מילאן 2016/17 :: בעונה הבאה עם הופעה במפעל אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כמובן שמנויים לבד זה לא מספיק. גם משחקים מול אינטר ויובנטוס צריכים להיות ריקים מקהל. מרצ'נדייז. הכל ביחד זה כמויות עצומות של כסף. אבל המגמה מעודדת - הם מבינים שרק להם יש כוח לשנות משהו. עכשיו צריך לראות כמה אוהדי מילאן יש לעומת אוהדי ברלוסקוני.
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    זה הכל שטויות. תאמין לי, לא משנה מי הם הרוכשים, העיקר שימכרו להם. שיעופו קיבנימט ברלוסקוני וגליאני האלה. לא משנה אם הם הבטיחו שישקיעו 400 מיליון שבפועל יש להם בקושי כסף לארטיק, זה לא מעניין. העיקר למכור. ברלוסקוני וגליאני זה פיכסא, פויה, מגעלים ודוחים. צריך לעשות חרם ולא לבוא לראות אפילו את הדרבי ונגד הגיבנת הזקנה. ברלוסקוני הזבל עופות מושך את זה בכוונה כדי לדפוק לקבוצה את המרקאטו. זה בדוק כי כל האיטלקים האלה משוחתים ומי שתומך בו הוא אוהד ברלוסקוני ולא אוהד אמיתי.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    טוב זה כבר דורש עבודת תחקיר מעמיקה. אז הנה, כל אלה מהחודש האחרון:

    בדיון שהתפתח על מונטלה והאם הוא עושה מהלך נבון או לא. הבטיחו לו 100 מיליון. טוב. נשארו לנו חודש ו3 ימים לשפוך 91 מיליון נוספים. stay tuned.

    זה מלפני 3 שבועות. 12 ביולי זה מלפני 18 יום. אתה אגדה תאמין לי. היינו בסרט הזה כבר מיליון פעמים אבל לך כמובן לא יפריע לאכול את אותו הלוקש ולצטט את האדמו"ר ברלוסקוני שכל מילה שיוצאת מפיו היא תורה מסיני.

    :sm_eusa_clap:


    עכשיו, לטעות זה אנושי. גם להיות תמים (למרות שאחרי הפעם האלף שאתה אוכל את אותו הבולשיט זה כבר מעלה תהיות לגבי שיקול הדעת שלך). עם זה אין לי בעיה. יש לי בעיה עם היהירות. כולם מפגרים. כולם קונספירטיבים. כולם אכולי סרטים. רק אני יודע מה קורה מאחורי הקלעים. מילא שאתה חודש שלם מזיין פה את המוח על רכישות רפאים ועל "חכו בסבלנות" ועל "ברלוסקוני מושך את העסק כי הוא אוהב את הקבוצה וחשוב לו למסור אותה לידיים טובות" ומקווה שהזיכרון של אנשים עובד רק שבוע אחורה. על זה נסלח. אבל על מי אתה בדיוק בא להסתלבט פה תגיד לי?
     
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אתה באמת רוצה שאני אביא את היציאות שלך ושל עודד מקיץ שעבר שסיפרתם לנו ש"אין כסף!11" ובסוף היה גם היה?

    אני בסה"כ הבאתי חדשות שמתפרסמות באיטליה. לא המצאתי כלום. עדיף בהרבה על לשבת פה ולקרוא על קוסנפירציות בשקל שכבר קיבלו סטירה מצלצלת פעם אחת.
     
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כן תביא. לא רוצה, מתחנן. אני מוכן לעמוד מאחורי דברים שרשמתי, בהנחה שלא תוציא אותם מהקשרם. גם שנה אחורה ולא רק חודש.

    הבאת חדשות. דובר המועדון אתה. אנחנו כבר מתחילת העשור חוזרים על מילה אחת: דחפורים. וזה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. אז זה בסך הכל מה שאנחנו רוצים. דחפורים. ושתפסיק לנדנד לנו ולזלזל בנו כשאנחנו לא אומרים "אמן" לכל ידיעה שמתפרסמת כאילו זה תורה מסיני.
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אוקי אחי. פעם הבאה אני אבקש את רשותך לפני שאני מעלה לפה משהו.
     
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה לא מבין על מה מדברים איתך אה? תעלה איזה פרסום שאתה רוצה. זה שתיראה מגוחך אחר כך זו בעיה שלך לא שלי. אני, ואנשים אחרים, נביע את דעתנו על אמינות הפרסום. את הדעה הזאת גיבשנו לא כי כיף לנו להיות פסימיים. אתה מוזמן להיכנס לדיון של דורטמונד ולראות שאני יודע גם להיות אופטימי כשצריך, אפילו אופטימי מידי. אני אוהד של הקבוצה הזאת קרוב ל15 שנה, והדעה שלי מבוססת על מקרים שקרו, חלקם ממש בחודשים האחרונים. מי שעבר דבר או שניים עם הקבוצה הזאת יודע מה זה אומר מרקאטו כשמדובר במילאן. יודע מה זה אומר מו"מ על רכישת המועדון. ואתה בא ומציג הודעות שלנו כאילו אנחנו ילדים בני 15 שהתחילו לאהוד את הקבוצה שלשום בערב. אז תרגיע, ותתעלם אם זה נשמע לך מגוחך.
     
    עודד (אוהד הצלחות) ו-Sprewell אוהבים את זה.
  8. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133


    מילאן התמודדה הלילה במשחק ידידות נגד ליברפול, שנגמר בתוצאה של 2-0 לטובת האנגלים.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אם אני נראה מגוחך שאני מעלה פרסומים כאן כדי לעורר דיונים, אז כנראה ש95 אחוז מאיסוקר הם מגוחכים שעושים את אותו דבר באשכולות של קבוצות אחרות. טוב לדעת.

    לא עניין של "אופטימיות". די בעייתי לדון עם אדם דמגוג (ת'אמת כולם פה דמגוגים במידה זו או אחרת, אבל לא ברמה כזו שמפריעה לקיים דיון כמו במקרה שלך), שמגיב בחוסר קונטסט ולעיתים אף משקר ביודעין כדי לתת תוקף לקונספירציות כאלה ואחרות. די חבל שלרמה הזו הדרדר הפורום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/16
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ליאור, הנדפקת לגמרי?

    הדיון הזה מת (אין פה לא מנהלים ולא כותבים פעילים). בא בנאדם ומנסה לתחזק אותו עם העלת ידיעות שמתפרסמות מדי יום במקורות בעלי אמינות זהה לפרסומים על קבוצות אחרות (אליהם אנו כן מתייחסים).
    מה אתה מנסה לעשות? להגחיך כל התייחסות אליהם? אני יכול להעיד מהצד (מדבר בשם עצמי כמובן) שאין שום סיבה אחרת להכנס לכאן. התוכן כאן (להוציא העלת ידיעות או דברים שקורים במציאות) מורכב כולו מרוטינה של סיסמאות משעממות, חתירה לקונספירציות, ולרוב פשוט בכיינות עילגת.

    אתה יותר ממוזמן להפריך כל ידיעה באשר היא אבל לדעתי חשוב שתוסיף קצת אקסטרה על "מקרים שקרו", כי אם זכרוני לא מטעה אותי (אופציית החיפוש שבורה), הטענות "שלכם" כאן שנה אחורה היו שכל הדיבורים על זלאטן\קונדוגביה\מרטינז הם עבודה בעיניים ואף אחד לא מנסה להביא אותם כי אין כסף. מהר מאוד התברר שיש וגליאני פשוט כשל להשיג את המטרות שלו (קורה לכולם אגב, תמיד). רעיון הקונספירציה היה כל כך נחרץ עד שאנשים הכריזו שאם יקרה אחרת, הם לא יכתבו כאן יותר (לא זוכר מי זה היה בדיוק). עכשיו, אני חלילה לא מעודד אנשים לעוף מכאן אבל אין פה שום פסיק של עמידה מאחורי הדברים שאנשים כותבים. אין לי שום עניין ב"סליחה טעינו" אבל המינימום המצופה הוא לא לחזור על אותו הפיגור בפעם השניה ברציפות או לנסות לנגח אנשים שמעלים ידיעות בהקשר לקבוצה. הרי אם הרכישה תתבצע בסופו של דבר (תקף גם לעוד חצי שנה, בהתאם לסדר גודל העסקה והעברות בעלות דומות שהתרחשו באיטליה בעבר) או\וגם מילאן תמשיך להתחזק, זה כבר יהיה עצוב באמת.
     
    ג'ורדן לאב אגדה ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  11. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    המכירה תתבצע בסוף כי מילאן חזקה מדי, גדולה מדי, עשירה מדי, אהודה מדי כדי להישאר במצב הזה לאורך זמן. בדיוק כמו אינטר (האמת, הרבה יותר מאינטר).

    קצת סבלנות, אני יודע על בשרי כמה זה מעצבן וקשה, אבל בסוף גם גליאני יילך.

    האם גליאני יילך לפני מאנצ'יני?
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני לא חושב שמישהו פה באמת רוצה שיפסיקו להעלו ידיעות. אני כן חושב שיש כותבים שנפגעים מגישה מתנשאת (ברמה כזאת או אחרת) של כמה כובים ותיקים יותר שזה מאוד לא מועיל לפורום. חושבים שמישהו מדבר שטויות? לא קשה מדי לדלג על ההודעות שלו ולהתייחס רק להודעות של כותבים שאתם כן מתעניינים בדעה שלהם. אין סיבה שחצי מהדיון הזה ילך על 'אתם מעריצי גליאני!', 'אתם כפויי טובה ששונאים את ברלוסקוני!' או 'הפורום נהיה חרא'. הרבה יותר קל לגרום למישהו לשתוק כשמתעלמים ממנו.

    ולעניין - אני לא חושב שיש ספק שמילאן כן מביעה התעניינות בשחקנים שדיברו עליהם (מוסאקיו, פיאצה, זילינסקי וכו'), אבל כמו שזה נראה - כל עוד אין מכירה דברים אמיתיים לא יזוזו. זה שהמכירה מסתבכת ונראית מפוקפקת זה בהחלט מבאס (וכן, סביר להניח שבאנגליה או גרמניה זה לא היה קורה) אבל בשורה התחתונה המצב ברור - בלי מכירה אנחנו נדשדש בכמעט-מרכז-טבלה עוד עונה, עם מכירה יש סיכוי לתחילת התאוששות רצינית.

    בכל מקרה, אני די מרוצה מהמעט שהספיקו לעשות בלי כסף. מונטלה זה מאמן שיכול להוסיף הרבה לקבוצה, העזבת שחקנים מיותרים מתקדמת (רק אל תביאו את ארבלואה) והרכישות הקטנות (לפאדולה, ואנג'יוני) מעידות שכן מנסים להתקדם. מנז כנראה עוזב ונקווה שעוד כמה (מאטרי, הונדה, פולי, ורגארה, פאלטה, לופז) בעקבותיו).

    כמה נקודות אחרונות -
    1. הראיון של דונארומה מדהים. במצב הנוכחי של הקבוצה פלא שהוא לא מנסה לברוח. הוא אולי השחקן היחיד שלנו שבוודאות יש לו קונים מהטופ.
    2. סוסו וניאנג - מהמעט שאני רואה ממשחקי האימון - הם מנסים להוכיח את עצמם. אם ניאנג מיועד לתפקיד החלוץ המרכזי (ואדריאנו ולפאדולה כגיבוי או אופיה לצמד חלצים) וסוסו וג'אק מיועדים לכנפיים - זה יכול להתחבר לא רע כהתקפה טכנית וזריזה.
    3. מה עם באקה? חוץ מווסטהאם (אין צ'מפיונז) ואתלטיקו (גמיירו) יש מתעניינות? יהיה קצת מגוחך אם בסוף הוא יישאר, בטח אם הוא לא הסגנון שמונטלה רוצה.
     
    Roma ו-gilad16 אוהבים את זה.
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בפעם השלישית, ובתקווה האחרונה. אין לי בעיה שיעלו פה פרסומים, מהודעות רשמיות ועד שמועות הזויות של טוטוספורט. את הציטוטים הנ"ל הבאתי כהוכחה לכך שמה שנאמר, בין אם ע"י התקשורת ובין אם ע"י ברלוסקוני עצמו - לא בהכרח נכון, וגם אם הוא נכון - לא בהכרח יקרה. עקב ריבוי הודעות כוזבות כאלה (וזה ממש לא רק מהשנה האחרונה - אני אגע בזה בהמשך), פיתחנו אני ועוד כמה חבר'ה כאן מנגנון הגנה עצמית מפני בולשיט שנקרא "דחפורים". לא מאמינים לכלום, עד שזה יהיה רשמי לחלוטין. בא מר בחור, ומגחך עלינו (ואם כבר, אז לפחות שיעשה את זה בצורה משעשעת, כמו יותם נגיד. אבל גם את זה הוא עושה ברמה של ילד בכיתה ד'). כאילו כל דבר שברלוסקוני אי פעם אמר התברר כאמת מוחלטת ואין לנו שום סיבה לחשוד שמדובר בשקרים. על זה תקפתי אותו, ורק על זה. אני חושב שזה סביר לצפות מאנשים עם רמת אינטיליגנציה מעל הממוצע להבין משהו שמוסבר כאן כבר פעם שלישית בעברית די פשוטה בסך הכל.

    לפני שאתחיל (זה יהיה ארוך) אני רוצה רק להדגיש שאין לי כוונה לדבר בשמם של אנשים אחרים. אני באופן אישי לא זוכר שטענתי אי פעם שאין כסף. להיפך, אני חושב שכסף זה משהו שתמיד היה, וזה עוד שקר של ברלוסקוני שאני אגע בו בהמשך. רצון להשקיע אותו בצורה שמתאימה לעידן שאנחנו נמצאים בו - זו הבעיה. בוא ניקח לדוגמה את זלאטן. השחקן רצה לחזור. לגליאני כמובן יש אינטרס שהמו"מ איתו יודלף לתקשורת כי זה יוצר התרגשות בקרב הקהל - כולם יודעים מי זה זלאטן ומה הוא שווה. כל מה שחסר זה לשגר הצעה. ואז היא שוגרה. 0 מיליון יורו. גליאני רוצה להביא את הכוכב הכי גדול של PSG, שעצם הנוכחות שלו גם בעונה אחת של חוזה שווה למועדון שלו (הרבה) יותר מהמשכורת שהוא מרוויח (לא מדובר הרי בשחקן שלא תורם לקבוצה שלו כלום) - בלי לשלם כסף. אחר כך ההצעה נדחית, למרבה ההפתעה, ואתה בא ואומר לי "הוא בסך הכל כשל להשיג את המטרה שלו". זה לא נראה לך מעליב את האינטיליגנציה?

    עכשיו, ביקשת לפני כן להפריך ידיעות. שזה משהו שעשיתי בסך הכל זיליון פעמים, אז נעשה את זה באופן קצת שונה הפעם:
    שבר האמון בין אוהדי מילאן להנהלת הקבוצה (שמתבטא במס' המנויים שהולך ומצטמצם) לא התחיל לפני שנה עם ה"כישלון במו"מ עם זלאטן/קונדוגביה/מרטינז". הוא תוצאה של אוסף של מקרים שקרו הרבה הרבה לפני כן. טרה בייטים של מלל נכתבו על זה בפורומים השונים, בין היתר כאן ובעיקר בפורום של מילאן עליו השלום (אני חושב שקראו לו FDD - עודד בטוח זוכר יותר טוב ממני). והנה כמה דברים ששלפתי מהזיכרון, לא לפי סדר כרונולוגי, לא הכל קשור להעברות, הכל קשור לזלזול באינטיליגנציה של האוהדים:
    1. במילאן, גם כששחקן נמצא במדיקל במילאנלו, זה לא אומר שאפשר לברך שהחיינו. יעיד על כך עלי סיסוקו, שהעברתו בוטלה בגלל בעיית שיניים שגילו אצלו. השאלות שישאל את עצמו אדם סביר: א. ממתי בודקים שיניים בבדיקות רפואיות לפני חתימה של שחקן? ב. גם אם השיניים כל כך חשובות לכם (מה שהוכח כלא נכון מספר שנים קודם לכן כשרונאלדיניו הוחתם), כמה כבר עולה לשלם לרופא שיניים שיתקן את הבעיה? יותר מההעברה עצמה?
    2. במילאן, מאמן צריך לשווק לבוס שלו את קלארנס סיידורף וקאקה כחלוצים על מנת שינתן לו אישור לשנות מערך. אממה, אחר כך כשמגיע הקיץ ועולה הצורך בחלוץ זה יחזור אליו כבומרנג - הרי סיידורף וקאקה נחשבים חלוצים.
    3. לאחר שמילאן זכתה סוף סוף באליפות ב2011, הבטיח ברלוסקוני "הפתעה" עם תחילתן של חגיגות האליפות. התקשורת כהרגלה ניסתה לנחש למה התכוון המשורר ומיהו מיסטר X העכשווי (גליאני הקדים את זמננו והמציא את הקליקבייט הנקרא "מיסטר X" הרבה לפני שמישהו חשב על אמ;לק), ההנחה הרווחת הייתה חבייר פאסטורה שסיים עונת שיא בפאלרמו. מה הייתה ההפתעה בפועל? הmoonwalk של קווין פרינס בואטנג על הבמות.
    4. הגענו לקיץ שבו מילאן הפכה ממועדון ענק למועדון קטן. הקיץ בו זלאטן וטיאגו סילבה נמכרו. ברלוסקוני בתגובה: "זה יחסוך לנו 150 מיליון יורו בשנתיים". הנה, כאן. לפני שאני אפריך גם את השקר של המצוקה הכלכלית הקשה שאילצה אותו למכור, בוא נחזור שנייה לבית הספר היסודי ונוציא מחשבונים. סכום ההעברה היה 65 מיליון יורו. משכורת שנתית של זלאטן (ברוטו) היא 12,870,000 מיליון יורו. של טיאגו, ברוטו - 5,720,000. לפי שיעור מס של 43% (כאן). ביחד, לשנתיים - 37,180,000. פלוס סכום ההעברה יוצא קצת מעל 100 מיליון יורו. עכשיו בוא נגיד שברלוסקוני לא שמע על חוקי המתמטיקה ומעגל כלפי מעלה בכפולות של 50 מיליון. מה שהוא בטוח יודע זה: א. צריך להביא מחליף, וגם המחליף עולה כסף. 20 מיליון במקרה שלנו (אותו סכום שבו נמכר זלאטן) על אחד שבטח שמעת עליו, מריו באלוטלי, שהגיע חצי שנה אחר כך (והנה נפלה לה הטענה על מצוקה כלכלית - מה קרה במהלך חצי השנה הזו, חוץ מזה שמילאן כצפוי הסריחה? הוא גילה נפט?). ב. אוהדים זועמים שמבטלים מנוי ולא קונים כרטיסים עולים גם הם כסף. ג. והכי חשוב - מילאן בלי טיאגו וזלאטן הרבה פחות טובה. לא צריך להבין יותר מידי בכדורגל כדי לדעת את זה. בסיומן של השנתיים האלה איבדנו את מקור ההכנסה הכי חשוב - ליגת האלופות. אז כמה מתוך ה150 מיליון האלה חסכנו בסופו של דבר לדעתך?
    5. משהו נחמד שנתקלתי בו מהדיון של לפני שנה - אחרי כל הרכישות ה"נוצצות" נשארנו עדיין עם חור במרכז המגרש. עד ה31.8 (מוטיב שחוזר על עצמו מידי שנה כיאה לשקרנים שמנסים להרוויח זמן) היינו מקושרים לאקסל וויטסל וג'ונתן סוריאנו. את הקיץ סיימנו עם יוראי קוצ'קה.

    כמובן שזו רשימה חלקית בלבד, יש את המקרים של הוגו לוריס, וזלאטן שדיברנו עליו קודם, והשיווק הפאתטי של פרננדו טורס כאילו היינו על פלנטה אחרת ב5 השנים שקדמו להשאלה שלו, והשיווק הפאתטי להאכים מאסטור שברלוסקוני היה שותף מלא לו, ועוד עשרות כישלונות בהעברות כאלה ואחרות, ומאמנים שעברו כאן כמו בתחנת רכבת ונזרקה עליהם כל האחריות לכישלון, כאילו מדובר בכישלונות חד עונתיים ולא במועדון שבעשור שלם היה רלוונטי בדיוק למשך שנתיים. זה מה שאוהדי מילאן עברו בעשור האחרון. האם יש לך דוגמה למועדון מקצועני אחר שאוהד שלו יכול לכתוב מסמך כזה?

    לאן כל זה מוביל אותנו? אני רואה כאן שתי אפשרויות: או שמדובר בשקרנים עלובים שלא בוחלים באף אמצעי על מנת להסתיר את הערווה, או שמדובר במנהלים הכי גרועים שיש כיום ברמה הזאת. לדעתי זה קצת משניהם. למה אנשים ממשיכים לתת להם קרדיט ולהתייחס ברצינות למה שהם אומרים? אני לא דוקטור למדעי החברה, יש כאלה שקוראים לזה אפקט העדר, אחרים קוראים לזה תסמונת האישה המוכה. כשחושבים על זה אלה לא תופעות יותר מידי נדירות - אנשים ממשיכים להצביע לביבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/16
    Mellow29, Nesta, Gianzola ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אתייחס להכל בהמשך. בנתיים מה שקפץ לי לעין זה:
    אם זלאטן באמת היה רוצה לחזור הוא היה חוזר. ככה לפחות זה עבד אצלו בעבר. הדבר היחיד שידוע לנו בוודאות זה שהוא לא רצה להישאר שם יותר מדי זמן מאחר ולא הסכים להאריך את החוזה. להערכתי גליאני ניסה לשחק על הקלף הזה והתחיל לדבר איתם. כאשר הבין שאין לפסג' כל כוונה לשחרר אותו ירד מזה. "הציע 0 וזהו" זו הפרשנות האישית שלך. זלאטן עלה להם בערך 30מ' בעונה. אפשרי להתחיל מו"מ על שחקן בגילו (בהנחה שלא מעוניין להישאר) מ0מ' ולטפס למעלה. אפשרי להציע גם 10, 20, או 30מ'. מה שהכריע בסופו של דבר זה שחאליפי פשוט לא היה מוכן לשחרר אותו וזלאטן עצמו\ראיולה לא עזר לכם הפעם כי היה סבבה לגמרי עם ניסיון נוסף על הצ'מפיונס ליג עם קבוצה ענקית ואז לסיים חוזה ולחתום במקום חדש (כלומר לגרוף את כל הקופה) הרבה יותר מאשר לחזור לאקסית עליה כבר חרש מכל כיוון אפשרי.

    עבדתי כל הלילה על מוצר חדש. יש לו מפרט טכני של דברים שהוא "יודע" לעשות. לפני שאציג את זה למשקיעים, אוסיף עוד פעולה אחת שתשבור את השוק. הם יתלהבו ויכנסו לאופוריה. בינונו, אין לי שום דרך ליישם אותה. הם כבר בשיא התלהבות מהשינוי הזה, והופ - אני מבטל את זה.
    אני מבטיח לך שהם עדיין יקנו את זה, אבל עם פרצוף חמוץ והיסוסים שלא היו נולדים ללא "אינטרס" להדליף חארטה שלא קיימת.
    אני לא בא להעליב את האינטלגנציה, אבל הינה לה בחינה קטנה. למה לדעתך גליאני יצר ביודעין אכזבה אצל האוהדים? (כדי למכור להם מנוים בטווח הזמן הקצר הזה = לא קביל).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/16
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    *רק מעדכן*

    באיטליה דיווחו היום שהסינים החליטו לסגת מהסיפור, הבחור המקשר (נקרא לו כך) מכחיש אבל מספר מקורות מסין מתעקשים על זה. נראה מה יהיה בהמשך.

    בספרד מדווחים שמילאן הציעו על מוס' השאלה עם חובת רכישה. הספרדים דחו. אני מקווה שסילביו יתחיל להזרים מזומנים, אחרת אנחנו בבלאגן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.