מי תהיה אלופת אירופה?

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏22/5/12.

  1. nadav dashti Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/11
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הייתי צריך לשים את הכסף שלי זה גרמניה. הם משחקים את הכדורגל הכי טוב, למעט ספרד(ואפשר להתווכח) יש להם את הסגל האיכותי ביותר ובאמת כבר מגיע להם.

    אם לא הם אני דווקא חושב שצרפת יכולה ללכת עד הסוף, אין להם את הכוכב שיסחוף אותם, אבל יש הרבה כשרון בחלק הקדמי ואם הכל התחבר אין שום סיבה שהם לא ילכו עד הסוף.

    בו לא נשכח, זה לא מונדיאל ולא ליגת האלופות, ברגע שאתה עובר את שלב הבתים(ולמרות כל הביקורות על אנגליה איכשהוא אני מאמין שהם יעלו ובבית ב' המאבק יהיה בין הולנד לפורטוגל), 2 משחקים ואתה בגמר. זה כל כך נזיל.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אני הולך עם הפייבוריטית ספרד, כשמלבד גרמניה אני לא רואה נבחרת שמסוגלת לדגדג אותה

    הולנד לדעתי תהיה האכזבה, פולין ההפתעה
     
  3. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    אנגליה, אם צ'לסי זכו השנה בצ'מפיונס בעזרת מהפכים על נאפולי, ברצלונה ובאיירן, אז גם האנגלים יכולים סוף-סוף לשבור את הלוזריות הנצחית.
    ד"א נחמד להיות המצביע ה-100 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/5/12
  4. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    גרמניה נגד צרפת בגמר
    גרמניה זוכה.
     
  5. h2z Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    1,601
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחושת הבטן שלי אומרת - איטליה. אמנם המועדונים שלהם פחות מצליחים באירופה בשנים האחרונות, אבל יש לי הרגשה שמתכננים לנו יורו משובח!
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קשה לי להמר נגד הנבחרת שלי ולכן הצבעתי לספרד. למרות הסגל הפחות מרשים, למרות העונה הארוכה והמעייפת והדו-קרב הלא נגמר של 'ברצלונה נגד ריאל'. צריך לזכור שספרד רצה עם אותו סגל כמעט כבר ארבע שנים וזה יתרון שאין לכל נבחרת. עדיין יש לנו את הכוכבים וקשה מאוד לנצח אותנו.
    בכל-מקרה, תחושת הבטן היא שגרמניה תזכה בתואר. כישרון עצום שרק מחכה להתפוצץ, המוטיבצייה המיוחדת של שחקני באיירן אחרי סיום העונה הטראגי, החיבור הגדול בנבחרת(שחקנים, שיטה), המאמן שלא מחפש כותרות וגם ההפסדים בשנים האחרונות שנוגדים את התדמית של הנבחרת, 'הווינריות'.
     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש פה הערכת יתר מטורפת לגרמניה.

    ראשית, הם לא הפסידו בטורנירים הקודמים בגלל "לוזריות". הם הפסידו כי היו הרבה הרבה פחות טובים מהספרדים (בשני המקרים התוצאה עשתה להם חסד גדול) ואפילו מהאיטלקים, במשחק ביתי.

    אנשים עושים הרבה יותר מידי מנצחונות על נבחרת חסרת כדורגל כמו אנגליה ונבחרת חסרת מאמן כמו ארגנטינה או מניצחון על הולנד בהרכב חסר במשחק אימון. מצד שני, מתעלמים מהפסד ביתי שלהם לצרפת, מתיקו ביתי שבו היו נחותים מאיטליה או מתוצאות פחות טובות גם בטורנירים עצמם (למשל ההפסד לסרביה).

    אין להם את ה"סגל הטוב ביותר". הסגל הטוב ביותר הוא של ספרד, בפער עצום. בהרכב מלא של שתי הנבחרות, בנבחרת משותפת, השחקן הגרמני היחידי שהיה עולה בהרכב הוא פיליפ לאם כמגן שמאלי. האמת שאני בכלל לא בטוח שלגרמנים יש סגל יותר טוב משל צרפת למשל.

    מי יזכה? הסתברותית לא נראה שזו תהיה ספרד. בטח הם יפסידו בפנדלים או לאיזה בונקר ברבע הגמר. גרמניה האוברייטדית גם לא תזכה. אולי צרפת או איטליה. נלך על האיטלקים שגדולים שהם באים קטנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/12
  8. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון, גרמניה הייתה יותר טובה במשחק הידידות מול איטליה.
    דבר שני, אתה מגדיר את הניצחון על הולנד כניצחון על הרכב מחליף, אבל את ההפסד של המחליפים הגרמנים להרכב מלא של צרפת מגדיר כהפסד רגיל.

    לגבי רמת הסגל, לגרמניה יש סגל קצת פחות טוב משל ספרד אם לא באותה הרמה. אבל אם מדברים על רמת הסגל, אז בלגיה היא אחת הנבחרות הטובות בעולם (הזארד, קומפאני, ורמלאן, ורטונגן...).
     
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבלגיה אין אחת הנבחרות המוכשרות בעולם. לבלגיה יש נבחרת שכוללת שחקנים עם הרבה הייפ סביבם, שפועל לא הוכיחו כלום, מלבד קאמפני שהוא באמת בלם על.

    בגדול אני כותב שאנשים מייחסים יותר מידי משמעותיות למשחקי אימון. וגם בתוך הנישה הזו, זה לא שגרמניה יש רצף של חמישים ללא הפסד כמו שהיה לספרד בשלב מסוים.

    לגרמנים יש שחקנים מוכשרים שמשחקים כדורגל כיף לצפייה, כאשר גם עמדת האנדרדוג (אחרי שנים ללא זכיה) ודמויות יותר סימפטיות מעבר (בהשוואה לקאן לדוגמה), מעוררים אמפטיה גדולה. אבל בפועל, מה השלד הזה עשה או השיג אי פעם, אפילו ברמת הקבוצות?
    השלד הגרמני (יענו באיירן) לא מצליח להתמודד בליגה כבר שנתיים עם קבוצה עם שליש תקציב, שמתבססת על שחקנים מפולין ויפן. יתר הקבוצות לא מצליחות באירופה. קבוצה גרמנית לא זכה בתואר אירופי יותר מעשר שנים!

    שחקן כמו גצה מוערך ביותר מ35 מיליון יורו על חצי עונה טובה שהוא נתן בדורטמונד, למרות שהקבוצה משחקת יותר טוב בלעדיו. קגוואה, משמעותי יותר ממנו להצלחת הקבוצה ומוערך בחצי מחיר. למה? כי אחד גרמני ואחד יפני? ככה בדיוק פועלת מכונת ההייפ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/12
  10. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גצה נתן עונה וחצי טובות בדורטמונד (העונה שעברה והחצי הראשון של העונה הנוכחית, עד שנפצע).
    אני מסכים איתך שקגאווה אמור להיות שווה לא פחות ממנו (אבל גם לא יותר). גצה יותר צעיר ועם יותר כישרון - קגאווה ממצה את רוב הכישרון שלו, בעוד גצה ממצה חלק קטן יותר..
    גם לגבי העובדה שדורטמונד מצליחה יותר טוב בלעדיו אני לא מסכים איתך. היא מצליחה איתו ובלעדיו באותה הרמה בערך, אבל כשהוא משחק יש לדורטמונד אפשרות לרוטציה ולהרכבים שונים. 
     
  11. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מי שהצביע פה פולין ודנמרק היה מוכן לשים 10 שקל על 500 יחס בווינר?
     
  12. היודע Member

    הצטרף ב:
    ‏30/4/12
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    48
    גם לצרפת לא היה הרכב מלא.
     
  13. nadav dashti Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/11
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אבל צריך גם לזכור שרוב הנבחרות הגדולות בירידה.

    הולנד-חוסר יציבות בין החלק ההגנתי להתקפה ותוסיף שחוץ מואן פרסי והונטלאר כל הכוכבים עברו עונה רעה.
    אנגליה-חוץ מעמדת השוער כלום לא השתנה מהטורנירים הקודמים.
    פורטוגל-ללא נוחכתו של כריסטיאנו רונאלדו ספק אם יותר מ-3 אנשים היו מצביעים להם.

    אז חוץ מספרד יש לך את איטליה וצרפת. שצרפת עם כמה שהקאדר לא רע הוא פחות טוב מגרמניה ובמוקדמות הם היו רחוקים 13 דקות מללכת לפלייאוף ואיטליה מסוגלת להפתיע אבל כמו שנאמר בדיון שלהם, ההתקפה שלהם די חלשה.
     
  14. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    זו הגזמה מצד אחד להזכיר את ההפסד של גרמניה לסרביה ומצד שני לטאטא את ההפסד של ספרד לשוויץ. גרמניה אולי קצת אוברייטד, אבל כבר עשית ממנה נבחרת של סמרטוטים. היא עדיין בעלת הרכב חזק יותר משל איטליה ורצה הרבה יותר זמן יחד, יותר מלוכדת ונבחרת עדיפה. להגיד שספרד טובה יותר, כן. להגיד שאיטליה הזאת טובה יותר, מוגזם.
     
  15. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא כתבתי שאיטליה טובה יותר מבחינת פרסונל. כתבתי שהם בדרך כלל טובים בטורנירים שאליהם הם מגיעים קטנים ויש לי תחושה לגביהם.