מחזור 8: האם לבאנטה תמשיך להפתיע גם נגד מאלגה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/10/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לבאנטה קורעת במחצית הראשונה את מלאגה 3-0 ומנצחת את המשחק...לצערי לא יצא לי לראות את המשחק ובכלל לא ראיתי שום משחק של לבאנטה העונה אבל פתיחת העונה שלהם מאוד מאוד מפתיעה אותי... אחרי שלואיס גארסיה עזב הייתי בטוח שלבאנטה תחזור להיות קבוצה חלשה ותהיה למטה בקרבות התחתית אבל לפי התוצאות זה נראה שהחיבור נשאר והקבוצה היא טובה ולגיטימית לאמצע הטבלה גם העונה... נראה מה יקרה איתם בהמשך
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא היה שום רמז לפתיחת העונה הברוטאלית של לבאנטה. עוד מוקדם להשוות אותה להפתעות כמו ריאל מאיורקה(2000-01), ריאל סוסיאדד(2002-03), סלטה ויגו(2002-03) או אוססונה(2005-06) כי אנחנו רק בפתיחת העונה - אבל יפה להם! ריאל מדריד גם קצת התבלבלה שם אבל המחשבה הייתה שלאו דווקא מדובר בלבאנטה וביום כל-כך גרוע ריאל הייתה מפסידה נגד כל קבוצה שלא הייתה מפחדת ממנה. אין להם קהל יותר מידי מאסיבי, שחקנים מיוחדים בסגל או מאמן שאפשר להגיד עליו שהוא יוצא-דופן. יכול להיות שפיספסתי משהו?

    בכל-מקרה אני לא אוהב את התוצאה הזאת כי אני מצפה ממאלגה השנה לתת פור. היא בהחלט יכולה להשתחל בטעות למקום הרביעי בזכות היכולת האישית של השחקנים שלה. או לפחות לליגה האירופית. מאלגה היום לא הצליחה אפילו להחזיר קצת מהכבוד שלה במחצית השנייה ורק התחננה שהמשחק יגמר.
     
  3. RaulMadr!D Member

    הצטרף ב:
    ‏6/2/10
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבאנטה לא כל כך מרגשים אותי, קורה שקבוצה קטנה לפעמים תופסת תקופה מדהימה. כל הכבוד להם וכו'.. אבל אני סקפטי לגבי כמה זמן זה עוד ימשך. מה שבאמת הדאיג אותי זו מלאגה החלשה מאוד, אומנם כרטיס אדום לשוער בתחילת המשחק זה תמיד "תירוץ איכותי" אבל עדיין, בתור קבוצת מיליארדרים שרוצה לתקוע יתד בצמרת הם צריכים להיראות יותר טוב מזה. יש לי תחושה שהם ישתפרו ככל שהעונה תתגבר. נחכה ונראה, את הכישרון יש להם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/11
  4. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    קורה שקבוצה נותנת תקופה מדהימה, אבל פה מדובר (לפחות בינתיים) בקבוצה שפשוט באה משום מקום, עם שחקנים אלמונים. אני רוצה לראות את האנשים שהימרו עליהם אחרי 7 משחקים עם 17 נק', סגנית רק לבארסה וגם זה בגלל הפרש שערים.

    יכול מאוד להיות שהרצף משחקים הזה יגמר מתישהו, אבל עצם העובדה שהקבוצה הצנועה הזו ניצחה את ריאל (אומנם במשחק מאוד גרוע של ריאל, אבל למי אכפת..) מראה שאולי, רק אולי, זה לא מקרי.

    ניתן לזמן להגיד ולעשות את שלו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  5. Mr Mahamid Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/11
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי-אפשר להגיד שלבאנטה עושה את זה במקרה, הם קיבלו הגרלה לא קלה מאז תחילת העונה עד עכשיו (כוללת את ריאל מדריד, אספניול, בטיס, מלאגה), בנוסף לכך יש לה ההתקפה הכי חזקה אחרי ברצלונה וריאל, וההגנה הכי חזקה עם ספיגת 3 שערים בלבד בתוך 7 משחקים...

    אם אני צריך להמר, אז לדעתי הקבוצה הזו יש לה מה להגיד בליגה הזאת, והיא תסיים את העונה במקום 6-8..וזה בטח השג גדול בשבילה...
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אחרי שבשבוע החולף התעסקו בתקשורת בסגנון האימון הלא שגרתי של ביאלסה, באיבוד הקול שלו בכל אימון פחות או יותר, אתלטיק ממשיכה את התקופה הטובה וקשה להאמין שרצף הנצחונות ייעצר כשהתוצאה במחצית מול אוסאסונה היא 3-0.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, זה מתחיל להתחבר, היתי מאוד ספקטי, אבל מאז הניצחון המרשים 2-0 על המילונרים מפריס, בילבאו בדרך לניצחון שלישי ברציפות.

    הכובשים הם מוניאין, גאבילינדו(מת על השחקן), וחאבי מארטינז.