מכבי חיפה ותל אביב פותחות ברגל ימין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/8/13.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    עכשיו אחריי התגובה שלי על אריאל הרוש אני אדון על המשחק:
    מחצית ראשונה סבירה של הפועל באר שבע, שאם היא תשחק ככה כל המשחקים ותשפר את הרמה הסבירה למצוינת יה סיכוי לעונה טובה, מחצית שנייה מתחת לכל ביקורת, ואודות להרוש ניצחנו משחק שהיינו צריכים לנצח בלעדיו...
     
  2. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    העבירה של שי חדד על ברדה זה אדום.
    ואני זוכר בבירור כדור גובה ששחקן לכם ממש חנק את ברדה ואפילו לא היתה שריקה.
    מאור בוזגלו במחצית הראשונה עבר שחקן ברחבה והוכשל בבירור (ולהפתעתי הוא לא נפל אלא באמת ניסה להתקדם). כנראה שאם הוא היה נופל אז חכמון היה שורק אבל שופט לא אמור לחכות לזה.
    במחצית השנייה קיבל כדור רוחב ברחבה ששחקן בבירור מושך אותו בחולצה.
    באופן כללי גם היה המון עבירות קטנות שלא נשרקו.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לשם שינוי מסכים לחלוטין עם אלכס. דודו גורש שוער הרבה יותר יציב, והרבה יותר טוב מאריאל הרוש, ובהחלט לאורך השנים היו לו בעיקר הגנות גרועות, כמות הטעויות הרציניות של הרוש היא בלתי נתפסת ביחס לשוער שאמור להיות טוב, לא זוכר את גורש טועה בכמויות כאלו.
     
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    מסכים מאוד, חכמון שפט בצורה מחפירה לטובת בית"ר היו המון עבירות שהוא לא שרק עליהן, במקום לתת לחדד את האדום הוא נתן גם לבוזגלו וגם לחדד רק כרטיס צהוב.

     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הרוש שוער בינוני עם פוטנציאל גדול, וכל עוד הוא ישאר בבית?ר הוא יתקע בבינוניות.
    אני במקומו מסיים חוזה ומחפש לצאת לקפריסין או משהו, הוא צריך קצת את הריחוק מכל הבלאגן שהוא עובר פה.
     
  6. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    מה קורה עם ההחלטה על לסגור את איצטדיון ר"ג?
    http://www.one.co.il/Article/209717.html

    אני לא אשכח שההחלטה הגיעה יום לאחר המשחק מול בית"ר כאשר לא הפסיק לרדת גשם לשניה אחת.
    המשפחה שלי אגב הייתה ממש מאושרת כיוון והייתה לנו אספקת מים לחודשיים עם כמות המים שסחטו מהבגדים שלי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  7. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ודודו גורש צדיק מטעויות? ממש לא... גם דודו גורש עושה המון טעויות, אבל אין מה לעשות הוא לא בזכוכית מגדלת כמו הרוש. ואני מסכים ששוער טוב צריך להנהיג את ההגנה, אבל לטנגו צריך שתיים (הגנה,שוער) ככה זה עובד העסק בלי הגנה טובה שוער יהיה טוב אשר יהיה יעשה טעויות וכנ"ל ההפך
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    דודו גורש הוא חצי קבוצה בעכו כבר יותר מעשור.
    שוער ליגה טוב למדי. אולי לא שווה נבחרת. מההתרשמות שלי הוא משרה המון ביטחון על הקבוצה וטועה פחות מהממוצע לשוער ישראלי מצוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/13
  9. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    על מה אתם מדברים, דודו גורש השוער היחידי שלא עושה טעויות מטופשות, זה פלא שהוא לא הגיע לליגת העל מוקדם יותר, ולדעתי אם אריאל הרוש שווה נבחרת הוא גם שווה נבחרת..
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בעניין הרוש-גורש.
    אתם שוכחים 2 הבדלים משמעותיים מאדו בין השניים: דודו גורש כבר בן 33 או 35 לוהרוש רק בן 25, עשר שנים זה המון לשוער ואני בטוח שכשגורש היה בלאומית וןבגיל של אריאל הוא עשה לא מעט טעויות לא מחויבות המציאות ונעזוב את זה שגם היום הוא שוגה לפעמים.
    וההבדל השני זה שעם כל הכבוד לגורש הוא משחק בהפועל עכו, שם הלחץ הוא אפילו לא קמצוץ מהלחץ שיש בבית"ר ירושלים.
     
  11. Daresen Ark Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חייב להיות לזה קשר למאמן השוערים, אהוב על השחקנים או לא, הוא לא קידם את הרוש בשום דבר שזקוק לחיזוק אצלו. שוערים הפכו להרבה יותר טובים עם בסיס הרבה פחות מרשים מזה של הרוש, כבר כמה עונות הוא דורך במקום ומשמיט נקודות לבדו.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    אבל מצד שני אמורה להיות לו יותר עבודה, כי בדרך כלל עכו נחותה וסופגת הרבה התקפות.
    ופה אתה נוגע בנקודה נכונה, מנטליות זה דבר חשוב ומי אמר שלהרוש יש את המנטליות הנכונה?
    עצם העובדה שהוא שכר יועץ תדמית, כבר מצביע על משהו קלוקל באופי שלו.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מי שרואה את בית"ר יום יום יודע שלאריאל הרוש יש עבודה כמו לכל שוער קבוצת תחתית ואפילו יותר מזה כי הקבוצה לא מסתגרת מאחורה כמעט ותוקפת בד"כ, חוץ מזה שאם נהיה הוגנים בעוד לגורש יש לפחות בלם אחד מנוסה כמו מישאלוב הלא רע, אצלנו הרוש "נהנה" מבראשי אשתקד ופורטיז'יו בעונה שלפניי כן.

    בנוגע למנטליות: הוא יודע לעבוד יפה עם לחץ ולהתמודד איתו בדרך כלל בצורה טובה, אריאל הרוש שוער לא רע עם נתונים מצויינים, הוא צריך להתפתח עוד הרבה ויש לו עוד המון מה לעבוד אבל מכאן ועד לקרוא לו "אפס" ולגמור לו את הקריירה יש עוד דרך ארוכה מאוד מאוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/13
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דודו גורש שוער לא מוערך אבל אין סיבה להקטין את הרוש. אין מה לעשות - לשחק בבית"ר ירושלים זו אופרה אחרת. הלחץ גדול פי מאה ועוד בלי קשר לסיפור המטומטם עם הצ'צ'נים. גם אסור להתעלם מכך שהרוש 'בצעירותו' או בימים הראשונים שלו הראה שהוא נועד לגדולות. יכול להיות שהוא יפרוץ בגיל מאוחר יותר. גורש הגיע לליגת העל בגיל מאוד מאוחר והקריירה של הרוש לפניו. אבל, אני לא מסכים בנוגע ל'יועץ מנטאלי'. אם הרוש שכר יועץ כזה אז שאפו, הוא רוצה לטפל בבעייה, וככה מתקדמים. זה לא בדיוק אחד לאחד, אבל זה כמו לרדת על תמיר כהן שהלך לרוץ בים בפגרה ושכר מאמן אישי כדי להתקדם, ולהגיד עליו שזו הוכחה שאין לו כושר.

    קצת על משחקי היום:

    הפועל שלי פותחת עונה במשחק בית נגד סכנין, קל על הנייר אבל בסוף זה עלול להתברר כמוקש. הסגל של סכנין לא רע, היא תעלה להתבנקר היום וללא ורמוט זה לא פשוט לפרוץ את הבונקרים - כי החלוצים עדיין לא מביאים ערך מוסף, שכטר בעיקר. אני קונה כל ניצחון, גם במשחק מכוער כמו שהיה עם אבוקסיס - כדי להוריד קצת מהלחץ ולא להתחיל ברגל שמאל. ההדחה מאירופה מגדילה את הלחץ שמרקיע שחקים. חשוב מאוד טקס הפרידה מוואליד, הוא אגדת כדורגל במונחים של כדורגל ישראלי ועשה המון למען הפועל. לא נשכח את הדאבל בטדי והתפרצות הרגשות שלו. ונסיים עם הקהל - הקהל צריך להביא נקודות היום, כמה שזה יישמע פלצני. משהו בהפועל פגום עוד בעונה שעברה. היו שנים יותר גרועות ואני מרגיש שמשהו בקהל כבר מת. בנוסף, גם אם דקה 85 יהיה עדיין 0:0(חס וחלילה) - אסור, פשוט אסור שנראה הפועל לא מאמינה בעצמה. כאן זה יהיה כישלון של מאמן, הרבה יותר מאשר ספורי או זגורי והרוש או אנטבי.

    כבר המחזור הראשון גבאי ואבוחצירא פוגשים את האקסית. אני מאמין שמכבי חיפה תנצח משהו כמו 2:0. הכל שאלה של שער מהיר, אם יגיע או לא. אני לא מזלזל בק"ש, יש לה סגל טוב - אבל היא עשתה המון שינויים וזה לוקח זמן. מה גם שאין את גביע הטוטו שיעניק אינדיקצייה, וחיפה לעיני הקהל הביתי פייבוריטית מול כל קבוצה בארץ, כנראה גם מול מכבי. מתמקדים בראיוס כמובן, וחוץ ממנו השחקן הכי מסוכן הוא חן עזרא. ק"ש תצטרך לתת משחק הגנה ברמה של האליפות עם רב"ש כדי לחזור עם משהו הביתה, ואני בספק אם היא מסוגלת. אגב, אנדלובו בתמונת ההרכב?(בדקתי רק ב-ONE) - משעשע משהו.
     
  15. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    טעות כמו הגול הראשון יודעים מה? מתקבל קורה מדי פעם אבל הגול השני בחייאת ראבק להכנס עם הכדור לתוך השער מה אתה בן 17 אין לך בטחון תהדוף גול בדיחה
    ובאר שבעים נראתם מעולה עזבו תמחצית השניה בגלל שלא היה משחקי הכנה רציניים אז נגמר לכם האוויר דקה 60 ושבית"ר ירצו להשוות כי הם בפיגור אז הם ירוצו יותר