מי החוד הקטלני ביבשת?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י רפאל, ‏3/4/04.

  1. lemma_cantor Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/04
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    2
    החוד הקטלני ביותר ביבשת היה עד לפני 2 עונות ראול - מןריינטס, אבל כעת רונאלדו - ראול.
     
  2. AC SHEVA Member

    הצטרף ב:
    ‏4/3/04
    הודעות:
    47
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבצ'נקו וקאקא.
    שבצ'נקו הוא שחקן חזק, פיזי ומהיר וקאקא הוא שחקן טכני וכל בעיטה שלו הולכת ישר לחיבורים.
     
  3. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי אוי כמה שיש פה טעויות עד אינסוף!!!!!!!!
    רונאלדו וראול חחחחחחחחחחחחחחח אני לא יכול שלא להתאפק לצחוק.
    אחד הורס את השני יותר נכון ולא צמד, מוריינטס וראול זה היה צמד ענק,אבל רונאלדו ראול זה גרוע מכל בחינה!

    קאקא לא משחק עם הכדור?
    אני חושב שרוי קוסטה משתמש יותר במסירות וקאקא יותר עובר שחקנים ובועט בעיטות לשער עם הטכניקה מהדהימה שלו.

    מי שלומד כאן הם רק הספרדים והאנגלים איך לנסות לסגור את האיטלקים ולא להפך!
    האיטלקים משחקים כל הזמן עם אותה שיטת משחק שמתשפרת עם הזמן כשיש שחקנים יותר טובים.

    [/QUOTE]

    אין כיף בכדורגל האיטלקי?
    נו זאת באמת הגזמה!
    כמעט כל מחזור באיטליה זה תענוג!
    שלא לדבר כאן כל השידורים כמעט היו מלאי שערים ומעניינים, ראיתם הצגות של קבוצות כמעט כל שבוע, ולא נהנים מהמשחק?
    נו באמת...
    אני לא רוצה להגיב יותר על זה.

    ושוב!
    הנרי היה אז מתופקד כקשר ימני והוא בכלל לא הראה הברקות והוא לא היה מתאים לתפקיד הזה כמו ששבצ'נקו גם לא מתאים לתפקיד הקשר הימני, אבל בכל מקרה הוא לא הראה ניצוצות בליגה האיטלקית והוא נכשל ובגדול שם בניגוד מוחלט באנגליה, אף על פי שזה לא ישנה את דעתי בנוגע איך שהוא היה משחק באיטליה ,אפילו אם היה חלוץ.
    בליגה האנגלית נותנים לשחקנים לעבור בקלות ומערכי ההגנה פתוחים כמו בשכונה לפעמים, בניגוד מוחלט לאיטליה שצריך לחלוץ לעבוד קשה מאוד מול הגנות קשוחות וטקטיות.

    ואגב, הנרי עדיין לא הוכיח שום דבר ברמות הכי גבוהות של אירופה וזה אומר משהו.
     
  4. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שלומד כאן הם הספרדים והאנגלים? אני מודה שיש הרבה מה ללמוד מאיטליה אבל במקרה הזה האיטלקים לומדים מהספרדים, תשווה את מילאן של עונה שעברה למילאן של העונה ותבין הכל.
    לא אמרתי שהאוהדים לא נהנים מהמשחק (למרות שלרוב אני לא נהנה, בכלל איכשהו קצת חלפה לי ההנאה ממשחקים שריאל מדריד לא משחקת בהם, אין לי כבר את ההתרגשות לראות משחק כדורגל כמו שהיתה לפני כמה שנים)., אמרתי שהשחקנים עצמם לא נהנים, מצטער, לא רואים להם על הפנים את ההנאה, אין את החיוך הזה שאתה רואה בליגה הספרדית, השחקנים איכשהו יותר רציניים, לא אוהב את זה.
    ושוב, הנרי משתיק אותך גם היום עם רביעיה לרשת על לידס.
    ד"א מתי שבה בעצמו הגיע לרמות הגבוהות באירופה חוץ משנה שעברה? (שגם הוא לא ממש הוכיח את עצמו, הדבר היחיד שהוא עשה זה להכניס את השער מול אינטר, במשחק ממש לא גדול שלו)
    פרט לעונה שעברה בתקופה של שבה במילאן ושל הנרי בארסנל ההשגים של הקבוצות פחות או יותר שוות, אולי אפילו של ארסנל יותר גדולים בגלל הדאבל ב 2000.
     
  5. ofer23 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החוד הקטלני בעולם??
    תיירי והנרי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    פשוט שחקן ענק, אין צורך להוסיף, רק לראות את המשחק של ארסנל מול לידס ועוד רבים וטובים.
     
  6. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההבדל בין מילאן לעונה שעברה לזאת של היום הוא קאקא וקאפו שנתנו למילאן יותר אופציות לתקוף ולזה התכוונתי שעם שחקנים טובים יותר יש גם משחק יותר משוכלל.
    הנרי גורם לי לראות איזה הגנות יש באנגליה כל מחזור הכל אותו דבר הכל מפורק ולא מסודר!
    לגבי שבה, הוא הגיע גם בקייב לרמות הגבוהות באירופה עם קבוצה לא עם שחקנים "כוכבים", ובעונה שעברה שבה שיחק כל שלבי נוק אאוט מצויין בכללי וגם עשה עבודה טובה בגמר, ורק שער אחד שלו שעושה את כל ההבדל מראה עד כמה הוא ווינר וכמה הוא הצליח, הנרי עוד לא הגיע לרמות גבוהות כמו שלו(באירופה) ,ולכן אין מה להשוות בכלל.
     
  7. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע שיש הבדל בין הישג קבוצתי להישג אישי, הנרי לא הראה את עצמו ברמות הגבוהות בגלל שארסנל לא הגיע לשם עדיין, לא בגלל שהוא לא מספיק טוב, הוא לא ארסנל, הוא רק 1/11 ממנה.
    וקאקה וקאפו משחקים איזה סגנון משחק? את האיטלקי הקלאסי או את הלאטיני? אז מי לומד ממי?

    שבה הגיע עם קייב לרבע גמר או לחצי אם אני לא טועה, לא בזכות עצמו בלבד אבל בהחלט הוא הראה יכולת טובה אלא בזכות כל הקבוצה, מה לעשות ששער שטותי שנספג בגלל להאמן הנרי לא עלה לחצי גמר?
    ות'אמת לגבי המשחק של לידס היום אני מסכים איתך, ראיתי את שתי השערים האחרונים, ההגנה היתה בהם על הפנים, אבל זו קבוצה מהאחרונות בפריימר ליג, זה לא אמור להיות מדגם מייצג לאנגליה כולה.
     
  8. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לזה אני מתכוון שבמשחק קבוצתי הנרי לא הגיע עדיין לשום דבר ומשחק קבוצתי הוא אחת הסיבות להצלחה של שבה במילאן, כל המשחק הוא שיחק בשביל להבקיע את השער שיעלה את הקבוצה, נכון זאת לא אשמתו של הנרי בגולים שלהאמן ספג ,אבל גם ככה הנרי לא עבר מעבר לזה והוא לא היה איפה ששבה כבר היה ובאסנל לדעתי הוא לא יגיע לשם אף פעם.
    בחוד של ארסנל אין צמד חזק אלא רק חלוץ מצויין שעושה שם ביחד עם פירס ,ליונדברג ועוד שחקנים את העבודה.
    בחוד של מילאן אפשר לעשות רוטציות והיו די הרבה העונה- קאקא-שבה-תומאסון, אינזאגי היה פצוע כל העונה ומוזר ששבצ'נקו ואינזאגי לא יכולים לשחק עונה אחת ביחד בלי שום פציעה של אחד מהם.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    לא ייאמן, אתה מתעלם מכל ההודעה שלי וממשיך לטעון את אותם הדברים. הנרי קרע לגזרים את רומא ואינטר בשנתיים האחרונות וגם כבש נגד יובה שנה לפני כן - איך הוא ליהטט נגד הגנות איטלקיות בכירות אם הוא לא יכול לתפקד מולן?!

    הנרי לא הוכיח שום דבר ברמות הגבוהות? אתה מגוחך עד אימה. זכיה במונדיאל ובאליפות אירופה לאומות אלה לא רמות גבוהות בשבילך? לככה ולדרוס עם נבחרת צרפת כל נבחרת אפשרית זה לא לתפקד ברמות הגבוהות? להילחם עם ארסנל על האליפות והגביע האנגלי בכל שנה ובלא מעט פעמים גם לזכות בה זה לא לתפקד ברמות הגבוהות?! אז בגלל חצי שנה מסכנה ביובה, שבה הוא בכלל לא תופקד בעמדה שלו ועדיין כבש שני שערים, אתה פוסל את כל הקריירה של שחקן כל כך ענק, החלוץ הטוב בעולם שהיום נתן תצוגה מדהימה???

    שמע, אם כל הנ"ל לא נחשב ל"רמות הגבוהות" מבחינתך אז מעניין מה כן... אתה בוודאי מתכוון לליגת האלופות (שליד המפעל הכביר הזה המונדיאל והיורו מתגמדים)? הוא הגיע עם ארסנל לרבע הגמר והיה מעולה. בעצם - הוא הגיע עם מונאקו לחצי גמר ליגת האלופות כשונגר עוד אימן את הקבוצה - אז מבחינתך גמר ליגת האלופות הוא השלב היחיד, מכל מפעל אפשרי, שנחשב ל"רמות הגבוהות"??! אז כל חלוץ שרוצה "להוכיח את עצמו" (ושחקן זוטר כמו הנרי שרק היום השלים 29 שערים ב-33 משחקי ליגה, מאזן ששבצ'נקו יכול לחלום עליו, בוודאי לא הוכיח עצמו), חייב להגיע לגמר ליגת האלופות ושם לכבוש???!

    אני מתחנן להסבר. באמת, כי אני לא רואה טיפת היגיון או עובדות בהודעה שלך.
     
  10. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז הנה לך תשובה:
    מתי בדיוק הנרי שיחק מול אינטר ורומא ?
    נו באמת אני רציני?
    עונה שעברה רומא הייתה קבוצה לא בקושר מהטובים שלה לעומת השנה הזאת, אינטר בתקופת הפיטורים של קופר, ויובה משחק אחד עד עכשיו.
    נכון שהנרי זכה במונדיאל (הוא לא שיחק אז כמעט בכלל), וביורו(הוא לא כבש שם שערים מכריעים-אולי בשלב הבתים אבל לא בגמר והחצי, אם אני טועה תזכירו לי), כל נבחרת צרפת היא כוכבים גדולים ובגלל זה צרפת זכתה ולא בגלל שהנרי הכריע להם משחקים,לעומת זאת שבצ'נקו כן הכריע למילאן משחקים בליגת האלופות.
    בנוגע למאזן של הנרי 29 שערים ב 33 שבצ'נקו לא צריך לחלום, כי בליגה האנגלית הגנות עושות דברים כל מחזור איך שהגנות באיטליה עושות פעם ב 10 מחזורים, ואם ההנרי מגיע ל10 מצבים למשחק בליגה האנגלית, אז בליגה האיטלקית הוא היה מגיע ל 20 אחוז מזה.
    לשבצ'נקו יש כרגע 20 שערים ובליגה האיטלקית זה נחשב להרבה יותר מבליגה האנגלית שלא תטעה!
    כדי להתרשם מחלוץ צריך לראות אותו מפרק קבוצה טובה כמה פעמים בעונה -מה שקרה לשבה כל עונה נגד רומא,יובה,אינטר,לאציו ועוד כמה קבוצות טובות עד המקום העשירי בערך.
    ותאמין לי ,אם שבה היה משחק בנחברת כוכבים כמו צרפת, הוא גם היה זוכה במונדיאלים ובירו ,הבעיה היא רק שהוא משחק בנבחרת חלשה, ועוד עובדות הם שהוא היה מלך השערים בטורניר מוקדמות גביע עולם (לפני שנתיים עם 12 שערים) למרות שזה לא עזר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/04
  11. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החוד הקטלני של היבשת הם ללא ספק קאקא ושבצנקו.. שני אימתנים שמשחקים בקבוצה אחת מפחיד לדעתי. או מוטו וקרספו שני שחקנים גדולים מאוד שקורעים הגנות..



     
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק שמוטו וקרספו, אם אני לא טועה, כבשו ביחד פחות מהנרי, ולא לשכוח שהכובשים המצטיינים של צ'לסי הם דווקא האסלבנק וגודיונסן
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    תתעדכן - המשחק מול אינטר היה יותר מחודש לאחר פיטורי קופר. אינטר דווקא היתה בפורמה טובה באותה התקופה - ניצחה 6:0 את אנקונה לפני התבוסה ו-3:1 את יובה אחריה. נו, מה תגיד עכשיו? תתרץ את העניין בכך שקנאברו הוחלף, או שפשוט אינטר "לא התאמצה מספיק"? אתה מגוחך כל כך שזה מתחיל להדאיג. מי הכניס לך את השטויות האלה לראש?!

    רומא אולי לא היתה בכושר טוב אז - אבל עדיין מדובר בקבוצה איטלקית בכירה, עם הגנה איטלקית וזה לא מה שהפריע להנרי לכבוש שלושער. וזה למרות שלדבריך ההגנות האיטלקיות אמורות לנטרל את הנרי לחלוטין.

    אז הוא לא היה גורם מכריע בטורנירים, נכון - אבל אתה אמרת שהוא לא השתתף ברמות הגבוהות. הוא הוכיח את עצמו במונדיאל והיורו ועוד איך. אגב - שבצ'נקו אם אני לא טועה מעולם לא הגיע לרבע הגמר של אחד מהטורנירים האלה - אז אולי בעצם הוא זה שצריך עדיין להגיע לרמות הגבוהות?

    אלוהים ישמור, מה הקשר לכך שהוא לא כבש בחצי הגמר ובגמר?! תגיד, אתה שם לב איזה שטויות אתה פולט מהמקלדת שלך?? הוא השתתף, הראה יכולת טובה, כבש שערים וזכה בטורניר. אה, נכון - הוא לא כבש בחצי גמר ובגמר, סליחה. שכחתי שלטענתך רק מי שכובש בשלבים האלה הוא שחקן ברמה גבוהה.

    בניסיון להצדיק את השטויות שאתה פולט אתה גם סותר את עצמך - אם לטענתך מילאן היא הקבוצה הטובה בעלם בפער עצום מכל השאר, אז בעצם היא זכתה בצ'מפיונז לא בגלל שבצ'נקו, אלא בגלל שיש שם הרבה שחקנים מצוינים. אני יכול להגיד את אותו הדבר על מילאן. אתה יכול להגיד את אותו הדבר על כל חלוץ - אנחנו בעצם מדברים על הרמות הגבוהות לשם קבוצות חזקות מגיעות.

    וכרגיל, אתה רואה שהעובדות (שוב, כרגיל) סותרות את כל מה שאתה אומר אז עוברים לנימוק "ההגנות האנגליות חלשות יותר ושער אחד בליגה האיטלקית שווה 50 שערים בליגה האנגלית". עד היום לא קיבלתי לזה שום נימוק, כשקבוצות אנגליות דרסו איטלקיות בצ'מפיונז כל מה שקיבלתי היו תירוצים (הקבוצה היתה בכושר לא טוב, הם לא הגיעו מוכנים, הם לא התאמצו).

    לאציו 4-0 צ'לסי
    אינטר - 5:1 ארסנל
    יובה 3:0 יונייטד
    רומא 3:0 ארסנל

    כל אלה שוחקו על אדמת איטליה, במגרש הבית של האיטלקיות. הקבוצות האיטלקיות הבכירות ב-4 מפגשים מול הקבוצות האנגליות הבכירות כבשו שער אחד יחד ל"אין הגנות המחוררות" האנגליות, בעוד האנגליות הצליחו לחדור את הגנות הברזל האיטלקיות 15 פעמים (אתה מבין את ההבדל, או שאתה צריך עוד הסבר?!). כמה מוזר, מי היה מאמין שכל מה שאמרת הוא חסר בסיס? יש לך בטח תירוץ לכל משחק בנפרד.

    אתה שוב סותר את עצמך - אתה טוען ששבצ'נקו מוכיח את היותו החלוץ הטוב יותר ע"י פירוק אינטר ורומא, אבל לאחר מכן אתה טוען שהנרי פירק את הקבוצות הללו (בצורה הרבה יותר מרשימה משבצ'נקו) בגלל שהן קבוצות בינוניות... מלבד רומא אף אחד מהקבוצות הנ"ל לא נחשבת לקבוצה טובה. לא יובה המתפוררת, לא אינטר הכושלת ולא לאציו שכבר מזמן אינה פקטור.

    אגב, הנרי מחזיק במאזן של 29 שערים ו-8 אסיסטים (מקום שישי בטבלת האסיסטים יחד עם עוד כמה שחקנים) ב-33 משחקי ליגה אנגלית. מאזן כזה שבצ'נקו לא ישיג אם ינחת באנגליה, היה סמוך ובטוח. בעונה שעברה ב-38 משחקי ליגה הוא כבש 24 שערים ובישל 20 - גם למאזן כזה שבצ'נקו לא יכול להתקרב. חלוצים שכיכבו באיטליה כמו מוטו וקרספו לא מתקרבים לרבע מהמאזן הזה - איך זה יכול להיות?

    אגב, הרשה לי להביא עוד קצת עובדות (ואני מתנצל, אני יודע שאתה לא רגיל לדיון עם עובדות) - בליגת האלופות ארסנל הוגרלה לבית עם אינטר, דינמו קייב ולוקומוטיב מוסקבה בעוד מילאן הוגרלה לבית עם אייאקס, סלטה וקלאב ברוז'. בסיבוב השני ארסנל קיבלה את סלטה ויגו בעוד מילאן את ספרטה פראג וברבע מילאן את דפור ובעוד ארסנל את צ'לסקי. אתה לא יכול להתווכח עם כך שארסנל התמודדה מול קבוצות חזקות יותר מאלו של מילאן והגנות חזקות יותר, נכון?

    הלכתי לאתר של אופ"א ותראה איזה הלם - הנרי כבש 5 שערים ובישל 5 ב-10 משחקים. שבצ'נקו כבש 4 שערים ובישל רק אחד. איך זה יתכן?? חשבתי שמדובר בשחקן שלא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות!!
     
  14. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר לקרספו עכשיו?
    מוטו גם היה רק עונה אחת טובה שם והוא לא היה מלך השערים הסופי ואין מה להשוות בכלל אותם להנרי ,כי הנרי יותר טוב בכללי מהם.
    והמשחק של אינטר היה כן מפירוק של אינטר!!!
    זה היה רק כמה ימים אחרי פיתוריו(אחרי הדרבי שאחרי הוא פותר להזכירך).
    רומא של עונה שעברה ורומא של העונה אין מה להשוות בכלל ,קבוצה שונה לגמרי והרבה יותר טובה גם בהגנה וגם בהתקפה.

    סליחה?
    הנרי במונדיאל בכלל כמעט לא שותף, אם בכלל שותף.
    ביורו הוא כבש שערים ,אבל שערים מכריעים וחשובים הרבה יותר בשלבי הנוק אאוט.
    ושטויות אתה מדבר! תחסוך ממני!


    מילאן קבוצה גדולה בזכות זה שהיא משחקת קבוצתי מאוד ושבצ'נקו כובש את השערים המכריעים .

    לגבי ההגנות של הקבוצות האנגליות אני מדבר בכללי על הליגה האנגלית ולא על צ'לסי ארסנל ומנצ'סטר בפרט!
    מובן שלקבוצות הצמרת יש הגנות חזקות ,אבל תדע לך שבאיטליה גם לקבוצות התחתית(לרובן) יש הגנות חזקות מאוד שקשה לפרוץ לעומת ההגנות באנגליה.


    אני טוען ,שהנרי הבקיע נגד הקבוצות האלה כשהן היו בשיא הפירוק, אז למה במשחק הראשון בין אינטר לארסנל היה 0 שערים (זה היה כשאינטר בכושר סביר).
    ואם נשים את רומא של היום מול ארסנל נתפלא מה הנרי יוכל לעשות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx .
    לאציו גם כן בתקופה יותר טובה עכשיו מבתחילת העונה והיא משחקת כדורגל טוב יותר מבתחילת העונה.

    עוד עיינין שאני שואל הוא למה הנרי בכל שנותיו בארסנל לא עבר את רבע הגמר?
    אני מתפלא ,כי עם שחקנים כמו של ארסנל הוא היה אמור כבר להיות לפחות פעם אחת בגמר האלופות.

    ועוד דבר!
    תגיד לי בבקשה, כמה משחקים שיחק הנרי העונה וכמה פנדלים הוא בעט(אם בליגת האלופות או בליגה האנגלית).



    אני יותר לא מגיב פה לתשובות שלך!
    כמו שאני לא אוכל להוכיח לך ששבה יותר טוב מהנרי ,גם אתה לא תוכל להוכיח שהנרי יותר טוב משבה.
    לכל אחד יש דעות שונות בקשר לחלוצים ולדעתי שבה חלוץ גדול יותר ממנו! ואילו לדעתך הנרי יותר גדול.

     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    הקשר הוא ששני השחקנים כבשו בצרורות בליגה האיטלקית, אך כשהגיעו לליגה האנגלית, שם על פי התיאוריה שלך הם היו אמורים לכבוש לפחות 20 שערים המאזן שלהם לא מגיע לרבע מזה של הנרי. אז מה אם מוטו לא היה מלך השערים הסופי? הוא היה במקום השני, כמעט שאין הבדל.

    מוזר מאד. אני זוכר את אינטר מפסידה 3:0 ללוקומוטיב בחוץ כשאת הקבוצה מדריך עוזר המאמן...

    הוא השתתף ביורו, כבש וזכה בו. זה לא משנה אם הוא כבש בשלב הבתים או בחצי הגמר - הוא הועיל לקבוצתו ועזר לה להגיע לגמר. הוא כן "תפקד" והוכיח את עצמו ברמות הגבוהות, בניגוד למה שאמרת.

    לדעתי הוא ידרוס את רומא. אתה יכול להוכיח שלא? הרי הוא דרך על אותה הקבוצה בעונה שעברה במגרשה הביתי. שלושער באולימפיקו נגד רומא זה משהו שהרבה חלוצים בליגה האיטלקית לא השיגו גם בעונה שעברה... למען האמת, אני בספק אם היה אפילו אחד כזה.

    אתה שם לב מה אתה עושה? אתה אומר שכל הקבוצות הנ"ל היו בכושר גרוע באותה התקופה. לפי מה אתה אומר את זה? לפי התבוסות לאנגליות!

    כלומר, אתה למשל לוקח את התקופה שאינטר הפסידה בה לארסנל (ועזוב את זה שבאותה התקופה היא קרעה את אנקונה וניצחה את יובה בחוץ), ואומר שאינטר היתה בתקופה רעה כי... היא הפסידה לארסנל! אתה מבין את האבסורד שבדבריך?

    הנרי לא עבר את רבע גמר הצ'מפיונז כי ארסנל לא הצליחה להתמודד עם הקבוצות ששיחקו מולה. אתה תולה את כישלון ארסנל בצ'מפיונז בהנרי? שטויות. למה לא להסתכל על המאזנים המדהימים שלו בכל שאר המפעלים? אה, נכון, סליחה - ההגנות האנגליות לא קיימות כך שאין לו בעיה לכבוש.

    אז זהו, שבצ'נקו, שאני כן הוכחתי. הבאתי לך כאן סטטיסטיקות שונות, בין השאר המאזנים של השניים בצ'מפיונז ולא ענית לי. הבאתי לך עובדות, אתה הבאת לי סטיגמות לגבי אנגליה ותירוצים מעוררי רחמים.