מחזור 7: 2-2 מרהיב בקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏5/10/12.

  1. chucky Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/06
    הודעות:
    453
    לייקים שהתקבלו:
    5
    בשורה התחתונה, ריאל לא מנצחת את האין הגנה של ברצלונה, עם לא אכשיו אז מתי?
    לא רק שהיא לא מנצחת, היא גם ניראת נחותה ומחפשת מתפרצות, במקום ליזום ולהכתיב את הקצב.
    למרות שהבעיטה של מסי היתה טובה מאוד, הגול של השוער, קסיאס לא עמד נכון ושניה לפני הבעיטה
    היה אפשר לראות את זה.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    "קצת יותר טובה" בתחת שלי. עד למשקוף של מונטויה בארסה לא הצליחה לפתח התקפה מסוכנת אחת לרפואה. אחת!

    דעתי על המשחק כולו זהה במדויק לתוכן שהועלה על ידי במהלך ההפסקה. בארסה שיחקה די גרוע ביחס לסטנדרטים שהיא עצמה הציבה בעידן גווארדיולה (כהרגלה בקודש, יש לציין), להוציא את המכבש ב10 הדקות האחרונות, אבל זה הספיק לתיקו יקר מפז מול ריאל מדריד ביום שבו פקטור המזל עמד לצדה. ומסי אחד. הקבוצה שלי, מנגד, בהחלט יכולה לחוש אכזבה - ובד בבד לתהות כיצד לעזאזל היא הצליחה לבעוט בדלי המלא מים, אי שם בדקה ה25, בצורה כל כך שלומיאלית...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/12
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אז אני לא מבין אותך, במה קסיאס אשם? כדור עולה-יורד מושלם לחיבורים מה השוער מסוגל לעשות?
    מיותר להאשים אותו, מסוג המקרים שאין לשוער הרבה מה לעשות.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אז כמו שהסברתי: הבעיטה הייתה צפויה. קסיאס אכל גול דומה ממסי לפני כמה שבועות. צפוי שמסי בועט לפינה הזו ולא לפינה של קסיאס, צפוי וברור שמסי מחפש לסובב. שוער גדול שיכול לעצור בעיטה כזו- חייב היה לעמוד קצת יותר בכיוון הפינה הזו, ואז הוא היה מגיע לכדור.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מה זאת אומרת אם לא עכשיו אז מתי..? זה לא שריאל לא הצליחה לנצח את ריאל בכמה משחקים אחרונים...
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    המזל פעל גם לטובת ריאל מדריד. משקוף של מונטויה, 2 על 1 של מסי ופדרו על פפה, והבליץ ב10 הדקות האחרונות כמן שאמרת
    אז כן, בארסה במחצית הראשונה נראת לא טוב וזה בעיקר עקב החולייה שהורכבה בהגנה. זה הקרין על כל הקבוצה, כי עובדה שכמעט ולא ראינו ניסיונות לחץ מצד ברצלונה
    במחצית השנייה הסיפור היה אחרת לגמריי, היינו טובים יותר בוודאות
     
  7. chucky Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/06
    הודעות:
    453
    לייקים שהתקבלו:
    5
    לירן,
    ידוע. הכוונה היתה להדגיש את החשיבות בלצמצם את הפער בטבלה.
    וזאת היתה הזדמנות מצוינת, בהתחשב בנסיבות ההגנתיות של ברצלונה.לדעתי.
     
  8. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    הקוון בעזרת השופט דואג להשאיר את מלאגה במשחק.. אם מלאגה לא מנצחת היום צריך לעשות ועדה על מה שקרה במחצית הראשונה, 3 פעמים שחקן של אתלטיקו לבד מול שוער ושלוש פעמים שורקים לנבדל שלא היה ולא נברא.. במקום שהתוצאה תהיה 0:3 אנחנו ב 1:1 ועם עוד שני צהובים לחובתנו בזמן שמלאגה הורידה את פלקאו כמה פעמים בעבירות מלוכלות לא קיבלה שום צהוב

    בושה וחרפה השיפוט במחצית הזאת, כנראה שכמו שנה שעברה ההתאחדות דואגת טוב מאוד לתחת של מלאגה
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://mscwbe.wcdn.co.il/w/f-466/1371169-18.Xxx

    החמצת העונה. אנחנו ריאל מדריד, לא נהיה מרוצים מתיקו מעולם. בשום סיטואציה, בשום מצב, לא מול היריבה הזאת. אז אתם מתארים לעצמכם את התחושות עכשיו. הזדמנות כזאת לא תחזור, תרתי משמע. חיפשתי תמונה של בנזמה האפס ולא מצאתי. אז נפנק בתמונה של כריסטיאנו.

    לפני ימים ספורים היללנו את בנזמה בצדק על גולאסו ענק מול אייקס. אבל היום, במאני-טיים, במשחק על עונה שלמה הוא דפק החמצה שלא מביישת את השחקנים הכי גרועים ששיחקתם איתם כדורגל בשכונה. כבר מובילים 1:0, להגנה המעורערת גם כך של בארסה רועדות הרגליים. תן לנו גול אחד ואפשר ממש 'ללכת לישון', לחשוב איך הליגה נפתחת מחדש. מצב של שער ריק, בחייאת ראבאק. לא צריך להיות חלוץ של 35 מיליון יורו. ואת מי זה מעניין שהוא תרם להנעת הכדור ובישל לכריסטיאנו. חלוץ של הקבוצה הטובה ביותר בעולם צריך לתת את האקסטרה. הגול מול אייקס - שיילך לעזאזל, כבר שכחנו.

    כריסטיאנו השחקן הראשון של ריאל שכובש צמד בקלאסיקוס מאז ואן-ניסטלרוי ב-2006/07, ומעבר למאזן המושלם - שתי בעיטות ושני שערים, כמו סופרסטאר מהרמה הכי גבוהה שיש - הוא הזכיר לי בהופעה גם את ראול. הכתף כואבת לו, אחושרמוטה כואבת לו, וכריסטיאנו ממשיך בשארית כוחותיו לרוץ בראבאק מאחורי ההגנה של בארסה, לעזור בסגירה באגף וכן הלאה. כל המוסיף גורע, באמת, פשוט מלך. לפחות מסי לא חגג על הפרצוף שלו.

    יש הרבה מה לנתח, אבל אגע בקסיאס. סמכתי עליו שיהיה בסדר והוא איכזב. לא נקי באף-אחד מהשערים היום גם אם לא אשם במאה אחוז. כמה לאט שהוא מגיב לבעיטות החופשיות. לגבי השער הראשון כולי הייתי בעצבים. לא אכלנו אותה בגלל הדריבלים של אינייסטה או מסי על שטח קטן, לא כדור עומק של צ'אבי, לא פצצה מרחוק. סתם כדור רוחב לא מאיים מאיזה מגן ימני אחד שאני אפילו לא יודע איך קוראים לו. סתם הרחקה רשלנית. סתם. כמו איבוד הנק' בחטאפה ובסביליה שעכשיו אפשר לבכות עליוץ

    עזבו אותי מההופעה המעודדת, עזבו אתכם מכל מיני חרטות כמו 'בארסה כבר לא מפחידה'. זה היה משחק שרק ניצחון מתקבל פה, וכרגיל, לא חזרנו עם התוצאה הנכונה הביתה. הקאמפ-נואו היה ויהיה מגרש שחור. נסיים, איך לא: האללה מדריד!
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    תיקו שהוא כל כולו נצחון של ברצלונה. הפער מריאל מדריד נשמר, המשחק 'עבר בשלום' יחסי ובסוף אפילו הייתה קיימת תחושה קלה של אכזבה. לברצלונה לא היה משחק עומק ובקושי משחק אגפים, אבל איכשהו במחצית השנייה הם הצליחו התקפה אחר התקפה לחצוב בהגנה המדרידאית דרך האמצע. ריאל מדריד,מצידה, הייתה חייבת להמר יותר כדי לקחת את המשחק. עם כזו הגנה מאולתרת של ברצלונה, היה כדאי לחשוב על שילובו של קאקה מוקדם יותר.
     
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    הכל טוב ויפה, אבל התעלמת משני פקטורים חשובים במהלך ההשוואה שלך:

    1. מהלך המשחק - אילו היא לא הייתה סובלת מחוסר מזל, ריאל יכלה לבסס יתרון מבטיח (2-0 לכל הפחות) כבר בדקה ה25 של ההתמודדות. אין צורך להתברך בכישורים נבואיים כדי להסיק שסיטואציה שכזאת הייתה משנה את תמונת המשחק מן הקצה אל הקצה ובוודאי הייתה גורמת ללחץ אטומי בצד של הבלאוגרנה (הן מבחינה טקטית והן מבחינה נפשית), ובהתחשב בחולשתה של חוליית ההגנה - בהחלט סביר להניח שריאל הייתה מסוגלת לעקוץ במתפרצות ולבסס את נצחונה. במילים אחרות: ככל הנראה, העליונות של בארסה במחצית השניה כלל לא הייתה רלוונטית לו היא הייתה פותחת אותה בפיגור גדול, כפי שהיה צריך לקרות.
    2. סדר הגודל של ההחמצות - עם כל הכבוד לבעיטה אלכסונית מ20 מטרים שפגשה את המשקוף ולטעות של מסי במסירה פשוטה (הרי גם פפה טעה בהרחקה פשוטה במהלך השער הראשון), הזכרת שני אירועים מסוג זה באותה שורה לצד נגיחה קלה יחסית מ10 מטרים ולצד מצב בעיטה חופשי ופנוי לחלוטין מ6 מטרים, גובלת בגניבת דעת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/12
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    השתמשת הרבה במילים של ?אם ואם?, זה אולי נשמע יפה ומבטיח אבל אם נכניס את ?אם? לאותם המצבים של ברצלונה זה יראה בדיוק אותו דבר
    המזל התחלק ל2 הצדדים בשורה התחתונה

    אם ספק שאנחנו יכולים להיות מרוצים מנקודה כי פער 8 הנקודות נשמר. אבל באותה נשימה אפשר לצאת מעט מאוכזבים כי יכולנו לנצח
    מבחינת ריאל התיקן הוא כמו הפסד. 8 הפרש זה פער עצום במונחים של הליגה הספרדית, עם כל הכבוד לאתלטיקו מדריד, סבילים, ולנסיה ומלאגה
     
  13. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    יהיה קשה לי מדי להוציא משהו מהמקלדת אחרי משחק כזה שעדיין אני לא בטוח אם הגיע לנו או לברצלונה לנצח, אבל אני אתייחס רק לדר אחד שמאוד צרם לי בעין:

    הגעתי למסקנה שאתה פשוט תתעב כל דבר שמגיע מפורטו. נתחיל מוארלה ומאוטיניו שלא הפסקת לכתוב עליהם ביקורות ביורו האחרון אחרי שהם לא היו רעים בכלל, ועכשיו זה. אני בטוח שגם אם רונאלדו ומסי היו משחקים בפורטו היית חושב שהם שחקנים בינוניים ושכל אחד מהם הוא אוברייטד גדול, מעניין מה אתה חושב על פלקאו.

    פפה היה אחד מהשחקנים הטובים ביותר היום במשחק. נכון שהוא עשה טעות שהובילה לשער הראשון של ברצלונה, אבל הוא היה השחקן שעבד הכי קשה במגרש, יותר מכל אחד אחר (אולי בוסקטס), בכל פעם שהכדור הגיע אליו ברחבה הוא הרחיק אותו כמו שצריך ולא בפאניקה כמו ראמוס, עלה להתקפה הרבה פעמים אבל עדיין הספיק לחזור בזמן להגנה והוא עשה הרבה עבודה שחורה. פפה ממש לא היה הבעיה שלנו היום וגם לא קסיאס, הבעיה היא שכשצריך שהיא תהיה שם, אלילת המזל מחליטה להיעלם (כמובן שאני מדבר על המחצית הראשונה, אין ספק שהיה לנו הרבה מזל עם המשקוף של מונטויה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/12
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    באחד המקרים הקוון פספס במטר אם לא יותר, שיפוט נוראי שאתלטיקו נפגעת ממנו אבל לדעתי פשוט בשל איכות צוות השיפוט ולא הטיה כלשהי.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    זה בדיוק העניין: ה"אם"ים של ריאל אינם אותם ה"אם"ים של ברצלונה. אי אפשר להזכיר החמצה של בנזמה משישה מטרים, בזמן שהוא ניצב מול ואלדז ללא כיסוי ומקבל כדור פשוט יחסית לרגל, באותה נשימה עם בעיטה אלכסונית מ20 מטרים של מגן אלמוני אשר פגשה את המשקוף, בתואנה שמדובר בשני מקרים בהם אלילת המזל פעלה לזכות הקבוצה המתגוננת. לשם המחשה, אדם שיסמוך על ההיגיון הזה בוודאי יתייג את שני השערים של מסי תחת אותה קטגוריה, כאירועים שלא יכלו להימנע על ידי המגנים בלבן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/12