מילאן 2018/19: מהפכה אחרי מהפכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    רומא היא זו שבחרה לסיים את הקשר לאחר דברים שקרו מחוץ למגרש\בין ראג'ה לדיפרה. רומא היא זו שיזמה את זה. תחשוב על מקרה בונוצ'י רק ללא הרצון של השחקן לעזוב.

    עם זאת, השתתפות בליגת האלופות חשובה פחות מ"גודל פרויקט" וזה הדבר שמכריע ברוב המקרים כשבונים סגל חדש מאפס.

    הכסף מהשתתפות לעומת זאת, הרבה יותר גדול ממכירה של סילבה, ובוודאי מדונארומה שגם בקיץ מפוצץ בתחלופת שוערים, יצר ביקוש אפסי.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    באמת? זה חדש לי. זה מציג את המכירה הזאת באור הרבה יותר הגיוני. זה באמת נראה לי מוזר שרומא פתאום מוכרת את הכוכב הכי גדול שלה בשביל סכום לא גבוה יחסית, היה לנו אפילו ויכוח על זה.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מקבל את ההערה, למרות שלא חסרות גם דוגמאות אחרות (דה פריי סגר באינטר לפני שהוא ידע איזו מהקבוצות תהיה בליגת האלופות).
    אני לא התכוונתי למכירה של שחקן ספציפי אלא לשינוי מדיניות שבטווח הארוך מכניס יותר כסף מהשתתפות חד פעמית במפעל שההכנסות ממנו מתקזזות בחלקן עם הוצאות על שחקנים שאולי מתאימים יותר להביא אותנו לשם אך לעולם לא יחזירו את ההשקעה בהם, כמו היגוואין למשל.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    @VAR
    קודם כל כן - אני מחפש לחזור לליגת האלופות. היום עצם ההשתתפות בליגת האלופות היא הישג.
    אבל הגעה לליגת האלופות לדעתי היא גם אמצעי. נכון ששחקנים יבואו גם לקבוצה שלא נמצאת בליגת האלופות ונכון שאפשר להתנהל כלכלית בצורה מוצלחת גם בלי זה (אם כי בלי CL ובלי אצטדיון זה די מאתגר), אבל הכל הרבה יותר קל כשהקבוצה היא חלק ממועדון האליטה הזה.
    נגיע לשם, נתחזק כלכלית ותדמיתית, ויהיה הרבה יותר קל להתחזק במקביל. מה אתה חושב, שקסייה ורומניולי וסוסו יעבירו כאן 5 שנים עד שסילבה יחליט לפרוץ, אם בכלל? שאם יהיו להם הצעות מברצלונה וריאל וצ'לסי ויונייטד (עם שכר כפול והשתתפות קבועה ברבע גמר CL) הם יישארו כי יש כאן פרויקט מבטיח?
    זה מתכון מושלם להפוך לארסנל. לא רוצה את זה.

    הסיבה שאנחנו נעדרים מליגת האלופות כבר חצי עשור היא כלכלית (כשברלוסקוני לא השקיע) והנהלתית (כשהשקיעו גרוע).
    גם היתרון הכלכלי שנשאר לנו - אחרי הדעיכה בתדמית וחוסר ההכנסות ממועדון - הולך לפח על התנהלות טיפשית, כמו לפתוח כל עונה עם 4 שוערים ו12 שחקני הגנה בסגל (איכשהו ריאל מסתדרת עם חצי מזה בעונה יותר ארוכה). זה מה שגרם לדעיכה, לא ויתורים על שחקנים שהראו טיפה ניצוצות.
    וויתורים על כוכבים אמיתיים זה בהחלט בעייתי. מכירת קאקה הפילה אותנו רמה ומכירת זלטאן וטיאגו סילבה הפילה אותנו עוד רמה. אני די בטוח שאנדרה סילבה, גם אחרי השלושער השבוע, חולם לעשות בקריירה שלו רבע ממה שקאקה או זלטאן עשו.

    בכל מקרה, אל תציג את הגישה שלי ואת גישת המועדון בשנים האחרונות כאותו דבר. העברתי כאן מספיק ביקורת על מספיק החלטות של ההנהלה בשנים האחרונות (רכש מוגזם, רכש לא מתאים, סגל רחב, השהיה עם פיטורי מונטלה) כדי לטעון את זה.

    ולגבי היגוואין ספציפית - זה כמובן תלוי בהרבה דברים, אבל אני משער-מקווה שלא נקנה אותו בסוף העונה. אופציית הרכישה תהייה לחלוץ כמעט בן 32 שרואים עליו את הגיל. בין אם נהיה בCL ובין אם לא, קשה לי להאמין שלא יהיו אופציות עדיפות בשוק. אם קוטרונה ימשיך להתקדם והיגוואין ימשיך לסגת הם יפגשו מהר מאוד.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה קצת אירוני שאתה מזכיר את ארסנל כי ארסנל זו בדיוק הדוגמה למה שקורה למועדון שמקדש את המקום הרביעי.

    אני לא אומר שצריך לחכות לסילבה 5 שנים, מבחינתי שלא יחכו לו אפילו שנה אם יש חלוץ בעל אפסייד גדול יותר (בין אם קוטרונה או בלוטי). אני מדבר על התמונה הכוללת - אנחנו מעדיפים לירות לכל כיוון בתקווה שמתישהו נפגע עם סגל ותיק שיביא אותנו שנה-שנתיים לליגת האלופות, לא יכול להשתפר, וכשקבוצות יעקפו אותנו בסיבוב כמו שקרה ב2013 נחזור לאותן התהומות שהיינו בהן קודם, מאשר לבנות בסיס כלכלי ומקצועי שיוכל גם להחזיק לאורך זמן וכשתגיע השעה גם יוכל לבנות קבוצה חזקה באמת שתכוון קצת יותר גבוה ממקום 4.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    @VAR
    דונארומה 19, פליצארי 18, רומאניולי 23, קלדארה 24, קונטי 24, קלאבריה 21, באקאיוקו 24, קסייה 21, צ׳אנגולו 24, סוסו 24, קאסטייחו 23, קוטרונה 20. ועוד כל מני סימיצ׳ים מאורים וחאלילוביצ׳ים. אתה חושב שזה סגל שלא יכול להשתפר רק בגלל שהביאו את היגוואין על חשבון סילבה...
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא, אני חושב שסך הכל העבודה שנעשתה מאז שמיכאילוביץ' מונה היא טובה (רוב הזמן), פשוט ההחתמה של היגוואין ספציפית לא הייתה כל כך מובנת לי ומרגישה קצת כמו החתמה של גליאני, כמו גם הגישה של חלק מהאוהדים (ביניהם יונתן) שאנחנו חייבים להגיע לליגת האלופות ויהי מה. הדיון הוא יותר ברמה התיאורטית מאשר מה שקורה בפועל. יכול להיות יותר טוב אבל יחסית לתהום שהיינו בה בין השנים 2013-2017 המצב מזהיר.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    הייתה פה הזדמנות להוסיף לסגל הצעיר והמוכשר הזה את החלוץ הפורה ביותר באיטליה בחמש השנים האחרונות, שיכול לעזור לסגל הזה להתקדם ולשחק ברמות גבוהות יותר. אז נכון שכבר בשנה שעברה החלה אצל היגוואין נסיגה ואולי בעוד שנתיים לא ישאר ממנו כלום, אבל הוא יכול לעזור לקדם את היתר ומקסימום בעוד שנתיים יביאו איזה סילבה מוכשר אחר.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני לא חושב שיש להמנון ליגת האלופות איזושהי השפעה מיסטית על גרף ההתקדמות של שחקנים. אם נעלה אנחנו צפויים לשחק שם שישה משחקים וספק רב מאוד שנפגוש שם קבוצות חזקות יותר מקבוצות הצמרת שגם ככה נפגוש באיטליה.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מועדון כדורגל צריך כל הזמן לחשוב איך להשתפר ולהתקדם, נכון לעכשיו מבחינת מילאן זה לחזור לליגת האלופות. וגם לשחקנים הצעירים, עוד משחקים מחייבים, לחוצים, תחרותיים זה הזדמנות להתנסות ולהשתפר. ואתה מקצין את הסלידה שלך מליגת האלופות, זה אולי לא ה׳הולי גרייל׳, אבל זו התחרות הכי חשובה ויוקרתית למועדונים, עם הרבה כסף והמון חשיפה (שמביאה עוד כסף).
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני לא סולד מליגת האלופות (טוב, אני כן, אבל מסיבות אחרות לגמרי, כאלה שקשורות לכינוי שלי כאן בפורום). אני אשמח שנעפיל לשם, ברור שתהיה לזה השפעה חיובית. הדבר היחיד שאני סולד ממנו זו הגישה שהעפלה לשם היא חזות הכל, ולמענה צריך להקריב הכל. קיצור דרך קיצור חיים מה שנקרא.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    טענתי ואני חוזר וטוען - מעבר לעצם ההישג שבהשתתפות בליגת האלופות, זה גם ישפר את מצבנו לטווח הארוך (התמודדות רצינית על תארים).
    שחקנים ירצו להישאר, שחקנים ירצו להגיע, ספונסרים ישלמו יותר ומרצ'נדייז יימכרו יותר. נכון, הכל יכול לקרות גם בלי. אבל הרבה יותר קל עם.

    ורק להזכיר - היגוואין הגיע בהשאלה.
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    סמוך עלי, ליגת אלופות לא מספיקה בשביל להביא שחקנים טובים היום. אתה צריך הרבה יותר מזה, רצוי שיהיה הרבה כסף, אבל שחקנים היום לא טמבלים, הם רוצים לראות שהם מגיעים למערכת מעניינת, בריאה ויציבה.
    העפלה מקרית או חד פעמית לליגת אלופות לא מבטיחה כלום.

    אני אומר את זה כי חוויתי את זה, ב 2014 כשכמעט ליברפול לקחה אליפות הגיע הקיץ ואיתו הציפיות. ניסינו להביא את אלכסיס סאנצ'ז מברצלונה שכבר לר רצתה אותו והוא העדיף את ארסנל שבאותה עונה הייתה 2 רמות מתחתינו. אני לא מאשים אותו כי באותה עונה לא הצלחנו אפילו לעלות לשמינית גמר מבית עם לודוגורץ ובאזל.

    את אותו קיץ סיימנו עם שחקנים כמו באלוטלי, לאלנה, לוברן ועוד לא מעט בינוניים.

    לפני שנה הגענו לראשונה מאז לצ'מפיונס ואני יכול להבטיח לך שהסיבה היחידה שהנחתנו שחקנים כמו קייטה ו-ואן דייק זה קלופ ולא בגלל שהיינו בצ'מפיונס.

    בקיצור כל עוד אין לכם תקציב כספי אדיר או איזה שם אדיר על הקווים, הדרך הנכונה היא לבנות קבוצה טובה לאט ובחוכמה, זו הסיבה אגב שאני חושב שרומא בכיוון הנכון לעומתכם למשל. אינטר דיי אטרקטיבית בגלל הכסף אבל גם על הדרך מביאה נכסים שיכולים בעתיד להפוך לשחקנים מעולים כמו לאוטרו וקאראמו.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    גם בלי ליגת האלופות מילאן מביאה שחקנים טובים.
    צעירים בולטים באיטליה (קלדארה, קונטי, קסייה) ומחוץ לה (סילבה, הקאן, רודריגז) וגם שחקני טופ ממש (היגוואין, בונוצ'י).

    אני לא אומר שליגת האלופות זה תרופת פלא שמזניקה אותך לשמיים. אני כן אומר שזה מאפשר יותר בכל תחום.
    רק בעונה האחרונה ראינו חריגה מהFFP שהעפלה לCL היתה מונעת. אז נכון שהקיץ הקודם היה מוגזם בכמות הרכש, אבל רכש איכותי ממוקד בסוף השנה (נניח שחקנים להרכב על העמדות של היגוואין, ג'אק וביגליה) בקלות עשוי להיות יקר מספיק כך שרק עם טופ 4 לא נחרוג מהFFP. זה מעבר לתדמית ולרצון של שחקנים (אלכסיס הוא מקרה בודד).
    ושוב, הכי חשוב זה לשמור על הבסיס הקיים. מקום 5-6 שוב ובסוף העונה ההצעות מריאל יגיעו על קלדארה או רומניולי, ומאנגליה על קסייה וסוסו, ומפסז' על דונארומה (אם תהייה לו עונה טובה), וזה מה שיהפוך אותנו לארסנל הנוכחית.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.