מחזור 8 בליגת העל: ק"ש וב"ש ממשיכות לנצח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏6/11/14.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    יש תחושה שכל זר במכבי חיפה הנוכחית לא יצליח, בלי קשר ליכולתו האמיתית. בכלל, נראה לי שאם תשים את זהבי במועדון שלנו גם הוא לא יהיה טוב. לחלופין, אם ראיוס ועזרא היו במכבי, הקבוצה הזאת היתה בלתי ניתנת לעצירה.

    אגב, שימשיכו להגיד בתקשורת שהקהל של הקבוצה הזאת הוא קהל הצלחות. שימשיכו להגיד שבתקופה רעה יהיו אוהדים שימכרו את המנויים שלהם. היום, אחרי 5 הפסדים רצופים, 4 משחקים בלי שער שדה, 22 אלף צופים. תמשיכו לברבר.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,524
    לייקים שהתקבלו:
    6,424
    1. סטויקוביץ' הוא 3 רמות מעל הקבוצה הזאת
    2. סטויקוביץ' הוא השחקן היחיד שאני יודע מה אני אקבל ממנו בכל משחק
    3. אין אף קבוצה בעולם שיש לה משחק התקפה שקוף כמו במכבי חיפה
    4. דקל קינן צריך לרדת לספסל והפעם ליותר ממשחק אחד
    5. רגע, דגני וצ'וצ'אליץ' הם האופציות האחרות? טוב... אז אני מתנדב...
    6. מבחינתי אפשר להעיף את אידריסו מחר בבוקר. לא כי הוא שחקן רע (הוא גם לא כזה טוב, חוץ ממשחק ראש משובח הוא לא הראה לנו יותר מידי עד עכשיו) אבל הוא פשוט ערס ויש לו שפת גוף מהגרועות שאני זוכר. צריך להוציא מכאן קודם את הסרטנים, אחר כך את המדליפים, אחר כך את חסרי החשק והעצלנים, ובסוף את הגרועים
    7. וזה ישאיר אותנו עם ולדימיר סטויקוביץ' כשחקן היחידי בסגל.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיפור האליפות מבחינת חיפה, שכנראה לא היה ריאלי מלכתכילה - בהחלט נסגר. אבל המאבק על המקום השלישי ממש לא, וחיפה עוד יכולה לתת עונה יפה וברור שהיא שווה הרבה יותר גם עם סגל השחקנים הזה. מצד שני - יש בסגל קצת יותר מדי בינוניים. כל שחקן שתשים במכבי יצליח היום ואולי גם בק"ש, כי ככה זה. אבל ערן זהבי לא היה נכשל במכבי חיפה. החלוץ אידריסו למשל לא פוגע וגם מיצ'ל, ובנו עליהם כשחקנים מרכזיים.

    כל הדיבורים על הקהל של מכבי חיפה נכונים לתקופה שתמה ועברה מן העולם. זה היה נכון לימים אחרים, ואתה לא יכול להכחיש. קהל ששרק בוז אחרי שלוש אליפויות ברציפות, וגם המקרים עם אלישע לוי ורוני לוי, ובכלל - אם הפועל ת"א, מכבי ת"א או בית"ר ירושלים היו זוכות בכל-כך הרבה אליפויות כמו מכבי חיפה בין השנים 2000-2011, ומעבר לזה חיפה גם טעמה פעמיים את הטעם המדהים של ליגת האלופות וטובי הזרים - יעקובו, רוסו, פראליה, ז'וטאוטאס היו אצלה, וכך גם הישראלים - דוידוביץ', קייסי, בניון, בנאדו ועוד - כל משחק היה סולד-אאוט והאווירה במשחקים, הדחיפה והנאמנות לקבוצה היו הרבה יותר גבוהים. אבל די מיותר לפתוח דיון על קהל.

    * באר-שבע עולה ל-2:0 מול אשדוד משערים של שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו.
    * ק"ש מובילה 3:1 על הפועל פ"ת וגם שם המשחק גמור. קאלה עוד הדף פנדל של קהת. שער עצמי לאבו-זייד.
    * הפתעה בטדי: 0-0 במחצית בין בית"ר להפועל חיפה, אבל ברור שהגול עניין של זמן.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,410
    לייקים שהתקבלו:
    25,810
    מין:
    זכר
    סטויקוביץ' מצליח טפו טפו. זרים שהגיעו בקומבינה של סוכנים, או כברירות מחדל מן הסתם לא יצליחו.
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מחצית ראשונה זוועתית של הקבוצה. מחצית שנייה הגיעו לשחק כדורגל התחילו לשגע את ההגנה של אשדוד, מספיק פעמיים ובום 0-2. הגול בסוף מיותר לחלוטין וסתם גנב לי 4 נקודות בליגת WOBI !

    בוזגלו ענק הוא פשוט לא עושה כלום במשחק אבל כל נגיעה שנייה שלו בערך זה גול או בישול !!

    לא משחק גדול שלנו, אבל לפחות מחצית שנייה משביעת רצון. העיקר הניצחון.

    דבר פסימי מאוד הוא מכת הפציעות. 3 החלופים (ברדה, גבאי [שרק נכנס 10 דקות לפני] ופאיוביץ') היו בגלל פציעות. הגול של אשדוד הגיע נטו מכך שלשחקנים לא היה כוח לעמוד על הרגליים. בשריקת הסיום היו אולי 5 שחקנים שעמדו על הרגליים, לא צחוק! כולם פציעות מתיחות ושאר הדברים. הפגרה הזו מגיעה בזמן.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    איך זה מרגיש אוהדי בית"ר ששחקן ערבי שהיה גם גיבור בדאבל של הפועל - דופק לכם פצצה לחיבור בדקה ה-90, ודווקא הפועל חיפה הקבוצה פח של ראובן עטר מנחילה לבית"ר הפסד בכורה העונה? אוי האירוניה. בדקה ה-94(מזכיר לכם משהו? כי לי זה מזכיר את הדאבל בטדי) בית"ר נזכה לעמוד לכבוד המחווה של זהבי? ידעתי לפני השעה שתוספת זמן בטדי עכשיו והעברתי לרגע ונטשתי את המשחק של ריאל. לאלא לא שחקן של יכולת אישית גבוהה אבל הוא כבש שער ענק. ומה עוד אירוני? שהפועל חיפה החנתה את האוטובוס ובקושי עברה את החצי לפי הדיווחים, האמא של הבונקרים, ובהתקפה אחת שהיא יוצאת קדימה - הופ, יש גול. בואו נראה אם הקהל של בית"ר ימשיך גם עכשיו לתמוך בקבוצה או שהבוז יהיה מהדהד.

    שוב בית"ר לא מצליחה לעשות את המעבר ממשחק גדול למשחק שהיא..חייבת לנצח בו.
     
  7. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    10 שניות אחרי שניר לוין עושה סיכומים על מתי הפעם האחרונה שבית"ר יצרה מומנטום גדול ללא הפסדים, ועל זה שהפעם המומנטום ללא הפסדים הזה לא יגמר בדאבל, מגיע הגול שקובע הפסד ראשון לבית"ר בדקה ה-94.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,656
    לייקים שהתקבלו:
    9,816
    אם לא המשחקים נגד בית"ר לאורך הקריירה מהארן ללה היום היה זורק בקט"בים על שוטרים במשולש. לא רוצה לספור כמה יש לו.
    בית"ר אפסים, משחק כזה לא לנצח ועוד להפסיד? לא מפתיע אחרי שבכל המשחקים האחרונים הם פשוט התעקשו לא לנצח. אתם לא רצים ועושים טובים אז אל תתפסו את הראש ותרגישו מאוכזבים. לפחות כל אשליית הבלתי מנוצחים שנוצרה עד עכשיו נשברה כי בית"ר צריכה ריענון גדול ביכולת ובהרכב.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,221
    לייקים שהתקבלו:
    4,681
    ראוליטו, אני לא בטוח כמה לאלה אמור לעצבן את גזעני בית"ר. הבחור דרוזי ששירת 3 שנים בצה"ל ואם זכור לי נכון אפילו כמעט יצא לקצונה..
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,656
    לייקים שהתקבלו:
    9,816
    הדבר האחרון שעובר לאוהדי בית"ר בראש זה שללה היה חלוץ מחליף בדאבל של הפועל, מי זוכר את זה בכלל.
    ולגבי המשחק בית"ר החמיצה הרבה והפועל חיפה בעיקר הסתגרה, גניבה של ממש אבל מגיע לבית"ר שבמקום להיום עם 16-18 נקודות היום נמצאת רק עם 10 בגלל עקרות וחוסר מאמץ בחלק מהמשחקים.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,809
    לייקים שהתקבלו:
    18,623
    בית"ר החמיצה הרבה?
    כל משחק כמעט אני שומע את זה אבל כשאני רואה את המשחקים אני בעיקר רואה נסיונות מרחוק. החמצה אמיתית היתה רק אחת היום והיא של לידור כהן (אלא אם כן נרדמתי באיזה שלב מרוב שעמום ופיספסתי). כשאזולאי בועט מ30 מטר ופוגע במשקוף זאת לא החמצה.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,656
    לייקים שהתקבלו:
    9,816
    היו כמה החמצות גדולות מתוך הרחבה, בעיקר במחצית השניה של קוראץ', ממן ואזולאי.
    לא משחק גדול כי בית"ר לא קבוצה גדולה אלא בינונית כמו שטענתי לאורך כל הדרך. אבל קבוצה שלא גומרת משחק בית כבר לפני הדקה ה-60 מול קבוצה כמו הפועל חיפה (באמת עלובים מאוד, אין ממה להתלהב שם) מגיע לקבל גול בדקה האחרונה. אני בטוח שברבע שעה האחרונה עבר לשחקנים של בית"ר בראש "לא נורא אם לא ננצח כי נישאר בכל מקרה בלי הפסד". הם צריכים ניעור.
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    כנראה שהלה פאמיליה לפני שאיימו על שחקני בית"ר לא לחגוג עם תנועת פיו פיו אחרי שערים, היו צריכים לאיים על השחקנים שהם צריכים קודם כל צריכים לכבוש..
    מבחינה מקצועית, שוב, לבית"ר חסר שחקן בחלק ההתקפי שייגמור את המשחקים האלה. גם בהכנת המצבים, הם חייבים שחקן יצירתי יותר. היא מתקשה מאוד נגד קבוצות שמתגוננות מולה. הבעיה ההכי גדולה של הירושלמים זה שהם מצליחים להסתדר מול הגדולות של הליגה, אבל מה לעשות שאת רוב הנקודות לוקחים בליגה מול הקטנות, וכל עוד הם לא יידעו לקחת מהמשחקים האלו את 3 הנקודות, בית"ר תשאר קבוצה די בינונית.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    2,668
    סאלה צריך להודות לשוער שלו שהשאיר אותו בתפקיד לפחות עד המחזור הבא באשדוד. המשחק הערב היה המשך ישיר לתצוגות המחפירות מהשבועות האחרונים, שומדבר לא משתנה ואם לא סטויקוביץ' גם הפועל עכו יוצאת מסמי עופר הערב עם מלוא הנקודות.
    מיצ'ל מסריח את הדשא ברמות שצועקות לשמיים, אדריסו כבד ולא תורם כלום בהתקפה, וכשאני רואה את דגני וקינן אני שואל למה לא חרזי?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאלא היה שחקן הרכב קבוע בעיקר אחרי שיבואה שעשה שביתה איטלקית כזו - עזב לחו"ל. חוץ מזה לאלא כבש באותן שנתיים גם בהרבה משחקי דרבי ונגד מכבי חיפה, הוא היה מסתדר מצויין גם בלי המשחקים נגד בית"ר. גם אותו אגב ראובן עטר רצה לזרוק - יותר מזל משכל.

    ובחזרה לבית"ר - ברוב המשחקים שלהם במחצית השנייה הם פשוט לא מייצרים מצבים. הקבוצה סובלת מבעייה מנטאלית וגם מכושר גופני לקוי. לא הגיע לבית"ר להיות היום עם 18 נקודות, זו הגזמה. נגד עכו היא שיחקה לא מספיק טוב וריח של שער שני של הקבוצה של אלון חרזי היה חזק באוויר. בבלומפילד היא לא כובשת גם עוד חמש שעות לולא המסירה היפה של דני עמוס. הבעיה של בית"ר, כמו שאמרנו - יש הרבה יותר קבוצות שיסתגרו נגדה מאשר משחקים גדולים. וגם המאזן מול הגדולות לא יהיה כזה מוצלח אני מניח. אני כבר שמעתי אגב על שריקות בוז לקורצקי ועל כמה שאמרו שהוא 'לא מאמן', ממש מתהפכים כמו סטייק חלק מהאוהדים. לא מדבר על פיטורים או משהו, אבל בית"ר הביאה 8000 אוהדים היום שזה יפה. מעניין כמה יגיעו במשחק הבית הבא שהוא לא כל-כך אטרקטיבי.