מילאן 2016/17 :: בעונה הבאה עם הופעה במפעל אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הוצאתי 100 אלף שקל מהבנק. זרקתי את השטרות באוויר. הצלחתי לתפוס כמה. אני מרוצה.

    עד שהם התייצבו קצת לאחר עזיבת סטורארי ראסטלי יתן פתאום את ההרכב ל"שוער צעיר" שלא הראה כלום בקריירה על חשבון שוער מוכח כמו רפאל? ועוד כשאין להם מה להרוויח מזה בטווח הבינוני\רחוק? הכל יכול לקרות בכדורגל אבל זה יהיה מהלך אידיוטי מצידם ואני לא מאמין שמישהו במילאן בונה על זה.

    ניאנג איבד את זה(?) במילאן. דולפאו איבד את זה באברטון. עדיף את דולפאו. זה מה שאני לא מצליח להבין.

    --

    כאשר השאלתם את סוסו קיבלתם שחקן לא מוכן בדיוק כפי שלא היה מוכן לליברפול. הוא התאמן אצלכם תקופה, הושאל לג'נואה ועשה שם את הפריצה שלו. עם דאולופאו אין את האופציה הזו "להאכיל קובעים".

    אתה באמת צריך אותי בשביל להבין את זה? או לחילופין, יש לך מושג מי השחקן מעבר ל"דימיון" האישי שלך עם סוסו?

    --

    לנקודה של ליאור על ג'אק - היכולת שלו לשחק בכמה עמדות היא בונוס חשוב, אבל די ברור שהיתרונות שלו (יצירת מצבים\מעבר שחקנים) מתאימים לשחקן התקפה וכל תפקיד נוסף גורע מהמספרים שלו. יכול להיות שיש גם סיבה שמאמנים בדרך כלל לא משתפים שחקן כזה בשלישיית הקישור מבחירה חופשית.
    כאשר התקופה האומללה הזו בה סטורארי\גבריאל גורמת לאוהדים להיות "מרוצים מגליאני" תגמר, ג'אק לא צריך להיספר כקשר נוסף.
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  2. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    היכולת הטכנית של בונאוונטורה גורמת באופן טבעי לאנשים לרצות לראות אותו כמה שיותר קדימה. אבל לדעתי בואוונטורה עדיף בקישור. ההופעות הכי טובות שלו העונה היו כשהוא היה בקישור כאחד משלושת הקשרים והיצירתי מביניהם. באגף היכולת הטכנית שלו מוגבלת לשטח קטן יותר ולכן מביא משם הרבה פחות תועלת. כשהוא בקישור יש מי שמצטרף מקו שני, יש מי שבנגיעה אחת יכול לפתוח את המשחק.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לדעתי זה דיי מזכיר את הסיפור של לאלנה בליברפול.

    *לא מספיק טוב לשלישייה הקדמית.
    *כן מספיק טוב ובעיקר נחוץ יותר במרכז השדה בקבוצה הנוכחית.
    *לא מספיק טוב להרכב עם כניסה פוטנציאלית של כסף סיני.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,219
    לייקים שהתקבלו:
    2,564
    @יענקלך שחרר
    על השאלה איפה הוא מתאים יותר אני עשוי להסכים איתך, אבל עם איך שהעונה הזאת מתפתחת - אנחנו כן במירוץ. יש פרוספקטים שחשובים מספיק כדי לתת להם את המקום והזמן שלהם על חשבון הקבוצה (בשביל העתיד), אבל יש דברים שצריך לעשות גם בשביל להגיע לליגת האלופות. אגב, אני חושב שג'ק עצמו אמר שהוא מעדיף לשחק בקישור.

    @zitto strunz
    1. אם לפני שנה התחייבת לשלם מאה שקל כל חודש על כבלים, ואחרי חצי שנה קלטת שאתה לא משתמש בכבלים בכלל אבל אתה ממשיך לשלם, אז בחודש שבו אתה מפסיק לשלם אתה עושה מעשה חכם.
    2. לא אמרתי שגבריאל יהפוך לשוער הראשון שם. במילאן גבריאל לא יקבל שום דקה כי כרגע המגמה היא שדונארומה ישחק כל דקה אפשרית. ליגה, גביע, סופרקאפ. כאן לגבריאל לא היה לו שום לשחק, בקליארי יש לו סיכוי. לא מהלך של להביא את מסי ב5מ' יורו, אבל כן מהלך טוב.
    3. ניאנג נראה חרא. אנחנו צריכים ווינגר. בחינם. עדיף כזה שאם יראה טוב ימשיך איתנו לשנה הבאה. דאולפאו כזה.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,547
    לייקים שהתקבלו:
    6,433
    עוד פעם התחלנו... ונגיד שהעפלנו לליגת האלופות. כמה ירגש אותך מ1 עד 10 לזחול איכשהו לשמינית הגמר מבית עם סלטיק וסטיאווה בוקרשט ואז לחטוף רביעייה מאתלטיקו מדריד בשמינית הגמר? (וזה במקרה הסביר - במקרה היותר סביר אנחנו דרג ג' ואז נגיד תודה אם נעבור את הבתים)

    אם יהיה כסף סיני והקבוצה תיבנה נכון אז נגיע לשם. ואם לא יהיה אז אין מה להופיע, אנחנו לא לרמה הזאת כרגע.

    ואני לא יודע מה אתכם אבל אני מסתכל עכשיו על ג'אק באגף השמאלי והוא נראה פשוט פנטסטי, לא יודע איך אפשר להעדיף אותו באמצע איפה שכל הפעולות שהוא עושה מסוכנות הרבה יותר לנו (במקרה שהוא מאבד כדור) מאשר ליריבה. אני לגמרי מבין את הבעייתיות בקישור שלנו אבל זה מה שיש כרגע ואם בונים על ג'אק מעבר לעונה הנוכחית (וצריך לבנות לדעתי, הוא ממש לא לאלאנה) אז צריך לחשוב מה טוב לו ולא מה טוב לקבוצה שתראה אחרת לגמרי (בתקווה) בעוד כמה חודשים.
     
  6. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,024
    לייקים שהתקבלו:
    887
    מין:
    זכר
    סוסו מזכיר לי את רונאלדיניו בתקופה שלו במילאן. יכולת טכנית נהדרת אבל כל כך צפוי וחד גוני.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,517
    לייקים שהתקבלו:
    4,301
    מה? אז מה הטעם של כל הקבוצות למעט האליטה של אירופה להגיע למפעל?
    אם הבנתי נכון אז מה לנסות להתקדם במעלה הטבלה אם לא יגיע רוכש כי אי אפשר להצליח בלי הכסף הסיני?

    השתתפות במפעל תיתן למועדון הכנסה נוספת, והיא די גדולה ומשמעותית - ראה ערך רומא העונה, ולא רק מן המפעל אלא גם מהמשחקים, מנויים ושאר הדברים. בנוסף כל השחקנים יתחילו לטעום מאירופה וכוח המשיכה של המועדון ייגדל כי הקבוצה משחקת במפעל הבכיר באירופה.
    והמטרה היא לא להגיע חד פעמית לליגת האלופות ולחזור להסריח בליגה, המטרה היא להגיע רצוף ולהתחיל להתבסס.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,547
    לייקים שהתקבלו:
    6,433
    הקבוצות שהן לא האליטה של המפעל ישמחו לקבל רביעייה מאתלטיקו בשמינית הגמר. אני רוצה להאמין שאנחנו שואפים ליותר מזה.

    אין קיצורי דרך. נעפיל לליגת האלופות כשתהיה קבוצה מספיק טובה. תהיה קבוצה מספיק טובה או כשיושקע כסף* או כשתיבנה אחת כזו מלמטה כפי שנעשה עכשיו. בפעם האחרונה שהתפלק לנו להעפיל לשם זה היה אקורד הפתיחה של התקופה הכי אומללה של המועדון הזה מאז סוף המילניום הקודם. אין לי שום עניין להעפיל ואז להביא כל מיני שחקנים לשעבר שיעזרו "לנצח עכשיו" ויהרסו את כל מה שנבנה. כל מה שאני כותב - מסתמך על ניסיון עבר.

    * בוא נפסיק עם הטיעון החרוש הזה של "כוח משיכה של קבוצה שמשתתפת בליגת האלופות". תסתכל אילו שחקנים הגיעו למנצ'סטר יונייטד העונה ומאילו קבוצות (רובן ברמה של רבע גמר אלופות ומעלה). יהיה כסף? יבואו שחקנים גדולים. לא יהיה? לא יבואו. זו המשוואה הרלוונטית היחידה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  9. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,024
    לייקים שהתקבלו:
    887
    מין:
    זכר
    בונבנטורה אחד השחקנים הטובים בליגה. מקומו בהרכב צריך להיות מובטח גם שיגיע הכסף הסיני.
     
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קובי, מהמעט שראיתי הוא (עוד) ספרדי טיפוסי ומוכשר, שיודע לכדרר ולמסור, משחק בשתי האגפים, גדל באקדמית הכדורגל מס' אחת באירופה ונמצא בגיל בו כל העתיד עוד לפניו. לא יודע מה השתבש לו באברטון, אבל אני זוכר רגעים יפים שלו שם. אתה פוסל את ההחתמה הזאת בטיעון מגוחך (שמתעלם מהיכולת של השחקן) ואני מביא כקונטרה את המקרה של סוסו, שזה אחד לאחד אותו דבר (ויש גם את קוטינו שזה גם the same ועוד עשרות דוגמאות כאלה מהעבר שרק מצריכות קצת חשיבה כדי להדגיש כמה זה לא רלוונטי). אז אני יודע שלדעתך הוא בוז'אן לעניים, סבבה, אז למה לא להתחיל עם זה ולחסוך מהקוראים את ההטרלה הזאת?

    נ.ב לא חושב שההחתמה שלו מבריקה כמו שלא חושב שהיא איומה. בסה"כ צריך זמן כדי לדעת ולראות. וההשאלה היבשה זה חרטא. השחקן מת לבוא לפה ואם זה יתאים ל-2 הצדדים יהיה אפשר להפוך את זה לקבוע עם הכסף הסיני. הרי במילא הוא לא בתוכניות של אברטון ואין מצב שהוא ירצה לחזור לשם במידה וילך לו פה טוב. אגב, אם זו החתמה גרועה, מה כן היה אפשר להביא בשוק הנוכחי?

    נ.ב 2 לגבי הדיון של ג'אק - מרכז שדה. היום הוכח סופית שבולשיט הזה צריך להסתיים כבר. הוא לא שחקן מרכז שדה וחבל לבזבז אותו שם. לא שהוא עשה שם עבודה רעה, יכול להיות שזה אפילו פתרון סביר בהעדר קשרי אמצע נורמלים, אבל באגף זה סרט אחר לגמרי. היום גם עם האומללות של קלאבריה (AKA ראמזי בולטון) הוא גם עשה עבודה של מגן שמאלי ביחד עם התפקיד שלו. שחקן אגף נהדר שהיה לו היום משחק פנומנאלי.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    סוסו לא הצליח להביע 1% מהכישרון שלו במשך שנה שלמה במילאן ונזקק להשאלה של חצי שנה נוספת עם מקום קבוע בהרכב כדי לפרוץ. אופן העסקה לא מאפשר תסריט כזה לדלאופאו.

    עם זאת, אני לא פוסל אף אחד. הוא צעיר ויכול להפתיע. זו הגישה שלי כלפי כולם בטווח הגילאים הזה (אפילו איטורבה בטורינו), כלומר תהיה זו הפתעה אם יצליח ביחס לנקודת הפתיחה שלו (כישלון מקצועי באברטון, כישלון משמעתי בסביליה).
    התגובה שלי הופנתה לאמירות כמו "מרוצה מגליאני" אחרי חלון העברות עלוב (סינים => לא רלוונטי) או רצון לראות שחקן בסטטוס כזה בהרכב של מונטלה.

    אין לי גם בעיה עם השאלות יבשות כל עוד מדובר בשחקנים מוכחים שמגיעים לסתום איזה חור בסגל, אבל ילד עם רזומה כושל שספק אם יספיק להתאקלם עד תום ההשאלה? אני מבין שהיו כבר רכישות עצובות יותר על הנייר (טראבטים למינהם) וזו בסך הכל השאלה חינמית, אבל אין כאן שום דבר שראוי לציון חיובי (או שלילי, למעט החובבנות במדיה הרשמית). כלום. גבריאל-סטורארי כזה.

    כל האופציות החינמיות במרקאטו הזה הן זבל.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,219
    לייקים שהתקבלו:
    2,564
    @zitto strunz
    אף אחד לא בא להגיד שדאולפאו יעבור בדיוק אותו סיפור שסוסו יעבור. הנקודה היא שסוסו נראה כמו עוד שחקן התקפה שלא יצא ממנו שום דבר ובסופו של דבר הצליח לפרוץ, ודאולפאו נמצא באותה נקודה שבה נראה שלא יצא ממנו כלום. האם לשחקנים כאלה יש סיכוי טוב יותר להתפתח דווקא בקבוצות בינוניות? אולי. האם זה אומר שרק שם יש להם סיכוי לפרוץ? לא. שינוי האווירה, המאמן וסגנון המשחק יכול לאפשר לו להתפתח. כמה כסף הייתי שם על זה שהוא יהפוך לשחקן של 10 שערים ו10 בישולים בעונה? כלום. כמה כסף מילאן שמה על זה. כלום. האם אתה הבאת אופציה טובה יותר? לא. בקיצור, אלא אם אתה חושב שניאנג והונדה זה צמד מחליפים מעולים, לא אמרת שום דבר שעשוי לסתור את המשפט 'דאולפאו הוא השחקן הטוב ביותר שגליאני יכל להביא למילאן בחלון ההעברות הזה'.

    אז כן, גליאני שחרר שחקן שלא היה לנו צורך בו ויש על משכורת לא זניחה, הביא בחינם שחקן שיתן גיבוי לעמדה שמאוד חסר לנו בה גיבוי (ועוד יש סיכוי שיצא ממנו משהו ונוכל לרכוש שחקן משמעותי לעתיד), וגם - כן זאת לא עסקה משמעותית ובכל זאת - איפשר לשוער צעיר להשיג כמה דקות במקום אחר. את כל זה הוא עשה לא רק עם תקציב אפסי, אלא גם בלי לתקוע אותנו עם התחייביות כלכליות לעתיד ובלי למלא את הסגל בשחקנים בעייתיים (מבחינת גיל או מבחינת משכורת או מבחינת מקצועיות).

    בקיצור - אני מרוצה.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @yonmu
    כלומר, אין צורך להסביר לי את מה שכתבתי בעצמי לפני מס' עמודים. ברור ששחרור אדריאנו זה מהלך חשוב מאוד. לא הבנתי רק איך אפשר להיות "מרוצה מגליאני" שגרם לבעיה הזו (בפעם ה100 בערך) עם משכורת הזויה לשחקן כל כך זוטר ואף נאלץ לשלם לו כדי שיעזוב.

    גבריאל יקבל דקות בקליארי רק אם רפאל יפצע, בדיוק כמו במילאן אם ג'יג'י יפצע. אתם קיבלתם את אחד השוערים הגרועים בליגה.

    ודלאופאו? אולי יפרוץ, רוב הסיכוים שלא. זו לא הנקודה. זו השאלה יבשה שלא מקנה למילאן שום אופציה עתידית ולי באופן אישי מוזר לקרוא על רצון לראות ילד כושל ופרובלמטי מקצה הספסל של אברטון בהרכב של מילאן במקום שחקן שעד לפני חודש הזלתם עליו ריר, וכל זה למה? כי ההיכרות עם דלאופאו מתחילה ונגמרת בדימיון המאוד לא קשור עם סוסו.

    זו אגב בסך הכל נקודת המבט שלי "מהצד". אפשר לקבל אותה, אפשר שלא + להפריך אותה עם טיעונים הגיוניים, ואפשר לצעוק "דמגוגיה והטרלה!!" עם טיעונים שווי ערך ל"דיאבי!!" מהדיון של רומא + להמשיך לבלוע כל זבל שדוחפים לכם לפה, ולהגיד תודה על כך.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,219
    לייקים שהתקבלו:
    2,564
    כלומר שחרור אדריאנו היה מהלך נכון לדעתך, אין שחקן טוב יותר מדאולפאו שמילאן יכלה להביא - אבל אוהדי מילאן לא אמורים להיות מרוצים מגליאני בחלון ההעברות הזה. הגיוני לגמרי.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,076
    לייקים שהתקבלו:
    7,132
    אני גם חושב שאין מה להיות מרוצים, אבל זה לא שחור או לבן. מותר לכם לא להיות מרוצים מחד ומצד שני גם לא להיות מאוכזבים, זה לא או זה או זה.

    בקשר לדאולופאו, אני מאוד מחזיק מהכישרון של הבחור, אבל חוסר ההצלחה שלו עד עכשיו, הן בכדורגל הספרדי והן באנגלי, מעלה תהיות רבות לגבי היכולת שלו למצות את הפוטנציאל הזה. לא הייתי בונה על כך שהוא יהיה סיפור הצלחה, אבל אין למילאן מה להפסיד (או מה להרוויח)...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.