מחזור 7 בליגת העל :: התל-אביביות שוב מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏26/10/07.

  1. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליהלום הצהוב : המשחק בין מכבי חיפה לנתניה הוא ב19:30 ולא ב17:30
     
  2. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מעניין מאוד בין מכבי נתניה למכבי חיפה, ואפשר כבר לומר שנתניה משחקת מול קבוצה כמו חיפה או ביתר לדוגמא, זה משחק צמרת מהטויבם בליגה.
    חיפה של לוי נמצאת בתקופה טובה מאוד, 3 ניצחונות והיא חוזרת לצמרת ולמסלול הנכון. נתניה גם היא פתחה את העונה על רגל ימין וממשיכה לנצח ולהתמקם במקום ה-2 מתחת לביתר. שתי הקבוצות במומנט טוב מאוד, וזה משחק שקול ביותר, שביום נתון כל אחת תוכל לעשות את שלה, המשחק יכול להתפתח לכל היכוונים. שכטר חוזר לנתיה והוא תוספת כוח משמעותית להתקפה של הצהובים.

     
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני חושש ששחקני סכנין היום יזלזלו בהרצליה, הרצליה קבוצה לא רעה בכלל, והמשחק היום לא יהיה קל לסכנין, לגבי ההרכב, אני מקווה שסוף סוף אלישע לוי יתן את ההזדמנות לאיסלאם כנעאן לשחק, לדעתי הוא שחקן טוב שצריך לקבל את ההזדמנות שמגיעה לו.

    שיהיה בהצלחה לסכנין!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/10/07
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,245
    לייקים שהתקבלו:
    953
    גם כשהיינו לא במאבקי ירידה אלא במאבקי שיעמומון של מקום 4-8 היינו באים גם יותר ממה שבאו כשהקבוצה הייתה נגד הירידה, חביבי על ההגעה של קהל אוהדי בית"ר ירושלים למשחקים אין לאף אחד מה לומר מילה אחת רעה כי גם בתקופות קשות ובטח ובטח שבתקופות טובות האיצטדיון שלנו כמעט תמיד היה מלא ביותר צופים מכל מגרש אחר בליגה.
    על השריקות בוז של חלק מהקהל, על השתיקה של הקהל בחלק מהמשחק, ועל עוד דברים יש מה להתווכח, אבל על ההגעה למגרשים אין שום מילה רעה כנגד הקהל של בית"ר.
     
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    את המילה "תומך" אפשר לקחת לכמה כיוונים... אני התכוונתי דווקא לכיוון של התמיכה בזמן משחקים, כי בכמות האוהדים שמגיעים למשחקים זה די ברור שבית"ר שולטת.
     
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחק שמשוחק עכשיו בהרצליה סכנין מובילה 1-0 לאחר מחצית ראשונה טובה, עם מהלכים פנטסטיים כמו כל משחק של בוזגלו שניראה שקשה מאוד לעצור אותו, הרצליה ניראית רע והיא בקושי מגיעה לשערה של סכנין, מה שכן היה צריך להיות להם שער כאשר הקוון הניף דגל לנבדל לשווא, אז אם כך הם קופחו, אבל אני מניח שזה לא ישנה כי סכנין גם כך יותר טובים ואני חושב שהתוצאה לא תישאר כך.


    בקשר למשחק של חיפה- נתניה , משחק טוב מאוד שווה צפייה, שתי קבוצות שמציגות כדורגל יעיל וטוב בזמן האחרון, במיוחד חיפה שהשתיקה את כול המבקרים שלה כאשר לפני שלושה מחזורים התקשורת ביקרה את כל השחקנים ,מאמן וכו', ומאז לוי רק מנצח ומציג יכולת יחסית טובה, אבל אני חושב שעדיין זה לא חיפה הדורסת זה לא חיפה שהתרגלנו לראות, היא חייבת חלוץ אחד טוב שיחפה על עזיבתו של חלוץ הנבחרת ,רוברטו קולאוטי.
    בקשר למהלך המשחק של היום אני חושב ששתי הקבוצות שוות ואי אפשר לדעת מה יהיה היום כי שתיהם מגיעות בשיא המוטיבציה, אני חושב שלחיפה יש סיכוי יותר טוב לנצח מאשר נתניה .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  7. שגיא Guest

    דווקא בוזגלו היה יחסית חלש מאוד במחצית הזו. מלבד מסירה אחת או שתיים לא ראינו ממנו יותר מידי פעולות חיוביות, בטח ביחס למשחקים הקודמים. שער יפה מאוד של יבוריאן וסך הכל יתרון די צודק של סכנין במחצית.

    משחק מעניין גם היה בין קריית שמונה לכפר סבא יותר מוקדם, כאשר שוב קריית שמונה ספגה אדום ושוב רן בן שמעון התלונן על השיפוט. 2-2 שבסופו של דבר לדעתי צריך לספק את שתי הקבוצות.
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    איזה מזל היה לסכנין בדקה האחרונה, עומר בוקסנבאום בועט פנדל גרוע למרכז השער ומאיר כהן מציל את סכנין ברגל וקובע את תוצאת המשחק 1-0 מהשער של איליה יבוריאן.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    איליה יבוריאן חלוץ נהדר לליגה הזאת, אני ממש לא מבין מה גרם להפועל ת"א לשחרר אותו לפני 2 עונות דווקא אחרי שהביא להם גביע. טוב יותר מפאביו ג'וניור הוא בטוח, גם מאסולין הוא לא נופל. פשוט סקורר.

    קרית שמונה הייתה קרובה לניצחון ובסוף ניצלה מהפסד.. כך או כך קרית שמונה מצטיירת כקבוצת ליגת על לגטימיתאבל ברור שחובת ההוכחה היא עליה לאורך כל העונה.
    כמו שחשבתי הרצליה בבית זאת הרצליה שונה מבחוץ, סכנין קבוצה עדיפה ודי במזל ניצחה האמת... בוקסה שנתן כל כך הרבה נקודות להרצליה עכשיו מונע ממנה נקודה.
     
  10. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק זה מה שאני אמרתי שהתקיים משחקה של סכנין, במקום צב כמו ג'וניור היה להם חלוץ כמו שצריך ביד שלהם, והם זרקו אותו כמו כלום, ולא תגידו הוא לא הציג יכולת טובה הוא הביא לקבוצה גביע והציג יכולת טובה בקבוצה , אבל במהלך משונה מאוד הם זרקו אותו מהקבוצה במקום להשאירו.
    הוא חלוץ ענק ואני חושב שהוא אחד החלוצים הטובים ביותר בליגה שלנו .
     
  11. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,304
    מחצית שנייה מצויינת של הרצליה שהייתה חייבת להסתיים עם שער אחד לפחות.
    שער חובה טיפשי לחלוטין מבחינתנו לא ברור מה גרם לניצן לעמוד כל רחוק מהקו.

    בסך הכל היכולת לא הייתה כל כך נוראית חבל כי לדעתי איבדנו פה לא רק נקודה אלא 3 נקודות, סכנין איכזבה אותי מאוד ציפתי לקבוצה התקפית וטובה אבל מאז השער הם ירדו לבונקר בלתי מוסבר כאשר השיא היה במחצית השנייה.

    חבל חבל חבל.
     
  12. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    מכבי מחר מנצחת,אני בטוח בזה כמו שאני בטוח שהכדור הוא עגול.

    וכל אוהדי מכבי חייבים להאמין בקבוצה,הלו!אנחנו מכביסטים!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    נמאס כבר מהטיפשות של בוקולי... מתי הוא ילמד לא לעשות עבירות מטומטמות? אדום ו2 פנדלים הוא גרם העונה לחיפה.
     
  14. שגיא Guest

    פראיירים. אין דרך טובה מזו לתאר את מכבי חיפה של היום. ולמעשה זה ההבדל בין מכבי חיפה כקבוצה שיכולה להתמודד על האליפות לבין קבוצה שכנראה דשדש שנה שניה ברציפות במקומות 3-5. נתניה לא נתנה משחק גדול, בכלל לא. היא נתנה 5, אולי 10 דקות טובות, במהלך עשתה מה שצריך לעשות בכדורגל, לשים את הכדור בשער. ברוב חלקי המשחק חיפה, לא במשחק גדול בכלל, הייתה קצת יותר טובה. את הקצת הזה הצליחה לתרגם לשער, שעם כל הכבוד, הוא לא מחוייב עם המציאות, ובמקום לסגור את הסיפור עם 2-0 (ופאוליניו יכל בכיף לעשות את זה) היא התחילה ללכת לאחור במחצית השניה. ופה הגיעו 10 הדקות של נתניה. 10 דקות שבהן דדי בן דיין משוטט לו באגף השמאלי של נתניה וכל הירוקים מסתכלים עליו כאילו הוא מיצג במוזיאון. בן דיין נהנה מחופש פעולה מוחלט, וגם בעיטת דרדלה הספיקה לעבור בין כל השחקנים בתוך הרחבה ולנשוק לרשת. שתי דקות אחרכך הוא בה. ג'ורג' בה. רוב המשחק הוא התעסק בלתת קטנות לרגליהם של שחקני מכבי חיפה, אבל פעולה אחת מצויינת, תוך שהוא מסובב את בוקולי על הקו וסוחט ממנו פנדל. את הכדור של רוזנטל לא היה סיכוי לעצור. אז פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. והפעם גם החילופים לא עזרו למכבי חיפה. אם רפאלוב ניגש להרים כדור קרן בדקה ה90 וכל מה שהוא מצליח זה בקושי להרים אותו 10 ס"מ מהריצפה, אז שלא יתפלא שהוא יושב ביציע. גם עומרי אפק נסגר היטב באגף הימני ולא יכל לעשות הרבה.

    נתניה מצידה בניצחון שמהווה הכרזה - אנחנו הקבוצה מספר 2 בישראל. וכל המילים הטובות לראובן עטר. כי אם יש מישהו שמגיע לו, זה ראובן עטר.

    עכשיו יתחילו בחיפה שוב דיבורים על בעיות כאלה ואחרות, ובשבוע הבא הזדמנות אחרונה להציל את העונה הזו, כי אם המשחק מול בית"ר לא יביא 3 נקודות ירוקות, תסריט העונה שעברה יחזור.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    כרגע אין שום ספק שנתניה היא הקבוצה מספר 2 בישראל.

    למרות שגם במקרה הזה, כמו בית"ר, זה לא בזכות יכולת טובה אלא בעיקר אופי וחולשה של השאר. לא ראיתי את המשחק, לא יודע איך היו חיפה אבל היום היה המבחן האמיתי שלה, והיא נכשלה בו. לנצח את קרית שמונה וכפ"ס זה נחמד אבל לא מספיק, נגד יריבה שקולה חיפה באה והפסידה, נראה אם יהיו לכך השלכות להמשך הליגה. את זה נראה בשבוע הבא.