מחזור 7 בליגת העל: מכבי חיפה מנצחת את מכבי תל אביב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏24/10/08.

  1. Lulinha Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/08
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברקוביץ' - זבל של פרשן. ואני עוד חשבתי שזוהר חופר. הבן אדם פשוט לקקן של בוזגלו. וממשיך לחפור בלי סוף. 3-2 המשחק נפתח מחדש.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    זה מה שקורה כשעולים עם השוער המחליף במשחקי עונה, הצהובים חוזרים עם שני שערים שלא קשורים לכלום.
     
  3. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא דומה לכלום.
    שער של קמאנאן מטעות של אדרי, ובעיטה שטוחה של בוזגלו לפינה ומכבי תל אביב במשחק.
    2-3 למכבי חיפה, יהיה מעניין ב18 הדקות האחרונות.
     
  4. שגיא Guest

    לא היה לי ספק שאנחנו נחטוף שערים בגלל אמיר אדרי. ולאו דווקא במשחק הזה וגם לאו דווקא בגלל שהוא שוער לא טוב. הוא פשוט לא מנוסה, וגם למנוסים ביותר יש טעויות. למזלנו הטעויות האלה לא גמרו לאיבוד נקודות. היו הרבה דברים טובים במשחק הזה (פנטאני, קטן, קולמה) וגם הרבה דברים פחות טובים (אדרי, כיאל במחצית הראשונה והשערים שספגנו בקלות) אבל בסופו של ניצחנו משחק לא פשוט וזה הכי חשוב.

    אה, ולפני שרן בן שמעון יפתח את הפה, אז רק שיזכור שבפתיחת המשחק אם השופט לא היה סלחן אז טומאסיץ' היה סופג אדום והקבוצה שלו הייתה מקבלת שריקה לפנדל נגדה בעקבות נגיעת יד ברחבה. אני מחכה כבר ל"זה לא תירוץ אבל השופטים גומרים אותנו" שלו. איבד אצלי הרבה מאוד נקודות העונה.
     
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    גם שני השערים המקריים של מכבי ת"א לא עזרו ולמעט דקות הלחץ שאחרי השער של קמאנן, המחצית הזו פשוט הייתה של חיפה. עוד 3 נק' סופר חשובות, עוד שבוע במקום ה-1.
    קטן- ממשיך עם היכולת שלו מתחילת העונה, רמה מעל הליגה.
    פאנטני - איזה כיף לראות את הסקורר הזה פורע את השטרות במחזורים האחרונים.. צמד גאוני מול פ"ת, בישול נהדר מול סכנין וצמד היום. רק שימשיך.
    רפאלוב - גם היום הוא לא נתן משחק מבריק, אבל עדיין הצליח להיות שם בזמן הנכון ולתת את הגול.
    אגב, לגבי אדרי, היה כל כך ברור שההתלהבות אחרי משחק ענק אחד מול סכנין מיותרת.. כמעט ועלה לקבוצה שלו במשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/08
  6. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שמח שאדרי חטף את השערים האלו כל עוד לא הפסדנו. כי הוא ילמד מהשערים האלו במיוחד יש לו מה ללמוד מהשער הראשון. חיפה הייתה עדיפה לאורך כל המשחק ו2 השערים של מכבי ת"א היו מקריים ולא קשורים.

    אפילו שמכבי ת"א היו כבר במצב של 3-2 חיפה תקפה יותר ורצתה הרבה יותר את ה4-2 מאשר מכבי ת"א את ה3-3.

    ניצחון מצויין למכבי חיפה. מכבי ת"א ממשיכה להראות רע!
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עד הדקה ה-60 ראיתי הבזקים מהמשחק כי איכות השידור פשוט היתה נוראית, אח"כ כבר לא ראיתי דבר. אני שמח שניצחנו 3-2, אולי טוב שלא הבסנו את מכבי ת"א כי ככה כולם במערכת עדיין לא יוצאים לחגוג ברחובות, אבל לדעתי משיח פשוט החזיר את הצהובים למשחק.

    אי מקווה בהמשך הערב לראות את התקציר בערוץ הספורט, אבל מבחינתי מכבי ת"א ניצלה בבירור ע"י השופט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/08
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב לא יכולה לעשות בהתקפה כלום אם אין לה את הכדור, וכשהוא כל הזמן נמצא אצל שחקן בירוק, אז יש לה בעיה. אני חושב שלמרות שהוא שחקן מוגבל, ג'ונתן אסוס צריך לשחק קבוע בהרכב של הצהובים. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה שהיריבה שלה תצליח להחזיק בכדור כל כך הרבה מבלי שתהיה לה את היכולת להגיב. דולי ג'ונסון הוא לא גרזן, אלא דינמו. הירידות האיטיות שלו להגנה מראות עד כמה הוא לא חושב כמו קשר אחורי, אלא כקשר משלים.
    מכבי חיפה הציגה משחק התקפי טוב, שמול החולשה בהגנה של מכבי תל אביב נראה מצוין. עם זאת, קשה לי לראות אותה רצה עד הסוף עם מרכז הגנה כמו זה שיש לה ובלי מגן ימיני ראוי שמסוגל לסיים 90 דקות. רק במזל, מבחינתה, הטעויות של אמיר אדרי לא עלו לה בנקודות.
     
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    עזבו אתכם כרגע מפרשנויות וטקטיקות, דבר אחד מפריע לי במכבי ת"א - הם עושים טובה שהם משחקים! אין את הרצון לנצח, אין את ההתלהבות, הקבוצה ניראת כבויה, ויש רק אשם אחד בזה - רן בן שמעון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/08
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רק לא יכול להבין את הראש של רן בן שמעון, הקבוצה חזרה לעניינים עם שני שערים כמעט מכלום, וכאשר היא חייבת עוד שער כדי להשוות והיא במומנטום חיובי, במקום להעלות את דור מלול או אפילו יניב עזרן שאולי היה מנצל כדור טועה, הוא בוחר בדן רומן. ניהול המשחק של רן בן שמעון היה רע מאוד ואי-אפשר לדעת מה היה קורה אם הוא לא היה מאחר בחילופים שלו, אבל זה גם לא מעניין, אין טעם להתעסק בזה. חובה לציין לשלילה את החזרה של שחקני מכבי להגנה, זה קורה כל-כך לאט, הקבוצה חשופה מידי להתקפות. רק שפונגין באמת היה טוב היום משחקי ההגנה, מישאלוב לא בלם, הוא קשר אחורי וחבל שבן שמעון לא מבין זאת. מכבי אולי לא יצאה מושפלת מקריית-אליעזר והחזירה קצת מהכבוד, אבל עדיין היא יצאה ללא אף נקודה וזה מאוד לא טוב עבורה.
    מכבי חיפה הורידה הילוך אחרי השער השלישי וזה דיי לגיטימי, אני דווקא חושב שהיא כן שיחקה ברוגע. אלישע לוי היה לא רגוע אבל השחקנים כן. לדעתי השער הרביעי של חיפה היה הרבה יותר קרוב מאשר השיוויון של מכבי. חיפה היא הקבוצה שאצלה השחקנים עושים הכי טוב בליגה את התנועה ללא כדור, ומעבר לכך - קבלות ההחלטות של שחקני החלק הקדמי הן הכי טובות. כמובן שמידי פעם יש את השטויות של רפאלוב(לפחות השנה הוא שידרג את עצמו, הוא מבקיע גם במשחקים חלשים) או חוסר תיאום, אבל בהשוואה לשאר הקבוצות זו ליגה אחרת. קולמה עושה עבודה נפלאה בקישור האחורי והשילוב שלו עם כיאל טוב מאוד. אני חושב שאמיר אדרי שגה בשער הראשון, אבל הוא עוד יילמד. התקשורת באמת עסקה בו יותר מידי השבוע אבל לא יהיה הוגן להאשים אותי בשאננות או משהו כזה. יניב קטן היה מצויין כבר אמרתי, הוא מנהל את המשחק טוב מאוד. המגנים גם משותפים במשחק ההתקפה. כל הרמה של חרזי נהדרת ומסיללה לא סופר אף אחד כשהוא מתחיל לדהור. המשחק הזה יכול לשחרר את חיפה עוד יותר ולגרום לה לשדרג עוד את משחקה.
    בסופו של דבר קיבלנו חמישה שערים, יבול לא רע בכלל. אני מרוצה מהמשחק. ומעניין יהיה לעקוב אחרי מה שייקרה במכבי. בן שמעון לא יפוטר, לא היום, אבל האווירה תמשיך להיות עכורה.
     
  11. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק טוב של חיפה ואותי מעודדת מאוד הנכונות לשחק התקפי אחרי המחצית. אני מאוד מקווה שיבינו בקבוצה ובכלל בכדורגל הישאלי שבמידה והקבוצה עומדת טוב ומגיעה למצב של 1-0 כדאי להמשיך ולדחוף קדימה בשביל הגול הששני ולא להכנס לשוק ולהסתגר מאחור.

    חיפה ספגה שני שערים שלא קשורים למהלך המשחק, הראשון מטעות קשה של אדרי ובכל זאת בסך הכל ההגנה פעלה טוב. שום חדירה דרך האמצע עם עבודה מצוינת של קולמה כיאל קרופניק וקינן. הצדדים היו יותר חדירים, במיוחד מהצד של חרזי, אבל בסך הכל גם הוא עשה עבודה טובה.

    נצחון חשוב מאוד, עוד גול לרפאלוב שמבחינתי חייב לשחק באמצע ולא על הכנף, בטח ובטח כשקטן נפצע והתוצאה 3-0.
     
  12. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א ניראית ממש רע. התלאביבים קיבלו הזדמנות פז לחזור למשחק לאחר שתי טעויות גדולות של השוער של חיפה והם לא ניצלו זאת, אלא התעצלו ועשו טובה שהם שיחקו.
    בכלל, הרוטציות וכל האילתורים שעושה רב"ש גם אותי (כמו את אייל)ממש מעצבנים כיוון שאם הוא רוצה קבוצה שתצליח הוא לא יכול לשנות בכל משחק את התפקידים של השחקנים שלו, זה לא הולך ככה. השחקן צריך לשחק בתפקידו הטבעי נ-ק-ו-דה, ולא בתפקיד אחר שלא מתאים לו.
    ההגנה של מכבי ת"א ניראית כמו מסננת, כ"כ הרבה התקפות חיפה עשתה שהיא יכלה להבקיע לפחות עוד 2-3 שערים. רב"ש חייב לעשות חושבין עם עצמו ולעשות המון שינויים במכבי ת"א לפני שכבר יהיה מאוחר מידי והוא ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה, כי משחק כזה בהחלט מודד וכמובן משפיע על המשך הדרך של הקבוצה.
    מן הצד השני, ראינו את חיפה נמרצת, תוססת ורעבה להצלחות, והשערים שהיא ספגה כלל לא השפיעו על דעתי על המשחק כיוון שלבחון קבוצה שלמה על טעות של אדם אחד(אדרי) זו לא אינדיקציה. ההגנה הייתה במיטבה, כיאל וקולמה עשו עבודה שחורה באמצע וניקו כל כדור במרכז השדה. יניב קטן ופנטיני הם המצטיינים שלי כשהם לא הפסיקו לסכן את שערו של יבריץ' והיו הפעילים ביותר במשחק. עושה רושם שקטן לא הולך להפסיק את התנופה ביכולתו והוא מרשים משבוע לשבוע.
    גם ליאור רפאלוב ובוקולי עשו עבודה לא רעה, אך אני עדיין מצפה מהם ליכולת גבוהה יותר כיוון שיש להם מה להציע יותר, ובכך אני בטוח.
    לסיכום- חיפה ניראית כמועמדת הרצינית ביותר לקחת את התואר מבית"ר, לעומת מכבי שלא יכולה אפילו לחשוב על כך כשאין לה עמוד שדרה(הגנה).

     
  13. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    תפקודו של ישראלביץ' כמגן שמאלי, יחד עם חילופים תמוהים של בן שמעון [הוצאת חלוץ במצב שצריכים חלוץ, הכנסת שחקנים לא מתאימים] הביאו לחיפה את הניצחון.

    סה"כ לכל קבוצה היה את דקות המומנטום שלה, משחק די מעניין, ת"א פראיירים.
     
  14. ofir_ka Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/07
    הודעות:
    291
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת שאני לא מבין את רן בן שמעון..
    אתה פותח עם חלוץ אחד סבבה ויתרנו..על הטקטיקה המגעילה הזאת
    אתה מוציא את מישאלוב ומכניס חלוץ(WTF?!) ושם קשר התקפי כמגן שמאלי?!
    יש לך ילד מוכשר מאוד על הספסל ששמו דור מלול למה לא לשחק איתו?!מה הוא עשה לך?!
    למה לא לשחק עם אסוס ולהוסיף גם פיזיות למשחק?!

    שאלות שכנראה ישארו פתוחות ימשיכו להישאל עד סוף העונה האבודה של מכבי

    בינואר חייבם מגן שמאלי!!
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אמרתי בתחילת העונה מיליון פעמים שהעונה שלנו תקום או תיפול בגלל ההגנה - אז היא נפלה. לא משנה כמה ההתקפה תהיה טובה, אם הגנה שמורכבת מליצנים ושחקנים שלא יודעים לשחק בעמדות ששיחקו(כל האשמה על בן שמעון), אי אפשר להצליח(ושוב, כל האשמה על בן שמעון - הוא זה שמאלתר כל הזמן, הוא זה שבזבז את כל הכסף על שחקני התקפה ושכח להביא בלם במקום מישאלוב ומגן שמאלי).

    עם הגנה כזו, אי אפשר להצליח נקודה.