מילאן 2017/18 :: נולדים מחדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Alta Tensione, ‏7/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @יענקלך שחרר
    לפרגוסון היה באותה תקופה את רונאלדו, ורטרואקטיבית די ברור מי מביניהם שחקן גדול יותר. הסיבה שקאקה הכריע את ההתמודדות ולא רונאלדו או רוני היא אנצ'לוטי. ההכנה שלו למשחק הזה היתה מדהימה, הביצוע היה מדהים, ובשורה התחתונה - זה הביא לנו צ'מפיונז.
    לא אמרתי שאנצ'לוטי מאמן גדול רק לצ'מפיונז. אמרתי שבאופן כללי הוא לא אנדראצ'יבר בליגה כמו שמציגים אותו. גם אם מחר הוא ימונה הוא כנראה לא יביא אליפות, ואני משער שלאף אחד מאיתנו אין בעיה עם זה. בנסיבות שבהן הוא היה חייב להביא אליפויות הוא הביא. בליגה הוא יביא אותנו למה שהסגל הזה שווה (4-5), ואולי היכולת שלו להכין קבוצה למשחק ספציפי יכלה להביא לנו את ליגת אירופה, מי יודע.
    13 משחקים בשנה במשך שני עשורים זה ממש לא מספרים קטנים. גביע אחד לזידאן או אנריקה מול אפס של אלגרי זה כן.

    בגלל מי מילאן נהייתה חלשה? בגלל מי שבנה את הקבוצה או מי שלא הסכים להשקיע כסף (או לא השקיע אותו נכון) בשביל להתמודד עם קבוצות חזקות יותר. אולי גם בגלל שבצ'נקו שהחליט לברוח ללונדון והשאיר אותנו בלי חלוץ (סליחה אוליבירה). אנצ'לוטי לא קיבל סגל שאמור לקחת אליפות, והוא אכן לא הביא אליפות. מה שראניירי עשה עם לסטר הוא עדיין לא עשה.

    לא עקבתי יותר מדי אחרי באיירן, אבל קבוצות של פפ נורא נוטות לסופר דומיננטיות הזאת. איך זה נגמר כשהיא פגשה את הענקיות של ספרד?
    השפלה מול ריאל, תבוסה מול בארסה (ונצחון בגומלין חסר חשיבות) והדחה מול אתלטיקו.
    אצל אנצ'לוטי? הדחה מול ריאל מדריד ברבע גמר בהארכה בשערוריית שיפוט.
    אז כן, פפ הביא 2 גביעים ויחס שערים עדיף בליגה, באמת כל הכבוד. אבל כשהתוצאות של אנצ'לוטי כמעט זהות לשלו, אי אפשר לדבר על פפ כגאון ועל אנצ'לוטי ככשלון. הקדנציה של אנצ'לוטי בבאיירן מראה שוב שהוא בעייתי בלחדש סגל. אני לא רוצה מישהו שיחדש לי את הסגל, בשביל זה יש את פאסונה ומיראבלי. אני רוצה מישהו שיוציא מהסגל הזה את מה שהוא שווה. שיתן לקבוצה הזאת צורת משחק כלשהי. אצל מיכא התחלתי לראות את זה (עם חומר שחקנים מביך), בעונה שעברה מונטלה עשה את זה לא רע עם סגל בינוני, והעונה הוא פשוט הלך לאיבוד וממשיך ללכת ראש בקיר. הלוואי והוא יתאפס על עצמו ויצליח, אבל אני לא שם את הכסף שלי על זה, ומהשמות שרלוונטיים אלינו - אני לא רואה מישהו שאני סומך עליו יותר מאנצ'לוטי.

    אגב, שוב, בשום מקום לא אמרתי שאנצ'לוטי הוא הצלחה גדולה בגרמניה. אמרתי שהוא לא היה כשלון. אם הוא היה מאבד את האליפות - כן, זאת היתה קדנציה כושלת. ככה זה בגרמניה. אבל אל תציג את זה כאילו אמרתי שזאת היתה הקדנציה הכי מוצלחת בעולם.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,424
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    האקרובטיקה שאתה עושה כדי לנקות את אנצ'לוטי מכל כישלון היא לא פחות ממדהימה.
    קאקה ב2007 היה יותר טוב מרונאלדו באותה העונה. אתה יודע את זה, אני יודע את זה, מי שבחר בו לכדור הזהב באותה העונה ידע את זה, מה זה שייך מי מהשניים רטרואקטיבית שחקן יותר טוב? אתה באמת חשבת שהגיוני ללחוץ "פרסם תגובה" עם הטיעון החלש הזה?
    שבצ'נקו, ההנהלה והמינוס 8 היו טיעונים רלוונטים אם לא היינו מסיימים 36 נקודות מתחת לאינטר. לצבור 28(!!!!) נקודות פחות מהאלופה זה לא כישלון לאנצ'לוטי אלא של ההנהלה אבל לזכות בליגת האלופות באותה העונה בדיוק זה לא הצלחה של אף אחד חוץ מאנצ'לוטי. וואלה.
    אתה ממשיך כמובן להתעלם מכל מה שלא מסתכם באובדן אליפות כשזה נוגע לבאיירן (ושום מילה על פתיחת העונה, התנהלות שכונתית ואולי אפילו מכוונת [אין דרך אחרת להסביר את הצורה שבה הוא התנהג לאחרונה]) ושום אחריות לצבירת אליפות אחת ב8 עונות במילאן. כלומר האיש בכלל לא יכול להיכשל. אם הוא לוקח אליפות בליגה נטולת תחרות באופן מוחלט אז אין מה לבוא אליו בטענות ואם הוא לא לוקח אליפות באיטליה אז זה בגלל שיש תחרות, זה ההנהלה, זה שבצ'נקו, זה הקלצ'ופולי, והיי תראו, הוא ניצח 2-3 משחקי נוקאאוט ויש לו 3 גביעי אירופה בארון.

    עזוב אני פורש.
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אולי אם תתווכח עם הטענות שלי ולא עם איש הקש שאתה ממציא פה תהיה פחות נדהם.
    1. המספרים של קאקה ב2006-7 פחות טובים מהמספרים של רונאלדו. הם גם פחות טובים מהמספרים של רוני, אגב. לאורך כל העונה בכלל לא ברור שקאקה היה שחקן טוב יותר מרונאלדו. את כדור הזהב הוא לקח כי מילאן זכתה בצ'מפיונז. למה מילאן זכתה בצ'מפיונז? כי אנצ'לוטי עשה נוקאאוט לפרגוסון, המאמן האגדי שבא עם סגל עדיף וחזר הביתה מושפל. לא כי קאקה שחקן עדיף על רונאלדו, אלא כי אנצ'לוטי ניצל את קאקה וניטרל את רונאלדו טוב יותר משפרגוסון ניצל את רונאלדו וניטרל את קאקה.
    2. כן, העונה של מילאן בליגה היתה מחורבנת. נכון. אי אפשר להאשים את אנצ'לוטי בזה שהוא לא לקח אליפות, אפשר להאשים אותו בזה שהקבוצה שלו לא היתה מספיק חזקה בליגה בפני עצמה, ובכל זאת - יש לו נסיבות מקלות. אני לא אומר שהוא נקי מאשמה. אני אומר שזה היה בנסיבות שאין סיבה להניח שיהיו בעונה הקרובה.
    3. פתיחת העונה בבאיירן חריגה, אוקי. זה לא משנה את זה שבעונה שעברה, במבחן התוצאה - הוא לא נכשל. הוא לא יצר קבוצה חדשה כמו שפפ ניסה לעשות, הוא לא התכונן ליום שאחרי לאם-אלונסו-רובן-ריברי (אם בכלל היה לו סיי בעניין), אחלה ביקורות. אל תאשים אותו בזה שהוא לקח אליפות. תאשים אותו בזה שהוא לא התחיל לבנות משהו חדש. כאן הוא גם לא ינסה לבנות משהו חדש, אבל בתחום הבנייה פאסונה ומיראבלי כבר עשו את העבודה. הם הביאו סגל חדש, עכשיו צריך מישהו שיחבר את זה למשהו.
    4. לא אמרתי שאנצ'לוטי לא יכול להיכשל. אמרתי שלרוב הכשלונות שלו יש נסיבות מיוחדות שלא קיימות במילאן הנוכחית, ולכן סביר להניח שכאן הוא לא יהיה כשלון. בכל מקרה, הדיון הזה נמשך פה כבר על פני לא מעט הודעות ועדיין לא עלה שם אחד שיותר מתאים לנו ממנו. אפילו בחרת לעזוב את הדיון לפני שהבאת דוגמא למאמן אחד שאתה מעדיף לשמוע על המינוי שלו (בהנחה שמונטלה לא יתאפס).
     
    eran.m, Don Joan Roman ו-cmon city אוהבים את זה.
  4. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    אנצ'לוטי לא יחזור למילאן, ולא לכדורגל האיטלקי בכלל. הוא, כמו קאפלו כבר לא סופרים את הרמה כאן, והתבטאו על כך בכל הזדמנות.
    כמה פעמים היתה לשניהם הזדמנות לחזור וזה לא קרה? קאפלו היה מועמד לאינטר ולנבחרת, ואנצ'לוטי למילאן מספר פעמים, והם סירבו. עכשיו אנצ'לוטי, שכנראה מודע לעניין ממילאן, אמר שהוא לוקח שנה חופש. ממש דה ז'ה וו מהקיץ שעבר בו היה מועמד למילאן, אמר שינוח שנה אחרי ריאל מדריד והופ, חתם בבאיירן. אני חושש שגם קונטה אחרי שחווה את הכדורגל האנגלי, יפתח אנטי כלפי הכדורגל האיטלקי.

    בהקשר מילאן מדברים אגב על פאולו סוזה. לא להיט, אבל שדרוג למונטלה.
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,843
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    פאולו סוזה איננו שדרוג על מונטלה. הם שניהם עבדו שתי עונות בפירנצה וראה התוצאות.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,424
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    זו אולי הפעם הרביעית שאני כותב כאן שאני לא מדבר על מי כן צריך לאמן (בשביל זה יש שני אנשים שכנראה קצת יותר מוכשרים ממני בניהול), אלא על מי לא צריך לאמן.
     
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    עכשיו גם שמו של וולטר מזארי השתרבב לחרושת השמועות.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אז אנחנו פה מדברים על אנצ'לוטי ומסתבר שהבן אדם נמצא מתחת לאף שלנו
    ???'????: ???? ?????, ?? ???? ????? ??????
    (בטח הכניס פתק שמבקש שתומאס מולר יקבל אבנים בכליות :p ) בכל אופן הוא אומר בכתבה שאין לו כוונה לאמן העונה, מצד שני כששואלים אותו על מילאן הוא מתחמק מלענות, אז לכו תדעו
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    בגדים מכוערים מהעונה הבאה.
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    לפי מה שהבנתי ניו באלאנס ייכנסו במקום
     
  11. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מזל שקניתי את החולצה החדשה לפי הורסיות הבאות, אגב...מומלץ מאוד הפליז השחור.

    קודם דולצ'ה ועכשיו אדידס, (ואאודי לפני כן)...שבזה.
     
  12. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    ממש יום אבל זה צריך להיות , החברה #1 בתחום עוזבת אותנו אחרי 20 שנה ( מזל שהשגתי כל מיני סוגים של מרצ'נדיז שלהם בעשור+ האחרון ):(
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    Report: Milan switch to Puma | Football Italia

    פומה תשלם בין 10-15 מיליון אירו לשנה, הרבה פחות מאדידס. בכל מקרה אם יהיה עיצוב דומה לדורטמונד לא הפסדתם הרבה.
     
  14. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    אני לא כלכך נופל מהעיצוב של פומה ( הודות לאזורי ) שלא לדבר על הנחיתות הברורה בחומר של המוצרים שלהם לעומת אדידס , באסה.
     
  15. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    + תרגיל אקרובטי נוסף שלך , דאבל עם צ'לסי ( בליגה מאוד תחרותית ועם סגל עמוק לא כמו במילאן לאחר שנסגר ארנקו של ברלוסקוני ב קייץ 2002 ).

    נ.ב : אנצ'לוטי מאמן גרוע ואשם בהכל !!!
     
מצב נושא:
הנושא נעול.