מחזור 9 בליגת העל:: ק"ש ראש-בראש עם מכבי ת"א; סכנין ובית"ר רוצות לשחק כדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/11/14.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יופי של משחק בין האדומות. אני חושב שהפועל תל אביב פספסה בענק כשלא ירדה למחצית עם יתרון גדול יותר. היא החמיצה מצבים בטוחים והפועל באר שבע לא תפקדה. לא שבמחצית השנייה הדרומיים היו טובים יותר, אבל לפחות היה להם את מאור בוזגלו חד ואמונה שהם יכולים להוציא משהו מהמשחק. בסופו של דבר, חוסר מזל הוביל לפנדל (אני חושב שהיה פנדל) של הפועל תל אביב, שלמרות הכל השיגה את הנצחון.
    הפועל באר שבע לא איכותית מספיק כדי להתחרות על האליפות, לפחות לא כעת. אי אפשר לפסול את זה שאולי היכולת הטובה והחדות יגיעו ברגעים מכריעים יותר של העונה. הפועל תל אביב יכולה אפילו בעונה שכזו לסיים רביעית אם תמשיך לאגור נקודות במשחקי הבית כפי שהיא עושה עד כה.

    אגב, תצוגת שיפוט לא מוצלחת במיוחד של אלי חכמון. היו כמה כרטיסים צהובים שהיו צריכים להישלף ולא נשלפו וכרטיס אדום שהיה צריך להישלף לגל אראל על שהדף את שי אבוטבול בלי סיבה והדבדבן שבקצפת, תוספת הזמן הקטנה בשתי המחציות, שנתנה לי כצופה את התחושה כאילו הוא ממש מיהר לאיזשהו מקום.

    עידן444 - הפועל רעננה, כקבוצה, עדיפה עלינו. זה לא משנה כמה שחקנים משחקים שם שנפלטו מאצלנו, כי יחד הם מרכיבים קבוצה שהצליחה לנפק כמה תצוגות כדורגל טובות העונה, מה שאנחנו עוד לא עשינו פעם אחת.
    אני בכוונה לא מגיב על המשחק, כי הוא עוד משוחק ואני לא נמצא בו.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    ידוע, אבל ניתן להם ליהנות מחמת הספק.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    זה רק אני או שאלמדון באמת הפך לסופגניה? מה זה הדבר הזה.
     
    השולס עולה ו-Civil אוהבים את זה.
  4. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    אלישע כל כך בינוני, איזה סגל חלומי יש לב״ש ולא רואים אפילו קמצוץ של משחק שוטף.
    אג׳ידה לא שוער לאליפות, לא מובן איך הם לא הבינו זאת עד עכשיו.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    "חלומי" זה קצת מוגזם. סגל של סגנות.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    סתם מתוך סקרנות, האם הייתם מחליפים היום את אלישע במאמן בכיר יותר אם הייתה לכם את האפשרות?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1810221-54.Xxx

    כמה קשה, ככה מתוק. גם כשהובלנו 2:0 ידעתי שהפועל הזו מסוגלת לבעוט בדלי, גם בגלל הרבה דברים שלא קשורים לענף אצלינו וגם בגלל הכישרון שיש ביריבה שממול, באר-שבע(אבל רק כישרון, שום דבר מעבר). הייתי פקעת עצבים אחרי השיוויון וכל ההחמצות שלנו ממהלך המשחק עברו לי בראש - אבל אין כמו ניצחון בדקה ה-90, שמחה אמיתית ותמימה. גילי המשיך להיות ווינר.

    אין ויכוח שכל אוהד נייטראלי שראה את המשחק בבית נהנה מכדורגל מעולה עם דרמה, עם הרבה שערים יפים, גם בגלל חולשת שוערים, עם התעלות של שחקן נהדר כמו בוזגלו ושתי קבוצות עם קהל תומך שמעודד בטירוף ובקיצור גם אם המשחק הזה לא יתויג כקרנבל כמו בית"ר-חיפה או באר-שבע - מכבי - היה מעולה, גם מזג האוויר לא מפריע.

    זה היה המשחק הכי טוב של הפועל העונה, הניצחון הגיע לנו בלי צל של ספק. זגורי וגוזלן החמיצו מצבים קורצים ברשלנות והם מאוד מדאיגים. זגורי לא הגיע לעונה הזו למען האמת וגוזלן מחמיץ בכל משחק לפחות מצב אחד טוב ואין לנו את הלוקסוס שזה יקרה. בקיצור, שכבנו על השער של באר-שבע שלא עשתה כלום וחזרה למשחק משום-מקום. בגלל גאונות של בוזגלו(לפניכן לא הבנתי למה דווקא מליקסון שרץ יותר ממנו היה זה שהוחלף, אבל אלישע פגע בול בקטע הזה לחפות) וגם בגלל הצלם דני עמוס. וגם דומב לא עזר עם החילוף בעמדת החלוץ. שלומי אזולאי לא שחקן כדורגל, הוא החלוץ הכי כושל שראיתי בהפועל, והיו הרבה כאלה. מזל שהנקודות נשארו בכיס כי הרבה שחקנים בהחלט גילו יכולת טובה - אבוטבול בלט חוץ מהשער, סאשה חילץ כדורים, רמזי ספורי לפחות לא הזיק. וכמובן הגולאסו של איקינדה, אחד משערי העונה ללא ספק.

    לא מסתנוור מהדירוג הגבוה שלנו לכאורה, 16 נק' מ-24 זה מאזן טוב(סביר להניח שבדרבי באמת לא נקבל שום נקודה). מקווה לראות התקדמות ברמת המשחק, היום זה בהחלט היה דומה לכדורגל ולמשהו שאפשר וצריך לצפות גם מסגל שחקנים מוגבל שכזה עם שחקן וחצי על הספסל. אבל עדיין יש הרבה ליקויים לתקן. שיתחילו בעמדת השוער, ימשיכו עם אינסוף המסירות המעצבנות לאחר ולא חייבים לרוץ עם אותו הרכב. בשבוע הבא בסמי עופר אני מניח שנחזור לקרקע.

    ומילה אחת על באר-שבע - נתחיל במשהו טוב: קהל גדול, צבא שלם של אוהדים שמוסיפים הרבה צבע. על אלונה מיותר להרחיב. בוזגלו גאון כדורגל וברדה וגורדנה(למה לא היה טקס?) תמיד יתקבלו במחיאות כפיים. אבל ראבאק, אין שם כדורגל, הכל מקרי ובזכות הכישרון של השחקנים, מבחינתי הבלוף התגלה היום. קשה לנצח בלי פנדלים :) סתם צוחק, לא בא במטרה להתגרות או משהו, רק שמח מהניצחון שלי. יאללה הפועל!!
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    יש אלף ואחת דברים לדבר עליהם, אבל מתי מישהו במועדון ירים אל הכפפה וידרוש שאלי חכמון לא ישפוט אותנו יותר? עד מתי אלי חכמון עד מתי?


    נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
     
  9. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,968
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    כן קל.
    כל מי שרואה את ב"ש יודע שאין בנו שום דבר רציני.
    משחק הגנה סביר, ומשחק התקפה שתלוי כל כולו ביכולת אישית של השחקנים.
    את הבעיות מנינו אין סוף פעמים ואין שום שיפור מהעונה הראשונה של אלישע. אותם בעיות שוב ושוב, ההבד היחיד הוא שהפעם יש סגל עמוס בכישרון שמספיק כדי לחפות על השאר.
    בפעם שזה לא היה, למרות תקציב רביעי-חמישי בגודלו נשארנו בליגה רק במחזור האחרון.

    וזה לא רק אלישע, כל התפיסה אצלנו עקומה.
    מאמן כושר ביזיוני, עוזר מאמן שנמצא כבר שנים וחוץ מלחבק בגולים ולחלטר העונה בנוער לא ברור מה התרומה שלו.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    לא היה דיבור לפני המשחק שהאוהדים של חיפה לא יכנסו לאצטדיון כמחאה על ההתעקשות של בן זקן להשאיר את המחיר על 90 שקלים?
     
  11. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    אין לי צל של ספק שאם הפועל ב"ש מסיימת מקום 3 ומעלה העונה, אלונה משאירה את אלישע. אלונה אישה מתוקה ולארג'ית בצורה מעוררת הערכה אבל מציגה פיקציה של מחשבה לטווח רחוק. בפועל היא דוגלת בשיטה הישראלית "מה שקובע זה מבחן התוצאה" אז קונה את השחקנים הטובים ביותר ומחזיקה מאמן שמסוגל להחזיק חדר הלבשה עמוס בכוכבים שיכולים להביא בזכות הכישרון תוצאות, אבל זה בא על חשבון יד מקצועית מכוונת. אין ולא יהיה גרף שיפור מהותי בבאר שבע כל עוד נקודת המוצא של מאמן היא משחק גרוע= משחק טוב. חשיבה אירופאית כרגע היא מאלונה והלאה.

    ברגע שהיא תחליט שיש לה את הסגל הנכון אבל לא את הצוות המקצועי הנכון, יהיה אפשר לרשום נקודת מפנה בחשיבה ולהתחיל לכוון להבאת צוות מקצועי אירופאי שיתחיל להקים שם קבוצה אירופאית. כרגע אלונה עדיין לא בכיוון.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ברור! לצערי הרב אין כרגע כאלה פנויים בשוק (לקחו לנו את גרנט לליידי בויז) אבל בטח. אני צועק להחליף את אלישע כבר מאמצע עונה שעברה.

    היו לי על גבי הפורום הזה דיונים עם אוהדי חיפה על אלישע עוד שהצטרף אלינו. אם מישהו יתמיד וימצא אותם, אי שם לפני שנתיים ומשהו, ימצאו אותי מגונן על אלישע ואותם אומרים לי "חכה חכה". והם פשוט צדקו. אלישע של העונה האחרונה במכבי חיפה זה בדיוק האלישע עכשיו. שום יצירתיות, שום תשובות על המגרש, חילופים מהבית, סומך על יכולת אישית של שחקנים, גונב דעות, מסמן שחקנים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    וכרגיל: אלי חכמון
    עד מתי הוא ימשיך להכריע משחקים וימשיכו לשבץ אותו? יאללה שיפרוש כבר

    נ.ב הדבר היחיד שיכול להתחרות ברמת המביכות של הפסד לאיי פארו זה לקבל גול מהרמוני איקנדה שלא בפנדל/ נגיחה מארבע מטר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/14
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    היום היה המשחק הטוב באמת של הפועל היחיד העונה ביחד עם המשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד. מול כל קבוצה שהיא לא מכבי וק"ש הפועל צריכה לשחק כמו היום עם שלישיית קישור התקפי וחלוץ שלוחצים גבוה, כדורגל גדול השחקנים שלנו לא יכולים לספק אבל אנחנו כן יכולים להיות קבוצה רעבה עם שחקנים שירוצו הרבה ויעשו חיים קשים לקבוצות. אלה גם בדיוק הקבוצות שהקהל מתחבר אליהן.

    הצחיק אותי שאוהדי חיפה כותבים שהיה עדיף להשאיר את שובל גוזלן במקום להשאיר את אבוחצירא ועמאשה. כמה שהם מחמיצים הוא מחמיץ פי שלוש, ומתחילת העונה הוא קיבל הרבה הרבה יותר מצבים מעולים, ובכל זאת הוא רק עם 2 שערים. גם משחק הראש שהוא הדבר היחיד שסביר אצלו לא בא לידי ביטוי בשיטת משחק שלנו, ומחוץ לרחבה הוא לא מסוגל להשתלט על כדור או לחבר פס. הסיבה היחידה שהוא בהרכב היא שהאלטרנטיבה שלו הוא שלומי אזולאי שהוא השחקן הכי חלש שהיה בהפועל כבר הרבה מאוד זמן. מוכן לשים 1000 שקל שעוד שנתיים הוא בלאומית ומטה. העיקר ששחר עשה לנו טובה.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אם יתנו למועדונים את האפשרות לבקש שחכמון לא ישפוט אותם הוא לא ישפוט יותר משחקים בליגת העל עד סוף הקריירה שלו.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.