מכבי "אלקטרה" תל-אביב 2008/9

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י samoel, ‏13/8/08.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    דני לך תדע. בכל מקרה מצבת הזרים נראה העונה פי כמה יותר טוב מהשטויות של אפי בירנבוים לפני שנה (אפשר להאשים גם את ההנהלה בזה). רק נורא קשה לי עם העניין שמכבי איבדה שני ישראלים בכירים ולמעשה לא קיבלנו הרבה כחול לבן בחזרה. אני מניח שנצטרך קצת סבלנות כי הבנתי שיש כמה חבר'ה נחמדים בנוער. פניני, בלות'נטל, לימונד ואולי טפירו נחמדים, אבל לא יהיו ממש שחקנים בולטים. שארפ ישראלי לכל דבר, אבל סביר להניח שגם הוא לאט לאט הופך לנער פוסטר.

    בסה"כ בדקתי את סגל הקבוצה ולמרות שאנחנו לא ריאל מדריד, ברצלונה או שתי היווניות הבכירות עם קצת מזל אפשר להגיע לפחות לשמינייה האחרונה באירופה. בסה"כ קבוצה מגובשת שיש לה מאמן רציני לפעמים יותר טובה מקבוצת אאולסטאר.
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העזיבה של הישראלים זה לא בטוח משהו כזה נורא למכבי. עם אותם 2 החברים מכבי גם ככה לא הגיעו רחוק, לכן הפרידה במקום מסויים גם הטיבה עם מכבי. להביא זרים לעמדה ולנסות תרכיב חדש הוא דבר שמכבי היו צריכים לעשות גם אם הישראלים העוזבים היו נשארים. גם ככה איתם לא הלך מי יודע מה.
     
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הכי עקבתי אחרי מכבי ת"א הקיץ וכבר הבנתי שהחתימו חצי סגל. מישהו יכול לעשות לי סדר, מי וכמה חתמו? נראה שפיני עושה מהפכה של ממש
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה רעיון לא רע.
    ברגע שמישהו יעלה לכאן את רשימת הקניות של מכבי, על הדרך שיעשה את זה בדיון חדש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx