מכבי חיפה = קהל של הצלחות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י DadoN ReD, ‏30/11/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחחח כמה מליונים טובים... המקסימום שיצא מאותו משחק זה חצי מליון שקל. אולי טיפה יותר.

    רקובה - ההשוואות בין הקהל של חיפה שצעק לגרנט, שנתן להם שתי אליפויות עם כדורגל סביר להתפטר, בין הקהל של בית"ר שסבל מאידיאולוגית הבונקריזם של גוטמן, לא מתקבלות בחשבון. בית"ר ירושלים זה לא מועדון כמו הפועל ת"א, למשל, אנחנו לא נסכים לקחת אליפות כל כך גרועה, לסבול מכדורגל כל כך עלוב, במיוחד כשתקציב הקבוצה הוא 60 מליון ש"ח. בית"ר היתה מאז ומעולם קבוצה התקפית. ההגנה היתה חרא (מלבד גיחות של טיק-טק פה ושם), נכון, והיא נשארה חרא, אבל הצביון שלנו הוא התקפי ואטרקטיבי, ובשבילנו הדרך לא פחות חשובה מהיעד, בניגוד למאמן הגרמני שדפקו לנו.

    מה שעוד יותר פאתטי בטענה שלך הוא הניסיון המגוחך להאשים את הקהל במצבה של הקבוצה - הקהל רכש את השחקנים? הקהל בחר אותם להרכב? הקהל קבע את שיטת המשחק? לא, הגרמני השקרן עשה זאת, ואם הוא שינה את השיטה שלו בגלל הקהל - אז מצטער, הוא לא ראוי להיות מאמן אם הוא לא מאמין בעצמו או בשיטה שלו, שממילא היתה חרא וממילא לא היינו מגיעים איתה לשום מקום. ועם שיטה שכזו אנחנו לא רוצים לקחת אליפות, אני לא מוכן לאליפויות מגעילות סטייל מכבי חיפה או הפועל ת"א.

    "קהל ההצלחות" של בית"ר, שלא עזב אותה גם לאחר שלוש שנים בתחתית הליגה (לעומת הקהל של חיפה שכבר היה מוצא לו איזו אלופה תורנית במקרה שכזה), היום סבלני לקבוצה שלו לאחר 6 הפסדי חוץ ברציפות ולמרות שהקבוצה מתחת לקו האדום (הידיעות בעיתון על הצעקות לאוחנה להתפטר נקראו ע"י מספר אדיוטים שהושתקו מיד). הקהל של חיפה דורש מרוני לוי, שנמצא כרגע בראשות הטבלה, להתפטר, כמו שדרש מיצחקי שום, כמו שדרש מאברם גרנט, כמו שדרש מאלי כהן וכו'. אז בבקשה, אל תתפלא אם קוראים לאוהדי חיפה "אוהדי הצלחות".
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק..הקהל של ביית"ר לא בחר את השחקנים שהביאו לביית"ר מקום ראשון ולא הרכיב אותם.
    הוא פשוט הרס אותם פסיכולוגית באיזשהו שלב..
    תחשוב בתור שחקן שאתה מנצח ומשחק טוב ומשקיע והקהל שונא אותך ואת המאמן..זה דבר דפוק וזה משפיע על הביטחון של השחקנים ובטח שעל היכולת שלהם.

     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,822
    לייקים שהתקבלו:
    6,977
    דבר ראשון בואו נבהיר משהו, הקהל בארץ הוא קהל של הצלחות.
    דבר שני, לחיפה יש אוהדים שילכו איתה באש ובמים, נכון שהם במקרה הטוב מגיעים ל4000-5000 אבל יש לה.
    הבעיה שלי עם אוהדי חיפה זה שריקות הבוז מהיציעים(כולם חוץ מג')בדקה ה30 כשהקבוצה במצב של 0-0 שריקות בוז כאילו מדובר באיזה תבוסה, או שריקות בוז במחצית השנייה עם הקבוצה מובילה רק 1-0.
    הקהל של חיפה בולט בזה משאר הקהלים בארץ, לא בגלל הכמות, אלא בגלל אחוז השורקים, במשחק מולנו אחרי הגול שחיפה קיבלו רוב האיצטדיון שרקו בוז, דבר שאסור לקרות.
    נכון שבעונה מתחת למקום ה3 חיפה מביאה אולי, בשיא, 6000 צופים, אבל זה בכל הקבוצות בארץ, בית"ר הביאו קהל רב בבכורה של נימני אבל לפני זה לא מילאו את טדי ולא התקרבו לזה, במשחק שלנו אתמול מול מכבי אחרי הגול השלישי נשארו אולי 6000 מ10000 ולא לדבר על שנה שעברה ב3-0 שלנו בבלומפילד כבר בדקה ה80 היציעים התרוקנו.
    גם אצלנו זה מתבטא, לגמר גביע המדינה נסעו מעל 20 אלף צופים מבאר שבע, למשחק ליגה אנחנו לא מביאים היום בממוצע יותר מ6000, ככה זה אצל כל הליגה, הבעייה אצל חיפה זה שאחוז גדול מהאוהדים שלהם הוא קהל של הצלחות וזה מתבטא בשריקות ובאי תמיכה בקבוצה ברגעים קשים.
     
  4. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצל מכבי חיפה זה הכי בולט בגלל שהקהל של חיפה מגיע הכי הרבה למשחקים... למשל במשחק כזה חיפה הביאה יותר אוהדים ממשחק רגיל של ב"ש אשדוד או נתניה. ואני הייתי במשחק אני יודע קצת יותר טוב ממך מי ישב איפה על מי איך ומתי.
    וכל אוהדי הפועל חיפה כפויי הטובה שמשמיצים את יעקב שחר... רק שתדעו, בדוק, בלי יעקב שחר לא הייתה הפועל חיפה.
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אווה אני רואה שיש לי הרבה דברים שדורשים התיחסות:
    כמו שאמרו פה, לא הקהל זרק את השחקנים ותאמין לי ז'וטאוטאס ופרליה שהם קשרים אחוריים שבדר"כ לא באור הזרקורים היו ממש אהובים בחיפה, ועל ראובן עטר מגיע לקהל צל"ש על זה שעדיין ממשיכים להביא תמונות שלו בכל משחק אפילו שהוא כבר פרש כיאה לסמל של המועדון, וכאחד שהלך להצגת השחקנים ב-6 השנים האחרונות, תמיד כששחר נואם, הקהל היה ועדיין שר "ראובן עטר", ואז שחר היה אומר שגם הוא היה רוצה לראות את עטר במכבי אבל בלה בלה בלה, ואגב שחר, הוא אכן זה שעזר להפועל כשהם היו צריכים את זה, אירגן את הגרבי וגם מנע איחוד של הקבוצות שהעירייה רצתה לעשות (וזה כאחד שקורא פה עיתונים מקומיים אז אל תגידו לי שלא), אמנם זה גם אינטרס אישי שלו אבל בכל זאת.

    מה רצית? זו היריבה העירונית! תאר לך אוהדי מכבי ת"א היו מעודדים את אוהדי הפועל ושרים שירי הלל להם אחרי משחק דרבי...


    תשמע, כל מה שהוא לא הדיעה האישית שלך לא מתקבל בחשבון?, אתה צריך להבין שיש אנשים שחושבים אחרת, כתבת תגובה ארוכה ואני מלא בהסתייגויות ממנה אבל אני לא רוצה לכתוב את זה כדי לא לעשות מה שהיה בדיון על המחזור שאני כותב ואתה סותר הכל ואני סותר את מה ששמת ושוב וכן הלאה. אתה צריך להבין שלפעמים גם דברים שאתה לא חושב או אפילו חושב שלא גם הם מתקבלים בחשבון אז כדי שהדיונים בפורום יהיו יעילים כך את זה לתשומת ליבך.

    א' מכבי חיפה מביאה הכי הרבה קהל למשחקי חוץ כך שזה קצת יותר ממה שאמרת.
    ב' אני לא מבין מאיפה אתה מביא לי מספרים. אחוז השורקים? עשית על זה עבודת דוקטורט? על מה אתה מדבר? מי ששורק זה הקומץ המסויים והמצומצם שבדקה 30 0-0 ולהוביל 1-0 מחצית כמו שאמרת זה לא מספיק לו, ןלכותם, הם שילמו כרטיס והם לא עושים דברים אלימים (כמו קהל של קבוצות אחרות למשל- רמיזה עבה) אז שיעשו מה שהם רוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/03
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    מכבי חיפה מביאה הכי הרבה אוהדים למשחק חוץ? נכון אבל... אל תשלה את עצמך. במשחקים למשל בבאר שבע 60 אחוז לפחות הם אוהדים מהנגב של חיפה שלא היו בחיים שלהם במשחק של חיפה אלא רק בבאר שבע.

    בגלל זה הקהל של באר שבע יותר טוב מזה של חיפה. במשחקי חוץ הקהל של באר שבע בא 100 אחוז מהעיר הזאת, כולם עושים דרך של מינימום שעה וחצי נסיעה.

    לחיפה יש אוהדים (שלא הולכים למשחקים רובם) בכל חור בארץ אז אוהדי חיפה באשדוד למשל רצים לאצטדיון באשדוד מתי שחיפה מגיעה אז ככה שאוהדים מחיפה אמיתיים שאשכרה באים לכל המשחקים יש הרבה פחות ממה שאתה חושב.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה משנה מאיפה הם? אם יש אוהדי מכבי חיפה בבאר שבע הם צריכים לבוא לכל משחק בקריית אליעזר? ובמה זה מיחד את אוהדי חיפה? גם לבית"ר ומכבי ת"א יש אוהדים בכל חור בארץ, והם באים למשחקים שקרובים אליהם יותר מאשר האיצטדיון הביתי של הקבוצה. לגיטימי.
    זה שלבאר שבע יש רק אוהדים בבאר שבע, (או שאוהדים שלא מבאר שבע לא מעודדים אותה גם כשזה קרוב אליהם),מה שנראה לי שלא נכון זו נקודה שלילית לאוהדי באר שבע או נקודה למחשבה לאותם אוהדים, אבל ככה זה ואני לא מבין מה הבעיה עם אוהדי חיפה ומה הקשר לקהל של הצלחות, ושוב, מאיפה האחוזים האלה, נראה לי שאתם קצת מביאים נתונים משום מקום ומבססים עליהם הרים שלמים...
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    לא אני פשוט מגיע למשחקים, אני מכיר אנשים, אני רואה. אני לא צריך להמציא שום דבר.

    ולבאר שבע אין אוהדים מחוץ לעיר. יש בודדים לא בכמויות של הגדולות זה ברור.

    הנקודה שלי ואני לוקח לדוגמא משחק של חיפה בבאר שבע וזה נכון לגבי כל משחקי החוץ של חיפה.

    יש בבאר שבע מלא אוהדי חיפה שמגדירים את עצמם אוהדי חיפה למרות שהם ממש לא הולכים למשחקים, אז שחיפה מגיעה לפה אז כל האוהדים מכל האזור מגיעים וזה המון, באמת המון אז מתוך 2,000 אוהדים של חיפה יותר מחצי בטוח לא מחיפה והאזור ויותר מחצי באים ספציפית רק למשחק הזה כי זה פשוט קרוב לבית...

    עכשיו... אנחנו אוהדי באר שבע אין לנו אוהדים אחרים בכל חור בארץ אז אנחנו מגיעים לכל משחק חוץ. אז במשחקי חוץ שלנו אתה רואה את אותם האנשים, את אותם האוהדים שהם האוהדים האמיתיים. ולא כמו בחיפה שבבאר שבע באים אנשים מסויימים ואז במשחק נגד בית"ר ירושלים באים אנשים אחרים בכלל שגרים בירושלים.
     
  9. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל של מכבי חיפה לא מנע מפראליה , ז'וטא ועטר לעזוב.... אתם פשוט מגוחכים. ממתי הקהל משאיר שחקן בקבוצה? זה לא כמו אבי נמני שהביא במו ידיו אליפות ואז זרקו אותו. עטר היה שנתיים שחקן ספסל ולמרות הכאב אוהדי מכבי חיפה לא הפגינו כי הם לא רצו להרוס לשום את פתיחת השנה החשובה (ליגת אלופות בדרך) ורצו להראות למערכת שהם תומכים בהחלטות שלה, גם אם הן לא תמיד עולות בקנה אחד עם דעתם.
    בקשר לפראליה - אהבנו אותו מאוד ואף פעם לא אמרנו עליו מילה רעה. פשוט הוא מיצה את עצמו בחיפה. לא אשמתנו שהקבוצה לא ידעה להיפרד ממנו כמו שצריך - אבל אני בטוח שאתם בעצמכם לא יודעים בדיוק למה ואת כל האמת.
    את ז'וטא שחר החליט לשחרר חודשיים לפני סיום העונה, ורק כשרוני לוי בא ודרש אותו אז הוא כמעט נשאר. אנחנו קראנו לו להישאר אבל לא יכלנו להשאיר אותו לבד...

    בני - אתה מדבר על ביתר והכדורגל היפה. בינתיים ב-20 שנה האחרונות (לא יודע מה היה קודם וזה גם לא חשוב יותר) מכבי חיפה ללא ספק תמיד משחקת הכי יפה, או לפחות מנסה. מכבי חיפה תמיד הביאה את השחקנים הכי יצירתיים ודגלה במשחק התקפי גם כשזה עלה לה בעונות שפיגל בפספוס אליפויות.

    הקהל של מכבי חיפה, לעומת קבוצות אחרות, לא קרא מעולם קריאות בגנותו של הבעלים. קרא לזה איך שתרצה אבל מבחינה זו זה הקהל הכי נאמן.

    אתם מדברים על כמה יבואו אם הקבוצה תהיה מתחת למקום 3-4. אבל זה הכל ניחושים. אין לכם מושג מה יהיה ואף אחד לא יכול לדעת. אבל, כגודל הציפיות כך גודל האכזבה, וכשהנשיא מפקיד בידי המאמן בכל שנה את הכלים הטובים ביותר בליגה - הקהל מצפה לקבל תפוקה. בקבוצה כמו בית'ר היום - המצב ברור. יש תקציב מוגבל. האוהדים מבינים את זה, ובאים. לא כמו לקבוצה בצמרת, אבל באים כי הם יודעים שאין טעם לחכות שהקבוצה תפציץ כי אין לה את הכלים.

    האוהדים של מכבי חיפה לא יותר גרועים משום קהל אחר. הם באים בכמות הכי גדולה למשחקי חוץ, בכמות הכי גדולה (אולי פרט למכבי ת"א) למשחקי בית.

    ואתם מעיזים לדבר על קללות נגד המאמנים?! את אלי גוטמן לא קיללתם? את מזרחי לא קיללתם? לא את אזולאי? אפילו את אוחנה אתם מקללים! ומכבי ת"א בכלל, הקללות נגד גרנט זכורות לכולם, ואפילו אחרי שקלינגר הביא להם אליפות אחרי 7 שנים הם מעיזים לקלל אותו בצורה כזאת.
    אוהדי הפועל גם שחכו די מהר מה קשטן נתן להם.

    בקיצור מכיוון שמכבי חיפה בעלת התקציב הכי גדול, הכי קל לכם ונחמד לכם לומר שאנחנו אוהדי הצלחות. אתם שוכחים שבכל זאת הקהל טיפה שבע אחרי 2 אליפויות וליגת אלופות, ושעדיין הקהל מגיע בהמוניו לכל המגרשים. וגם במשחקים הלא טובים הקודמים (הפ' פ"ת, מחצית מול נצרת, מכבי ת"א) הקהל ברובו לא מקלל ולא שורק בוז. רק לאחרונה כשנגררנו ליכולת מזוויעה חלק מהקהל החל להביע את זעמו - כמו בכל מקום אחר - תנו לי מקום אחד השנה שלא שרקו בו בוז וקיללו.
     
  10. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קופירוק חתיכת פנאט אתה לא מתבייש להגיד דבר כזה????

    בלי שחר לא הייתה הפועל חיפה????, מה אתה מדבר איזה שטיות יש לך בפה תגיד???, מה הוא עשה אירגן משחר ידידות אחד אחרי מותו של שפירא ז"ל?, בשביל הכבוד????, תמיד הוא אמר אפילו שהפועל חיפה לקחה אליפות, אני לא אשכח את זה: "בחיפה אי אפשר שיהיה 2 קבוצות בעיר".

    אני מפלל ליום שהבנאדם הזה יפול, הוא מפיונר מלוכלך, עסקן מפוקפק ששולט על כולם עם הכסף שלו אבל אל תדאג....יעקוב שחר יפול ואני בטוח בזה ואני מפללל ליום שזה יקרה!!!
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל מצפה לתפוקה, נכון, אבל למה אחרי ניצחון 3:1 על ב"ש בבית הקהל שורק בוז (עידן טל, אגב, אמר שיציע ג' זה גועל נפש לאחר אותו המשחק)? למה לאחר שהקבוצה מבטיחה אליפות, הקהל צועק למאמן להתפטר? אז גם כשההצלחות מגיעות, עדיין זה לא מספיק? גם להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות זה לא מספיק?

    שמע, אתה פשוט לא ייאמן... אני מדבר איתך על קהל שקילל את המאמן של הקבוצה שלו לאחר שהבטיח אליפות שניה ברציפות והגיע לגמר הגביע, כשהקבוצה דרסה את יריבותיה, ואתה מתלונן על קללות למאמנים שדשדשו להם בתחתית הליגה וגרמו לבית"ר להציג כדורגל איום. על גוטמן אמרתי את דעתי. מזרחי הציג קבוצה לא מחוברת, כל שער היה פוקס, לא היתה שום שיטת המשחק ולמען האמת זו לא היתה אשמתו. אזולאי?! אתה נורמלי?!? כדורגל משעמם, אין תגובה למהלך המשחק, שיתוף שחקנים חלשים... את אוחנה רק כמה טמבלים קיללו והם הושתקו מהר מאד.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לפני שאני מתחיל אני רוצה להבהיר שלדעתי הקהל הכי טוב בארץ הוא של בית"ר, למרות שאני אוהד מכבי חיפה. לדעתי הוא הגדול ביותר מבחינת כמות, הולך אחרי הקבוצה לכל מקום, מתפרע ומוסיף הרבה אנרגיות לקבוצה במשחקי הבית. הקהל של מכבי חיפה לא נופל ממנו בהרבה, וזה מאחד שיש לו מנוי לקבוצה.


    עכשיו בנוגע לכל הטענות שהושמעו פה כלפי הקהל של מכבי. לגבי שריקות הבוז: בני טוען שהקהל של בית"ר שרק לקבוצה בוז בגלל סגנון המשחק הבונקריסטי שלה, למרות שהיא היתה בצמרת הגבוהה. עכשיו תסבירו לי למה לקהל של בית"ר מותר לעשות את זה ולקהל של מכבי חיפה אסור כשהקבוצה שלו מסתגרת בדקות האחרונות בבית מול ב"ש, למרות שהיא מנצחת? הרי גם הקהל של מכבי אוהב באופן מסורתי כדורגל יפה בניגוד להפועל ת"א נניח, וגם בעונות האליפות של גרנט האוהדים שאני מכיר לפחות התלוננורוב הזמן על זה שהקבוצה משחקת מגעיל.
    עכשיו אני רוצה להביא בפניכם 2 סיטואציות: 1) משחק בית מול מכבי פ"ת העונה, דקות אחרונות, 0-0 מאכזב, מכבי מציגה יכולת עלובה. ג'ובאני רוסו במשחק בינוני נותן לעצמו מקדמה ארוכה, רודף אחרי הכדור אבל הכדור בורח לו לחוץ. להזכירכם היה מדובר בסוף המשחק והאיבוד הזה היה די קריטי. במקום לצעוק ולקלל הקהל (אל תתוכחו איתי אני הייתי ביציע) קם על הרגליים וצועק: "ג'ובאני, ג'ובאני...". ממש קהל הצלחות...
    2)משחק בעונה שעברה מול בית"ר החלשה בטדי. בית"ר מדהימה את מכבי ומנצחת 4-0. שניות אחרי הגול הרביעי של בית"ר עולה שירה אדירה מהיציע של הירוקים למכבי, גדולה יותר מזו של אוהדי בית"ר החוגגים.

    אז שלא תגידו שמדובר באוהדי הצלחות.

    הקהל בכל הארץ מתנהג אותו דבר, ובכלליות ניתן לאמר שהישראלים הם די קהל הצלחות. שורקים בוז כשהקבוצה משחקת מגעיל, קוראים למאמן להתפטר אחרי רצף הפסדים וכו'. כך נוהג הקהל ברוב העולם. ראיתי לא מזמן משחק בית של ריאל שבו ריאל שיחקה גרוע, וכשרוברטו קרלוס מסר כדור די פשוט ארוך מדי הקהל התחיל לשרוק בוז.
    המקום היחידי בעולם שהקהל לא מתנהג בו ככה הוא באנגליה (אולי גם בגרמניה), שם האהבה של האוהדים לקבוצה היא בלתי-מותנית ביכולת הקבוצה או במיקומה בטבלה, אלא היא דבר שעובר במשפחה מדור לדור.
     
  13. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאוהדי באר שבע יש אוהדים בכל הארץ אבל לא בכמות של חיפה/בית"ר/מכבי ת"א ..
    יש לנו הרבה אוהדים בכל הדרום .. והרבה בראשון/ת"א ..

    רק שתדע .. 3,000 כרטיסים נקנו מת"א ליציעים של הפועל ב"ש.. מתי שהיינו בגמר.
    אבל לכם זה בכמויות גדולות יותר .. בגלל זה שבאים רק 1500 האוהדים האמיתים למשחק אז מתפלאים ..
    אבל אצל חיפה בולט במיוחד הקהל של ההצלחות ..
     
  14. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יעקב שחר נתן (לא הלווה,נתן) מיליון וחצי דולר להפועל חיפה כדי שהיא לא תתפרק ושיהיה להפועל כסף לשלם את החובות שהיו לה.
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם שנה שעברה הוא השאיל המון שחקנים להפועל חיפה וגם השנה נראה לי יש איזה 2-3 שחקנים ירוקים שמשחקים בהפועל.
    חוץ ממשחק הידידות והכסף.

    וכן אתה צודק הוא אמר את זה ואז הוא הלחיץ את רובי שפירא וגרם לו להתאבד ובגלל זה הפועל חיפה התפקרה..אז אם הוא אמר את המשפט הזה מה זה אומר?