מחזור 6 בליגת העל:: מכבי ת"א שוב ראשונה; בית"ר מנצחת בדוחא לאחר 9 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/15.

  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אין לי בעיה עם זה שהמשחק המרכזי לא צריך להבחר רק משיקולי "איכות כדורגל", אלא גם שיקולי רייטינג.
    עוד שתי מחזורים יש מכבי-ביתר והפועל -ב"ש ובחרו את מכבי-בית"ר כמרכזי בגלל היריבות שיש בין הקבוצות, למרות שייתכן שהפועל -ב"ש יעניין יותר מבחינה מקצועית (יכול להיות שלא, אי אפשר לדעת.)
    מה שכן ההתעסקות התקשורתית והמשטרתית המוגזמת בנושא הדגלים,האוטובוסים והעובדה שאוהדי בית"ר צריכים להתכנס בפארק ולא יכולים להגיע באופן חופשי למגרש היא בושה לבני סכנין,ההתאחדות,המשטרה והמדינה באופן כללי

    אני בטוח שגם עמיחי ומרדכי שפילגר יככבו באיזה פרומו מביך ועלוב שכל מטרתו רק להתסיס. הפרומו שנעשה למשחק המרכזי של הפועל-ביתר היה אחד המביכים ביותר שיצא לי לראות, פרומו שלא התרכז בכדורגל בכלל אלא רק בפוליטיקה שספק אם רלבנטית כיום, גם אם מצבם של הקבוצות לא כל כך טוב מקצועית אפשר היה להתמקד ביריבות ההיסטורית שקשורה לכדורגל ואוהדים ולהראות תקצירים כמו משחק השרוכים,סיני,2 משחקי הדאבל של הפועל, משחק הדאבל של ביתר ועוד מפגשים מפורסמים וזכורים בין הקבוצות. אותו דבר גם בביתר-סכנין למרות שהיריבות ההיסטורית פחותה ויש פחות משחקים להראות עדיין אפשר למצוא פרומו שיתרכז בכדורגל.

    לגבי המשחק שלנו:
    למרות הניצחונות אנחנו נראים לא טוב למעט כמה דקות מול בני יהודה, אני כן מצפה מהפועל שעכשיו עם הבטחון שנוצר מהניצחון להראות יכולת טובה אבל אני אעדיף 0:1 קטן גם פה וגם נגד סכנין על מנת לצבור נק', אח"כ מגיעים שתי משחקים קשים מול ב"ש-מכבי ועוד משחקים שיכללו ביקור בעכו (נאחסית ידועה) ומכבי פ"ת ואז סיבוב חדש נגד בית"ר.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הייתי מקבל את הטיעון הזה אם היה מדובר בצ'רלטון. הערוץ הראשון לא אמור לפעול משיקולי רייטינג.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שמע, כשיש לך משחק שהוא ארסנל נגד יונייטד אז ברור שכל ערוץ יבחר אותו משיקולי רייטינג בדומה למכבי ת"א נגד מכבי חיפה או הפועל לצורך העניין.
    אבל עם כל הכבוד, איזה רייטינג יש בסכנין נגד בית"ר בשביל שיהיה המשחק המרכזי (עזבו את הביזיון הזה שזה בערב שמחת תורה...היה צריך לעשות את כל המחזור בשבת וזהו). למה שזה יהיה המשחק המרכזי על פני הפועל ב"ש נגד מכבי פ"ת? אפילו רעננה נגד מכבי חיפה זה משחק יותר מעניין. הבעיה שכל הזמן מתדלקים את השנאה בסכנין נגד בית"ר, על מה? על כלום.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איפה?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה היא לא בדיוק מועדון בריא בשנתיים האחרונות כך שעם כל התסכול על התוצאות, ואני באמת מבין לליבם של האוהדים - שלומי דורה הוא לא הכתובת. שני השחקנים הכי חשובים של מכבי נתניה נפצעו לפני פתיחת העונה, הקבוצה נבנתה טלאי על טלאי ועד שהביאו שחקן כמו זגורי שאמור להוסיף קצת ניסיון - גם הוא נפצע. לא חושב שמאמן אחר היה מוציא יותר ממכבי נתניה שהיא קבוצה צעירה ורכה. אני חושב שמוטב שהקהל ייתן הכל ביציעים בצד הנכון - יעודד ולא יוריד את הביטחון. זה נשמע פלצני אבל ככה אני רואה את הדברים. אשמח לשמוע דעה יותר מנומקת כמו למשל היכן דורה טעה מבחינה טקטית, למשל שיקולים שגויים בבחירת שחקנים ועוד..

    מעבר לכך שהתקשורת תורמת לאלימות בין בית"ר וסכנין, כמובן - מדובר במשחק כדורגל די משעמם בין שתי קבוצות שכל אחת מהן הייתה בצמרת רק פעם אחת בחמש העונות האחרונות. כן, אפילו הפועל רעננה נגד מכבי חיפה זה יותר מרתק, בגלל פתיחת העונה הטובה של רעננה שניצחה כבר את מכבי וכמובן בגלל השיאים השליליים של מכבי חיפה. העניין העמוק יותר הוא שנכון שהמחזור הזה אין משחקים ממש אטרקטיביים אבל אני באמת חושב שגם אם היה פתאום ק"ש נגד מכבי חיפה או מכבי ת"א נגד בני-יהודה('הדרבי הקטן') - עדיין היו נותנים למשחק סכנין - בית"ר קדימות, ואין טעם.
    לגבי כל עניין ההסעות למגרש, הבעייתיות של הגעת אוהדי חוץ למשחקים האלה - חבל זה קורה אבל יד רוחצת יד. אין שיתוף פעולה בין ההנהלות ויחס גורר יחס. כשאוהדי בית"ר צריכים להגיע לדוחא אז סכנין מפנה עורף ולא עושה את המינימום אפילו וכך גם להיפך.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין בינינו שום ויכוח. אני בעצמי כתבתי שהערוץ הראשון היה צריך לשדר את ב"ש-פ"ת. גם כי זה המשחק הכי מעניין של המחזור וגם כדי שלא יתנגש במכבי-עכו שהוא המשחק השני הכי מעניין.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    בניון חוזר להרכב. באמת שאפילו לא בא לי שננצח.
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ספורט 2
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני אסביר לך בפירוט מה הטענות- לפחות שלי, ואני יודע שגם של עוד לא מעט אנשים שהקבוצה הזו יקרה להם ולא אוהבים את מה שהם רואים. אגב, לא כל אוהדי מכבי נתניה מסכימים איתי בהכל- לא בפורום הזה ולא בפורום הקבוצה. יש מחלוקות רבות ודובר כאן קודם על הפילוג שנוצר גם בהקהל- אבל לא אעשה זאת 35 דקות לפני משחק. אחרי המשחק בכיף- מקווה שאחרי ניצחון. גם נצחון מזהיר היום לא ישנה את הביקורת כי זה לא קשור רק לתוצאות. מבחינת התוצאות עד ההפסד המביש בשבוע שעבר לקבוצה שכמעט לא תקפה- עוד יכלת לחיות איתם- יש הרבה דברים מעבר...
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    רק אני מרגיש 0-0 במשחק שיפתח את המחזור ?
    שעת צהריים , אין הרבה קהל , שמש , חם . כל התירוצים האהובים על הכדורגלן הישראלי.
     
  11. Turgi Guest

    במבט ראשון נראה שעוד שחקן נתניה נפגע ברצועות.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אוי קדוסי
     
  13. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    נתניה נראית רע מאוד , הזר החדש נראה יותר כמו סנטר ולא כמו כדורגלן , יש לו טכניקה של טרום ב'
     
  14. Turgi Guest

    נראית כמו המועמדת מספר אחת לירידה.
     
  15. Turgi Guest

    דוקטור בלי תעודות.