מילאן 2013/14 :: העונה נפתחה בצליעה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    היורש של....את זה לא שמענו מזמן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על המשחק אתמול כבר עסקנו רבות בדיון המחזור, אז אני לא אחזור על דברים שכבר נאמרו אבל ישנם שני דברים שעליי לציין, ולאו דווקא על אירועי אמש. ראשית, אין ספק שמאטרי צריך את הזמן שלו כדי להתאקלם בקבוצה כי כרגע הוא לא נראה מחובר, אך כבר מספר משחקים שהוא די חלש ואני לא יודע עד כמה סגנון המשחק שלו יכול להתאים לצד שחקן כמו באלוטלי, שאליו מסופקים בין כה מירב הכדורים. במשחק אתמול לדוגמא, הייתי מעדיף את רוביניו על מאטרי. עוד דבר, בירסה שחקן חלש, אבל אחד שמאוד משקיע ועל כך נין להעריך אותו, אולם בשום אופן זה מצדיק את הצבתו בהרכב כשניאנג יושב על הספסל. לסנגלי-צרפתי חסר תאכלס, אך חבל כבר בשלב זה לעכב את התקדמותו לאחר העונה המצוינת שחווה. אתמול עם כניסתו הוא היה מאוד פעיל ומסוכן ואף היווה גורם בשער המצמק. הגיע הזמן לחזור ל 4-3-3, לפחות עד שקאקה יחזור.
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    באלוטלי הושעה לשלושה משחקים.

    כמה נוח.
     
  5. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקווה שהערעור יפחית אפילו במשחק אחד את הרחקתו כי בעוד שלושה מחזורים אנחנו נגד יובה. נגד בולוניה וסמפ נאלץ להסתדר עם חוד של מאטרי ורוביניו. נגד הבולנזים, אולי ספונארה יכנס לכמה דקות כמחליף.
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ושלא יבינו אותי לא נכון. הוא אמנם צודק על כך שלא שורקים לו מספיק עבירות על כניסות של שחקנים יריבים אבל הוא האשם העיקרי בכך שלא שורקים לו, כל הצלילות המיותרות שלו בתחילת העונה, הויכוחים המטומטמים עם השופטים ועם שחקנים יריבים וטקס התלונות בסיום המשחקים. הוא צריך לדעת להבליג ולהמשיך.

    לא יזיק לנו לשחק בלעדיו, בתקווה שנשחק יותר פתוח מבלי להיות תלויים בשחקן אחד כמו שהורגלנו בשנים האחרונות יותר מידי, אנחנו יותר מידי קבוצה של שחקן אחד כבר שנים וזה מה שבאמת מדאיג.
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    זה לא אנחנו, זה כל הכדורגל העולמי. מסי, רונאלדו, רוני\RVP, סוארז, בייל.
    בודדות הקבוצות הקבוצתיות ממש היום (באירן ויובה?). אמנם אנחנו במצב חמור יותר, אבל אנחנו במצב חמור יותר כמעט בכל אספקט בהשוואה לקבוצות בדרג הזה.

    אני הרבה יותר מודאג מההגנה. ההתקפה תסתדר בסופו של דבר - מהלך סולו של באלוטלי או איזה דחיקה של רוביניו. בטח עם החיבור של מאטרי והחזרה של פאציני. הקישור כבר עכשיו סביר ומעלה, ועם דה יונג-מונטוליבו-פולי-קאקה זה יכול להיות מצוין. ההגנה מחוררת, אנחנו סופגים המון, ואין שום סיבה שזה ישתנה. אי אפשר להתקדם בצ'מפיונז ככה, וזה גם המכשול העיקרי בדרך למקום השלישי.

    מה שמזכיר לי שאלת אגב קטנה -
    הייתם חותמים עכשיו על מקום שלישי בסוף העונה?
     
  9. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    הייתי חותם על רביעי, וגם זה לטעמי נראה קשה כרגע.

    יובנטוס - אין לנו סיכוי.
    נאפולי - ראינו, הם כבר טובים יותר מאיתנו.
    פיורנטינה - הסיום של שנה שעברה לא יספיק מולם, קבוצה מצויינת.
    רומא - מסוכנים
    אינטר - כבר הרבה זמן לא ראיתי אינטר כזו, צעירה, זריזה, מלחיצה...

    חברים תסכימו איתי שהמצב שלנו הוא רע מאוד.

    שוער ושני בלמים. אם לא נקבל חצי מזה בינואר אבוי לנו. וכולנו יודעים שלא נקבל את זה.

    זה כל כך מתסכל להסתכל על מילאן של אלגרי, אני מסתכל על נאפולי ואומר פאק! תנו לי כל שחקן מההרכב שלהם ויש לו מקום אצלנו, ככה גם על 80% מאינטר\רומא\פיורנטינה.
    פעם זה לא היה ככה.
    שלא לדבר על יובנטוס שכל הסגל שלהם מבחינתי יכול להכנס להרכב שלנו.

     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תלות בשחקן אחד במילאן מתאפיינת בשיטת משחק חד גונית כאשר השחקן נמצא על המגרש. התלות שאתה מדבר עליה בקבוצות האחרות נובעת מטיב השחקן והקושי להסתדר בלעדיו.
     
  11. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלאס עם התבוסתנות הזאת. העונה נמצאת בחיתוליה ואתם כבר רוצים לבצע סיכומים והשוואות. נכון, מילאן פתחה את העונה בצורה מאוד מאכזבת וחלשה ונמצאת במצב לא טוב ביחס ליתר הקבוצות המועמדות לסיים בצמרת, אבל לא מן הנמנע שקבוצה כזאת או אחרת תקלע במהלך העונה למשפר, לא תעמוד בלחץ של כמה מסגרות או שתסבול משרשרת פציעות. תנו לעונה להימשך ותשאירו את הסיכומים למאי.

    בנושא אחר, הקרורייה דלו שיט טוען שאלגרי נמצא בסכנת פיטורין ואם לא יחול שינוי ביכולת הקבוצה במשחקים הקרובים, הוא ימצא את מקומו בחוץ לטובת אינזאגי, מאמן הפרימברה. אני סבור שלאור מצב הקבוצה, העיתונים מנסים לעורר סקופים, אבל אני גם לא שולל אותה על הסף. ברור לי שברלוסקוני נואש להיפטר ממקס ורק גליאני מונע ממנו ללחוץ על ההדק וזה נראה עבורי כל כך פאתטי. לא השקעת בקבוצה שקל מסיבות כלכליות ולמרות התנאים העלובים שהמאמן מקבל, הוא יודע לספק את העבודה- אז ברוב חוצפתך אתה מפנה אצבע מאשימה כלפי האדם השפוי ביותר במערכת? קשה לי להאמין שאלגרי יסיים את העונה ולדעתי הוא גם מרגיש תחושת מיצוי- באליפות הוא זכה וזכייה נוספת לא נראית בכלל באופק ואולי הגיע הזמן לנסות אתגרים חדשים ומסגרת שפויה יותר. אישית, אני כמובן ארצה לראות אותו ממשיך, אך במידה ותחושת הבטן שלי תתברר כנכונה, בהנחה שמאמן בסדר גודל של מוריניו וקאפלו לא יגיעו לכאן (והם לא, כי הפרזידנטה לא יוכל להסתדר עם מאמן שעומד על שלו), פיפו נראה לי כהימור לא קטן, אך כזה ששווה לנסות אותו. הוא מכיר את המועדון, עשוי להרבות בדקות לצעירים ויהיה בעל ראש פתוח לרעיונות חדשים.
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    4 עונות תחת אלגרי. בכל פעם היה לנו בדיוק ניצחון 1 בארבעת המחזורים הראשונים. בכל פעם סיימנו בטופ 3. ובכל זאת תמיד יגיע הבכיין התורן שידבר על עונה גמורה ועל זה שאין לנו סיכוי להאבק במי שזאת לא תהיה שנתנה 4 משחקים סבירים בפתיחת העונה. איך אנשים לא לומדים?

    דרך אגב, פורסמה שלשום ססטיסטיקה על קבוצות של אלגרי בחודש ינואר וזה משהו כמו 23 משחקים והפסד אחד. הבעיה היא שתפיסתית, אנשים לוקחים 4 משחקים בספטמבר הרבה יותר ברצינות מאשר 4 משחקים בינואר וזה מעוות להם את החשיבה ואת יכולת הניתוח. הרי אם פיורנטינה, רומא או אינטר יעברו מתישהו באמצע העונה רצף של ארבעה משחקים שכולל רק ניצחון אחד, מעטים יסתכלו על זה בדרמטיות כמו שאנשים מסתכלים פה על פתיחת עונה של 4 משחקים עם רק ניצחון אחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/13
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אבל זה לא סתם 'השגנו רק 4 נקודות מ4 משחקים, העונה גמורה'. זה באמת נראה רע. אתם רוצים לחשוב שבאמצע העונה המתחרות יחטפו משבר ואנחנו נתפוס רצף טוב, אבל זה לא חייב לקרות. תעשו לי טובה, להישען על סטטיסטיקה של "קבוצות של אלגרי מתחילות גרוע ומממשיכות חזק" זה טיעון עלוב ליד השוואות בין הסגלים, בין השיטות, ובין חלון ההעברות שכל קבוצה עברה.

    נכון, יש לנו את באלוטלי לכל העונה. ונכון, מאטרי ופולי וקאקה הגיעו. אבל הבעיות העיקריות (הגנה!) נשארו, ודווקא היריבות התחזקו.

    בכל מקרה, אני לא מבין למה אתם לא עונים תשובה ישירה - אתם מהמרים שנסיים מקום שלישי (ומעלה) העונה?
     
  14. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    כן. נכון שהפערים בין הקבוצות שמתמודדות על המקום באלופות לשאר הליגה גדלו, אבל למרות ההגנה אני חושב שלקבוצה הזאת יש פוטנציאל לפחות למקום שלישי.
    יהיה די בכייני לתרץ את זה בפציעות אבל אני מאמין שאם לא מכת הפציעות שעברנו לאחרונה אף אחד לא היה מדבר ככה.
    בלי מונטי סטפאן קאקה ודה שיליו, שלטנו לאורך כל המשחק מול נאפולי. ישמע אולי תלוש מהמציאות אבל לדעתי בהרכב מלא נאפולי הייתה יוצאת מהסאן סירו עם לפחות 2-3 חתיכות.
     
  15. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    מי פצוע לקראת המשחק ביום שלישי? או לחילופין מה ההרכב המשוער שלכם?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.