מחזור 8 בליגת העל :: מכבי ממשיכה לברוח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏26/10/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/2/6/7/6/2676660-46.Xxx

    פשוט לוזרים
    . לא אמרנו שנסגור על 0:0 קלאסי ונמשיך את רצף אי-הספיגה? מתגעגע לזה. לא פתחנו טוב את המשחק ואולי היה אפילו זלזול, אבל כבר הובלנו, קיבינימאט. אשכרה הצלחנו להפוך את מכבי חיפה לווינרים וזה כלל לא פשוט. תחושה די נוראית אחרי ההפסד הזה כי השחקנים בלי אופי, כי לא ניצחנו אתמול אז את מי כן? ובשבוע הבא נקבל בראש בטרנר ואני מכיר את ההתנהלות פה, שלא יעיזו לגעת בקובי או להתחיל את הלחשושים על המועמדים להחליפו. האקמול של הליגה...
    יש גבול כמה אפשר להיות נחמדים ואוהבים כלפי השחקנים, ואני כועס בעיקר על שניים - ספורי לא צריך לקבל שריקות בוז מהקהל גם אחרי תצוגת נפל אבל במצב של ארבעה מול אחד אין מצב שהוא לא משחרר מסירה טובה, והנה, ספגנו את השיוויון. קשטן היה משאיר את אחד 'התינוקות' שבוע ביציע על דבר כזה; והשחקן השני הוא אחמד עאבד האנטי כדורגל הזה, לרוץ זה לא מספיק, פעולה אחת טובה הוא לא עשה. יחד איתם, מוליץ' נראה שחקן שלא מתאים לליגת העל, חבל. מנגד, עגייב היה פשוט נפלא בכל מהלך, מבחינתי הוא מקבל הרכב כמה משחקים ברצף, אפשר לחשוב שזקרי ועאבד הם האזרד ודוד סילבה.
    הפועל ניסתה במחצית השנייה לשחק 4-4-2 אפילו, קצת גיוון, עאבד שיחק כחלוץ כדי לנסות להכניס כדורי עומק על המהירות שלו, ספורי הלך ימינה ועוד, חבל שזה לא המשיך. אבל אין לי כוח לדבר יותר על המשחק הזה, אנחנו לוזרים. ומכבי חיפה? כמה שהניצחון הזה יסב לה נזק בטווח הרחוק, אין דברים כאלה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    התמונה עושה עמו חסד, כי מה שלא רואים בה זה שכל אחד מהשחקנים באדום רץ בקצב שונה ולכיוון מעט שונה.
    99% מהמסירות שניתן לחשוב עליהן עם עוצמה ודיוק שונים היו צריכים להעמיד שחקן אדום מול השוער. איכשהו רמזי ספורי הצליח לחרבן את המצב הזה.
     
    oranfu, Nigel de Jong ו-Abu George אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב למצוא שעיר לעזאזל, זה מתאים לילדים. ספורי היה חייב למסור מדויק ומעבר לך איבד אינסוף כדורים(ובכלל, עגייב השחקן היחיד שיודע לעצור כדור קרוב לרגל ולעשות דריבל בקבוצה הזו. כל השאר צריכים למסור ישר לשחקן עם החולצה האדומה, זה שהכי קרוב אליו, בלי לכדרר), ומבחינתי רפואה עשה בצדק שהוציא אותו ובמשחק הבא שיספסל אותו, אבל זהו. היה לנו מספיק זמן כדי לנצח את המשחק הזה אחרי השיוויון. הפועל קבוצה עם סף שבירה נמוך. ובשבוע הבא גם מספרי ההגנה שלנו יתאזנו אחרי שנקבל בראש בטרנר. וזה לא היה משחק טוב שלנו.
    לגבי דגני - לא מאמין שיש אוהד ששכח את הדרבי ההוא, גם אני לא, והוא גם היה בהרכב בדרבי של ה-5:0, הוא וגוטליב, שזה כתם שלהם. אבל מאז הדרבי ההוא עם זהבי עברו כבר יותר מארבע שנים, מה זה רלוונטי? ביחס לרמת הבלמים של פעם - דגני לא בטופ 20. ביחס למצב היום? הוא מהבלמים הטובים בליגה, חד וחלק.

    זו מכבי חיפה הכי חיוורת שאני זוכר, לא זיהיתי אף אחד חוץ משלומי אזולאי, רוקאביצה ועוואד מבין שחקני השדה, וכמובן מאבוקה בגלל התסרוקת. אגב, סאן מנחם ספג אדום כל-כך שטותי, על כלום, ובגלל זה הוא מחמיץ משחקים גדולים כמו נגד הפועל ובית"ר. ממש איש חכם.

    הכדורגל אתמול היה ברמה נמוכה אבל עם קצב וכן הזדמנות לשערים, איכשהו, עדיין מעל הממוצע ברמה של הליגה הבינונית והחלשה הזו פה.
     
  4. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,048
    לייקים שהתקבלו:
    352
    מין:
    זכר
    לקחת אליפות בלי אצטדיון בייתי יהיה הישג מדהים, אבל כמובן שהדרך עוד ארוכה.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לא רואה אתכם מפספסים את זה. באר שבע עייפים ושבעים ויש להם גם בעיות מקצועיות( משחק האגפים שלהם לא דומיננטי, יש להם יותר מדי שחקני אמצע)
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מכבי נראית רמה או שתיים מעל הליגה כרגע.
    השחקנים שלה כאינדיבידואלים בכל עמדה טובים יותר מכל הקבוצות בליגה בפער ממש גדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/18
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    זה בערך אותם שחקנים משנה שעברה לא? עוד לא התרשמתי שהזרים החדשים שם זה הבדל גדול.
    היתרון שלהם כרגע בעיקר שאין מי שילחיץ אותם וזה כיף לשחק ככה