מחזור 7 בליגת העל :: התל-אביביות שוב מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏26/10/07.

  1. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם לא מבינה למה בוקולי רץ לרחבה כדי לעשות עבירה כ"כ מטופשת שגרמה לפנדל. מעצבן ומתסכל להפסיד בצורה כזו, אומנם לא הצגנו כדורגל גדול היום - אבל הפסד לא הגיע לנו. תיקו היה משקף יותר את התוצאה, נתניה שלטה ברוב המחצית השנייה במרכז השדה בלבד. אין מה לעשות, בשביל היכולת שהצגנו מול הפועל כפ"ס וקרית שמונה זה הספיק, מול נתניה להבקיע ולהסתגר כמעט מחצית שלמה זה ממש לא מספיק. חבל, היה לי עוד שבב של תקווה שאם נשיג את מלוא הנקודות היום עוד נוכל לעשות משהו..אבל אחרי ההפסד הזה - גם נצחון שבוע הבא לא ישנה יותר מידיי (בידיעה שבית"ר מנצחת מחר ואז בעצם נחזור למצב שהיה עד המחזור הנוכחי).
     
  2. ori76 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/07
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הגיע לנתניה לנצח ואפילו לא תיקו, חבל שהסתגרנו אחורה והשופט מכריע משחקים עם פנדל מטומטם.
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בושה עד כמה הליגה בראשות יו"ר אבי לוזון מכורה אשר כהן פסל הערב גול בדקה ה92 חוקי של אלירן עטר לבני יהודה מול הקבוצה לשעבר שלו משפחת לוזון .

    ליגה מכורה אבי לוזון הרסת את הכדור רגל לך הביתה.
     
  4. שגיא Guest

    מיכל, צר לי לאכזב אותך, אך על נאיביות כזו בהחלט מגיע לנו הפסד. נתניה היא היריבה הראשונה העונה ששיחקנו מולה ואין לה הרבה מגבלות בהתקפה. היכולת הטכנית של איתי שכטר (למרות שאני שונא את היהירות שהוא מפגין), ודלה ימפולסקי (יהיה שחקן ענק לדעתי). תוסיפו לזה את הפיזיות של בה (שרוב המשחק השתמש בה בשביל לעשות עבירות, אבל פעם אחת גם ניצל זאת לטובתו), ואת יכולת ההתמצאות של אוקוצ'ה (למרות משחק חלש יחסית), וזה עוד בלי להזכיר את רוזנטל שעלה מהספסל ובעט את הפנדל. לכל זה תוסיפו את עטר שלא התבייש הערב לעלות ארבעה חלוצים בהרכב ותקבלו קבוצה עם יכולות התקפיות נהדרות. עד כמה חיפה פגשה התקפות מאוד מוגבלות. עם כל הכבוד לכפר סבא, ההתקפה שלה היא לא הרבה מעבר לישראלביץ', ועם כל הכבוד לקריית שמונה, יובל אבידור הוא לא חלוץ העתיד של נבחרת ישראל, וכמובן שמיותר לציין את התקפת מכבי תל אביב.

    מה גם שמשחק ההתקפה שלנו מתבסס על שני קשרים תוקפים. יניב קטן ורנאטו. שניהם, מוכשרים ככל שיהיו, לא יצליחו לכבוש יותר משער אחד מול הגנה טובה. זה פעם אחת עבד טוב מול מכבי תל אביב, אבל כפי שציינתי בחלק העליון של ההודעה הזו, מיותר להזכיר אותם.

    כנראה שאת הנקודות נחפש באצטדיונים יותר קלים כמו בלומפילד והשכונה.
     
  5. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה צריכה לחזור למדים השחורים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    הצגנו משחק גרוע ונעשה צדק בכך שהפסדנו כי פשוט לא הגיעה לנו כלום.
    השחקנים לא נלחמו וזה פשוט בושה שקבוצה ברמה של מכבי חיפה תמיד מגוננת ולא יוזמת התקפות מסודרות.
    בעיה נוספת של מכבי חיפה שאין לה מנהיג. בוקולי לא יכול לסחוב את הקבוצה וכבר ראינו את זה כאשר
    רוני לוי הביא לו את סרט הקפטן. קטן... נו באמת, קודם כול שיצליח לסחוב את עצמו ואחרי זה נדבר על לסחוב קבוצה. דוידוביץ' צריך לקבל את ההזדמנות להיות הקפטן אבל אני לא בטוח שזה יעבוד.

    אם אני כבר מדבר על המשחק (נתניה - חיפה) אז אני ינצל את זה ויחמיא לשחקני מכבי נתניה על הניצחון ועל המשחק הנהדר שהם הציגו. גם לאוהדי מכבי נתניה מגיע מחמאות על תצוגת עידוד מדהימה (כאשר הייתם בפיגור שמעו אותכם מצוין גם בטלויזיה) ושיהיה בהצלחה בהמשך הדרך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/10/07
  6. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתניה שיחקה מצויין במחצית השנייה , לחצה ולא פחדה. ראובן עטר עלה מההתחלה בהרכב התקפי במטרה אחת: לנצח. אנגולוביץ' (מס' 11 בנתניה) היה פשוט חושך , בזבוז של מקום של זר , אבל מה זה המשחק הראשון שאני רואה אותו , כך שאני לא מעוניין לשפוטו. העברה של בוקולי , שהביאה לפנדל הייתה באמת מטופשת. ג'ורג' בה , פשוט ענק (בשתי המובנים) רק שיסיים טוב יותר מול השער והמעבר לאירופה מתקרב. ימפולסקי שחקן מעולה , זריז , מהיר מחשבה ומסירות מדוייקות מאפיינות את השחקן המעולה הזה. הבעיה שאני רואה בנתניה זה אי בעיטת כדורים מחוץ לרחבה. הם לא מאיימים על השער מרחוק! הם צריכים לסמוך על בעיטות של בונדאה בתור דוגמא מרחוק , והוא צריך לא לפחד ולבעוט ואולי גם לתת גול יוצא מהכלל. סה"כ הגול של מכבי חיפה היה בהחלט מקרי . נתניה הוכיחה שהיא ווינרית ושהיא מס' 2 בארץ , כמובן אחרי בית"ר.
    שבוע הבא יהיה משחק מאוד מסקרן בין בית"ר לבין מכבי חיפה. אבל משחק מעוניין עוד יותר שאני מחכה לו בקוצר רוח זה ללא ספק בית"ר נגד נתניה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חיפה לא הייתה טובה היום, לא שבמחזור שעבר היא הבריקה, אבל היום היה משחק לא טוב שלה. השער שלה היה מקרי מאוד, אבל בכל זאת, אני לא האמנתי שנתניה מסוגלת לחזור מהפיגור ולנצח, כי הגנת חיפה וגם הקישור עשו את העבודה בשעה הראשונה ונתניה לא הגיעה לשום דבר, מה גם ששכטר נפצע ויצא ונתניה בלעדיו לא משהו בכלל.
    השער של בן-דיין היה לא רע, חיפה היו צריכים להקדיש לו קצת יותר תשומת לב, הפנדל של נתניה מוצדק ולרוני לוי אין מה לבוא בטענות, גם על תומר חמד לא היה פאול. נתניה הראתה אופי, היא לא סתם במקום השני וכל הכבוד לחניכים של עטר.

    סכנין קבוצה משעממת שמנצחת בהברקות. המשחק בין סכנין להרצליה היה דיי שקול למרות שלסכנין היו עוד שניים-שלושה מצבים. איזה מזל שמאיר כהן הדף את הפנדל של בוקסנבוים, כמה שעצוב לומר זאת, זה טוב לקבוצתי, להפועל שהיא קבוצת תחתית. היה מחזה מרגש לראות כמה בוקסנבוים לקח קשה את ההחטאה, אני אוהב את הילד הזה ומאחל לו בהצלחה וגם להרצליה, אין לי בעייה שהם יישארו, רק לא על חשבונינו. השער של יבוריאן הוא משגיאה אדירה של השוער הצעיר, ניצן והרצליה לא פוגעת בשוערים כבר למעלה משנה, גם אשתקד השוער לא היה הדבר הבטוח ביותר בקבוצה.

    כפר-סבא ובני יהודה לא יגיעו לצמרת הגבוהה לעולם, כי הן פשוט לוזריות. כפר-סבא כבר הפכה פיגור נגד קריית-שמונה, להיתרון, ולא ניצחה את המשחק. הקבוצה של בן-שמעון אגוז קשה לפיצוח. בני יהודה עם הפסד שני רצוף. הקבוצה לא תרד לדעתי, אבל היא לא שווה יותר ממקום 8, הקישור שלהם לא מספיק מבריק, הקבוצה לא יציבה וחבל כי שירזי מאמן טוב, האחד שהכי רציתי שייאמן בהפועל.
     
  8. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    עונה שניה ברציפות שחיפה במפגש הראשון בליגה מול נתניה לא מנצחת,עונה שעברה חיפה פתחה את העונה מול נתניה בהפסד ,העונה חיפה באה אחרי 3 נצחונות ומפסידה לנתניה במפגש הראשון בינהן בליגה.

    כנראה שמאשדוד עברנו לנתניה שהיא הסוס השחור של חיפה.
     
  9. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    מכבי נתניה הקבוצה הכי מגעילה בארץ. מוציאה את החשק מלראות כדורגל, לפחות יש לה קהל לא רע בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    וואו איך שחקני בני יהודה הצליחו להחמיץ את כל ההחמצות האלה ?!?!
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ההבדל הוא שבעונה שעברה זה היה מוצדק. לא שאני אומר שהגיע לחיפה לנצח היום או להיות במקום של נתניה, כי זה יהיה שקר.. אבל האפרוריות והיעילות הזאת של נתניה פשוט מתסכלות. הם מגיעים לכמות מועטה ביותר(*2) של מצבים במשחק, לרוב ממצבים נייחים, ומנצלים את כולם. העיקר שעטר עולה עם ארבעה חלוצים... נכון שאני מדבר עכשיו מתסכול, אבל בכל זאת.. הייתי חייב להוציא את זה.
     
  12. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתניה שיחקה כדורגל סביר בסה"כ ולא הגיע להם לנצח עם כל הכבוד אבל זה הכדורגל כפי שאנו יודעים.
    אני חושב שמה שטוב בבתניה שהם קבוצה לוחמת מאוד כפי שאמר עטר, ושוב אני ממש התרשמתי מבה איזה שחקן,
    איך שהוא שומר עם הגב על הכדור והוא זה שהביא לניצחון של נתניה כאשר הופל ברחבה של חיפה וקיבל פנדל, נתניה הציגה יכולת טובה מאוד במחצית ה-2 מאוד והיא הראתה אופי על קבוצה שיכולה להיאבק אפילו בתואר האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  13. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה להתבכיין פה, נתניה באה נחושה ולקחה נצחון מוצדק עם הרבה אופי, אנחנו הגענו בשאננות יתר, אל תתנו לנגיעות פה ושם להשלות אותכם, חיפה לא הייתה שווה היום נצחון. בכדורגל זה לא מספר המצבים שהגעת אליהם, אלא המצבים שהשכלת לנצל.
     
  14. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    דור הגזמת מאוד,
    סכנין לא קבוצה משעממת אלא ההיפך הוא הנכון, אני מסכים איתך שבמשחק הזה סכנין לא שיחקה ממש טוב, אבל מלבד המשחק הזה והמשחק נגד קריית שמונה סכנין תמיד שיחקה טוב והתקפי עם כדורגל יפה לעיין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/10/07
  15. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה היום אמנם לא הייתה בשיאה, אבל אני בטוח שלנתניה לא הגיע לנצח.
    נתניה הציגה את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה, ואלמלא טעויות מוזרות ביותר היא לא הייתה יוצאת בלי נקודה מהמשחק הזה.
    לדעתי תיקו היה משקף את מה שראו היום במגרש.