מילאן 2019/20: מכבים ומדליקים מחדש, שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    קצת כואב לי על סוסו.
    אולי אני משוחד כי בביקור שלי בסן סירו הוא כבש צמד נהדר מול אינטר, אבל בסך הכל אני באמת חושב שהוא קרבן של הנסיבות ולא הגורם להן.
    בקבוצה עם התקפה מסודרת הוא היה יכול להשתלב ולזהור כי יש לו איכות - דריבל, בעיטה, מסירות עומק, קרוסים נהדרים, טאץ' אלגנטי - אבל במילאן של השנים האחרונות קשה מאוד לבלוט בהתקפה.
    לא אתפלא בכלל אם הוא יצליח מאוד בסביליה ואפילו נראה אותו מקבל מקום בנבחרת ספרד.

    פיונטק זה מבאס אבל הוא פה בסך הכל שנה. אנחנו די מסתכנים כאן כי זלטאן פה במקסימום לשנה וחצי ואין לו אף אלטרנטיבה בסגל, אבל קשה לראות את פיונטק מצליח לחזור לעצמו ולהתקדם מהספסל. חבל.

    רודריגז זה בדיוק סוג הבינוניות שצריך להגיד לה שלום. מעט מדי ומאוחר מדי אבל עדיף מכלום.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שישטוף "בפעם הבאה שאמכר זה יהיה ב60-70מ' יורו" פיונטק מאוד מזכיר את פטריק שיק. מנטליות של וואנאבי כוכב שהקבוצה צריכה לעבוד בשביל ההצלחה האישית שלו ללא שום תמורה או הצדקה. אומנם ההצעה של הרטה (שמחזירה את מרבית ההשקעה) זה יותר מזל משכל, אבל צריך גם לדעת לזהות את הדברים בזמן ולנצל את ההזדמנויות.

    בקיץ מילאן דרשה על סוסו 30מ'. כעת הוא הושאל עם חובה מותנת. לדעתי אפשר היה להוריד את הדרישות ולמכור אותו כבר בקיץ, לאותו מונצ'י.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/20
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    המרקטו הזה רק ממחיש כמה שהכדורגל הוא הפכפך. סוסו עד לא מזמן נחשב ל-כוכב של הקבוצה(למרות שכבר אז חשבתי שהוא אוברייטד) פיונטק שנה שעברה דפק גול כל משחק ועוד רגע בנו לו פסל במילאנו, ויש את הקאקא וונאבי הזה שהבנתי שגם ממנו רוצים להיפטר. השלושה שהיו אמורים להיות עמוד התווך של מילאן. המצחיק הוא שדווקא הקאן המושמץ עדיין בקבוצה וממשיך לתפוס הרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/20
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    סוסו היה צריך להמכר בינואר אשתקד אחרי ה-11 אסיסטים שדפק בין אוגוסט לדצמבר. חלק מהאוהדים הסתנוורו והתחילו לראות בו איזה רובן או סאביצ'ביץ' הבא, לי בכל אופן היה ברור כבר כמה עונות שהוא לא קשור לרמה שאנחנו שואפים אליה, למרות שיש לו רגל שמאל שאנחנו ממעטים לראות ואין ספק שקבוצות מרכז טבלה בספרד\איטליה\אנגליה יכולות לראות ממנו אחלה תמורה למחיר. חבל שחיכינו עד רגע (הבלתי נמנע) שהערך שלו התרסק לביבים כדי להיפטר ממנו ובקושי לראות מזה משהו. אין ספק שהוא השחקן הכי בולט בכל הbanter era, אבל אי אפשר להסיק מזה שהוא מתאים לסטנדרטים ואפשר לבנות עליו לקבוצה שתתחרה על תארים. הוא פשוט מוגבל מדי, לא יציב, חד ממדי ולא מספיק טוב.

    אותו כנל לגבי האקאן. אני מאוד מקווה שהוא יתן עכשיו איזה פיק טוב של חודש-חודשיים ונוכל להעיף אותו במחיר סבבה ולא בהפסד כמו פיונטק. כשקבוצה נמצאת במצב כמו שלנו זה חשוב לדעת להיפטר משחקנים מסויימים בזמן הנכון. חשוב לדעת לא להסתנוור מהופעות ומ"פיקים" של חודשים טובים ולדעת להסתכל על התמונה המלאה (= חשוב שתיהיה התקדמות הדרגתית באיכות של השחקן, או לכל הפחות יציבות מסויימת). יכול מאוד להיות שפיונטק היה פורח תחת תנאים אחרים, מאמן אחר וקישור אחר - אבל ברגע שאתה קולט חצי עונה מזעזעת כמו שהוא נתן לאחרונה - זה נורת אזהרה שאתה לא יכול להתעלם ממנה, במיוחד כשיש עוד חלקים בקבוצה לחזק ואתה צריך כסף נזיל כדי לעשות את זה. אני מאמין שאם שחקן הוא מספיק איכותי, הוא ישמור על יציבות מסויימת גם בתנאים פחות אופטימליים עבורו. פיונטק נכשל בלעשות את זה.

    מאוד אהבתי מה שפאקטה הראה כשרק הגיע, אבל ברגע שאתה קולט שהוא ממשיך בשטיקים הברזילאים הטיפוסיים ודופק לך שיט כזה של "אל תזמן אותי למשחק, יש לי התקף חרדה ואני לא מרגיש טוב" - זה נורות אזהרה שאסור להתעלם מהן. כשאתה לא רואה מקסי שום מגמת שיפור בעונה השלישית שלו בקבוצה, טבעי שתלך לשוק לחפש חבר'ה שיכולים לתת יותר תמורה לערך שלהם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בגלל זה היה עדיף לדעתי לקבל את ההצעה של טוטנהאם להשאיל את השחקן מאשר למכור אותו במחיר הפסד להרטה. אני מההתחלה לא חשבתי שמדובר פה בשחקן שימשיך לתת גולים בקצב פסיכי לאורך תקופה, אבל הוא שחקן טוב. מה שראינו שנה שעברה לא נמחק והיו לו רגעים אדירים שבהחלט הצדיקו את הקרדיט וההייפ סביבו.
     
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    מישהו מכיר?

    עריכה: עוד אחד

     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/20
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בסך הכל אני מרוצה מאוד מחלון ההעברות הזה.

    זלטאן זו דרך יפה להודות בכישלון של העונות האחרונות ולנסות לתקן את המצב באופן מיידי.
    קיאר מחליף את קלדרה, בגוביץ' את ריינה, לקסלט את רודריגז וסלמייקרס (?) את סוסו זה לאבד מעט איכות (אם בכלל) לטובת ניסיון, רעננות ותקציב.
    התעוררנו מהחלומות על הפיכת קלדרה, סוסו ופיונטק לוורלד-קלאס במילאן.
    רודריגז ובוריני הועזבו כשהיתה להם תרומה מינימלית למדי.

    נראה שהסגל מוכן ל(עוד)מהפכה בקיץ, כי בסופו של דבר יש לנו בקושי שחקן התקפה באנקר אחד.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    כמה מחשבות בעקבות אתמול:

    - אני לא מאמין שאשכרה פקפקתי בהחתמה של זלאטן. יכול מאוד להיות שהאמנתי שהוא גמור ברמות האלה בגלל השהייה הארוכה יחסית בפנסיה בארה"ב כי לא באמת ישבתי וראיתי אותו מאז שעזב את יונייטד, אבל הבנאדם עדיין חיה. לא רק מנטאלית כמו שאוהבים לצייר את זה. בגיל 38 הוא עשה מסקרניאר (aka הבלם הכי טוב באיטליה) קציצות. מדהים שכמעט 10 שנים עברו ועדיין זלאטן בליגה האיטלקית עושה אימפקט כל כך גדול. בעיקר אם מתחשבים בזהות הפרטנרים שלו להתקפה ובמאמן שלו על הקווים.

    - פיולי הכין את הקבוצה מעולה למשחק, אבל התגובות העלובות שלו במחצית ובהמשך המשחק לשינויים של קונטה, שגם לא נחשב לאיזה מאמן יצירתי במיוחד בתגובות תוך כדי משחק, מראות עד כמה אנחנו לוקים בחלק הזה של המגרש. חייבים להפסיק עם המאמני סאמפדוריה האלה, לשים איזה 10-15 מיליון על השולחן ולהביא מאמן איכותי. חלאס. זה must לשנה הבאה. מעבר לכל שחקן רכש שאנחנו צריכים (ואנחנו צריכים), מה שמביא אותי ל..

    - מעבר לקונספט של שלושה בלמים יעשה לנו טוב. קודם כל זה יטיב מאוד עם תיאו וקונטי, שהם הרבה יותר קיצוניים מאשר מגינים אמיתיים, זה מתבטא כמעט בכל אספקט במשחק ובכל מה שהם משדרים, מהדברים החיוביים ועד השליליים (שליליים = כמעט כל גול שקונטי מקבל על הראש). דבר שני, אמרתי את זה כבר נגד אודינזה וזה ניכר גם נגד ורונה, קל מדי להגיע נגדנו למצבים. המערך שלנו פרוץ מדי ומופקר מדי. אנחנו משחקים עם לחץ גבוה וברגע שאנחנו מפסידים את הכדור ולא מצליחים להשיג אותו בשטח של היריב אין מספיק שחקנים שחוזרים אחורה והשטחים שנשארים מאחור הם ענקיים שכל שחקן עם מהירות סבירה מנצל למצב הבקעה. קאסטייחו זה לא שחקן שיכול לטחון הגנה ולהפסיק להישאר טרי כדי לבנות גם מקדימה, שלא לדבר על רביץ' ובטח לא על האקאן הכלומניק שבפעם היחידה שבה נרדם בשמירה על ברוזוביץ' אתמול אכלנו שער. בנוסף, שתי הבלמים שלנו, רומאניולי ובמיוחד קיאר, אוכלים חצץ מכל חלוץ עם קצת כח ומהירות סבירים. מ שלוקאקו עשה מקיאר בגול הרביעי היה הדבר הכי משפיל שיצא לי לראות מבלם. אתה יכול ללחוץ בצורה הזאת ולהבקיע 2-3 גולים, אבל גם לקבל 2-3 מהצד השני. גם במחצית הראשונה הכביכול טובה שלנו יכלנו לקבל גול או שתיים ואף אחד לא היה מרים גבה. בשניה עם כל ההתפרקות הגענו ל2-3 מצבים שהיו יכולים להסתיים בשער (אחד גם הלך לקורה מנגיחה של זלאטן אם אני זכר נכון). כרגע יש שלושה בלמים כשירים אז במקרה של רוטציה או מתן מנוחה לאחד מהשלישייה הייתי מחלטר עם קלאבריה כבלם בצד ימין, אבל לעונה הבאה צריך לחשב את אסטרטגיית הרכש בהתאם למערך מהסוג הזה. זה יטיב גם עם בנאסר שלשם שינוי יוכל לצאת קצת קדימה ולהפסיק לחפות (בצורה מדהימה יש להגיד) על כמעט כל שחקן שמפקיר את השומר שלו.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שחקנים ברמה הגבוהה באמת יכולים לשחק עד גיל 40 כל עוד יש להם את הדרייב להמשיך. לגבי זלאטן לא היה ספק כי הוא אחד שלא זקוק למוטיבציה חיצונית.

    אוהדים העלו טיעונים כמו "מנטליות" ו"השפעה חיובית על ליאו" כדי להצדיק את העלויות של זלאטן ביחס לגילו, אך אין כאן מה להצדיק. אתה יכול להתלהב מסדרה של משחקים טובים של בלם צעיר (שנקנה ב30מ') ואז מגיע פאנדב...

    בקיצור, Quality > age.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/20
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני תוהה אם סלמייקרס החדש מתאים לעמדת הווינג-בק ב3-5-2. אם כן - מאוד כדאי ללכת על זה.
    קונטי לדעתי לא קרוב לרמה הדרושה להרכב, ולספסל אני מעדיף את קלבריה. תיאו בגיבוי לקסלט בצד השני זה מצוין.
    הבעיה העיקרית תהיה עמדות הבלמים.
     
  12. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    בובאן נכנס חזיתית בגאזידיס. הראיון המלא בעמוד הזה, מי שרוצה שיכנס ויקרא הכל אבל תרגום קצר לעצלנים\מתקשים:

    בובאן ומאלדיני כנראה סגרו עם אלגרי לעונה הבאה. גאזידיס סגר עם ראנגינק. בובאן ומאלדיני חושבים שצריך איזון בין מנוסים לצעירים בתוספת למאמן מהטופ על מנת להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה. גאזידיס לא מסכים עם זה. בובאן דורש פגישה ASAP עם הבעלים על מנת להכריע. שיזדיין גאזידיס.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    יהיה משעשע מאוד אם את העונה הראשונה של העשור הבא נפתח עם אותן הדמויות של העשור הקודם - אלגרי, זלטאן ותיאגו סילבה.
    אני אגב בעד כל השלושה.
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    בייחוד אלגרי.
    החשוב מכולם. עבור מילאן.
     
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני משער שלא אלגרי, לא זלאטן ולא תיאגו יהיו כאן. נתחיל שוב מ-0, עם ראנגניק, בתקווה שהוא אולי יפגע.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.