מח' 29 בפל' העליון ו28 בתחתון: הפער בצמרת נשמר ; נתניה ירדה ליגה רישמית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏1/4/16.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    @Raulito
    אני אוסיף,
    באנגליה בכלל לא היו מדברים על זה כעל עקיצות ולוחמה פסיכולוגית, לאור ההתבטאויות הכבדות של המאמנים. תשמעו קצת את ונגר, מוריניו דאז, ואן חאל או פלגרני אחרי משחק ותבינו מה זה עקיצות אמיתיות. בכר ובוס עוד במגרש של הילדים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    1. למשחק ההוא נגמרו הכרטיסים כבר באמצע השבוע ולדעתי גם 20,000 כרטיסים היו נמכרים למשחק הזה בלי בעיה אז אין טעם להזכיר אותו בהקבלה למשחק שנשאר בו יציע ריק ולמרות זאת קהל אורח הושב במקום שמוציא את החשק. לגבי עליון תחתון בנתניה זה עניין של העדפה אישית- אני חושב שגם יש פה עניין של עלות אבטחה- בעליון יותר קל וכנראה יותר זול לאבטח.
    2. לא מעניין. אם אתה בעצמך לא אהבת את ההתנהלות הדיון סגור. העיקר שוסרמיל הסטוריה.

    אגב, ראיתי טוב? ב״ש עדיין מתאמנת שם או שמה שראיתי זה קטעי ארכיון?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    "שם" זה וסרמיל?

    אם כן, אז כן. המגרש עדיין תקין ומוכן לשימוש. הוא משמש את הקבוצה לאימונים בגלל שהדשא בטרנר לא הכי טוב, אני דיי בטוח שהמשרדים עדיין לא עברו לשם (לטרנר) במלואם והוא גם משמש את קבוצת הנוער (ולעיתים קבוצות מליגה ב' וג') למשחקי בית.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ושוב, הנקודה היא שאלונה ברקת, בניגוד לבעלים אחרים, מאוד מתחשבת בקהלים של היריבה, ולפעמים אפילו זוכה לביקורת על כך מהאוהדים שלנו כי זה מרגיש אפילו התחשבות יתרה.
    הנה דוגמא לנושא שאני הייתי עד אליו באופן אישי -
    לפני שנתיים, משחק בפלייאוף העליון בוסרמיל עם מכבי, משחק שאם מכבי מנצחת היא אלופה (מה שגם קרה בסופו של דבר), ואני הייתי בין נציגי האוהדים שהיו בפגישה המוקדמת עם אנשי ההנהלה לקראת המשחק (אלונה לא הייתה).
    אחרי שנציגי ההנהלה הסבירו לנו שמכבי מקבלת גם את שער 9 וגם את שער 7 לאור החלטה מוקדמת של אלונה, נציג האוהדים שהיה איתי בפגישה פנה להנהלה בשם ארגון האוהדים וביקש מהם שאם אנחנו לא מקבלים את שער 9 או לא מנסים לפחות למכור אותו לאוהדים שלנו שלפחות יבטיחו שני דברים:
    1. לאור העובדה שבבלומפילד הוציאו אוהדים שלנו שקנו כרטיסים ליציעי מכבי מחוץ לאיצטדיון, שגם בוסרמיל, כל אוהד של מכבי שיקנה כרטיס ליציעים של באר שבע ימצא עצמו מחוץ לאיצטדיון.
    2. לאור העובדה שבמשך שנים לא מאפשרים לנו בבלומפילד להכניס תפאורה, אפילו לא דגלי הנפה, שגם לאוהדי מכבי לא יאפשרו להכניס תפאורה לוסרמיל.
    נציגי ההנהלה (ושוב, אלונה לא הייתה בפגישה אבל כל שאר חברי ההנהלה כן היו) הסכימו לשתי הבקשות.
    ואז, לפני המשחק אני מקבל טלפון מאותו נציג אוהדים שהעלה את שתי הבקשות בפני ההנהלה, והוא אומר לי שאלונה החליטה לאשר לאוהדי מכבי להכניס תפאורה לוסרמיל. בזמן המשחק, כפי שכולם ראו, אוהדי מכבי שקנו כרטיסים ליציעים שלנו לא הוצאו מהאיצטדיון אלא פשוט העבירו אותם ליציעים של אוהדי מכבי.
    הרגע הזה במשחק, שאוהדי מכבי מנופפים בדגלים הגדולים ביציעים 7-9 בזמן שאוהדי מכבי עוברים משער 3 לשערים 7-9 של מכבי תוך כדי שהם מתגרים בקהל שלנו גרם לכעס אדיר אצל הקהל שלנו ולבלגן שלם ביציע כשחלק מהאוהדים אפילו רצה להיכנס למגרש תוך כדי המשחק וחלק אחר רצה שנוביל מהלך שכל האוהדים שלנו יצאו מהאיצטדיון כבר בתחילת המשחק כדי שנשאיר את אלונה לבד עם אוהדי מכבי. בסופו של דבר מדובר היה במיעוט שבמיעוט ולכן המהלכים נבלמו, אבל זה יכול להעיד לא מעט על העובדה שאלונה דואגת לאוהדי היריבה כמו שמעטים הבעלים בארץ שדואגים לאוהדי היריבה.

    רוצים עוד דוגמא? למעט מנוי הכסף והזהב, אף מנוי (לא מדבר בכלל על רוכש כרטיס רגיל) לא מורשה להתקרב עם האוטו לאיזור טרנר בזמן משחק. מי כן מורשה? אוהדי קבוצת החוץ שאלונה הקציבה להם שביל גישה משלהם וחניה ענקית משלהם. יותר מזה, בשלב מסוים האוהדים שלנו התחילו להיכנס לאותה חניה של אוהדי קבוצת החוץ ולהשתמש בה. אלונה גילתה את זה ומיממנה מהכיס שלה אנשי אבטחה מיוחדים שמתחילת העונה עומדים בכניסה לאותה חניה ובודקים רכב רכב לראות שמדובר באוהד קבוצת החוץ ולא באוהד באר שבע!

    ושלא יבינו אותי לא נכון, גם לאלונה יש גבול והיא מותחת אותו כשזה נוגע לנושא הכלכלי. הדוגמא של אוהדי נתניה היא דוגמא טובה, והדוגמא של אוהדי מכבי בדרומי בתחילת העונה היא דוגמא נוספת לכך שגם להתחשבות של אלונה יש גבול, ואם היא חושבת שהיא תמכור יותר כרטיסים לאוהדי מכבי אם הם ישבו בדרומי אז הם ישבו בדרומי, ואם היא חושב שאם היא תשים את אוהדי נתניה בשער 9 ב50 שקלים היא תפסיד את הכסף משערים 2,5 ו6 כי היא תצטרך למכור להם באותו מחיר אז היא תשים את אוהדי נתניה בשער 3, ועדין, הלוואי עלינו שכל הבעלים בכדורגל הישראלי יתייחסו לקהל החוץ כמו אלונה, שלפעמים הלכה נגד דרישת האוהדים שלנו ולא הטילה סנקציות על אוהדי החוץ בגלל הגישה שלה שרואה גם באוהדי החוץ כאוהדי כדורגל שצריך להתחשב בהם ולא לפגוע בהם, זאת גם הסיבה שהיא לא זרקה את אוהדי מכבי שרכשו כרטיסים ליציעים של באר שבע מהאיצטדיון וזאת גם הסיבה שהיא אישרה למכבי את דגלי הענק באותו משחק בוסרמיל.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אתה קצת מתבלבל אז אני ינסה לעשות סדר.
    קודם כל, הדשא בטרנר כבר בסדר גמור ואפילו עבר השבוע את הבדיקה של אנשי אופ"א לקראת המשחקים באירופה בשנה הבאה.
    דבר שני, גם אחרי שוסרמיל יהרס, הקבוצה לא תתאמן במהלך השבוע בטרנר, למעט אולי האימון המסכם, כמו שנהוג בכל העולם, וזה כמובן על מנת לא להעמיס על הדשא ולהשאיר אותו אך ורק למשחקים. אחרי שוסרמיל יהרס הקבוצה תערוך את האימונים במתחם האימונים הצמוד לטרנר ולדעתי תשתמש בבית האדום שנבנה ליד טרנר כמשרדי ההנהלה.
    אסור גם לשכוח שהעירייה גובה לא מעט כסף מהקבוצה על כל אימון בטרנר, ככה שגם מבחינה כלכלית עדיף לקבוצה להתאמן במגרשי האימון החדשים הצמודים לטרנר.
    רוב משחקי קבוצת הנוער נערכו השנה באותם מגרשי אימון הצמודים לטרנר, למעט המשחקים שמושכים קהל גדול (מכבי חיפה, מכבי ת"א) שנערכו בוסרמיל.
     
  6. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לגבי החלק האחרון - זה לא בהכרח נכון.

    היו גם משחקים לא מושכי קהל של הנוער. לפי מה שאני הבנתי הם הולכים לשחק שם קבוע עד סוף העונה. יש מצוקת מגרשיםם לא פשוטה בגלל שמתחם האימונים ברייסר לעיתים צר מלהכיל את כל קבוצות הילדים והנוער של כל העיר (מ.ס , הפועל , מכבי) ולכן הבשורה שוסרמיל הולך להישאר גם בעונה הבאה הקלה על כולם.

    בכל מקרה זה פחות קשור לדיון הזה אז נפסיק את זה כאן כרגע.