מכבי חיפה או בית"ר ירושלים? מץ'-אפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י אלמוג23, ‏10/10/06.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בתגובה הקודמת שלי אמרתי את דעתי בקשר לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אבל שכחתי את הפועל תל אביב. מעניין אותי לדעת האם האנשים כאן בטוחים שהפועל תל אביב לא נכללת במירוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/06
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ביתר פתחה את העונה וניצבה לה במקום הראשון וכולם מריעים כאילו הביתרים זכו באליפות.
    אז מתחת לפני השטח זה נראה אחרת, ביתר כמו שראינו בתיקו מול עמידר ובעוד כמה משחקים שניצחה במזל רב היא קבוצה מאד אפורה, מעין תעלומה מבחינתי, כי לא ההתקפה שלה ולא ההגנה שלה הרשימה עד כה. הסגל לכשעצמו הוא טוב, אבל איך אפשר להגיד שהגנה שהבוס שלה הוא שמעון עגלגרשון היא הגנה טובה ?
    היקישור הוא טוב על זה אין מה להתווכח, אלברמן הוא הקשר מהישראלי הטוב בתחומו אבל המקביל שלו במכבי חיפה הוא לא פחות מאשר דירסאו..מי עדיף? קשה להגיד.
    זנדברג מצויין, שחקן נייד, טכני ומה לא..אבל עם עליות וירידות חדות, וזה רבותיי עובדה. אז לחיפה יש בעמדה שלו את מסודי או את בוקולי, מי יותר טוב? קשה להגיד.

    הקבוצות על הנייר שוות, הבעיה של ביתר נקראת ארדילס, אני אישית לא מאמין שהוא יצליח להביא אותה להישגים, אם המאמן של ביתר היה אוחנה אני בטוח שביתר היתה נראת הרבה יותר ממה שהיא היום.

    מה שכן, וזה יתרון גדול לביתר, משחקי גביע אופ"א יפגעו במכבי חיפה כמו גם בהפועל ת"א, אם ביתר למרות ארדילס תדע להשכיל ולנצל את העומס שיפול עליהן היא בהחלט יכולה לפתוח פער שיהיה קשה לסגירה בהמשך הליגה שהקבוצות ינשרו מהמפעל האירופאי.

    לביתר יש ספסל יותר טוב מאשר חיפה?!
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום סיכוי להפועל לקחת אליפות עם ההגנה המצחיקה שלה . הפועל קבוצה מצויינת וטוב שיש אחת כזאת בליגה בגלל שהיא התקפית והיא תוסיף המון לליגה , אבל אליפות ? אין שום( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx ) סיכוי ללא חיזוק ממשי להגנה החלשה
     
  4. אלמוג23 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/06
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל לאליפות? יהיה קשה מאוד , אבל אני חושב שיש להם סיכוי יותר טוב מביתר
    ולו רק בגלל יצחק שום שהוא לדעתי המאמן הישראלי מס 1 כיום בליגה.

    באשר , לאלה שאומרים שאני לא אובייקטבי כי אני אוהד חיפה , זה טעות בידיכם.
    אני שמח שמסיקים מהדיון הזה שאני אוהד חיפה , כי זה רק מראה לעצמי כמה הצלחתי
    להיות אובייקטיבי ומשמח אותי.

     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכיוון שאני אוהד מכבי חיפה ויהיה לי קשה להגיב באובייקטיביות (אני חושב שאנחנו נזכה באליפות בסופו של דבר ולוא דווקא בגלל יתרון מקצועי, ובכך אני מסכים עם הודעת הפתיחה), אני רק רוצה להגיד שהדיון הוא רעיון יפה, אבל הודעת הפתיחה שלו ברמה מאוד מאוד מאוד נמוכה. אפשר היה לצפות לנימוק אחד מקצועי וריאלי.
    ולא "דוידוביץ עולה בכל התחומים על קורפניין.מי שאומר שלא , פשוט בנאדם לא אובייקטבי!"
    או "אין מה להרחיב, אין מה להוסיף" כמו שהיה כמה פעמים.

    אני מציע ניסיון חוזר לבצע את ההשוואה בצורה יותר מכובדת, בין אם על ידי אלמוג או מישהו אחר שרוצה.
     
  6. shikaka15 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/06
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שוב אחזור ואומר שהשוואות כאלה אומנם מעניינות אבל ממש לא רלוונטיות לפתיחת העונה יש מלא שחקנים שאי אפשר להשוות בינהם עד שלא נגיע לחצי העונה ונוכל לראות מי בכושר יותר טוב מי הבקיע ומי בישל יותר ואיזה קבוצה משחקת וממוקמת יותר טוב כל ההשוואות שיעשו הן התחלתיות ואי אפשר לדעת אם הן באמת ישקפו את מה שיהיה
     
  7. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיון מצויין, אבל יש דברים משמעותיים שאני חולק עליך בהם

    דבר ראשון, איך אתה יכול להשוות בין פרננדז ובוקולי..
    פאבריס מעולם לא היה שחקן כנף ימין וחוץ מזה שום שחקן בחיפה לא משתווה אליו אפילו, ההשוואה הזאת ממש מעליבה
    ואני ממש לא צוחק..
    (פאבריס משחק קשר חופשי בבית"ר,
    אם כבר להשוות לקטן אפילו שסיגנון המשחק שלהם שונה וגם אותו הווא לוקח בקלות)

    הגנה:אני לא מאמין שאתה אומר שקינן ואולארה עולים על גרשון ובן יוסף?
    תאמין לי, כשקינן יעלה לבוגרת הוא לא יתפוס את המקום של אף אחד מאלה.. זה פשוט ברור
    אולארה מבחינת כושר לא פתח את העונה בצורה בומבסטית אבל הוא בלם טוב מאוד,
    בשורה התחתונה:: מרכז ההגנה של בית"ר עולה על של חיפה..

    ***חייב לציין שכל ההשוואה היא מבחינת חומר שחקנים בלבד***
    ברור שחיפה הרב יותר מחוברת מבית"ר אבל אני בטוח שמבחינת חומר השחקנים בית"ר עולה על חיפה ברוב הפרמטרים
     
  8. מכבי הרצליה ! Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/05
    הודעות:
    696
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגל של בית"ר בהרבה יותר חזק מאשר הסגל של חיפה, ההבדל הוא שהשלד של חיפה משחק כבר לפחות 5 שנים ביחד לעומת הסגל של בית"ר שזו קבוצה חדשה לגמריי.
     
  9. shikaka15 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/06
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על פי מה לעזאזל קבעת שהסגל של בית"ר יותר חזק מהסגל של חיפה איזה שטויות אתה כותב זה לא יאומן חוץ מפאבריז שהוא נאצי פדופיל אבל באמת אחד השחקנים הטובים הזרים שהיו בארץ לפי דעתי אין בבית"ר שחקן אחד שעולה בכל פרמטר על שחקן של חיפה
     
  10. מכבי הרצליה ! Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/05
    הודעות:
    696
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה עושה את עצמך או שאתה באמת עיוור???
    תסתכל שוב אם עדיין לא ראית.
     
  11. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה רושם כזה דבר ועוד באמת מצפה שנתייחס להודעה שלך ברצינות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/06
  12. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני משוכנע לגמרי שמכבי חיפה בסוף תקח את האליפות(למרות שאני מקווה שביתר תזכה) ואני אסביר לכם למה:
    יש לשתי הקבוצות סגל רחב שמורכב משחקנים מצויינים ושני הסגלים כמעט שווים זה לזה , אבל הבעיה אצל ביתר היא שהסגל מורכב משחקנים חדשים שלא שיחקו יחד כודם, ויקח להם זמן להתחבר ועד שיתחברו מכבי תהיה בצמרת עם פער עצום מביתר .
     
  13. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אנסה:
    קורונפיין-דווידויץ'.
    קורונפיין טוב יותר ב1 על 1, הטוב בארץ בזה. דווידויץ' הרבה יותר אתלט, אנסטיקנטים טובים, בסך הכל חוץ מ1 על 1 הוא יותר טוב מקורונפיין כמעט בהכל, ולכן אני מעדיף אותו. אבל לא בהרבה, אני חושב למשל שההבדל בין אואט לדוידויץ' גדול יותר.
    בן יוסף&גרשון-קינן&אולארה.
    אם מתיחסים ליכולת הנוכחית, קינן הבלם המוביל מבין ה4. אבל אם גרשון יחזור ליכולת שלו מעונה שעברה, הוא עדיף. אולארה מפתיחת העונה לא בכושר שיא, עונה שעברה הוא היה יותר טוב. בן יוסף נראה מעולה, בסיכום אני חושב שלצמד של בית"ר יש פוטנציאל טוב יותר (כל אחד לעצמו) להיות בלמים טובים יותר, אבל בחיבור בין הבלמים אולארה וקינן מובילים, יש הרבה חורים בהגנת בית"ר מתחילת העונה. חיפה לעומת זאת סגרה יפה בהגנה מול ליברפול, ככה שבכושר הנוכחי הצמד של חיפה עדיף.
    קייסי-גפני.
    קייסי עולה על גפני, אבל ההבדלים ביניהם פחות גדולים ממה שהציג אלמוג. גפני עוד יהיה המגן הטוב בארץ, עונה שעברה הוא הראה בעיטה והגבהה טובים, מסירות מדויקות, שחקן טכני לא פחות מקייסי, אבל עד עכשיו בבית"ר הוא לא טוב בהגנה ובהגבהות. קייסי המגן הטוב בארץ, הגנתית, התקפית, הוא עדיף.
    אפק-חרזי.
    חרזי לא בנבחרת רק בגלל הגיל ובגלל שקשטן רוצה לקדם אחרים. מבחינת יכולת, הוא עדיין המגן הימני הטוב בארץ. הגנתית הוא היה מעולה מול ליברפול. התקפית, הוא פחות טוב מאפק בקצת, אפק יותר טכני ומהיר, מוסר בנגיעה אחת תחת לחץ, ומדויק. חרזי מגביה יותר טוב, וללא ספק הפער ביניהם בהגנה גדול מאוד לטובת חרזי. אפק חור הגנתי בצד ימין, לא יודע לסגור אלכסונית, לא יודע לעצור ב1על 1 (מול התל אביביות זה היה בולט, אבל בזמן האחרון יש שיפור בזה). חרזי עדיף בקצת.
    בואטנג-דירסאו.
    בואטנג לא פחות טוב מדירסאו בצד ההגנתי, אבל התקפית הוא יותר טוב. שליטה טובה יותר, משחק הרבה קדימה, מוסר מדויק. שומר על הכדור ומנהל ממרכז המגרש, דירסאו פחות טוב.
    אלברמן-אנדרסון/סואן/גזל.
    אלברמן יותר טוב מכל קשר אחורי אחר של חיפה, ובכלל הוא הקשר הישראלי הטוב בארץ, מאז שטל עזב. גם יותר מזנדברג. מתחילת העונה הוא מראה יכולת מסירה אדירה, מדויקת לרגל, ובהגנה הוא מאוד פעיל. הוא גם בועט בכלל לא רע ומצטרף יפה להתקפה. אנדרסון נראה שחקן די מוגבל בהתקפה, סואן פחות טוב מאלברמן התקפית, וגזל בעצם גרסה פחות טובה של אלברמן, אבל דומה. הקישור האחורי של בית"ר הכי טוב בליגה.
    פרננדז - מסודי.
    בגלל ששניהם משחקים די חופשי, אני משוה ביניהם. שניהם שחקנים מאוד יצרתיים, עם שליטה נהדרת בכדור וטכניקה מדהימה, מ5 הזרים הטובים בארץ, אבל עדיין פרננדז עם שליטה עוד יותר טובה, ומגביהה אולי הטוב בארץ. הזר הטוב בארץ לדעתי.
    בוקולי - זנדברג.
    לא משחקים באותו אגף, אבל שחקני אגף, שלא כמו מסודי ופררנדז, אז אני משוה ביניהם. בוקולי עוד שחקן עם שליטה מדהימה, מהיר מאוד, טכניקה טובה, בעיטה אדירה. זנדברג שחקן עם הרבה כוח אבל השליטה שלו פחות טובה, גם הטכניקה והמהירות. קשר פחות יצירתי, וגם מוסר פחות טוב. בוקולי אחד הזרים הטובים בארץ, עולה על זנדברג.
    פרננדז וזנדברג פחות טובים בקצת מבוקולי ומסודי, אבל לבוקולי ומסודי יהיה קשה לשחק ביחד, ככה ששני הצמדים שווים. בוקולי שחקן אגף ימין, ומסודי לא יכול לשחק בשמאל. הוא נוטה יותר לימין,וראו במשחקים עד עכשיו שחסר שחקן בצד שמאל. בבית"ר גם זנדברג וגם פרננדז יכולים לשחק בשני האגפים, וגם יש אפשרות שאלברמן בימין זנדברג בשמאל ופרננדז חופשי. ככה שהצמדים השווים.
    בן שושן-קטן.
    קטן עדיף, אבל ממש בקצת. בן שושן מראה שוב ושוב ושוב שהוא אחד הישראלים הטובם בליגה. הוא שומר על הכדור נהדר, כמעט ולא מאבד אותו, וגם כשכן זה לחוץ/קרן. קטן יותר אגואיסט ומנופח, וזה עולה לחיפה בכמה איבודים. אבל יותר טוב במשחק עם הגב, יותר חזק, יותר מהיר, מוסר יותר טוב, רואה משחק יותר טוב. בן שושן יותר טכני ושולט טוב יותר בכדור. קטן עדיף בקצת.
    קולאוטי-פינטו.
    קולאוטי עדיף, כי לא רואים מפינטו כלום עד עכשיו. אני חושב שפינטו זה בולשיט גדול. גם אם לא, אי אפשר להגיד שלפי הרקורד שלו מפורטוגל הוא שחקן טוב יותר, כי לא ראינו יכולת מיוחדת שלו. ככה שקולאוטי מנצל מצבים טוב יותר, עם התמצאות ברחבה טובה יותר, נוגח טוב יותר, יותר טכני, מהיר יותר (לא חוכמה ליד פינטו, קולאוטי לא מהיר).
    ספסל בית"ר: אבגי, בנאדו, אמסלם, זיו. חיפה: אלמדון, מגרלשווילי, משומר.
    לא רשמתי את דנין וטיבי כי הם לא יקבלו דקות העונה, כמעט ולא. בספסל בהגנה יש לבית"ר יתרון, בעיקר בגלל בנאדו, לעומת שום בלם בחיפה.
    בית"ר: מויאל, מירוסביץ', ברוכיאן, יצחקי. חיפה: גזל, סואן, רפאלוב, מליקסון.
    ברוכיאן+יצחקי=רפאלוב+מליקסון. ברוכיאן שחקן דומה לרפאלוב, קצת פחות יצירתי, מליקסון שחקן דומה ליצחקי אבל עושה יותר מדי שטויות ומאבד כדורים סתם בניסיונות יצרתיים מדי. יצחקי יותר חד. גזל וסואן טובים מהצמד מירוסביץ' ומויאל, הם פשוט הראו יותר מהצמד של בית"ר, שראיתי ביחד אולי 150 דק'. התרשמתי שמירוסביץ' שחקן חד שמוציא מהר כדורים, משחק מהר, מויאל שחקן אגרסיבי ומתקל טוב. זה מעט מאוד.
    בית"ר: תמוז. חיפה:ארבייטמן.
    שני החלוצים הישרלים המרכזים הטובים. שניהם סקוררים טובים. ארבייטמן כבש הרבה עונה שעברה יחסית למחליף, את תמוז הרבה קבוצות תחתית היו לוקחים גם בתור זר. תמוז יותר מהיר וחזק. אני מעדיף את תמוז, כי שחקן כזה חזק, אבל עם כשרון זה משהו מיוחד. גם כוח גם מהירות גם שליטה לא רעה, בעיטה חזקה מאוד, סקורר. אני מעדיף אותו.
    בסך הכל יוצא שלחיפה יש הגנה טובה יותר, חלוצים טובים יותר, וקישור פחות טוב. בספסל יש יתרון לבית"ר. אני חושב שההגנה של בית"ר צריכה להתחבר, גפני וגרשון יחזרו ליכולת שלהם מהעונה שעברה, ואז ההגנה תתיצב ותהיה לא פחות טובה מההגנה של חיפה. בהתקפה, של חיפה טובה יותר, אבל צריך לזכור שלבית"ר יש את פביאני, ואולי הוא יביא תשובה לקולאוטי. כרגע חיפה קבוצה טובה יותר בזכות החיבור, וזה שיש לה 5 זרים, אבל מבחינת פוטנציאל השחקנים של בית"ר יותר טובים, זרים וישראלים. ואם גרשון וגפני יחזרו ליכולת שלהם מעונה שעברה ופביאני יהיה טוב לא פחות מקולאוטי, בית"ר תהיה עדיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/06
  14. אלמוג23 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/06
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רושמים את התגובות שלכם על פי אהדה לקבוצה שלכם וזה מה שהכי לא רציתי..

    Melixon 15 אם היית קורא מה שרשמתי בפירוט , היית רואה שמוסבר לך שפבריס אינו
    קשר ימני והוא שחקן חופשי , אבל הוא פשוט השחקן היחיד בביתר שאפשר להכניס לשם
    בהרכב הנוכחי שלהם(את מי רצית שאני יעשה השוואה עם בוקלי , את בואטנג? ) השחקן
    השני שאפשר להכניס להשוואה הוא יצחקי ובן שושן אבל ארדילס מעדיף אותם בחוד.

    משהו נוסף , דקל קינן לדעתי תוך שנה יהיה הבלם הכי טוב בארץ(כולל בן חיים).
    יש לו מבנה פשוט מצוין , הוא מהיר מאוד , שחקן טכני ובלם שלא ראיתי הרבה שנים
    כמוהו בארץ. בן חיים בגילו של קינן לא השתווה אפילו לחצי ממה שקינן מציג היום.
    שלא נדבר על גרשון , שכיום הוא שחקן מפורק ואיטי מאוד , והסיבה היחידה שהוא
    בהרכב זה בגלל שפוחדים לייבש שחקן שמרוויח חצי מיליון דולר על הספסל.

    דבר נוסף , תשימו לב למסקנה העיקרית שרשמתי לכם בסוף הדיון:

    מכבי חיפה תיקח אליפות לא בגלל סגל השחקנים אלא בגלל שהאוהדים שלה לא
    לוחצים כמו אוהדי ביתר , אני יכול להבטיח לכם שאם זה היה הפוך וביתר
    הייתה מפסידה מחזור ראשון בקופסא כמו חיפה , היום כבר ארדילס היה משחק
    דוקים בארגטינה ושקלאר היה חוזר להיות פקיד בעיריה.

    נ.ב

    Melixon 15 אתה קצת לא מעודכן לטעמי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx , לא מסתדר לי שאתה אוהד שרוף של
    ביתר מצד אחד ומצד שני הכינוי שלך הוא של שחקן של מכבי חיפה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx

    :aaa031:
     
  15. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאני עשיתי, להשוות את זנדברג לבוקולי ואת פרננדז למסודי זה הכי הוגן. מה זה משנה אם אתה שחקן אגף בצד ימין או שמאל?
    אלו לא האיכויות של קינן, פשוט לא. מבנה גוף, אין ספק. מהיר מאוד? לא. הוא סביר במהירות. שחקן טכני? גם בזה הוא סביר. בלם שלא ראיתי כמוהו הרבה שני בארץ? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx גרשון בעונה שעברה היה עוד יותר טוב. האיכויות של קינן שהופכות אותו לבלם בסדר גודל של גרשון ובן יוסף זה משחק ראש מעולה, וההרחקות שלו מדהימות. בנבחרת הצעירה הוא הרחיק כדור (לא מוקפץ באוויר) עד לחצי של צרפת. הוא מרחיק מצוין, וכמעט ולא עושה טעויות מתחילת העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/06