מחזור 9 בליגת העל: תל אביב שוב נצבעת באדום!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Captain Canada, ‏9/11/12.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ומה עם בני יהודה? גם במשחק מולם שטפנו את המגרש.
    אני חושב שאנחנו תלויים בדריו בקטע הזה, וכשהוא משחק אז יש שקט מאחור ומשחק מסודר מקדימה. חבל שהוא חמום מזג..

    הדשא בדוחא נוראי.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    עוד משהו קטן לגביי המשחק: לא יכול להיות בחיים ששחקן של קבוצה כל שהיא יבוא וידחוף את מאמן היריבה, מר אלכסנדר דוידוב או איך שלא קוראים לך אתה בושה ורחפה למקצוע, אתה אפס מאופס ותתבייש לך, אני לא מדבר על זה שאלי כהן הוא בן אדם מבוגר מעל גיל 60, הוא גם מאמן של קבוצה והמגעיל הזה בא ודחף אותו, פשוט בושה, גועל נפש, ועל ירו בלו? אם הוא לא מורחק לפחות לחמישה משחקים אז זה רק מראה מה שווה בית הדין של ההתאבדות לכדורגל, בושה וחרפה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    דניאל בר נתן פחדן.

    הוסיף 3 דקות רק כי רצה כבר לסיים את זה, היה חייב להוסיף לפחות 4 דקות, רק ההרחקה הראשונה גזלה בערך 2 דקות, ובפועל שרק אחרי 2:50 בערך. פחדן.

    בית"ר הייתה טובה יותר, הייתה צריכה לנצח, אם אני הייתי בית"רי, הייתי מתפוצץ על בר נתן שמיהר לסיים את המשחק כל כך מהר.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    טעות בשיקול הדעת, אבל לא צריך להגזים. אם היינו מנצלים אחד מהמצבים שהחטאנו היינו מנצחים. זה לא מה שעמד בינינו לבין ניצחון.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה עניין של מומנטום, זה היה ממש אחרי ההרחקה השנייה. מסכים איתך שזה עניין קטן ולא משהו שהכריע משחק, אבל מהיציע... אני אומר לך שזה אחד הדברים הכי מתסכלים ומרגיזים שיש.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לצערי אין להפועל תל אביב מה למכור היום בדרבי. החוליה החזקה ביותר בקבוצה הזאת- ההתקפה, נפגעה בצורה משמעותית ללא תמוז. מכבי אומנם לא מבריקה אבל היא יודעת לנצל את המצב-שניים שהיא מקבלת במשחק כדי לכבוש ולנצח. מבחינתי, הצפי הוא לניצחון של מכבי, אולי בגלל שהפועל היא המארחת הקהל ייתן לה להוציא אקסטרה והיא תוציא תיקו.
     
  7. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    אם כבר, הנה שערוריה הרבה יותר גדולה: חיים יעקב ששפט במשחק בין נתניה לבני יהודה שרק לסיום המחצית הראשונה כשהשעון הראה 44:24.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זו בכלל שערורייה. אין לי הסבר להחלטה המטופשת הזו. לבר נתן עוד יש הסבר- פחד שהמשחק יסתבך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/12
  9. אסף ראסינג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/09
    הודעות:
    583
    לייקים שהתקבלו:
    3
    חברים אני חייל שיצא וחייב כרטיס לכל אחד משערי הפועל היום! אנא תעזרו
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    אפילו זמן השופטים כבר לא מודדים
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אם כבר חיים יעקב, רוב השריקות שלו הן ממרחק של 25-30 מטר מהאירוע. עוד שופט...
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יאללה הפועל שלי - תתנו את הכל בשבילי
    אני אוהב אותך - שונא את מכבי.


    אנחנו אוהבים אתכם אבל נשרוף אתכם חיים
    אם לא תביאו דרבי אתם מתים.


    http://www.ultrashapoel.com/gallery/albums/others/94_G.Xxx

    עוד מעט יוצאים לבלומפילד למרות שהוא כל-כך קרוב לבית. להרגיש את האווירה. גם ככה הזמן לא זז. דרבי הוא מהמשחקים הבודדים שמשאירים אותך עם פרפרים בבטן ופעור פה למרות שהזמן עובר וכולם גדלים. למשחקים ונצחונות בדרבי אף-פעם אין שובע.

    לא מעניין אותי שמכבי יותר טובה ויש שם יותר שקט. קשה אמנם להתעלם מרצף ההפסדים, והוא לא נבע בגלל השופטים - אבל לדרבי חוקים משלו. הריצה המטורפת של הפועל של גוטמן, קרי 6 נצחונות, 4 תוצאות תיקו והפסד אחד בשלוש וחצי עונות - הוא לא שכיח. כבר היו מספיק פעמים בהן ניצחו בדרבי הקבוצות הפחות טובות. ניצחון היום יחזיר את העונה הזו למסלול ויצמצם את הפער. לעומת זאת, הפסד - יגרור זעזוע גדול אחריו, לאו דווקא בעמדת המאמן. כי יש להפסיד ויש להפסיד בדרבי, כי לאט לאט נוצר כדור שלג.

    הרבה דברים זכורים מהעבר. אני נזכר בשברון הלב שהתחלף בשמחה עצומה עם דאבל ענק בטדי ברגע האחרון; נזכר בגולים של טועמה, בלילי ולוז בדרבי ענק בו כל גול היה בצבע, לפני שנכנסנו לתקופה השחורה של הדרבים עם קשטן. אבל הדרבי היותר מתאים למצב היום היה בעונת 2006-07 כשכל הפועל הייתה פצועה. דה-ברונו עלה חלוץ, בונדר ודואני בלמים, מנצור מגן ימני. ביבראס נאתכו במשחק ליגה שני בלבד בהרכב נדמה לי. כולם היו בטוחים שמכבי תנצח אבל אבוקסיס במשחקו האחרון בקריירה סחב את החבר'ה למשחק ענק. בעיטה חופשית אחת שלו, נוהל טועמה גם כן ואחר-כך וולה אדיר של רמי דואני מהרחקה של דני בונדר. 3:0 שהיה יכול להיות 4:0 לולא החמצה מדהימה של ברדה בנגיחה. הפועל נלחמה באותו משחק על הכבוד וזה הדבר הכי חשוב בכדורגל. ולכן זה היה משחק כל-כך מרגש. גם היום צריך להילחם! והנה וידאו מאותו משחק

    לפני שכותבים בכלל על טקטיקה, שחקני מפתח, היעדרויות ועוד - הכי חשוב זה המלחמה. והפועל צריכה להילחם ולא לוותר. לעלות עם דם בעיניים, להפוך את התקופה הקשה למוטיבצייה ולא לחוסר ביטחון. לטרוף את המגרש מהרגע הראשון ולפתוח בלחץ, לעזאזל! כי עם הקהל אנחנו יכולים לנצח את כל המשחקים בבלומפילד.

    אם ג'ון פנסטיל פותח כקשר כנראה שאבוקסיס באמת איבד את הצפון. טועמה אולי לא יכול לסחוב יותר ממחצית ולכן לא ישחק למרות שהוא קלף ענק במצבים הנייחים והיחיד שבאמת מבין את המשמעות של דרבי יחד עם יגאל אנטבי(והשריד האחרון מאלה שעשו למכבי את המוות, כל בעיטה חופשית גורמת לאלה שבשער 11 לשקשק) - אבל יש עוד אופציות. איך הייתי רוצה עוד מסובבת אחת של טועמה היום כמו בימים הטובים. אמן. מכבי תשלוט במרכז השדה בכל-מקרה ואנחנו נשחק על מתפרצות. בן-חיים שחקן המפתח כי הוא היחיד שלא מפחד מכלום והוא השתפר במשחקים האחרונים. גם חנן ממן נק' אור יחידה. הוא מחבר בין הקישור להתקפה. חבל שההרחקה של דג'מבה לא תופסת לאירופה. עדיף שגורדנה יימעט לצאת קדימה בגלל הפח הזה. אלירן עטר הוא ההבדל של מכבי מעוד תיקו מאופס לניצחון דחוק, הוא הברק וגם הרגל המסיימת. שחקנים כמו ראדי יכולים לתת בומבה מרחוק אבל הפועל צריכה להתמקד בו. מקווה שבאדיר ואנטבי ינצלו את הניסיון ושהמנוחה הועילה להם.

    אי-אפשר להתעלם מאניימה. הוא שחקן שנתן המון להפועל והמקרה שלו שונה לחלוטין מאביחי ידין. אבל רק ב'עולם מושלם' הוא היה מקבל גביע הוקרה על שנים גדולות, הרי בכל-זאת הוא במכבי. ועם איך שאפולה אדל נראה העונה - אולי היינו צריכים להיות פחות 'אנושיים' וקצת יותר 'מאנייקים' ולהביא אותו חזרה אליינו. לא מן הנמנע שהוא יהיה ההבדל בדרבי הזה. סיימתי את שלי לדרבי הזה. עכשיו תורכם. הדרבי הוא מעל הכל! יאללה הפועל!.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/12
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    שתהיה לא טובה, אבל שלא תעלה לשחק בצורה רופסת שכזו. אף שחקן שלנו לא היה מוכן ליפול על התחת. עידן שריקי היה השחקן הראשון (והיחיד) לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-78. אני לא יכול לסבול את המשחקים האלה שהקבוצה באה מראש כדי להפסיד.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    0-0 במחצית בבלומפילד. מכבי יותר טובה, אבל עטר צריך לקבל צ'פחה בראש. בעיטה רעה מאד בפנדל שממה שראיתי כן הגיע לצהובים (חיימוביץ' ניסה לעמוד ברחבה כמו שוער וברגע שהכדור נוגע ביד אז זה פנדל).

    בכל זאת מכבי צריכה להמשיך לשחק כך והיא לבטח לא מפסידה. הפועל איימה רק פעם אחד בודד על שערה של אניימה. אפילו בשביל האדומים זה רע, רע מאד.
     
  15. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    ר"ג מסיימת בתיקו 1 עם קרית שמונה, ועולה מעל הקו האדום. בדרך היא משאירה מתחת לקו האדום את שתי החיפאיות.