מחזור 7 בליגת העל: מכבי ת"א מנצחת, תיקו למכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏22/10/10.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני יוצא עכשיו למשחק עם חבר ודוד. אני מקווה מאוד שהשבת הזו תעזור למועדון לטווח הרחוק.
    מכבי נתניה לא קבוצה טובה יותר מהפועל חיפה, אבל היא בכושר טוב יותר ואני מקווה מאוד שנשאיר את הנקודות בקופסא.

    http://up203.siz.co.il/up3/zhzqq1tzmbnx.Xxx
     
  2. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ניצחה והתאוששה מהר מהדרבי, אבל הפועל ר"ג זו קבוצה נוראית. אין לה כדורגל, אני לא מצליח להאמין שיש קבוצות כאלו בליגת העל. אפילו למצב אחד היא לא הגיעה! מכבי מצידה עשתה את העבודה, ניצחה משחק שהיתה חייבת לנצח, והאמת שכמו שר"ג נראית זה היה איום ונורא אם מכבי לא היתה מנצחת.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    פספסנו הזדמנות טובה לסיים עם לפחות רביעייה, הפועל רמת גן הציגה משחק חלש מאוד, במחצית הראשונה שיחקנו בהילוך ראשון וסיימנו עם שני שערים, במחצית השנייה הגענו ל3-4 מצבים של גולים בטוחים והחמצנו. חבל, היינו צריכים לרצוח את המשחק ולסיים עם הרבה גולים אבל בסופו של דבר ניצחנו, חזרנו לנצח והפנים קדימה.

    קלמי סבן ויואב זיו ממשיכים להיות חלשים, שירן ייני במשחק חלש והבעיה העיקרית שלו היא שהוא לא מספיק פיזי, אלברמן בינוני, ראנגלוב חלש מאוד, עטר מנסה יותר מדי לבד, נראה שקולאוטי נגע בכדור רק בגול שלו, ושוב השחקן המצטיין כמו בדרבי הוא מאור בוזגלו שהבקיע ובישל נהדר בגול השני. נראה שמדוניאנין לא בהרכב, הוא יותר משוחרר ולוקח יותר אחראיות.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה בעיה שאנחנו לא מסוגלים לגמור משחקים כאלה עם 4 או 5:0 ברשת היריב...
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    התמסרנו יותר מדי קרוב לרחבה, ניסינו לעבור עוד ועוד במקום לבעוט לשער, השתעשנו ובעייני רבים זה נראה גם שזילזלנו וחבל, אנחנו עדיין לא קבוצה ברמה שיכולה לזרוק זין, כל גול רק מחזיר לנו את כוח ההרתעה ונותן לנו עוד ביטחון וחבל שעשינו שכונה היו כי ככה זה נראה במחצית השנייה.
     
  6. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם עומר. יצאנו פראיירים. המשחק יכל בכיף להגמר ב4 או 5. אבל העיקר 3 נקודות (או 1.5).

    אלברמן ובוזגלו היו מעולים היום. זה יראה טוב יותר כשמדוניאנין יחזור לשחק במקום ראנגלוב שהיה חלש ונראה לא מחובר.

    הפועל רמת גן תעשה טובה לכולם אם היא תרד ליגה, ושלא נדבר על הקהל שלהם שמרים שלטים שמודים לערן זהבי. מה הקשר בכלל? אין לכם קבוצה לעודד?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/10
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    ועידן ורד כנראה פורק את הכתף, שנה פצועה לכל העוזבים את קבוצת המנורה(וגם אלן שנמצאים בה), מעניין מתי הניגרי יפצע.

    כואב וחבל.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה שמרגיז הוא שהגענו להזדמנויות אבל שחקנים לא היו מרוכזים, אבידור, קולאוטי ועטר במיוחד שהרס הרבה מאוד מצבים, פשוט גרמו להרבה עצבים...נמאס מהעובדה שעטר משחק עם הראש למטה והורס מצבים לכיבוש בגלל כידרור מיותר!
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לא יאומן כמה מזל יש למכבי חיפה, מתחילת העונה היא מציגה יכולת בינונית מאוד אבל תמיד יגיע הטעות של השוער או השופט והנקודות מגיעות, גם עכשיו אחרי שער מזליקי של רפאלוב בבעיטה חופשית ברור שהשער השני יגיע, בכל מקרה מכבי חיפה רחוקה מלהרשים גם נגד קבוצות שאמורות להיות נחותות ממנה על הנייר.
    חבל לי מאוד על עידן ורד, אותה פציעה שממנה הוא סבל במשך השנה האחרונה ועכשיו שוב הוא פרק את הכתף באותו מקום.

    בני יהודה מקבלת בראש מעכו מה שרק מעצים את הביזיון של בית"ר שלא הצליחה לנצח את בני יהודה וגם הפסידה לה, מעניין עכשיו מה עובר בראש של מלמיליאן שברחו לו 3 נקודות בטוחות ועוד מול הקבוצה החלשה של בני יהודה.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    עובר לו בראש להשיג נקודות מול בני סכנין, אנחנו הפסדנו כי מתחילת המחצית השנייה נתנו לבני יהודה לשלוט במרכז השדה וסבלנו שוב מטעות קשה של אריאל ומחולשה של בן שושן, סטיבן כהן, ברוכיאן ויבואה שהיוו את החלק ההתקפי וזה קורה, במיוחד במשחקי חוץ ובמיוחד כשהמגנים שלך לא שיחקו מתחילת העונה ושפכו לאגר בדקה 55, קורה, הכי חשוב לשרוף את הכפר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רק במחזור השביעי רשמה מכבי חיפה איבוד נקודות במשחק לא צפוי. חשבתי שזה יקרה עוד לפניכן. אסור להגזים בביקורת כי גאדיר לא שיחק, קטן פתח על הספסל ועידן ורד נפצע. אבל מכבי חיפה פשוט לא טובה. היא הגבירה את הלחץ על השער של אשדוד ברבע האחרון של המשחק, אך היה מדובר בעיקר במבצעים אישיים של ליאור רפאלוב, המשחק הקבוצתי לוקה בחסר. זיפזפתי בתחילת המחצית השנייה וראיתי דווקא את אשדוד עושה מהלכי התקפה יפים מאוד, אחד מהם שריקי בעט לא מספיק טוב ובפעם השנייה אוחיון בעט לחיבור וכבש שער אדיר, נראה לי שהוא כבר שכח מתי היה שער הליגה האחרון שלו ולא מפנדל. עד עכשיו אשדוד של גרגורי איכזבה אבל לפחות היא לא התבטלה היום בפני מכבי חיפה. באשדוד לא צריכים להיות חזירים, תיקו בקרייה זה יפה מאוד, מה שהיה נחשב פעם בגדר נס.

    אכזבה עצומה מבחינת בני-יהודה שלא ידעה למנף את הניצחון על בית"ר כדי לפתח מומנטום חיובי, בטח בהתחשב בכך שהיא כבר הובילה במשחק הזה. לבני-יהודה יש בעייה הן בקישור האחורי והן בהגנה ויכול להיות שאחד זה נגזרת של השני. לספוג שלושה שערים מול הפועל עכו זו פשוט בושה.

    האידיאלי בכדורגל הוא לכבוש שער מהיר ומכבי נהנתה היום מכך. הייתה לה הזדמנות לפרק את הפועל רמת-גן אבל גם ניצחון 2:0 זה בסדר גמור. בוזגלו גם כבש וגם בישל ומבחינתי לפחות הוא באנקר בהרכב לתקופה האחרונה, הוא המשיך את הקו מהדרבי במהלכו הפגין יכולת מצויינת והדבר היחיד שהיה חסר זה שער. אולי השער של קולאוטי יעיר אותו כי בינתיים הוא משחק לא טוב. מעניין אותי האם נמני ומזרחי היו 'חכמים על חלשים' או שנראה את ההרכב המאוד-התקפי הזה של מכבי גם במשחקים נגד קבוצות רציניות יותר. ודבר אחרון על המשחק הזה - אני מאוד מחבב את עידן ורד ואני מקווה שהפציעה פחות חמורה.

    יובל נעים הצליח לעצור את כדור השלג של הפועל פ"ת ובמצבה הנוכחי של הקבוצה תיקו בווסרמיל זה פנטסטי. הקבוצה של קלינגר איכזבה בענק ולפי מה שהבנתי היא בקושי הצליחה ליצור מצבים כאשר דווקא האורחת טובה יותר. בהרכב הפועל פ"ת היו היום פחות זרים ויותר שחקנים צעירים ואכפתיים. גם חזרתו של ג'ונתן אסוס להרכב סייעה לקבוצה, סביר להניח.

    הפתעה גדולה במשחק בין אשקלון לק"ש - ערן לוי עם צמד מונע מהקבוצה של רן בן-שמעון ניצחון. אשקלון של גיא עזורי עם פתיחת עונה טובה מעל המצופה. ק"ש עדיין מוליכת הטבלה בשתי נקודות יתרון על פני מכבי ת"א ומכבי חיפה.

    בהתחשב בסיטואציה בה הפועל חיפה הגיעה למשחק - נתניה צריכה להיות מאוד מאוכזבת מכך שהשיגה רק תיקו במשחק בקופסא. האדום של הבלם מריאנו קאפורלה עזר מאוד להפועל חיפה אבל מתנות צריך לדעת לנצל
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הפועל פתח תקווה קבוצה ליגה ז'. איכס, אנטי כדורגל במיטבו. לא ייאמן. כל המחצית הראשונה הם נשכבו, מדקה 0 עד דקה 90 יש 10 שחקנים בחצי שלהם, רק דודו ביטון למעלה וגם זה בקושי.

    ואנחנו נאיביים, לא יצירתיים, לא מצליחים לברוח לכל הליגה כאשר כל הליגה מסיימת בתיקו.
     
  13. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשקלון יצאו מקרית שמונה עם נקודה במזל גדול ובזכות הבעיטה האידרה של ערן לוי.
    קרית שמונה שלטה ללא עוררין ורק בעיטה חופשית קטלנית של ערן לוי, שממנו הזהיר רב"ש את השחקנים,העלתה את אשלקלון ליתרון, קרית שמונה חזרה למשחק מהר והפכה את התוצאה בקלות עד שהשיויון הגיע ומאז הקריה הפסיקה לשחק.
    במחצית השנייה אשקלון שיחקו בונקר וניסו רק לשמור על התוצאה.
    קרית שמונה הגיעה להמון מצבים אך החטיאה ברשלנות ונראצה קצת לחוצה.
    השוער של אשקלון ממש בדיחה, כל כדור שהגיע אליו הוא השמיט.
    קרית שמונה לא מצליחה להרשים ומתקשה לנצח בבית..

    למרות הכל יש לנו עוד שבוע בפסגה.
    שבוע טוב!
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קבוצה של שני שקל משחקת כדורגל של שקל.
    אני רק לא מבין על מה שחר עצבני. זה מה שהוא רצה.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שער ענק של משה אוחיון(שכבש עד כה 5 שערים וזה שער השדה הראשון שלו) שבכלל התחיל מטעות של מכבי חיפה בחצי שלה. לא ראיתי את כל המשחק אבל הבנתי שמכבי חיפה לא שיחקה טוב, ואם המזל שיחק לצידה נגד בני יהודה ובעיקר נגד סכנין בשבוע שעבר, הפעם המזל נגמר.