מחזור 6: ברסה מפרקת את אתלטיקו ריאל את ראיו ואיקנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/9/11.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאלו שקראו את הפריויו לקראת המשחק - לא באמת האמנתי במה שכתבתי על אתלטיקו. כלומר הייתי חייב להוסיף עניין. העובדה שפלקאו היה הפיצ'יצ'י וקורטואה הזאמורה הוא פיקנטי אבל שום דבר מעבר. לא הייתה שום סיבה שהביקור בקאמפ-נואו ייגמר אחרת מאשר בשנים עברו. חבל על הגול השני למשל שהיה מאוד סתמי ואפשר היה למנוע אותו. לא הייתה שום טעות במערך של מאנזאנו והוא העלה את ההרכב הטוב ביותר בשיטה הנכונה - לא עוד מערך התקפי מידי, 4:4:2 רגיל כאילו סנטאנדר מגיעה לויסנטה קאלדרון.
    מצער מבחינת אתלטיקו לרדת מושפלים שוב בקאמפ-נואו. הפסד 3:0 אפשר היה להעביר הלאה אבל חמישייה כשברצלונה עוד משתעשעת לקראת הסיום - זה כבר יותר טעם רע. מצד שני - ברצלונה לא בליגה של אתלטיקו, בטח לא בקאמפ-נואו. לא מצפים ממנה לדבר וגם הפסד במאסטייה הוא לא נורא. איבוד נקודות כמו מול אוססונה בקאלדרון במחזור הראשון - דברים כאלה צריך למזער כדי שהעונה עם מאנזאנו תיראה אחרת.

    כמה מילים על ברצלונה - את הגאונות של מסי אנחנו מכירים אם כי לאחרונה הוא כבש פחות שערים כאלה בסלאלום על שטח קטן. אבל התלהבתי בעיקר מהגול של ויאה שהיה הראשון, זה שפתח את מסכת הכיבושים. הטעייה קטנה על הבלם בתוך שטח קטן ובעיטה חזקה לרשת. ויאה פתח את העונה הזאת פנטסטי כמו עם הבעיטה לחיבור של קסיאס והוא חזר להיות אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם. בראבו ויאה.
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני התלהבתי מפלקאו. הוא גבר. פיקה עשה עליו חתיכת עבירה והוא קם תוך שניה. שאפו, באמת צריך להיות ספורטאי למופת. כל שחקן ברסה אולי אולי חוץ ממסי, סביר להניח היה סוחט מזה כנראה אדום.

    ואני מצטער, מסי פשוט הטוב בעולם. רונלדו יכול לכבוש 100 גולים מבעיטות חופשיות\פנדלים\דחיקות, את היכולת הזאת לעשות גול לבד אין לאף אחד בעולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/11
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אם תחשוב על זה, מדהימה העובדה שאנחנו מעריכים ספורטאים על העובדה שהם מתנהגים כמו אנשים נורמלים. זה לא אמור להיות ההיפך?
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמור, אבל זה לא ככה בפועל, ולכן השחקנים האלה שמתנהגים כמו בני אדם במסגרת משחק תחרותי, צריכים להיות מוערכים.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    פלקאו זה המחליף של פורלאן למעשה.
    ביקורת של AS על משחק רך מדי של אטלטיקו. ברסלונה החזיקה בכדור פי שניים יותר ולמרות זה שוויון בעבירות. והצהוב הראשון הגיע רק בדקה ה-72 על עבירה על סף הרחבה. לא שאני בעד לשבור רגליים למסי, אבל כמה דריכות על הביצים של בוסקטס היו משפרים את מצב הרוח שלי.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שזה משנה, עדיין הייתם חוטפים 5...