מכבי חיפה 06\07: מתכוננים לעונה החדשה ולאינטרטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏10/7/06.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם נראה לאן הם מגיעים באירופה, אחר כך אפשר יהיה
    לאמוד את הסיכויים שלהם לאבד את האליפות.
     
  2. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא או זה או זה לחיפה מצפה עונה ארוכה יש להם מספיק דקות לשניהם.
    בזה אני גם חייב לא להסכים, למליקסון יש הרבה יותר אפשרות להתקדם בחיפה מאשר בבית"ר, נתחיל מזה.
    בקשר למעבר לקבוצת תחתית, זה לא מתאים למלקסון, הוא לא מנהיג והוא לא שחקן שאפשר לבנות עליו משחק כמו שיעשו בקבוצה אחרת, יש לו עוד הרבה מה ללמוד חבל שהוא העביר 3 שנים בבית"ר ולא התקדם במילימטר, הוא עשה החלטה טובה, הוא עבר לקבוצה שרצה, קבוצה מאורגנת.
    אתה צריך להיות שמח שרוסו לא קיבל אזרחות, למה מי הוא שיקבל? הוא יהודי? הוא יודע משהו על המדינה הזאת בכלל? אח"כ בוכים שיש פה נוצרים מרוסיה שנדבקו על גל העליה ואף אחד לא שם לב, במה הם שונים מרוסו?
     
  3. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מליקסון בחיפה שחקן ספסל בדיוק כמו בבית"ר.
    עדיף היה לו ללכת למכבי תל אביב ולהיות שם שחקן מוביל בהרכב.
     
  4. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא איפה הוא יכול להתקדם יותר מבחינת יכולת,
    והתשובה היא שהמקצענות של חיפה תקדם אותו יותר ותעשה אותו לשחקן יותר טוב,
    אל תספידו אותו כל כך מהר, הוא אולי לא יפתח בהרכב אבל הוא יקבל את הדקות שלו ואני מאמין שהוא ישתפר ובשנה הבאה כבר יתחיל לממש את הפוטנציאל.
    הוא צריך שחקנים מנוסים לידו ומאמן רציני, מישהו ללמוד ממנו,
    אתה באמת רואה אותו מקבל את זה בקבוצה חדשה כמו מכבי? ממי? מנמני הסנוב?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/06
  5. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם בבית"ר הוא יכול להתקדם מקצועית.
    חוץ מזה שאם מליקסון אכן יממש את הפוטנציאל שלו זה אמור לבוא קודם כל ממנו.
    הוא חייב לשנות את הגישה שלו.
     
  6. shabaaz Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/04
    הודעות:
    430
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה אספקטים שדיברתם עיהם בצורה טובה וצריך לשים עליהם ת'דגש:המפעל האירופאי,שחקנים חדשים,ומערכים.

    לגבי המפעל הארופאי:כל שנה מכבי חיפה נכשלת בעידן לוי מסיבות שונות.אם זה מסיבות מוצדקות או לא זה לא מעניין את אף אחד.אם היינו נכשלים מול סן-זרמן או גראץ גם אז כולם היו טוענים שהיתה חווייה נהדרת ומשחקים בבולגריה או מול אוגוסטין אוקוצ'ה הם קשים מידי עבור משוכה ישראלית.
    החכמה בכל אופן היא להתעלות.איך עושים את זה?שוברים את הקרח ממש כמו שאיטליה עשתה בגביע העולם ומנתצים את המיתוסים שהשתרשו בתפיסה של לוי מאז שהוא הגיע לעמדת המאמן.

    ראשית-צריך לנצח את המשחק הראשון בחוץ או לפחות להביא את ההכרעה הביתה ללא הפסד.בפעמים הקודמות מכבי חיפה תמיד הביאה את ההרעה הביתה אבל נזקקה לניצחון עם הגב לקיר.
    שנית-לנצח ולנצח עם שערים.
    מכבי חיפה בעידן לוי היא פשוט לא קבוצה אטראקטיבית במובן אירופאי.בכל פעם שמגיע מכשול אמיתי בזמן אמת,אפילו בליגה-היא כושלת.אולי היא לוקחת את ישראל לאורך טווח כשכולם נבנים בגלל ניהול מצוין אבל באירופה כשזה קשור באורך רוח וניסיון מכבי חיפה לא מסוגלת לשבור קבוצה ולהפתיע אותה.
    המטרה השנייה של לוי היא להחזיר את יכולת ההרתעה של הירוקים,בייחוד במשחקי הבית.
    שלישית-להתעלות על 'המשוכה הארופאית',איזו שלא תהיה בלפחות בשלוש פרמטרים.
    היכולת של מכבי חיפה לגלות מנהיגות בקבוצה,יכולת טכנית עדיפה ולתת מלחמה תמיד היתה,מכאן והלאה התפקיד של לוי הוא להשתוות לארופאים בנקודות שונות שהן מעבר לטקטיקה בכדי לתת תקווה לשחקנים שלו לפחות מעבר לחצי שעה הראשונה שהיא המחץ והלחץ של קבוצה מנוסה באירופה.

    לגבי השחקנים החדשים
    מאור מליקסון-הרבה סבורים שמאור צריך להיות קשר שמאלי.זאת עות נפוצה.כמו יניב קטן מה שבלם את היכולת הנהדרת של מאור היא העיקשות שלו להשתמש רק ברגל ימין וכשהוא הגיע מול קשר\מגן שיודע לבלום אותו הוא פשוט נפל.בדומה לשחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו או מקסי רודריגז מליקסון צריך קודם לעבוד על החיזוק הפיזי ולהתמקם בעמדה מרכזית משמאל או מימין אבל לא באגף,מאחר וככל שהוא יותר במרכז כך האופציות שלו יותר מרובות.שחקן כזה,וכמו קטן מביאים הרבה סכנה לאזור היריב אבל החיסרון הוא שריבוי עבירות עוצר את משחק המעבר ולכן מכבי חיפה זקוקה רק לשחקן קו אחד כרגע ולכן לדעתי בוקולי צריך לשמש כקשר הימני או המרכזי,אנדרסון כמרכזי\דירסאו ואילו השמאלי אלן מסודי.
    בכל אופן היתרון שהרביעיה החדשה:בוקולי,מסודי,אנדרסון ודירסאו.

    לגבי אנדרסון אין לומר הרבה:שחקן שהוא יותר טכני מפיזי,ולכן ניתן לומר שלוי ממש "פגע" בעמדה הזאת.
    פירטתי עליו יותר בפורום המורחב.למרות זאת-הוא שחקן מצוין שנותן את הטון מבחינה התקפית במרכז השדה עם ראיית משחק.כמו סואן ודירסאו את הנתונים שלו אל תצפו לראות במוניטור.אבל שחקן ששיחק את מרבית המשחקים שלו לצד מסצ'רנו בהצלחה לא צריך להביא קבלות.

    לגבי המערכים:הייתי מצפה מלוי לצאת מהתבנית הבנאלית של שנה שעברה.
    יש למכבי חיפה יותר אופציות והיינו חיבים ללמוד הלקח של אירופה:והכוונה היא כדורי גובה ולחץ מהגפים.
    כמה שזה יכאב-אף קבוצה לא עשתה את השטויות והמתנות שאנחנו עשינו בזמן לחץ מול השבדים שפשוט לא הגיעו מוכנים וישנו רוב המשחק.אחרי שהם חטפו מול השווצרים הבנו שלא שיחקנו מול אלופת אירופה.
    אולי לא היינו בשיאנו-אבל הם לא עשו הכנה זה בטווח.
    לוי חייב להגיע במערך התקפי מול כל קבוצה שלא תהיה-כאן נלחמים על כל הקופה,זה או אירופה או כלום.יש להניח שקבוצה מהסיבוב השני או השלישי תגיע יותר מוכנה ולכן תהיה יותר מוכנה.מכבי חיפה של השנים האחרונות לא היתה מספיק אגרסיבית,היתה רכה לא היתה מספיק רעבה,לא היתה מספיק רעה,ויותר גרוע מכל-לא היה לה את הדם בעיניים של החיפניות שקדמו לה.אני מוכן להפסיד אבל לראות שחקנים עם שרירים קרועים ושיניים שבורות,אבל מכבי חיפה שיחקה טקטי מול הרבה קבוצות-פשוט לא מתקבל על הדעת.מי שהריץ אותנו היו הריבות ולא אנחנו אותם.

    לוי צריך להפתיע ולעלות לשם שינוי לא רק עם שחקנים התקפיים אלא גם במטרה להבקיע ולהמשיך להבקיע:כשמכבי חיפה הבקיע כל מהמר בווינר יכל להמר ולזכות שהיא תרד להגנה ותספוג.הייתי רוצה להתבדות שהשנה מכבי חיפה תנצח על האפס בצורה משכנעת את היריבה שלה בתצוגה ייחודית.לוי צריך לשאוף שתהיה לו תביעת יד הגנתית והתקפית על השחקנים,לא לחקות מאמנים אחרים.
     
  7. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
  8. green ape 06 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/06
    הודעות:
    42
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם חושבים שרוני לוי לא קנה מספיק שחקנים, לא מספיק טובים, אבל תאמינו לי שרוני לוי יודע בידיוק מה הוא עושה ואתם עוד תיראו הוא יוביל את מכבי חיפה לאליפות 4 ברציפות!!!
     
  9. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מגרלשווילי נתן עונה מצוינת אחרי שהגיע מהפועל חיפה, אחרי זה רוני לוי הטיפש החזיר את קייסי ועצר למגרלשווילי את ההתפתחות. בכמעט כל הפעמים שמגרלשוילי נכנס בעונה הקודמת הוא היה גרוע, לדפוק את הראש בקיר ממה שהוא היה עושה. יש לו בעיה רצינית של הגנה. שיילך לבלגיה, הקבוצה לא תקרוס אם זה ייקרה למרות שנפסיד שחקן טוב. אפשר להסתדר עם איסלאם כנעאן.
     
  10. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    למכבי חיפה יש עד עכשיו קיץ גרוע.
    1)אין מחליף ראוי לעידן טל (צאו מהסרט,קולואטי לא יקבל אזרחות)
    2)הרכש שהגיע (סואן ומליקסון) הוא רכש בינוני לחלוטין.סואן אחרי עונה נוראית בבני סכנין,ומליקסון שהוא סתם ילד קטן שיודע לעשות רק דריבלים.
    3)הסכום שיניב קטן מקבל יוצר התמרמרות בקרב שחקני הקבוצה.כולנו ראינו מה קרה עם קייסי ובנאדו.
    4)סבן עזב,כנראה גם מגרשוילי,ומשומר וכנעאן הם מחליפים לא מספיק טובים.
    כרגע אני מאוד סקפטי בנוגע לסיכוי של חיפה לעלות לצ'מפיונס.
     
  11. number 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לדעתי מוקדם לדבר עוד על ניצחון/תיקו בחוץ במוקדמות ליגת האלופות כשלא ידוע עוד מי תהיה היריבה - שיכולה להיות בלתי אפשרית לעבור אותה כמו ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה וכו'. תסכים איתי גם שמול קבוצות שכאלה אי אפשר לשחק פתוח והתקפי כי אחרת נשחזר את ההישג של באר שבע מול ברצלונה.
    אבל חיפה עוד עשויה לקבל את לבסקי סופיה שהיא בערך ברמה של היריבות שהדיחו את חיפה בשנים האחרונות. במקרה הזה אתה צודק וצריך לשחק יותר התקפי, אבל אסור לזלזל גם ביריבה.
    ככל הנראה אנדרסון לא ישחק במוקדמות כי קולאוטי עוד לא מקבל אזרחות. באמת לפי מה שהבנתי אנדרסון שחקן טוב שיכול לתרום הרבה למכבי חיפה במאמציה להגיע לליגת האלופות. למה האזרחות של קולאוטי מתעכבת? חסר רק שקולאוטי יחליט לעבור למקסיקו ואז בכלל לא יהיה לחיפה התקפה...
    נקווה שהשחקנים החדשים - מסודי, מליקסון, סואן ומשומר יתחברו מהר לקבוצה.
    עם כל העזיבה של עידן טל וזנדברג, עדיין הקישור של חיפה היא החלק הכי טוב בקבוצה.
    לדעתי דווקא בהגנה יש בעייה רצינית כשבנאדו,סבן ואולי גם מגרשווילי עוזבים ולהרכב הפותח בהגנה יצטרפו שני שחקנים שלא שיחקו בשנה שעברה בחיפה: קינן ומשומר. אולי הם טובים לליגה הישראלית אבל לדעתי די גרועים בקנה מידה אירופי. להם נוסיף את קייסי וחרזי המזדקנים שמשלימים הגנה בעייתית
    לגבי זה שמכבי חיפה יורדת להגנה כשהיא מובילה - נכון, במבחן התוצאה הודחנו מאירופה אבל אפשר להבין את רוני לוי. אם חיפה היו ממשיכים לתקוף אז לדעתי גם היינו מודחים וכולם היו יורדים על רוני לוי שלא ניסה לשמור על התוצאה.
     
  12. d3fton3s Member

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    806
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב:
    ה"בלאגן" בחיפה זה ממש לא מה שעושים ממנו:
    פרשת בנאדו - ישאר, לא ישאר, זה כבר לא ממש משנה, את המעמד הוא איבד והקהל מאמין בקינן.
    פרשת קולאוטי - אם הוא ישוחרר זה יהיה רק תמורת מעל 2 מליון דולר - סכום שיספיק להביא חלוץ אחר ברמה טובה.. בינתיים יש שמועות שזאת סתם הצעת בלוף..
    פרשת מגרלשוילי - אם השחקן עוזב - זה תמורת חצי מליון דולר. סכום יפה למגן, ואפשר להשתמש בו להביא מגן אחר.. באירופה קייסי פותח בכל מקרה.
    עזיבת עידן טל היא הבעיה המרכזית שאני רואה בקבוצה.. לגבי מה שהזכרתם עם חוק יעקובו, זה משהו אחר לגמרי.. זה חוק שמדבר על שחקן נוער זר, לא קשור לאיזרוח.. אבל בארץ עושים חיים קשים לכל מי שרוצה אזרחות, אפילו אם הוא התחתן עם ישראלית.. חוץ מכמובן, אם הוא שחקן מכבי ת"א כדורסל - הקבוצה של המדינה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ... קולאוטי אמור לקבל אזרחות, השאלה היא רק עד מתי ידחו אותה, ככל שהדחייה נמשכת הקבוצה נפגעת.. מפאת חוסר ברירה מכבי תתקע עם סואן באירופה, לא נראה לי שהוא בנוי לזה, כמה שהוא בחור סמפטי. באימונים ד"א, המצטיינים הם רפאלוב וווווווווווווווווווו... ישראלביץ.. רוני לוי נשאל לגבי השארות אפשרית של ישראלביץ שרוצה להשאר גם בתור שחקן ספסל אבל נמנע מלהגיב חד משמעית ("ישראלביץ שחקן שחייב לפתוח בלה בלה בלה...").. לגבי משומר - כל הדיעות קובעות שמכבי שחקה אותה בהחתמה הזו, בינתיים הוא טוב מאוד במחנה..
    בוזגלו התחיל עם השטויות קצת מוקדם מדי, לדעתי צריך להשאיל אותו למרבה במחיר.. לא לשחרר, להשאיל, ככה יהיה לו זמן להתבגר שנתיים שלוש ולחזור טוב יותר ומחושל..
     
  13. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יהיה מעניין אם יוסיפו חוק שמותר עד 7-8 זרים בכל קבוצה...כאר מותר רק לחמישה מהם להיות על המגרש וה2-3 הנותרים בספסל..
     
  14. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנדו מחרים את מכבי חיפה פשוט.
    ורוצה לעבור למכבי ת"א\בית"ר.

    דקל קינן הופך להיות שחקן הרכב?
     
  15. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יהיה מעניין אם בנאדו יחתום במכבי תל אביב....

    לפני כחצי שנה בנאדו התארח בפורום "הקופים הירוקים" ואחת השאלות שנשאלו היתה:

    *אם משהו בינך לבין ההנהלה של מכבי חיפה מסתבך ונוצר מצב שתעזוב את הקבוצה האם תעבור לשחק במכבי תל אביב?

    תשובת בנאדו: "במכבי תל אביב אני לעולם לא אשחק!"

    תראו כמה שקרן הבנאדם המגעיל הזה... שיילך גם כן בן 33 עוד מעט 34 גם ככה הגיע הזמן לרענן את השורות...