכש מצויין כנראה.

    ורמאס הוא כרגע ברירת מחדל וכבר מושכים אותו יותר משבוע. בכל מקרה, מחר יתקיים משחק אימון שבו הוא ישותף וההחלטה לגביו תיפול ביום-יומיים הקרובים בהתאם כמובן להתפתחויות, אם יהיו, מול איגנסיו קאנוטו.

    לגבי החוד. כפי שאמרו, אין כרגע בארץ חלופות טובות יותר במחירים סבירים. על יצחקי ועטר שילמו סכומים הזויים. טוטו תמוז הוא אולי האופציה הישראלית היחידה, אבל גם הוא כרגע לא מתפשר על השכר ובחיפה לא יתנו לו כמובן את השכר אותו הרוויח בבית"ר, מה גם שיש עליו סכום העברה. טוטו תמוז כבש 12 שערים בקבוצה הרבה יותר מוכשרת התקפית מאחי נצרת, בה חמד כבש תשעה שערים. אין לי ספק שאם תמוז יגיע, הנפגע העיקרי יהיה חמד שכנראה יושאל שוב, במה שיסלול את דרכו החוצה מהקבוצה. מצד שני, אני רוצה שיקבל את ההזדמנות שלו ולכן לא אופתע אם דווקא דודו ביטון (תשעה שערים ברעננה) יהיה זה שיוחתם ואז הוא יתמודד עם חמד על תפקיד החלוץ שעולה מהספסל.
     
  6. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    אני פשוט לא מבין מה יש לאלישע נגד שי מיימון. כמה זלזול יש לו כלפי הצעיר המוכשר הזה?
    הוא הרי הביא את בנאדו, ויבוא בלם זר בנוסף אליו. אני לא מבין מדוע אלשיע מוותר על מגן שמאלי זר, כאשר אין שום חלופה ישראלית נורמלית בעמדה הזאת, ומנחית עוד בלם זר.
    בנוסף, ההשארה שלקולמה כאשר גם סילבה חתום נראה לי תמוה לחלוטין. מה יהיה עם כיאל?
     
  7. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי חיפה, תסבירו בבקשה משהו להדיוט:

    לפני כמה חודשים, כשמכבי חיפה פיגרו במשחק העונה בקרית אליעזר מול הפועל ת"א, העלה אלישע לוי את כליבאת למגרש, במשחק הראשון שלו בליגה. עכשיו אני קורא שכליבאת שוחרר.
    זה ממש לא משנה אם ההודעה אמרה ש"כליבאת דרש את השחרור שלו", משהו כאן מסריח. איך שחקן שעליו הוטלה האחריות לכל העונה על ידי המאמן שלו לא מוצא לעצמו מקום אפילו בסגל הרחב של מכבי חיפה? מה זה מראה על האופי של אלישע לוי, על המקצועיות שלו? ומה זה אומר (שוב) על ההתנהגות של מכבי חיפה?
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שגיא, לא מדובר ברקורד מוכח כל כך מוצלח כמו שאתה מציג אותו:
    * אמנם הוא שחקן של האלופה האחרונה, אבל בטורניר האחרון בו זכתה ארחנטינוס באליפות הוא לא היה שחקן הרכב קבוע. קאנוטו שותף ב-13 משחקים מתוך ה-19, 9 בהרכב, 4 כמחליף וזאת למרות שהקבוצה שיחקה עם שלושה בלמים. בסיום הטורניר הוא שב להרכב בגלל פציעה של בלם אחר שאילולא אותה פציעה המספרים שלו היו אף גרועים יותר.
    * הופעות הנבחרת לא רק שהיו במשחקי ידידות (כמחליף אגב), הם היו במשחקי ידידות אליהן הוזמנו שחקנים אך ורק מהליגה המקומית. יותר מכך, במשחקים אלו לא תמיד יכל מראדונה לזמן את כל השחקנים מהליגה המקומית אפילו...


    בלם סביר, שום דבר מיוחד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/7/10
  9. שגיא Guest

    עסקת קליבאת הייתה אחת המיותרות בתולדות המועדון. נתחיל מזה שכבר שהוא חתם באמצע העונה שעברה היה ברור שזה שחקן לאימונים ותו לא. אני חושב שאם כבר החתימו אותו, היו צריכים באותו רגע להשאיל אותו (לנצרת עילית, הקבוצה ממנה הגיע, או קבוצה אחרת, זה לא משנה) ולא לקחת אותו לסגל הקבוצה כי ברור שהוא לא יכול להוות פקטור.

    בונגע להכנסתו במשחק מול הפועל תל אביב. זה היה השלב שבו אלישע לוי פשוט איבד שפיותו. ברור שלכאורה הוא גם יכל לצאת גדול אם קליבאת היה כובש למשל (והייתה לו הזדמנות לא רעה במשחק הזה). אין ספק שזה היה רגע של פאניקה, טעות איומה, ומה שיותר איום זה שאלישע כלל לא הודה בטעות. אין לי מושג עבר לו בראש לפני שהחליט לזרוק למים ילד שעד לפני המעבר לחיפה היה מנהל משמרת במקדונלס (אמיתי) ולתלות בו את כל יהבו. דשנו בזה כבר בעונה שעברה לאחר המשחק.

    בכל אופן, על הספסל באותו משחק היו לאלישע לוי כאופציות התקפיות את סאדאת בוקארי וישראל זגורי. שניהם, כמו כליבאת יושאלו העונה כדי לצבור דקות משחק ולחזור, אולי, מחושלים יותר. אם אתם שואלים אותי, לזגורי יש את הסיכוי הכי גדול, אם באמת בסופו של דבר מעברו להופעל פתח תקווה יושלם כי די בונים עליו במלאבס.

    לגבי קליבאת, אני חוזר ואומר, הרכישה שלו הייתה מיותרת והשילוב שלו במשחק היה עוד יותר מיותר. נראה אם בכלל יצליח להשיג חוזה באחת מקבוצות ליגת העל או שיחזור לליגה הלאומית.


    עריכה:

    אליאס, אני לא יודע כמה אתה עוקב, אבל גם הרקורד הזה הוא הרבה יותר מאשר שחקנים אחרים שמגיעים לליגה הישראלית. ובכל זאת, גם אם זומן למשחקים שכללו שחקנים רק מהליגה הארגנטינאית, זה בכל זאת אומר שהוא כן מהמובילים שם. תמיד כשבאו לפה דרום אמריקאים (ובפרט ארגנטינאים) הם היו כאלה שכלל לא מצאו את מקומם בקבוצות שלהם. שטרכמן כדוגמא עדכנית. קולאוטי לא בדיוק היה שחקן הרכב בבוקה לפני שהגיע לכאן ונתן כאן שלוש עונות מצויינות. ובכל זאת, לא זכור לי שחקן ארגנטינאי שהגיע עם הופעות בנבחרת, ולא משנה באיזה משחק.

    ועוד עריכה:

    שכח מזה, למיטב ידיעתי לדייגו קרוסה יש כמה דקות בנבחרת והוא שיחק בחיפה. אבל הוא הגיע די בשלהי הקריירה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/7/10
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    רדו ממנו

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  11. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייגו קרוסה אכן הגיע עם רזורמה מרשים(אליפויות עם בוקה,שיחק עם בטיס)אבל כמו שאמרת הוא הגיע מעבר לשיא(ההגנה של ראסינג עד כמה שזכור לי הייתה אחת הגרועות בליגה שמה בעונה האחרונה שלו)וגם לא השתלב חברתית,מעבר לזה הוא היה בלם הרבה יותר טוב מאנדרסון ווסט/ווסקלי גונזאלבש/אריק אגיפור ושות'.

    קולאוטי דווקא היה די הבטחה בבוקה אבל הוא נפצע ולא פרץ עד שרכשנו אותו(בסה"כ בגיל 22).

    פאביו ג'וניור לדוגמא זה השחקן שהגיע עם הרזורמה הכי מרשים לארץ אם אני לא טועה,עם איזה 17 הופעות בנבחרת ברזיל אבל הוא כמובן היה חתול בשק והכישלון שלו היה צפוי.

    קאנוטו נשמע שחקן טוב אבל הבעיה שהוא נמוך,הייתי בטוח שהוא אחד הבלמים הפותחים של ארגנטינוס ועכשיו כשאני שומע שהוא שחקן ספסל זה נשמע מדאיג קצת,אבל בכל מקרה אני די בטוח שהוא עדיף על ההונגרי.
    והאמת?גם טשיירה לא בדיוק הגיע מברצלונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/10
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שגיא, הגיעו שחקנים עם רקורד כזה או אחר מארגנטינה, חלק הצליחו יותר וחלק פחות. אין בטחונות והכוונה שלי הייתה רק לסייג קצת את ההתלהבות מהרקורד אותו ניתן להציג בכל מיני דרכים.

    אגב, גם הופעת הנבחרת הזכורה לי של קרוסה הייתה במסגרת של סגל מאולתר לקראת אולימפיאדה או משהו כזה, סגל שנשען על שחקנים מהליגה המקומית אם אני לא טועה. קולאוטי אמנם היה עסוק בלחמם את מיטת הטיפולים והספסל בבוקה, אך שנה לפני שהגיע לישראל היה שחקן הרכב בבאנפילד והראה יכולת מאוד מבטיחה כולל מספר יפה של שערים (10-12).

    קאנוטו בלם סביר והוא היה בלם בהרכב של ארחנטינוס עד לשליש של הטורניר האחרון, אז איבד את מקומו בהרכב וחזר רק כשסאביה נפצע. בשורה התחתונה מה שלא ברור לי זה למה לוותר על בלם שעושה רושם טוב על המאמן, בשביל בלם שנראה בסדר בקלטת (כנראה) אבל לא באמת מחזיק בכזה רקורד שלא ניתן להתעלם ממנו? האמת שמעורבות של פיני זהבי הופכת את התשובה ליותר ברורה...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/7/10
  13. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר לדעת,התפקיד המקורי של ורמאש ההונגרי הוא כמגן ימני,אני לא חושב שאם הוא היה מרשים את אלישע במידה כ"כ גבוהה הוא היה שוקל את הבלמים מארגנטינה.
    חוץ מזה,גם בהולנד ממש לא אהבו את ורמאש,כמו שזה ניראה הוא ברירת מחדל.
     
  14. orend84 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/04
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קאנוטו רק השנה נרכש ע"י ארגנטיניוס בטוח שרוצים למכור אותו ?
     
  15. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    הוא אומר שאנחנו צריכים להיצמד לעובדות ואז לשפוט, הבעיה? הוא לא נצמד לעובדות.