מחזור 6 - הפסד ראשון לבאיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏28/9/18.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    מאז הפציעה שלו בחצי נגד ריאל עם דורטמונד הוא איבד את זה. כשהוא חזר מהפציעה הוא כבר היה בבאיירן וכבר מהתחלה ניתן היה לראות שהוא איבד את כל המהירות שלו. הוא אמנם סיפק מספרים לא רעים בשתי העונות הראשונות שלו בבאיירן אבל הוא לא באמת היה פקטור בקבוצה. תוסיף לזה את הפציעות שהמשיכו להצטבר ואת האדישות וחוסר המחויבות שלו על המגרש וקיבלת שחקן גמור.

    אני לא בטוח שכיום יש לו מקום בבונדסליגה, אולי באיזו נירנברג או האנובר
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    3 דברים. אחד זה פציעות מכל מיני סוגים. 2 זה החלטה לא חכמה בלשון המעטה לעבור לבאיירן רגע אחרי (או בעצם לפני...) שזכתה בטרבל וכשהיא בשיא של השיא. ו-3 וכנראה הכי חשוב זה שהוא לא הצליח להתאים את עצמו לכדורגל המודרני. כמה קבוצות משחקות עם פליימייקר קדמי בכדורגל של היום? לא הרבה. כל השחקנים בעמדה שלו עשו הסבה או לאגף (דגלאס קוסטה, אדן הזאר) או לעמדה אחורית יותר (קרוס, קוטיניו). הוא לא הצליח לעשות אף הסבה בהצלחה ועל הדרך הפציעות הפכו אותו לפנסיונר בגיל 26.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    זכור לי שלאב ופפ ניסו אותו כfalse 9 אבל זה לא עבד. גצה של לפני הפציעה במשחק האחרון בדורטמונד כן היה יכול לעשות הסבה לאגף, הוא היה מהיר בדורטמונד, אחרי זה באופן לא מוסבר הוא נהיה איטי וכבד
     
  4. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אני רק רוצה להזכיר לכם את המחלה המטבולית ממנה הסתבר שהוא סובל. קשה לדעת כמה השפעה יש לה על היכולת שלו אבל כנראה שזה משפיע בצורה משמעותית.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    מהירות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלו. הוא התחיל את הקריירה באגף שמאל אבל הוא מעולם לא היה מספיק טוב בעמדה הזאת לרמות הבאמת גבוהות (בבונדסליגה נגד כל הנמושות זו לא חכמה גדולה). הוא היה אשף בכל מה שקשור ליציאה למתפרצות והעברת כובד המשחק מהקישור האחורי ישירות לאגפים עם המסירות החכמות שלו. כשהוא קיבל שטח הוא היה יכול להטיס את הקבוצה קדימה בצורה הזאת. בנוסף היה חד מאוד מול השער. זכור לי באחד המשחקים בין באיין לדורטמונד היה פשוט חוויה לראות אותו מצד אחד ואת קרוס מצד שני, אם אני לא טועה הם היו אלה שכבשו באותו משחק שנגמר 1-1. ממש התחרו ביניהם באותו משחק על חולצת ההרכב הראשון של הנבחרת. איפה זה ואיפה ההוא...

    נכון גם כ9 מזויף הוא נוסה ונכשל. אצל טוכל אחרי החזרה שלו הוא ניסה אותו בעמדה אחורית יותר (כמו קרוס) וגם זה לא ממש הצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/18
    אלעד אוהב/ת את זה.
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    הוא לא היה סילון כמו רויס זה נכון, אבל הוא גם לא היה איטי.

    נכון שהמחלה המטבולית הזאת גם השפיעה, אבל גם לא ראית מחויבות ותשוקה ממנו בשנים האחרונות
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תיקון קטן. טוליסו סיים את השנה. לא בהכרח את העונה.