מי זה השחקן הצולע שניסה להונות את בט"ל?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏23/2/05.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    one:
    דדי בן-דיין, מגן הפועל ב"ש, הודיע היום (חמישי) דרך פרקליטו ל"ידיעות אחרונות" כי יתבע את העיתון במידה שזה לא יתנצל על הפרסומים ביומיים האחרונים על ביקורו של השחקן במוסד לביטוח לאומי במטרה לקבל אחוזי נכות, יממה לאחר ששיחק במדי קבוצתו.

    בהודעה שפרסם לעיתונות הבהיר בן-דיין: "בכוונתי לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי לשם טיהור שמי והוצאת האמת לאור. במהלך היומיים האחרונים הפכתי להיות ללעג ולקלס בעיני הציבור לאור הפרסומים הכוזבים והמעוותים שייחסו לי בכתבות הנ"ל. בכוונתי לפעול לטיהור שמי, כמו גם כנגד מעשיו של הביטוח הלאומי בעניין חשיפת מידע רפואי סודי הנוגע לי".

    המגן סיפר ל-ONE: "נפצעתי לפני שנתיים וזה מאוד אמיתי. בביטוח הלאומי מודעים לכך ששיחקתי ושאני עדיין משחק. הם זימנו אותי, ולא אני באתי לבקש מאף אחד כסף. כל האמירות על התחזות וצליעה הם שקר אחד גדול. אי אפשר לרמות את ביטוח לאומי אם אין לך הוכחות".

    "ייחסתם למרשי אמירות ו/או מעשים ו/או התנהגות הרחוקים מהאמת כמרחק הדמיון מהמציאות ואף האשמתם אותו בהאשמות שווא שאין בהן דבר וחצי דבר אלא ניסיון לפגוע בשמו הטוב של מרשי", כתב הפרקליט, עו"ד אמיר אלטשולר. "הנכם נדרשים בזאת לפרסם הודעת התנצלות לאלתר ולא יאוחר מיום ראשון הקרוב, שנוסחה יאושר מראש ואשר גודלה לא יפחת מגודל הכתבות שפרסמתם כאמור. באם לא תעשו זאת ותוך המועד המצוין לעיל, ייאלץ מרשי לנקוט כנגדכם בכל האמצעים העומדים לרשותו. אין לי ספק כי הליכים משפטיים כאלה יגרמו להוצאות רבות ואי נעימויות מיותרות".



    דדי בן-דיין. פרקליטו: "נוצר מצג שווא ושקרי"
    על השתלשלות הפרשה סיפר עו"ד אלטשולר: "מרשי נפצע לפני כשנתיים במסגרת משחק ליגה בגבו, באופן שפעילותו כשחקן כדורגל פעיל הושבתה לתקופה של כחמישה חודשים. מרשי הגיש, באמצעות הפועל כפ"ס, תביעה למוסד לביטוח לאומי לשם קבלת קצבת נכות, זאת בהתאם לכל דין ובהתאם לממצאים הרפואיים שנתגלו אצלו. לאחר שמרשי עבר מספר בדיקות רפואיות, ביניהן ע"י רופאים של המוסד לביטוח לאומי ובמסגרת ועדה רפואית, נקבעו לו אחוזי נכות זמניים. מדובר בהחלטה שהמוסד לביטוח לאומי עצמו קיבל ונמנע מלהגיש עליה ערעור.

    "יצוין כי מרשי הדגיש בפני חברי הוועדה כי מקצועו הנו שחקן כדורגל, וכי הוא שחקן פעיל. כל ניסיון לייחס למרשי צליעה ו/או התחזות במהלך ביקורו בפברואר במשרדי המוסד לביטוח לאומי, אין בו אמת ומוטב היה שלא ייעשה.

    "במיוחד חמורים הדברים שפורסמו על-ידכם, באותיות קידוש לבנה בגודל ענק על רקע אדום בעמוד השער, כאילו מרשי 'נכנס בצליעה למשרדי הביטוח הלאומי וביקש מהרופאים לקבל אחוזי נכות בשווי 200 אלף שקל', תוך שאתם מציינים כי 'ערב לפני כן, וגם במחזורי הליגה שאחרי, הוא רץ על המגרש תשעים דקות כמו נמר'. בכך יצרתם מצג שווא, שקרי, תוך הטעיית הציבור, כאילו מרשי ניסה להונות מוסד ממשלתי. האמירות כאילו נפתחה כנגד מרשי חקירה במחלקת ההונאה של המוסד לביטוח לאומי ו/או בכל מקום אחר אינן משקפות את הידוע למרשי, וממילא לא היתה כל פנייה אליו בעניין זה, ולא בכדי".
     
  2. PAOKARA Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/03
    הודעות:
    45
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תעודת עניות לכדורגל שלונ.....בושה וחרפה
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע, מכל זה לא הבנתי. נניח הייתה לו פציעה אבל הוא לא גמר את הקריירה (עובדה שהוא משחק) אז הוא לא אמור לקבל כסף מביטוח לאומי, אלא במקרה הטוב הקבוצה שלו והוא מקבלים כיסוי של הוצאות הטיפולים ע"י חברת הביטוח שבה מבוטחים שחקני הקבוצה. לא?
     
  4. אישטוון Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/05
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו ההודעה הראשונה שלי כאן ולכן אשתדל להיות מנומס: הדיון הזה מביש.

    טוב, לא הצליח כל כך, הנסיון להיות מנומס.
    ידיעות אחרונות פרסמו סיפור שמשחיר (או מלבין?) את פניו של דדי בן דיין, כשהסנסציה הרבה יותר גדולה מהעובדות.
    200 אלף שקל? מי שטרח לקרוא את הידיעה, מצא שכתבו שם שאילו אושרה לבן דיין קיצבת נכות, היא יכלה להגיע לסכום של 200 אלף שקל. זו הערכה מקסימלית בלי לדעת באמת מה הוא תובע, אם בכלל.
    תביעה מביטוח לאומי? לגיטימי לגמרי, גם לשחקן פעיל. כל מי שהייתה לו פציעה שהפריעה לו להשתכר, רשאי לתבוע את הביטוח הלאומי. אם דדי בן דיין נבדק על ידי רופא שפסק לו אחוזי נכות זמניים, הגיע לו כסף. שכחתם שקוראים לזה ביטוח לאומי?

    ידיעות היו בלחץ מהסיפור של מעריב על אוחנה והקוקאין ולכן מיהרו לתפוס "סקופ", על חשבונו של בן דיין. זו עיתונות צהובה במירעה, חבל שרוב המשתתפים כאן לא ביקורתיים בצריכת התקשורת שלהם (לפחות בספורט).
     
  5. יוגב אסולין Guest

    אני אמוד מסכים עם אישטוון סתם היתה פה החפשה של שם.. אני לא יודע בדיוק מה היה אבל בוא נגיד שעם הוא חשב להצליח ככה לזייף ואחרי זה להמשיך בקריירה בתור כדורגלן זה לא היה הגיוני ומצליח לו גם ככה.. לכן משהו פה מוזר.. עם הוא ינסה ליכנס בידיעות זה יכול ליגמר רע מאוד מבחינתם.
     
  6. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אישטוון, גם אותי הצלחת לשכנע...
    כנראה שכבר אין לנו אמון בשחקנים שלנו, ויש לנו יותר מדי אמון בעיתונים הצהובים.