מחזור 7 בליגת העל: הפועל ת"א מביסה את מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏19/10/12.

  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הפועל באר שבע תאבק על הירידה ואפילו תרד?
    אני לא אומר את זה בגלל שאני אוהד של הקבוצה אבל אנשים פה פשוט בדיחה עצובה, אני יכול לספור בליגה לפחות 5 קבוצות יותר גרועות מאיתנו ובאמת באמת שעצוב לראות פה אנשים אומרים דברים כאלה בגלל משחק אחד.
    בנתיים מכבי חיפה נראית הרבה הרבה יותר גרוע מאיתנו ואף אחד לא מצייץ שהיא מועמדת לירידה, בדיחה פשוט בדיחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/12
  2. חראראדו יוסרטה Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/12
    הודעות:
    73
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלום שאלישע לוי יפוטר מבאר שבע. חלום.
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    באמת אחי, תפסיק להיות כזה פרו באר שבע ותהיה אובייקטיבי.

    איזה קבוצות בדיוק יותר טובות ממך? אם נלך לפי היבש - ניצחנו משחק אחד. מכבי תל אביב. ברור לך שזה היה פוקס, ואם לא - הגיע הזמן שתפסיק לשקר לעצמך.
    אתה אומר לפחות 5 קבוצות גרועות מאיתנו. אז אוקיי: בית"ר ירושלים, סכנין והפועל חיפה נכללות בקבוצות האלה? יופי. לא הצלחנו לנצח אותן.

    הדבר היחיד שמנחם אותי הוא שעד המחזור הזה המשחקים שלנו היו מאוד קשים. מהמחזור הבא, סליחה, מזה שאחריו - יש לנו לוח משחקים יותר מרווח מאשר הפתיחה הצפופה והקשה. לצערי, עד שזה יקרה (מחזור 8 מול עכו) יש לנו 2 משחקים קשים בקריית שמונה ומול אשדוד בבית. משחקים שקשה לי לראות אותנו משיגים מהם 4 נקודות.

    מכבי חיפה נראית בדיחה, אבל זו מכבי חיפה. זו קבוצה שבכל העונות הקודמות (מלבד הקודמת) הגיעה לאירופה. אירופה זה הטופ של הליגה.
    הפועל באר שבע נראית בדיחה, וזו הפועל באר שבע. עונה שעלתה ליגה בגלל הגדלת הליגה, ושבקושי השתחלה לפלייאוף אמצע וזה היה דירוג השיא שלה ב2 עונות בליגת העל.
    ^ מצא את ההבדלים.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    היינו פח מול סכנין, מול נתניה והיום. יש את כל הסיבות לחשוב שאנחנו קבוצה אפורה שלא תצליח להתרומם, ובתסריט הפסימי מעט גם תיאבק על הירידה.

    אין מה להתנפח, אין מה לבכות ואין מה לחשוד ב"גזענות" כלפינו... שהקבוצה הזו תראה כמו קבוצת כדורגל לאורך זמן, שתוכיח שיש משו, אולי גם יחשבו אחרת. בינתיים זה נראה אפור, אפור מאוד.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,545
    לייקים שהתקבלו:
    18,452
    אף אחד לא נגדכם. קורה מה שכל אוהדי חיפה אמרו לכם שיקרה.

     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אם נלך לפי ההיגיון שלך אז מכבי חיפה יותר טובה ממנצ'סטר יונייטד כי היא ניצחה אותה וראשון יותר טובים מחיפה כי הם ניצחו אותה ואנחנו יותר טובים מראשון כי ניצחנו אותם, ומכאן שאנחנו יותר טובים ממנצ'סטר יונייטד.
    אתה מדבר כמו ילד קטן, פערים בין קבוצות מודדים בהרבה פרמטרים כמו איכות הסגל, מיקום בליגה ועוד הרבה דברים מפגשים בין השניים זה רק אחד מהפרמטרים זה לא מעיד על הבדלי הרמות.
    אנחנו יותר טובים מביתר שלא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת, אנחנו יותר טובים מסכנין שלמרות שלא ניצחנו אותם הם עדיין קבוצה פח, אנחנו יותר טובים מהפועל חיפה והמאמן סתום העין שלהם, למרות שלא ניצחנו אף אחת מהן.
    אני לא פרו באר שבעי אבל אני גם לא קובר את הקבוצה כמוכם, הם היו חלשים מאוד היום אין ספק אבל מפה ועד לרדת ליגה? המרחק עצום.
    זה פשוט מצחיק להסתכל על תגובות של אנשים שבוע אחד משחק מדהים ויש סיכוי לפלייאוף עליון ושבוע אחר כך כבר אפשר להכין את המצבה, נמאס מזה כבר.
    ניצחנו את מכבי בפוקס? אני יעדיף שלא להתייחס.
    מכבי חיפה נראית בדיחה הרבה יותר גדולה מאיתנו וזה לא משנה מי הם מה המוניטין שלהם ואיפה הם היו לפני שלוש שנים, במצב הנתון הם לא באירופה נמצאים נמוך מאיתנו ומשחקים גם כדורגל לא פחות אפור מאיתנו, אז שלא יבלבלו את המוח לאף אחד.
    7 נקודות מששת המשחקים האחרונים זה אמנם לא בשמיים אבל זה גם לא רע בטח ובטח לאור הפתיחה הקשה שקיבלנו, כמה פעמים עוד אני יצטרך להגיד שתהליך כמו שהתחלנו כשהחתימו את אלישע לוי לא לוקח יום יומיים ואפילו לא שנה שנתיים, צריך סבלנות גם היציבות עוד תגיע ביחד עם הביטחון ועם האמונה כי כישרון יש הוא רק לא בא לידי ביטוי.
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מכבי מנצחת 2:0 עם בעיטה אחת למסגרת כל המשחק, שגם היא למעשה השער שנכבש. אין ספק שמכבי מעל הליגה הזאת. גם במשחקים שהיא לא טובה היא מצליחה לנצח, ושבוע אחר שבוע היא הופכת מכשול מבחינתה לניצחון. גם את זה צריך לעשות, היו עונות שכך גם מכבי חיפה הייתה משחקת וגם זוכה באליפות. איכשהו הכל הולך למכבי העונה.

    קשה לי להבין למה גארסיה פעם אחר פעם אומר לשחקנים שלו להרדים את המשחק לאחר כיבוש, ולא לנצל את המומנטום לצאת קדימה ולנסות ולכבוש את השני, אבל זה מביא לו נקודות ועם זה אי אפשר להתווכח.
     
  8. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    עוד תצוגת נפל של מכבי נתניה הגרועה ביותר ב-20 שנה האחרונות(ואני בטוח שיותר פשוט לא ראיתי). היחיד שיוצא שמח היום זה אחמד שהצליח להעביר עוד 90 בלי למסור לשריקי שבאמת רחמים עליו. רץ, משקיע אבל פשוט מתעלמים ממנו(חוץ מהקהל שעודד אותו גם אחרי המשחק כשרוב הקבוצה ספגה קללות).

    גם השביתה של קובי טרם הגיעה לסיומה ומשחקן שאף פעם לא משחק לא טוב הוא כבר סוגר 270 דקות בהן הוא הרבה יותר הזיק מאשר תרם.

    בנין. ניסה לעשות זעזוע בהגנה בהוצאה של קרופניק, לצערי התברר שצדקתי ולא הוא הבעיה שלנו(או לפחות לא הבעיה הדחופה), ההגנה נראתה כמו בדיחה והיינו צריכים לרדת למחצית בפיגור 2-0. שינוי נוסף היה הכנסת ירדן כהן להופעת בכורה העונה. ירדן היה מהיותר טובים(לא שזה קשה) וגם בישל את השער. למרות זאת לא הייתי ממהר להכתיר לו כתרים, הוא עדיין מתקשה בכל מאבק פיזי וצריך לקבל החלטות מהר יותר אבל בהתחשב בזה שזה המשחק הראשון שלו אין טענות. גם הוא זכה ובצדק לעידוד מהקהל

    עוד שבועיים הפועל מגיעים, שאלוהים יעזור לנו
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,545
    לייקים שהתקבלו:
    18,452
    תגיד לי, ראית העונה את חיפה?
    אפורה?
    יש לנו בעיה קשה בניצול מצבים, אבל אנחנו קבוצה מאוד התקפית שמייצרת לא מעט מצבים.
    מילא שתגיד שאנחנו בדיחה, אבל אנחנו לא אפורים. בטח לא כמוכם.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אמרתי שהפועל ב"ש צריכה לשכוח מהניצחון על מכבי כדי שלא תיכנס לשאננות. בד"כ נגד קבוצות כאלה, עם קהל ביתי דוחף ואצטדיון מלא, השחקנים נותנים את המיטב, אבל החוכמה זה לשמור על היכולת ומה שהיה היום בקריית אליעזר היה רחוק מאוד ממה שהיה נגד מכבי.

    אני לא באמת מכיר את בני יהודה, אבל אני יודע מה שכולם יודעים, וזה שפדרו גלבאן הזר הכי טוב בליגה בשנים האחרונות ושהוא המוציא לפועל של בני יהודה בהתקפה. מין הסתם צריך להציב עליו שומר אישי ואני אשמח אם זה יהיה קריאף.
    הדבר החיובי הוא שבית"ר מגיעה אחרי שלושה שבועות ללא משחק רשמי, וזה יותר מכל מה שמאמן יכל לבקש כדי להכין את הקבוצה בצורה ראויה להמשך הליגה אחרי שההכנה לעונה בקיץ הייתה מחפירה. לאלי כהן אין יותר תירוצים, והוא צריך להביא תוצאות. גם גאלבינה שאני מאוד מחזיק ממנו יתחיל להראות יותר אחרי שנכנס לכושר, וגם כמובן דאריו חוזר.
    הדבר השלילי הוא שאלי כהן ממשיך עם הגישה המטומטמת שלו, והוא עושה הצבות הזויות בהרכב - שי חדד מגן ואלי דסה על הספסל, בראשי בהרכב וגם בן שושן חלוץ חוד ולא חן עזריאל. יש אלף ואחת סיבות למה אלה שעל הספסל צריכים לפתוח, אבל משום מה אלי כהן לא רואה אותן.

    אם ראובן עטר לא שיפר את המשחק ההגנתי של חיפה בשבועיים האלה של הפגרה אז זה יהיה כואב מאוד ביום שני. לא בגלל שהפועל קבוצה כל כך מאומנת ואיכותית מבחינה טקטית כי זה רחוק מזה, אלא בגלל שיש לה שחקנים כמו דמארי ובן חיים שיכולים להתעלל בהגנת חיפה בגלל האיטיות והמרווחים הגדולים שיש לה בהגנה.
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    ה'אפורים' האלה עשו לכם בית ספר בוסרמיל ובמזל לא יצאתם עם הזנב בין הרגליים משם, אני מבקש ממך לא לשכוח את זה.
    מכבי חיפה קבוצה בדיחה, מעבר לעובדה שאתם לא מייצרים כל כך הרבה מצבים כמו שאתה אומר (וראיתי כמה פעמים את חיפה העונה בניגוד אלייך) הסיומת שלכם מחרידה אפילו יותר משלנו וההגנה שלכם היא טיילת אחת גדולה.
    אם אוהד הפועל או מכבי היה מקניט את הקבוצה שלי לא בטוח שהייתי יכול להגיב לו, אבל דווקא אתה פותח את הפה? קורא לנו אפורים? אל תצחיק אותי.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    ב 4 המחזורים האחרונים ספגנו שער אחד, ובשלושת האחרונים לא ספגנו בכלל, לדעתי זה המאזן הטוב ביותר בצוותא עם הפועל. שוב, אם נשכח את שני המחזורים הראשונים. כך ששיפור בהגנה בהחלט יש, בעיקר מאז הגעתו של דקל.
    הבעיה הייתה ונשארה החלק ההתקפי שצריך 6 מצבי בקעה של אחד על אחד מול השוער כדי לכבוש שער. אם ניצול המצבים שלנו היה זהה לזה של מכבי, היינו כל משחק מביסים את היריב שלנו. בפועל אנחנו מחמיצים, מחמיצים ומחמיצים, ומנגד נעקצים ואז הולכים לאיבוד. בדרך כלל גם לא יוצאים למחצית השנייה.

    קשה לי להיות אופטימי לקראת המשחק הזה, מהסיבה הפשוטה שלוקח לנו הרבה מאוד זמן להכנס למשחק, ואם הפועל תכבוש את הראשון, אני לא רואה איך אנחנו נחזור מזה.
     
  13. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא, הבעיה היא בך שאתה מסוונר מאהדת הקבוצה במקום להיות אובייקטיבי.

    אין לזה קשר להגיון המגוחך הזה שתיארת כאן, אבל אתה אמרת שיש 5 קבוצות בליגה שגרועות יותר מאיתנו, וזה ממש לא ככה. מ3 קבוצות 'גרועות' מאיתנו הוצאנו נקודה בקושי עם תצוגת כדורגל מחפירה, ואתה בעצמך אמרת שאיכות קבוצה לא נמדדת על פי משחק אחד, אז הנה, שיחקנו 7 כאלה. מלבד המשחק נגד מכבי תל אביב (שדרך אגב, ממש לא שיחקנו בו משחק ענק עצום מדהים סנציוני כמו שכולם תיארו) והמחצית השנייה מול מכבי חיפה, אתה יכול להצביע על מחציות/משחקים טובים?

    הבעיה שלנו העונה היא שהמשחק כבוי. אין מי שיניע, אין מי שינהל. זה היה מליקסון, בעונה הקודמת מינואר אלה היו סבע ונאסר שהנהיגו. השניים האחרונים פה אבל לא פה, והביאו את ברוכיאן שאני אישית כתבתי מיד לאחר החתימה באשכול הקבוצה מה אני חושב עליו, ולצערי הוא לא גרם לי לאכול את הכובע.

    תכיר בעובדה - הקבוצה שלנו גרועה כרגע, ואם נמשיך כך שוב נאבק על ירידה. אף אחד לא מחפש את הקבוצה ואף אחד לא נגדנו בצורה מסויימת כמו שאתה תמיד חושב.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני לא יודע מה ראית או לא ראית, אבל מול כל הקבוצות למעט מולכם היינו יותר טובים מהיריבות שלנו. אנחנו בממוצע בועטים יותר מ 15 פעמים לשער. אשמח אם תראה לי קבוצה שמאיימת יותר מזה.
    קבוצה אפורה זאת קבוצה שמשחקת לאט, לא מגיעה כמעט למצבים, משחקת הגנתי. איפה מתוך כל זה אנחנו נכנסים למשוואה? כן, הניצול מצבים שלנו מחריד, זה גם אוהדי חיפה יגידו לך, אבל איך זה שאנחנו תוקפים תוקפים תוקפים ולא כובשים הופך אותנו לקבוצה אפורה?

    ובכלל, אני לא מבין למה אתה לא יכול לקבל ביקורת. מה זה משנה איפה הקבוצה שלי ממוקמת? זה אומר שאני לא יכול להעביר ביקורת על זה שהקבוצה שלך לא בעטה לאורך משחק שלם בעיטה אחת לשער?
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,545
    לייקים שהתקבלו:
    18,452
    south boy
    נגיד שעשיתם לנו בי"ס. אני זוכר אותכם בבונקר ומנסים לעקוץ במתפרצות למרות יתרון מספרי. אבל שיהיה. באמת הגעתם למצבים מצויינים ככה.
    רק אל תשכח שהיינו ב10 שחקנים מדקה 47 בערך, ועדיין לא ניצחתם..

    אבל שיהיה לך לבריאות. תכין עוד הרבה תירוצים וסבלנות. אתה אומר שמה שאלישע מנסה לבנות לוקח שנים.. בחיפה היו לו שנים, והכדורגל היה אפור ומשעמם.
    אני לא יודע למה אתה לוקח הכל אישי, אין לי שום דבר נגד ב"ש. אבל כשכולנו (אוהדי חיפה) אמרו לכם לפני תחילת העונה למה לצפות מאלישע אתה אמרת שאוהדי חיפה מפונקים.
    אז אולי אנחנו מפונקים, אבל אנחנו בטוח מכירים את אלישע הרבה יותר טוב ממך, ובינתיים הוא מראה שידענו מה אנחנו אומרים.