מחזור 8: עוד שישייה לריאל מדריד בברנבאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/10/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פרט לדרבי בעוד שבועיים, אתלטיקו סיימה את סבב המשחקים נגד כל קבוצות הצמרת, ואני מניח שהיא תדע לצבור נקודות בקצב סביר מה שיחזיר אותה לצמרת. בינתיים היכולת של אתלטיקו מאכזבת. הרצף הטוב במשחקי הבית מול בארסה נשבר עם יכולת רעה, בפיחואן היא הייתה נרפית ואתמול ויאריאל כבשה שערים ממש קלים. השופט אכן היה נילמאר דהר חצי מגרש ואף אחד לא הפריע לו. רוסי כבש שער שני נאה, הוא כבר הרבה זמן לא כבש גול כזה ובזמן האחרון עיקר שעריו היו מתוך הרחבה. ויאריאל התאוששה יפה מהתיקו נגד הרקולס והיא פתחה את העונה טוב, אך פרט לריאל מדריד וסביליה, היה לה את לוח המשחקים הקל ביותר. עוד מעט היא תפגוש את כל קבוצות הצמרת. נחזור שוב לאתלטיקו - ספסול של פורלאן במשחק הבא לטובת מנוחה יעשה טוב לכולם. המנוחה אתמול לא הספיקה. רייס נראה פחות טוב לאחרונה ולכן אתלטיקו פחות יצירתית.

    ניצחון שלישי לאספניול בארבעת המחזורים האחרונים, הפעם 2:1 ביתי על לבאנטה, והיא עולה למקום החמישי.

    עם כל הכבוד לבילבאו, לספוג שלושה שערים בפיחואן(אלא אם כן מדובר בברצלונה ואז זה מובן קצת) - לא טוב עבור סביליה וככה זה לא יצליח. איך סביליה הצליחה לסבך לעצמה את החיים אחרי יתרון יפה של 3-0? לפחות החלוצים כובשים ושיתוף הפעולה בין פביאנו לקאנוטה היה טוב כמו לפני שנתיים-שלוש. מאנזאנו בחר אתמול במערך מוזר, מן יהלום כאשר רנאטו מתחת לחלוצים, קונקו חצי ימין-חצי מרכז, קאפל אותו דבר רק בצד שמאל ורומריק קשר אחורי. בבילבאו יש לציין רק את יורנטה לו יש כבר שישה שערי ליגה.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    היוצא מן הכלל לא מעיד על הכלל..אנחנו כבר הרבה הרבה שנים לא מתפקדים במשחקי חוץ כאלה..פעם ב..יש איזושהי הבלחה וניצחון אבל שנים שהקבוצה לא מתפקדת בכאלה משחקים ומפסידה..העניין הוא לא רק ההפסד שזה היה קל מדי לויאריאל אתמול
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ספק, אתלטיקו לא יכולה להרשות לעצמה הפסדים כמו אתמול, עם היא רוצה לחזור בעונה הבאה לליגת האלופות, הפתיחת עונה של אתלטיקו טובה בהרבה מבעונה שעברה, אבל עדיין זה לא מספיק לנצח רק את הקטנות, אלא את היריבות שלך לצמרת.

    הפסד נגד בארסה בקלדרון(שאתלטיקו בשנים האחרונות ניצחה שם קבוע), הפסד לסביליה, והפסד לויאריאל, 3 יריבות ישירות לצמרת.

    הסגל של אתלטיקו התחזק העונה, אבל חסר לקבוצה הזאת קצת אופי, אני לא יודע אבל קיקה גם בעונה שעברה לא עשה לי את זה.

    אני חושב שהבעיה של אתלטיקו שהקשרים שלה לא כובשים מספיק, ואני מתכוון על שחקני האגף, רייס למשל לא כבש עוד שער אחד העונה, סימאו דווקא כן עושה את העבודה שלו מבחינת כיבושים ויש לו כבר 4 שערים העונה, אבל רייס לא מחפש מספיק את השער, מאבד לפעמיים יותר מדי כדורים, כשרון ענק יש לו וא תהמסירות, המהירות, השליטה בכדור אי אפשר לקחת מימנו, לדעתי הוא לא יעיל מספיק.

    גם מפראן מרידה שהגיע העונה עוד לא ראיתי משהו מיוחד עד עכשיו, לדעתי הוא בכלל לא שחקן אגף אלא קשר, אבל לאתלטיקו יש כל כך הרבה קשרים שפשוט חבל לי על שחקנים כמו קמאצ'ו וסוארז שמתייבשים להם על הספסל.

    סאלביו חייב לחזור בינואר.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    השאלה המתבקשת אחרי כל הביקורת על אטלטיקו: מי ראה את המחצית הראשונה במלואה? הרושם שלי שאף אחד. היו במחצית הזאת שער חוקי של קון שנפסל ושני פנדלים שלא נשרקו. איך לא ברור לכם שאטלטיקו היתה טובה יותר מווייאריאל?
    ב-MD לא חושדים שהיה שוחד, הם מסבירים את השיפוט בבכיינות של מאמן וייאריאל אחרי התיקו באליקאנטה. "מי שבוכה, מוצץ".
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז תפסיק לבכות אחרת אתה תמצוץ...
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    במשחק שסגר את המחזור השמיני, ריאל סוסיאדד מפרקת 3-0 את דפורטיבו החלשה, משערים של יורנטה, גרזימאן, ואגריצ'טה.

    ריאל סוסיאדד קבצה מצויינת, בעיקר באנואטה הבית שלה, קשה מאוד לשחק נגדה והיא קבוצה שמשחקת כדורגל טוב ואטרקטיבי, עוד עולה חדשה מצויינת שעלתה העונה ליגה, לא עוד קבוצות אומללות כמו טנריפה וחרז, הרקולס, סוסיאדד ואפילו לבנטה הוסיפו המון לליגה והם לא שק חבטות.

    אנטואן גרזימאן הצרפתי בן ה19 של סוסיאדד הוא פשוט כשרון אדיר, שליטה בכדור, טכניקה, בעיטות אדירות, וכוח פריצה- שחקן עוצמתי בטירוף שלדעתי יכול להגיע לרמות הכי גבוהות שיש, וכדאי מאוד שקבוצות כמו סביליה, אתלטיקו, או ולנסיה ישימו עליו את הכסף, כי הוא שווה גם מקום בריאל מדריד וברצלונה לדעתי.

    יופי של מחזור של 35 שערים.

    נ-ב, דפורטיבו ממשיכה להיות סיפור עצוב העונה, היא כבר סיפור עצוב כבר כמה שנים והשקר של השנים האחרונות מתגה השנה, יהיה חבל לי שאחת הקבוצות אהובות עלי בליגה הספרדית, קבוצה שגדלתי עלייה סופר-דפור האגדית תרד ליגה, אבל הקבוצה הזאת לא מתחזקת כבר יותר מ-5 שנים, ומודרכת תחת המאמן הכי גרוע בליגה לטעמי לוטינה שחייב לעוף הביתה.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/10