מיכאל באלאק - הלוזר הנצחי!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י C-J, ‏30/6/08.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין בעיה שהיכולת שלו בינונית, רק שלא יחשוב שהוא מגה סטאר, לא סתם בבאיירן שונאים אותו: התנהג כמו תכשיט בזמן שהוא לא משהו בכלל ולא זכה בשום תואר בינלאומי בקריירה שלו. מזלו שיש הרבה עיוורים בעולם שמחזיקים ממנו חצי אלוהים. העובדה שאין מישהו עדיף עליו מעידה כאלף עדים על מצבו הקשה של הכדורגל הגרמני, למרות האצטדיונים המפוצצים וכמות השערים הגדולה בליגה. בגרמניה צריכים לעבוד על שחקנים תוצרת בית שיהיו ברמה הגבוהה ביותר. פעם גרמניה ייצאה כדורגלים לקבוצות ביבשת כמו קלינסמן, פלר, מתיאוס, בירהוף והיום נאדה חוץ מבאלאק.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    א. לא מחפשים כאן אשמים. השאלה היא אם באלאק ווינר או לוזר. וזה לא רק על אתמול, אלא מתחיל מהשער העצמי שהוא כבש נגד אונטרהכינג (שהיא המקבילה המינכנאית של שמשון ת"א - הן בגודל שלה והן באיפה שהיא נמצאת כיום) במחזור הסיום לעונת 98/99 כאשר לקבוצתו לברקוזן הספיק תיקו כדי לקחת אליפות ראשונה בתולדותיה ובעקבות ההפסד ההוא האליפות הלכה לבאיירן, המשך בעוד הפסד אליפות עם לברקוזן מחזור לסיום, הפסד גמר לשאלקה והפסד גמר ליגת האלופות לריאל, המשך בעוד כמה מקומות עם באיירן והנבחרת ונגמר (בנתיים) בליגת האלופות וגמר היורו.

    ב. אף אחד לא יודע. גם לא אתה.

    ג. רולפס לא אמור להחליף את באלאק.


    וקצת מצחיק שאנשים שלא מכירים את ההיסטוריה של באלאק, שלא ראו איך בבאיירן לכל משחק קובע בליגת האלופות הוא לא הגיע (בדיוק כמו אתמול) מחווים דיעה האם באלאק ווינר או לוזר. או שלא פחות מצחיק זה שחושבים שבגלל אליפות אירופה אחת אפשר להגיד עליו שהוא לוזר. כל הטוענים שהוא לוזר בכלל לא מתייחסים לטורניר הזה, אלא לאורך תקופה שהתחילה כאמור בשנת 99 וממשיכה עד היום או ואף לא מתלוננים על ההפסד, אלא על זה שהסופרסטאר הזה, המנהיג הזה מפסיד תמיד ולא מושך ולא סוחב אף אחד לשום מקום. מספיק להשוות את התרומה בסחיבת הקבוצה של אפנברג למה שהוא עושה.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    קשה להגיד את זה, אבל כן מיכאל באלאק שאמור להיות המנהיג של הנבחרת הזאת, נכשל בפעם ה-10 ושוב התגלה כלוזר, הפעם כלוזר הנצחי. מיכאל באלאק אשר יכול לשחק כדורגל מרהיב, תמיד עושה פיפי במכנסיים לפני משחקים גדולים, בין אם זה אתמול או בין אם זה בעבר שלו, הוא פשוט לא מגיע ותמיד מסתתר מאחורי שחקנים אחרים בשעה שהוא השחקן שצריך לדחוף, לבעוט, לעזור ולנסות. אין ספק שהוא שחקן כדורגל מהגדולים שיש, אבל הוא לא שחקן של מאני טיים. אני מקווה בשביל הנבחרת, שיהיה כבר שחקן שיוכל להנהיג אותה כמו גדולי השחקנים בעבר שעשו זאת בהצלחה מרובה.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מישהו יכול לדמיין את אפנברג נותן לקישור הספרדי להניע כדור בכזאת קלות?

    אני לא יכול שלא להיזכר באותו הגמר שהייתי בו במילאנו. אחרי ששול החטיא את הפנדל. איך אפנברג פשוט עם הידיים, הרים את כולם דחף את כולם, שאג על כולם. אני לא יכול לשכוח איך אחרי שהוא השווה הוא קרא לכולם ועם הנפת הידיים העמיד את כולם כמו חילים עם טירוף בעיניים ודחף את כולם קדימה. איפה הוא ואיפה באלאק.
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    נדב,

    אף אחד לא משווה את הישגיו של אפנברג להישגיו של באלאק. אפנברג בראש ובראשונה ווינר, מנהיג למופת וכמובן יכולות כדורגל מרהיבות. אבל זה לא רק הוא, יש עוד רבים כאלה שנטלו חלק בהצלחת הנבחרת הגרמנית בעבר וכמו גם בקבוצתיהם בבונדסליגה והצלחתם במפעלים האירופאים, כמו אוליבר קאן, לותר מתיאוס, פרנץ בקנבאואר, קרל היינץ רומנייגה ועוד רבים גדולים אשר היו לגדולי הכדורגל הגרמני שנכנסו בחסד להיכל התהילה של גרמניה. למיכאל באלאק אין טיפת ווינריות ממה שיש לגדולי הכדורגל הללו, אכזבה פשוט עצומה, כי שחקן כדורגל כזה עם יכולות בשמיים פשוט נעלם בשניות ולא דוחף את חבריו לקבוצה שהם צריכים מישהו שידחוף אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/08
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הוא שאמרתי - אפנברג ווינר לפני הכל ועל אף הימים הלא טובים שלו (במיוחד בנבחרת). באלאק - ממש לא.
     
  7. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר להגיד שהוא לוזר רק בגלל שהוא לא מצליח להנהיג את הקבוצה, צריך לקחת כל עניין לגופו, מה היה אם טרי לא היה מחליק בפנדל? השופט לא היה שורק אתמול בדקה ה90 את השריקה המוזרה הזו ברחבה?
    כל זה רק בגלל באלאק נכון?

    ואתמול למשל הוא לא היה כשיר 100 אחוז, תופקד בכלל כקשר קדמי וכמו בכל גמר גם אתמול הוא היה אנדרדוג.

    אנשים פה אפילו מדביקים לו את תווית הלוזר גם בגמרים שהוא בכלל לא שיחק, אולי אם הוא היה משחק באותם משחקים הוא כן היה זוכה?



    מעניין אותי לדעת, יש עוד שחקן שהגיע לכל כך הרבה גמרים בשנים האחרונות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/08
  8. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אולי, אולי ואולי, עד כה התוצאות מדברות בעד עצמן. מיכאל באלאק לא הצליח במידה והיה מצליח לא היינו מוציאים מילה, זה לא שאנחנו נגד הצלחתו. פשוט הוא לא דומה לאף מנהיג היסטורי בכדורגל הגרמני, אפילו לא קרוב.
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אפנברג -
    למה איזה סופרסטארים גדלים באיטליה? באנגליה? לא תמיד יש סופרסטארים. לא יודע איך הוא מתנהג ואם שונאים אותו או לא, אבל הוא השחקן הטוב ביותר במרכז הקישור הגרמני.
    nfcb -
    א. לא באתי להגיד שהוא ווינר או לוזר. אנשים כאן מאשימים אותו נטו בהפסד. אז נכון, הוא הקפטן. אז נכון, הוא הכוכב. אז מה? נגד אותו מרכז קישור גם איטליה נכשלה, וגם רוסיה (פעמיים). אם כבר להגיד שהוא לוזר, לדעתי זה התאים יותר נגד טורקיה.
    ב. "מישהו חושב" לא מישהו יודע, מישהו חושב. אתה חושב אחרת?
    ג. "רולפס או כל מישהו אחר".

    אם בלוזר אתם מתכוונים לכך שהוא חסר מזל בגמרים, אני לא מסכים, כי מזל תמיד משתנה.
    אם בלוזר אתם מתכוונים לכך שהוא לא מופיע למשחקים גדולים, אז היה צריך להגיד את זה אחרי המשחק מול טורקיה.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באיטליה יש לך את בופון ופירלו, 2 מהטופ העולמי. בספרד יש לך את קסיאס (אולי השוער הטוב בעולם), טורס ופויול, באנגליה יש את ג'רארד שסחב את ליברפול לזכייה בצ'מפיונס (למרות שנבחרת אנגליה עצמה פאתטית, לא משנה כמה סופרסטארים יהיו שם...). לגרמניה אין כוכבי על וזה בא לידי ביטוי גם בליגת האלופות, שם כבר שנים לא היתה קבוצה גרמנית בחצי הגמר.

    את הביקורת על באלאק העברתי כבר במשחק מול טורקיה, שם הנבחרת שיחקה גרוע והוא לא לקח את המושכות, כך שהביקורת על כך שהוא לא מגיע למשחקים חשובים לא התחילה עכשיו.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אבל זה הדיון כאן. שים לב לכותרת. מיכאל באלאק - הלוזר הניצחי. וגם אני כבר כתבתי לפניך שאף אחד מאיתנו (אלה שמצדדים בדיעה שהוא לוזר) לא מאשים אותו באף הפסד.

    (כשהכוונה היא האם אם רולפס (או מישהו אחר) במקומו היינו מנצחים). אין לי מושג. גם לך לא וגם לעולם לא נדע. אבל כמו שיתכן והיינו מפסדים גם יתכן והיינו מנצחים.


    אבל אצלו המזל לא משתנה. הוא תמיד מפסיד בגמרים או לא מופיע להם פיזית או פשוט נמצא על המגרש ולא עושה כלום. ושוב, המילה גמר לא מתכוונת דווקא למשחק שהוא הגמר של איזה מפעל, אלא לכל משחק של להיות או לחדול. למשל, המשחק ההוא של לברקוזן בליגה נגד אונטרהכינג כשללברקוזן הספיק תיקו כדי לקחת אליפות ראשונה בהיסטוריה ובאלאק כבש שער עצמי ואז בא עוד אחד ולברקוזן הפסידו והפסידו גם את האליפות. אז זה החל ומאז יש המון כאלה. כנראה שאתה לא מכיר את ההיסטוריה של באלאק. אם תרצה אני יכול לספר עליה, דיי טוב.

    תראה את הביקורות שלי עליו. הן היו גם נגד טורקיה, גם לפני זה וגם כשהוא עוד היה בבאיירן וגם בעידנים אחרים בנבחרת (למשל העלמותו מחצי הגמר נגד איטליה במונדיאל הקודם, כשהשיא היה בכך שהוא לא שמר את גרוסו בדקה ה - 118 והאחרון הבקיע את השער שהעיף אותנו מהמונדיאל).
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    1. אני יודע שהכותרת היא האם באלאק לוזר או ווינר, אבל באתי להעיר על נקודה שולית יחסית - האם אפשר להאשים אותו באי-הזכיה של גרמניה. לדעתי - לא חד משמעי.
    2. אז באלאק הוא שחקן שלא מופיע למשחקים גדולים. אני לא קורא לזה לוזר. גם רונאלדו (כריסטיאנו) לא ממש הופיע בחצי גמר ובגמר הצ'מפיונז (הגול לא אומר הרבה), אבל הוא זכה. זה נקרא לוזר?

    בשורה התחתונה, אני לא בא להגיד משהוא שונה על באלאק (כי אני באמת לא מכיר אותו כמו אנשים כאן), אלא רק שלא אצל כולם ההגדרה "לוזר" היא אותו הדבר.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בדיוק, רונאלדו זכה .... זה עוד אספקט שרק מוסיף לסלט.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אבל לא על זה הדיון כאן.

    שחקן הוא או ווינר או לוזר או סתם עוד שחקן. מכיוון שבאלאק הוא לא ווינר אז תחליט אתה אם הוא עוד סתם שחקן או שהוא לוזר. אני חושב שמכיוון שהוא הסטאר הגדול וה"מנהיג" הגדול של הקבוצות שלו (גם בנבחרת) אז הוא לא יכול להסתתר מאחורי סתם עוד שחקן ולכן הוא לוזר.
    לגבי רונאלדו. א. הוא כבר זכה בתואר בינ"ל אז לוזר הוא לא. ב. הוא עוד ממש צעיר. ג. תראה לכמה "משחקי גמר" באלאק לא הגיע ותבין שזה לא ניתן להשוואה. הדיון לא נפתח בגלל המשחק אתמול. הדיון נפתח בגלל שאתמול זו הייתה הפעם ה -20 בערך שבאלאק לא מופיע ל"משחקי גמר". ותראה שוב מה ההגדרה שלנו למשחקי גמר.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אני לא משווה את רונאלדו לבאלאק.
    אני שואל - שחקן שקבוע משחק רע ברגעים מכריעים ונעלם, ולמרות זאת זוכה, נקרא לוזר?
    לעומת זאת - שחקן שמשחק מצוין בגמרים, נותן את הכל, אבל מפסיד, לוזר?