מחזור 8 בליגת העל: מכבי נתניה מנצחת את הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏2/11/12.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ועדיין לא תרשיע אותו על סמך זה בלבד בגניבת מכונית.
    חוץ מזה שזה לא טיעון חזק במקרה כזה, בבית"ר שיחקו מספיק שחורים לאורך השנים ולא הייתה איתם שום בעיה, לקהל של בית"ר יש בעיה רק עם ערבים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/11/12
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    דבריי לא נאמרו מתוך עניין של להרשיע אבל בדבריך דיברת על היגיון, ותסכים שזהו היגיון בריא לחשוב כך - במקרה הספציפי הנוכחי אם אתה שואל לדעתי אני לא חושב ששרקתם בוז לתמוז בגלל צבע עורו, שהרי יש היסטוריה עשירה ביניכם(למרות שכתוצאה מאותה היסטוריה, לא הייתי נופל מהכיסא אם אכן חלק מאוהדי בית"ר בקהל ירד נמוך וצעק לעברו משפטים ומילים גזעניות בנוגע לצבע עורו כמו שהוא טוען שקרה)

    אבל אני לא חושב שמועדון גזעני בגלוי אומנם בנושאים אחרים אבל עדיין, צריך לקבל את הטענה שהם גזענים כהפתעה כמו שנראה שקורה בימים האחרונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/11/12
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מכבי חיפה יצאה בזול היום. בני יהודה עם החמצות בלתי נתפסות. חצי שני כבוי, 0 רצון, רק חן עזרא נראה אחד שרוצה, רץ ללא הפסקה, עם כי הפעולות לא מוצלחות. עטר נראה רע.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רוצה רק לחדד משהו בקשר להפועל:
    זה קצת מעליב ששורקים נגדינו בקלות כזו או יותר נכון לא שורקים לנו, ממש הפכנו לקבוצה ליגה ג'.
    אבל זה מביך עוד יותר לחפש בנרות את השופטים שבוע אחרי שבוע, מתאים לקבוצה קטנה ולא לאימפריה. אני לא אוהב את העיסוק המתמיד הזה בשיפוט. השופטים לא יהיו הסיבה שבגללה לא נזכה באליפות. משהו קלוקל בהפועל בדרך ההתנהלות וההתבטאות בתקשורת.
    אני גם לא מבין למה אנחנו לא עוזבים בשקט את בית"ר, יש לנו צרות משלנו ושיהנו שם עם הגזענות שלהם, לא צריך לחנך אף-אחד.

    אפולה אדל לא איזה פרחח, שומר על פאסון בדרך-כלל אבל הוא חצה את הגבול, לא יכול להתבטא כאחרון האוהדים. מה שאני אומר לחברים בצבא סטייל 'השופטים פח' ככה כהלצה - אסור לשחקן להגיד בצורה כזו, אולי בחדרי-חדרים. אבל הוא למד אולי מהמאמן שלו. ממליץ לאבוקסיס לתקן את כל הליקויים שיש לנו במגרש. אולי הוא לא יודע מאיפה להתחיל.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אתם מסודרים עם מאמן לעונה הבאה
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אנחנו נסתדר עם אלישע אני מניח, תודה.
     
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דור לא צריך להיות גאון כדי להבין שיש קשר ישיר בין ההתעסקות של הפועל בבית"ר ובשיפוט ובין ההפסד לנתניה החלשה. בקצב הזה אין לי ספק שתפסידו גם את הדרבי, השחקנים מתעלמים מהעובדה שבשני המשחקים הם היו פחות טובים מהיריבה שמחזיקה בסגל חלש בהרבה.
    כשבית"ר לפני כמה שנים באה במומנטום טוב לב"ש ונדפקה חזק על ידי אלי חכמון, ההתעסקות בטעויות שלו דירדרה את הקבוצה למקומות שהיא לא רצתה להיות בהם, במקום להתנהג כמו קבוצה גדולה, להגיד סבבה ולהמשיך הלאה.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    הפועל נראית ככה כי השחקנים נראים לא בכושר וחסרי מוטיבציה. בואו נחזור לטדי רגע, ולאחרי האדום של תמוז. מישהו פעם ראה קבוצה שכל כך מושפעת במשחק ההגנתי שלה מאדום שקיבל חלוץ? הפועל גם נגד נתניה וגם נגד בית"ר, התקשתה להחזיק ככל שהדקות עברו וזה עם/בלי קשר לטעויות שיפוט. המרחבים שהיו לשחקני בית"ר ב-25 הדקות הראשונות של המחצית הראשונה(וזה בלי קשר להרחקת טוטו עכשיו) זה משהו שלא קיבלנו מאף קבוצה העונה, שי חדד בהרמה לחן עזריאל היה חופשי להחזיק בכדור ולהתקדם כמה שירצה, בגול השלישי חצי רחבה של הפועל היה פנוי לעזריאל כדי שיעצור ויכוון לפינה של אדל. אבל זה לא רק עמידה הגנתית, כמו שאמרתי זה בעיקר כושר. שחקני הפועל מתעייפים מהר, לא יורדים להגנה, לא לוחצים על שחקני היריבה וזה מורגש מאוד במשחקים האחרונים של הפועל, כשבמחציות הראשונות הם עומדים הגנתית טוב ומניעים כדור ובמחציות השניות נראים כמו הצל של עצמם.

    בנוסף לכך, למעט שחקנים בודדים, הסגל של הפועל בינוני ביותר, בעיקר החוליה ההגנתית.