מחזור 9 בליגת העל: תל אביב צהובה - 0-1 למכבי על הפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/10/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אתה פשוט טועה.

    לבכר יש טקטיקה, יש דרך עבודה. זה ההבדל בינו לבין רוב המאמנים בליגה, שפשוט זורקים שחקנים למגרש, עובדים קצת על עמידה הגנתית וקו נבדל, וזהו. כשהטקטיקה תואמת את הסגל, אז הסגל יפרח.

    פה כן צריך לבוא לטובת דראפיץ׳, כי מתפרצות זו שיטה שטובה לנו, אבל עדיין לבית״ר יש המון בעיות מבחינה טקטית וזה עוד יפיל אותנו לדעתי. רואים שיפור ניכר מהמשחקים נגד כפר סבא וסכנין, אין ספק, אבל עדיין אפשר להפיק מזה הרבה יותר. לדראפיץ׳ יש שחקני התקפה מהטובים בארץ, וגם הקישור שלו חזק מאוד ויתחזק עוד יותר שפאבלו יחזור, לבית״ר יש סגל למקומות 1-3 ואני לא חושב שנחזיק במקומות האלה עד סוף העונה.

    בשורה התחתונה, אין ספק שאין סיבה לבוא בתלונות לדראפיץ׳ לגבי התוצאות, אבל יש המון דברים לשפר וזה הכל. אם נדע לתקוף ולהיות דומיננטיים במשחק גם מול קבוצות נחותות מאיתנו, אז אני אהיה מרוצה מדראפיץ׳.
     
  2. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אני הורדתי את ביתר באוגוסט לפניי שאלי טביב הביא את פאבלו דה לוקאס ואת רואקביצה ואת נס זמיר ואת רואדה ואת איינבינדר ואת אלעד גבאי כי אז היה לביתר סגל הרבה יותר חלש עם קישור התקפי טוב וזהו, עכשיו יש להם סגל מאוזן ובריא עם הגנה טובה, עם קישור טוב ועם התקפה לא רעה.תוסיפו את זה שהם שינו הרבה מאוד מהסגל ותבינו למה אולי לקח להם זמן להראות טוב.העובדה היא שיש להם 4 נצחונות מ5 משחקים וזה דבר נהדר שמראה על מגמת שיפור.להערכתי ביתר יכולה לסיים במקום שלישי.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הכי חשוב שרואים גרף שיפור. לפעמים לוקח זמן למאמן להתחבר ולקפוץ מבית"ר ת"א-רמלה לבית"ר ירושלים זו קפיצה ענקית. סלובו עומד בזה בכבוד וכפי שאמרתי הוא גם שרד משבר אחד.
    לבוא אחרי 3-4 מחזורים(ואני לא מדבר אליך ספציפית) ולהגיד- "אין לו מושג", "המאמן הכי גרוע בליגה", "הקבוצה הכי לא מאומנת"- זה הכי ישראלי שיש. העיקר שיש כאן פוסט שלם שמסתלבט על התקשורת. כנראה שמרוב שהמוח של כולנו נשטף ע"י אותה תקשורת אנחנו בדיוק כמוהם רק שלנו לפחות אין מיקרופונים לדבר שטויות.
    לדעתי הליגה מחולקת לב"ש ומכבי ת"א(בסופו של דבר כנראה שזה יהיה ראש חץ כי במכבי חיפה שצפיתי שהיא כן תתקרב לאותו ראש חץ זה לא מתחבר וכנראה ששוב לא יתחבר מעבר למקום באירופה), אחר כך יש את ק"ש, מכבי חיפה, וכרגע נראה שבית"ר י-ם. לדעתי כל השאר בערך באותה רמה +-. כרגע נראה שרעננה ופ"ת קצת יותר טובות, כ"ס, נתניה ועכו פחות טובות... הפועל חיפה ובני יהודה ככה בין לבין... בגדול בית"ר שווה 3 במקרה הכי הכי אופטימי. לדעתי 4-6 ריאלי יותר.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בית''ר יכולה וצריכה לסיים במקום השלישי
    היא יותר מוכשרת מקרית שמונה וממכבי פ''ת
    מכבי חיפה לא פקטור, בהרכב שלנו משחק קשר בן 36 ברמה של ליגה למקומות עבודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/15
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    עומר אצילי ממשחק למשחק הופך לאחד השחקנים הבכירים בליגה.
    מקווה בשבילו שזה ימשך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה הכוונה בסגל ששווה 1-3? אני לא רואה את בית"ר מסיימת שנייה למשל גם בעונה גרועה מאוד של מכבי ת"א או הפועל באר-שבע. נעזוב לרגע את כוח ההרתעה או הסגל העמוק - בית"ר נמצאת בזון מטורף ונכון שבליגה הזו מומנטום הוא בעיקר מספיק - אבל כמו שהיא ניצחה את מכבי היא עדיין יכולה גם להפסיד להפועל ת"א למשל. אין ספק שהתמונה היום מצד בית"ר הרבה יותר ורודה מאשר בימים ההם באוגוסט עם החמישייה משרלואה, התנהגות הקהל ומכירתם של דסה ואזולאי. לא מזלזל בבית"ר, חלילה, אבל טביב בינתיים מצליח והוא רואה שבכסף קטן אפשר להעמיד קבוצה טובה. אבל כולנו יודעים שמדובר בקמצן וככה בית"ר לא תוכל לשאוף לאליפות למשל, וגם זה צריך להגיע מתישהו. מניין לכם שאצילי לא ימכר בסוף העונה למכבי למשל? הרי טביב בטח חושב שלכל שחקן יש מחליף. מעבר לכך, חסר לי בבית"ר חלוץ אמיתי. לידור כהן מצליח פה ושם וגם רוקביצה אבל עדיין נראה לי שמדובר במשהו זמני. בית"ר לא התכוונה להשתולל וטוטו תמוז או בן-שהר למשל לא היו אופציות. אבל לבית"ר כבר כמה עונות אין חלוץ אמיתי להוציא הצגה קצרה של חן עזריאל שהיה טוב לאיזה חודשיים. אולי בעמדה הזו היה צריך להמר על חלוץ זר. אבל כן, מפרגן לבית"ר גם אם בעל-כורחי, אפשר לדבר אפילו על קנאה שנכון לעכשיו יש לה קבוצת כדורגל ולהפועל ת"א לא. מעצבן לראות מה טביב עשה בכסף קטן ומה בנו בהפועל בכסף גדול.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בית"ר אמורה לסיים 1-3? באיזה מציאות בדיוק?
    הפועל באר שבע ומכבי ת"א הם בליגה משלהן וככל שהמחזורים יעברו הפער מהמקום השלישי רק יגדל.
    מקום 1-2 הוא לא ריאלי לבית"ר ולמעשה לאף קבוצה בליגה שהיא לא הפועל באר שבע/מכבי תל אביב.

    ממקום שלישי הכל פתוח. מכבי פתח תקווה הייתה שם כשפתחה טוב, אחרי זה קריית שמונה עשתה רצף יפה והגיעה לשם, אחרי זה רעננה עשתה תוצאות יפות והגיעה לשם, ועכשיו בית"ר עם רצף טוב הגיעה לשם, ואני לא פוסל גם שמכבי חיפה נניח תעשה רצף טוב וגם תגיע לשם בהמשך העונה.
    6 נקודות מפרידות היום בין קבוצה מתחת לקו האדום למקום השלישי, זה שני משחקים, מרחק קטן מאוד שאפשר לסגור בחודש אחד טוב.

    ככל שהמחזורים יעברו התמונה כמובן תתבהר, אבל אני עדין מאמין שחוץ מכפר סבא, עכו ונתניה, כל קבוצה בליגה יכולה להגיע השנה לפלייאוף עליון אם הדברים יתחברו לה.
    אז הייתי ממתין עם המחמאות/הביקורות לשלב יותר מתקדם של העונה, כי למעט כפר סבא, עכו ונתניה שאפשר לראות ליקוים ברורים בסגל, בשאר קבוצות הליגה יש לא מעט חסרונות אבל גם לא מעט יתרונות.

    בית"ר נניח, שעליה התחיל הדיון, מצד אחד, התרסקה בכל היטב מקצועי במשחק מול הפועל באר שבע (מערך, שיטה, סגנון כדורגל, תגובה לשינויים שעשה בכר תוך כדי משחק, בחילופים, בהכל כולל הכל), ורק בגלל שתי החמצות של גורדנה שכניראה יתמודדו על התואר החמצת העונה כשהוא מחטיא בשתי התקפות שונות לבד מול שער ריק, לא סיימה את המשחק עם 5 שערים לחובתה. מצד שני, אותה בית"ר הייתה פנטסטית רק מחזור לאחר מכן מול מכבי תל אביב, פירקה את מכבי בבלומפילד מבחינה טקטית עם יציאה מושלמת למתפרצות, וכאן עם קצת יותר ריכוז בית"ר מסיימת את המשחק עם 5 שערים לזכותה.

    אם צריך להמר, מכבי פתח תקווה (הרבה בזכות רן בן שמעון) לדעתי תסיים בעליון, קריית שמונה (הרבה בגלל הסגל, שלמרות העזיבות עדיין טוב מכמעט כל הקבוצה בליגה) תסיים בעליון, מכבי חיפה (לדעתי תתחזק בינואר ולאורך זמן הסגל יתן תפוקה גדולה יותר) גם תצליח להגיע לעליון וגם בית"ר י"ם (בזכות הסגל והקהל) גם תסיים בעליון.

    ואני מדגיש להמר, כי סכנין עם השלישיה ז`אורז`יניו, מוגרבי ועמאשה יכולה להשתחל לעליון, רעננה עם חיים סילבס שמרשים מאוד יכולה להשתחל לעליון, אולי גם הפועל תל אביב אם תמצא מאמן שיחבר את הסגל הנוכחי ועם תמיכת הקהל בבלומפילד תוכל להשתחל לעליון, יש להפועל חיפה התקפה מעניינת עם תומר סוויסה, חנן ממן ומהראן לאלה שאולי תוכל לגרד עליון אם תתחיל לקחת נקודות בבית, ומי יודע אולי עונה גדולה של פדרו גלבאן ועגייב תצליח תכניס את בני יהודה לעליון (בטח אם יביאו שוער במקום איינוגבה), ככה שבאמת הכל פתוח, למרות שיש קבוצות (מכבי פ"ת, ק"ש, בית"ר, מכבי חיפה) עם נקודת פתיחה טובה יותר מאחרות.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עם כל ההתלהבות בית"ר רק 6 נקודות מהקו האדום, 2 הפסדים וידברו אחרת לגמרי על בית"ר, דראפיץ' וטביב.
    לדעתי הם גם מפסידים בסמי עופר בשבוע הבא.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    למה שנפסיד בסמי עופר? מקצועית, חיפה זו קבוצה בהזמנה לבית״ר. מול קבוצות דומיננטיות ששולטות בכדור אנחנו הכי טובים, במיוחד עם המהירות שלנו בהתקפה.
     
  10. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    מת על ההצהרות האלו, "סגל שווה 1-3".

    דני לוי פתח כל קיץ במשפטים האלו וכמעט ירד ליגה בפברואר.

    לביתר יש סגל ל-3-6 ועם משברון קטן, ירידה ביכולת של קליימן או פציעה של שחקן מפתח, היא נאבקת על פליאוף עליון.


    ואני יותר מאשמח אם היא תסיים גבוה