מחזור 8 בליגת העל: הפועל ת"א מנצחת 2:3 את באר שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏29/10/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפני המשחק ניצן שירזי חתם על תיקו בעיניים עצומות. בסיום הוא היה מאוד מאוכזב מהנקודה ואפשר להבין אותו. הפועל חיפה לא תקפה בלי הפסקה את השער של מכבי, אבל הייתה היחידה שאיימה על השער ברצינות ולמעשה מתוך ארבע בעיטות היא הגיעה לשלושה מצבים של מאה אחוז, אבל שטראובר היה ענק, ושוב - כשהוא מתעסק רק בכדורגל(לא קורה הרבה) הוא עדיין שוער נפלא עם זינוקים מרהיבים. אבל בושה מבחינת מכבי ששטראובר הוא המצטיין שלה אתמול. עם כל סוללת הכוכבים, פרט לבעיטה של מדוניאנין, מכבי לא עשתה דבר. בוזגלו היה חלש מאוד דווקא אחרי תקופה טובה. ניבאלדו הציג יכולת טובה לטעמי. הוא לא לוקח סיכונים ומעדיף להעיף לחוץ כשיש מצבים של 50\50 והוא לא אלגנטי כמו פאביצ'ביץ' אבל אין קשר לפציעה. למכבי הייתה הזדמנות לחזור למקום הראשון והיא פיספסה אותה. בעצם היא צריכה להגיד תודה על הנקודה. הפועל חיפה לא תיהיה בכל ערב באותה רמת מוכנות אבל אולי היא יצאה לדרך חדשה.

    לא הזכרתי את השירים בהם השתמשו אוהדי הפועל חיפה כדי ליצור ויכוח או להתגרות. פשוט הופתעתי ו...אהבתי. אוסיף דבר אחרון בנושא - אוהד הפועל חיפה הוא זה שבישר לי על סיום המשחק בין בני-יהודה לחיפה וככה ידעתי שזכינו באליפות. הוא שלח לי SMS - "אוהב אתכם, אתם גדולים". אחרי זה הוא אמר לי שזה היה הרגע השני הכי שמח בחיים שלו.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    Green Lantern - אין כאן קשר לסוג כזה או אחר של לקקנות. אוהדי הפועל חיפה חיפשו את הדרך לפגוע ברגשות של אוהדי מכבי תל אביב וידעו היטב לאיפה לכוון. בעונה שעברה, כשכל הליגה שרה לקהל של מכבי חיפה "0 נקודות, 0 שערים", זה ממש לא היה כדי לפרגן לבאיירן מינכן, בורדו ויובנטוס. אנשים חיפשו את הדרך לפגוע בקהל הירוק וזהו.
     
  3. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי קונה ומאמין לזה אם היה מדובר בכל קבוצה שהיא לא הפועל חיפה,מאחר ואני מכיר טוב מאוד לא מעט אוהדים של הפועל חיפה אני יודע שהלקקנות והרצון העז שלהם ליחס מהקהל של הפועל ת"א גובל בפתאטיות בלתי נסבלת.
    מילא זה היה המקרה אתמול שאפשר להגדיר אותו כהתגרות באוהדי מכבי ת"א,אבל לא צריך ללכת רחוק כדי להיזכר בשלטי הליקוק העלובים של "הנציגה היחידה באירופה" או שירי ההלל שהם שרו להפועל תל אביב(מי שמע על קהל שמעודד קבוצה שבכלל לא קשורה למהלך המשחק,אחרי שמצליחים לחלץ בדרבי 0:0 נטול הזדמנויות?)
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    דבר קטן שמשקף משהו את מצב העניינים בכדורגל שלנו.
    חן ממן משחקני המפתח של הפועל חיפה וכנראה אחד מהשחקנים הטובים שם, לא מסוגל לסיים 70 דקות.
    וזה שחקן ליגה לגיטימי.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    די נמאס כבר מהשטויות האלה, חן ממן עשה אתמול עבודה אדירה וביחד עם כל הקבוצה שלו לא הפסיקו לרוץ כל המשחק, אז הוא הוחלף אחרי הדקה ה70, דוויד טרזגה הוחלך בדקה ה67 נגד ריאל מדריד, שחקן ליגה לגיטמי בליגה הספרדית, אז מזה אומר?

    די כבר לחפש בכוח.

    מכבי כבר מחזור 8 עם הסגל הכי טוב בליגה, לא נראת קבוצה מסודרת ומאורגנת, עם צמד מגנים של הפועל מרמורק שלא מסוגלים לעשות פעולה התקפית אחת, ומצד שני בכל מתפרצת של הפועל חיפה נתפסים עם הזנב בין הרגליים, היא לא תגיע רחוק. אבל גם נימני ומיזרחי לא נראים האנשים שיכולים לקחת את הפרוייקט הזה קדימה.

     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    טרזגה שחקן בן 90 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    איזה כבר קצב יש בליגה שלנו?
    בשביל כושר לא צריך כישרון.
    אחר כך מתפלאים למה אנחנו מפגרים באירופה.
    לפחות תבנו כושר אירופי, עוד לפני הטקטיקה או הכישרון.
    שחקנים עצלנים, עושים שעתיים אימון והולכים לאכול חומוס.
     
  7. eyalrofe Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/10
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עשרים הדקות הראשונות לא הותירו בי חותם מהותי, חצאי מצבים נרשמו בשתי הצדדים, נגיעת יד של החלוץ החיפאי בן בסט זועקת צהוב ונעלמת בתרועת חיוך מן הקוון ושתיקה בעמדת השידור, הכל כרגיל. בעיטה נוספת של אושרי רואש מזכה אותו בהערה מזלזלת מנדב יעקובי ממרומי העמדה, שגיא כהן בגזרת הפרשן מנתח כהרגלו מכל הבא ליד.
    רבים סולדים מכהן כפרשן כשם שרבים לא אוהבים את ברקוביץ' או נוימן, אך בניגוד לשניים האחרונים שאחד מהם פותח חרצובות לשונו רק לשם קללות לכל דורש והשני נוהג להתחקות אחר אירועי המשחק ולחזור עליהם מילולית, לכהן יש נימוסים וידע. שילוב של השניים שהוזכרו פחות דברי בלע ותוכי שיושב על הכתף. רוצה לומר, כל השדרנים מבלבלים את המוח, השאלה היא איך אתם צורכים את הסעודה הספורטיבית שלכם...
    קליק להמשך
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנתיים האכזבה של הליגה... שי, זה רק מחזור 8, אז עד עכשיו אנחנו מאכזבים בגלל הכסף אבל 90 אחוז מהקבוצה הם שחקנים חדשים, זה שכולם התקפיים זה לא אומר כלום, קודם כל דברים צריכים להתחבר, יש משחקים שרואים שיש התקדמות ויש משחקים שפשוט חוזרים אחורה וחבל אבל באמצע העונה נהיה הרבה יותר חכמים, אל תעשו סיכומים כבר עכשיו.
    גם מכבי חיפה מספיק מאכזבת. לנצח זה טוב ויפה ואפילו מצויין אבל כדורגל... נאדה. גם הפועל עד עכשיו לא כזו מלהיבה, נכון שהיא בליגת האלופות, אבל כולם זוכרים את המשחקים שלה נגד עירוני ק"ש, הפועל חיפה והפועל עכו.

    "הרגע השני הכי שמח בחיים שלו"...אז הוא בכלל פאתטי ברמות אדירות... אני מאחל לו רק בריאות, באמת.