מילאן 2009/10 :: כשאלגרי בשטח, אינטר במתח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י 亚历山大帕托, ‏2/7/09.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    http://www.youtube.com/watch?v=dPKzKuN6vps

    תעשה טובה, אל תדבר על דברים שאין לך מושג עליהם. פביאנו לא פאטו ולא הנרי, כי הוא חלוץ מס' 9 אבל יש לו טכניקה שכל חלוץ מס' 9 היה רוצה. בטח שאינזאגי.
     
  2. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שלחצתי על הלינק ציפתי לאיזה מהלך שיפיל אותי מהכסא. אבל הקפצה מעל שוער? זה הכי טוב שיכלות למצוא על פביאנו?
    אתה יודע כמה הקפצות כאלה פיפו עשה בקריירה? מה300 שהוא כבש יש שם כמה שגם הנרי לא היה מתבייש בהם. כך שלהשוות את פאביאנו לאינזאגי זה עוד מחמאה, וגם 2 קריירות של פביאנו לא יגיעו לקרסוליים של מה שאינזאגי עשה. אפשר לחשוב שהבאתי לך את חרזי לדוגמא.
    http://www.youtube.com/watch?v=B1d9ebxXaXM&feature=related

    פאביאנו מהיר יותר מהונטלאר זה אולי כן, אבל בטכניקה אני בספק. אני מעדיף את הצייד עדיין, ולא חסרות הסיבות.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השיטה שלאונרדו רוצה ליישם היא 4-3-3 בה רונאלדיניו מגיע מאגף שמאל ופאטו מימין. למרות שלפי חומר השחקנים שיש עכשיו, הוא ייאלץ לשחק לא פעם ב-4-3-1-2.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל-כך הרבה אי-דיוקים...ההודעה מכוונת לכמה כותבים.

    1. קאסנו לא התייבש על הספסל בשל היכולת המקצועית שלו, אלא בשל ההתנהלות שלא הייתה לרוחו של קאפלו. קאסנו דווקא התחיל את העונה כשחקן הרכב. הונטלאר ירד לספסל משום שהוא היה פחות טוב.

    2. להגיד שהונטלאר כישלון בריאל מדריד זה לא רציני, כי קודם כל זו הייתה חצי עונה של הסתגלות, ודבר שני - הוא הגיע לקבוצה שהייתה מלאת בעיות ולא הצליחה לייצר כדורגל טוב או המשכיות. הונטלאר לא הצליח בריאל מדריד והיו רגעים שהוא היה נראה רחוק מהמשחק, להשתלט על כדורים פשוטים הוא לא הצליח, אבל כנראה הוא ידע שהזמן שלו והקרדיט שלו בריאל מדריד הוא קצוב. להגיד כישלון זה לא נכון וזה לעשות עוול לשחקן ובכל-זאת היו לו חודשיים מעולים. אני בכל-זאת רציתי שימכרו אותו כדי להביא את ויאה וגם עכשיו אני רוצה להיפרד ממנו כי הקבוצה רכשה את בנזמנה. אבל אולי אנחנו עוד נביע חרטה על כך.

    3. גם הונטלאר יודע להקפיץ מעל השוער, זה אומר שיש לו טאץ' ברגל ולא מצביע על טכניקה בהכרח, כי לעבור שחקנים הוא לא יודע ורוב הגולים שלו במדי אייקס היו בתוך הרחבה. היו לו גולים יפים כמו מספרות(הוא היה מלך המספרות בהולנד), בעיטות חזקות ומדוייקות או עוד הקפצות מעל שוערים, אבל הרוב היו עניין של מיקום וקילריות.

    4. לואיס פביאנו והונטלאר הם אותו סוג פחות או יותר, בידיוק כמו אינזאגי. לא תמצאו שערים של פביאנו מפרפר שני בלמים ובועט לרשת ואם הוא יותר טכני מהונטלאר זה אך ורק במעט, לא בגלל הטכניקה הוא חלוץ מיוחד. היתרון של הברזילאי על פני הולנדי זה שהוא הצליח יחסית בליגה ברמה כמו הליגה הספרדית(לא לאורך כל הקדנצייה בסביליה, אלא בעיקר בשנתיים האחרונות) והוא גם צפוי להיות יותר זול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/09
  5. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תלוי למה מצפים ממנו. להבקיע 8-9 שערים בחצי עונה בקבוצה חדשה ועוד במדריד, זה לא רע.
    מרביתם גם לא היו סתם דחיקות כדורים.
    תחשוב מה הונטלאר יעשה כשמאחוריו יש קשרים עם הסגל של פלגריני. מספר דו ספרתי לפחות
    בריאל חצי עונה מספיקה כדי להחליט אם השחקן מתאים או לא. חבל
    נקווה שיגיע למילאן, לפחות זה ינחם במקצת את הסבל של השנים האחרונות
     
  6. Champions league Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/09
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על פי דיווחים מהמרקה מילאן מוכנים להציע 15 מיליון יורו על לואיס פאבינו
    -----------------
    לדעתי במצב שמילאן נמצאת בו כיום אפילו ארביטמן" יועיל לה", אני חושב שפאביאנו די מתאים למילאן ודווקא יתן תפוקה טובה, דווקא תשימו לב שעם פאביאנו ייהיה להם חוד התקפה טוב שבנוי מברזילאים.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המספרים של הונטלאר היו לא רעים(שמונה שערים בעשרים משחקים לעונה ראשונה זה אכן בסדר), זה לא מה שהפריע לי. אבל הונטלאר היה נראה מאוד הססן ולחוץ בכל שאר המשחקים פרט לחודש המטורף שלו, הוא לא הצליח לעצור כדורים פשוטים ופשוט לא הצליח לתת פס מדוייק על מטר וזה הרס לנו הרבה התקפות. הוא גם היה מאוד קל לשמירה מבחינת הבלמים בליגה - הונטלאר הרבה ליפול והיה נראה מאוד נחות פיזית. כשבוחנים את הגולים שלו, מגלים אכן דבר מפתיע - רק רבע מהשערים הגיחו מדחיקות - השער השני נגד בטיס וגם השער השני נגד אלמרייה. וגם שני שערים היו נהדרים כמו ההקפצה נגד בילבאו או השער בדרבי(למרות שהיה אופסייד), כשהונטלאר היה סיבוב מצויין ובעט נהדר לרשת.
    אני רציתי לוותר על הונטלאר כי הייתה אפשרות להביא את דויד ויאה, החלוץ הטוב ביותר בעולם היום לפי דעתי. הקבוצה תשחק ככל הנראה במערך של 4-5-1, ואני בכל-זאת מתקשה לסמוך על הונטלאר שהוא יוכל להוביל את ההתקפה שלנו, למרות שכאשר מאחורייך משחקים רונאלדו וקאקא, אז לא צריך להיות חלוץ יצירתי יותר מידיי יצירתי. יחד עם זאת זה גם נכון שבריאל מדריד אין יותר מידי זמן. נושא הונטלאר לא קל לפיתרון ואי-אפשר להביע כאן דעה נחרצת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/09
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הונטלאר ופביאנו הם נבלה וטרפה מבחינתי. דזקו צעיר יותר, מגוון יותר וגם מרשים הרבה יותר מהם מבחינה מספרית. הבעיה עם כישלון לרכוש שחקן מסוים, זה שאם אתה מסתפק באופציה הפחות טובה, אתה תקוע איתה. לא פביאנו ולא הונטלאר שחקנים ברמה של מה שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות ואנחנו צריכים למצוא מישהו שימשיך את הקו של שבה-קרספו-פיפו-פאטו. כל רכישה עכשיו של חלוץ שהוא לא דזקו (מהשחקנים המעטים שיכולים להמשיך את הקו הזה לדעתי), תוקעת אותנו עם אותו חלוץ למספר שנים ותעכב את יצירת חוד החלומות יחד עם פאטו.
    כשאני מסתכל על זה ככה, אני מעדיף את אופצית ההשאלה של הונטלאר. אם הוא יהיה מצוין ויראה שהוא יכול להיות חלוץ באמת מעולה, נממש את הקנייה בסוף העונה. אם הוא יהיה "רק" טוב, נפרד יפה ונלך בכל הכוח על חלוץ בכיר בקיץ הבא עם הכסף שחסכנו בקיץ הנוכחי.

    לדעתי, יכול מאוד להיות שאבאטה יהיה הג'וקר שלנו - בערך כמו שהוא היה באצוריני. בדקה ה-60' כשלא הולך ורונאלדיניו לא עומד יותר על הרגליים, שולחים את פאטו שמאלה ובצד ימין מכניסים את אבאטה הרענן ומקווים לטוב. הוא לא מגן ימני ואני לא רואה שום סיבה להתייחס אליו כאחד. הוא שחקן כנף ימין, כשהעדיפות הגבוהה היא בתור הימני מבין השלישייה ההתקפית. די-ג'נארו לעומת זאת הכי מתאים לדעתי בתור ה-1 במערך 4-3-1-2. גם פה, זה במקרה ורונאלדיניו לא משחק מסיבות כאלו ואחרות.

    לפרוטוקול: פביאנו טכני יותר מהונטלאר. מכל בחינה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד רכשה שחקנים בסכומים מטורפים והיא תצטרף כנראה גם את אלונסו שהוא עולה בסביבות הארבעים מיליון יורו וגם את ארבלואה, כך שקשה לי להאמין שהקבוצה תאפשר למילאן 'להשאיל' את הונטלאר. יש עוד קבוצות שרודפות אחריו ואם מילאן לא תארגן הצעה ראויה = 20 מיליון יורו, אז הונטלאר עשוי לעזוב למקום אחר. יש קבוצות שכבר הציעו על הונטלאר סכומי כסף שקרובים למה שאנחנו מבקשים, ולמרות שסביר להניח שהונטלאר יעדיף קבוצה ברמה של מילאן - זה לא תלוי אך ורק בו. את זד'קו אני בכלל לא הכללתי במשוואה משום שלפי מה שהבנתי - הוא לא למכירה ווולפסבורג לא מתכוונת לוותר עליו, ואני התייחסתי רק לאופציות הקיימות שעומדות על הפרק.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל עלולה בהחלט להחזיר טובה למילאן ולהעדיף את ההצעה שלה על רקע היחסים החמים בין פרז לגליאני.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זה מצב בעייתי. רכישה של אחד מהשחקנים הללו ב-20 מיליון, זה לזרוק כסף לפח. אני לא רואה אותם בתור השחקנים שיובילו אותנו להישגים בטווח הארוך. ריאל מדריד יכולה להרשות לעצמה לשים 20 מיליון על הונטלאר בשביל חצי עונה ואז ללכת ולתקן עם 200 מיליון יורו - אנחנו לא. אם אנחנו מוציאים סכום דו-ספרתי העונה על חלוץ, בקיץ הבא כשנצטרך חלוץ טוב יותר, שוב פעם נצטרך להתחיל מתקציב קטן ולהתפלל למציאה. זה סוג של מעגל שאסור להכנס אליו. מבחינתי חייבים לנסות ולהשאיל מישהו אם לא מצליחים להחתים את דזקו. אפילו אם זה אומר שהעונה הזאת "תידפק".
     
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בעד לזרוק לרחבה את בוריילו/פיפו/זיגוני כל אחד בתורו ולקוות לטוב מאשר לרכוש חלוץ אחר שהוא לא דזקו. עדיף אפילו להביא את טוני.
     
  13. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    דבר ראשון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx לאנדריי.

    אני בעד הונטלאר אם הוא אכן יגיע בהשאלה מאחר והפנטזיה שלי על הבוסני תמשיך לחיות עד שאני אראה אותו נוטש את חלומותיו וחותם בקבוצה אחרת או לחילופין על הארכת חוזה אצל הגרמנים ימח שמם. ההולנדי מוכשר מאוד ואופציית ההשאלה אידיאלית לדעתי.

    את הסקאוט הצעיר והדגש במחלקות הנוער חייב להיות על הבלמים, אני מת לחיזוק איטלקי בהגנה כי יותר מידי זרים זה לא עושה לי טוב במיוחד.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    נסטה, זמברוטה, אנטוניני, אלברטאצי, בונרה, דרמיאן - לא מספיק?


    דרך אגב, רודני סטראסר. אני רוצה לראות את הילד מקבל כמה שיותר הזדמנויות. ממש התאהבתי בו ברבע השעה שלו נגד אודינזה (כשהבסנו אותם בסאן-סירו לקראת סוף הסיבוב הראשון).

    דרך אגב 2, ראיתם את הידיעות על קרישיטו? איזה הזוי. אני חושב שיש סיכוי גבוה יותר לראות את קאקה חזור בינואר.
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    נסטה עדיין בספק, אנטוניני צפוי לעזוב וגם אם לא אז הוא יותר אופציה שולית. לגבי צמד הצעירים, אני מחכה לראות שכל הדיבורים של גליאני באמת קיימים או שכרגיל פאבליי וקלאדזה יועדפו על פניהם מה שנראה לי יותר סביר.

    הלוואי.