מחזור 6 בליגת העל: בית"ר י-ם מנצחת את הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏18/10/13.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הבעיה של הנבחרת היא זילזול השחקנים, כששחקן בא לנבחרת אבל הראש שלו במשחק ליגה זה אומר הכל. להזכירך רק לפני כמה ימים אריאל הרוש אמר שהראש שלו היה במשחק נגד הפועל במשך ימים רבים. למה? אם הראש שלו היה במשחק הזה, אי בטוח שראשים של שחקנים נוספים היה במקום אחר. זה ההבדך העיקרי בינינו ובין נבחרת צפון אירלנד, המחויבות, ואת זה אין לנו. כי בכל הקשור לכדורגל, אין הרבה הבדל לפי מה שהוכח ביום שלישי.

    אני לא אמרתי שבית"R זה זבל, זה אתה אמרת. אני פשוט אמרתי שכל הדיבורים על יכולת הם מגוחכים ברגע שהוכח בשנה שעברה שהיכולת לא באמת היתה שם, כי ברגע שהקהל טיפה עשה פיפס, השחקנים יכלו אולי לנצח את בית"ר עזרא, ולמעשה היכולת שלהם ירדה מ-100 אחוז ל-0. אז כנראה שיכולת זה לא מה שהיה שם, אלא גל של התלהבות זה הכל. ואנחנו במחזור 6!

    בית"ר לא צריכה לסיים בשישייה העונה, היא צריכה לסיים במקום טוב באמצע, אל תיצרו ציפיות מאין, מה שנקרא, כי הסגל הזה, לא יוכל להוביל את בית"ר למעלה באמת. עם כל הכבוד לבאנגורה, אתה מדבר כאילו הביאו לפה שחקן ברמה של בואטנג, לרואה, יעקובו, אובארוב, קנדאורוב ושות'. שחקנים באמת טובים, לא מגיעים לליגה שלנו, אלא אם הם בסוף הקריירה שלהם. כנראה שבאנגורה, שנקנה ב-3 מיליון יורו (שעבור קבוצות גדולות זה כמו התקציב של טיפול בדשא), היה סוג של דולי ג'ונסון (שיחקו גם באותה קבוצה), אחד שהציפיות שבנו לו היו מעבר למה שהוא היה באמת, אחרת הוא לא היה מגיע לפה. אפילו מאדוניאנין שבא לפה והרוויח משכורת מטורפת לישראל, היום תקוע בגזיאנטפספור, לא חזר לא לליגה ההולנדית ולא לספרד. ועדיין לא ראיתי מבנגורה גדולות ונצורות בינתיים, יודע מה? אני בטוח שזה גם קשור לחבר'ה שמשחקים לידו, אבל אם הוא שחקן עם תנועה וטאץ' כמו שאתה אומר, הוא צריך לדעת ללמוד לבנות לעצמו את המצבים שלו.

    אחי סלטה ויגו ניצלה בשנה שעברה מירידת ליגה במחזור האחרון, גם רוצ'לה שיחק כביכול בלה קורוניה. גם אברהם פאס שיחק בלה ליגה, למעשה הוא שיחק ב-5 שנים אחרונות למעלה מ=100 משחקים. זה שהוא שיחק בלה ליגה לא הופך אותו לגדול הבלמים שהיו פה. אז הוא שיחק בלה ליגה, וואו. וסטיב גורי שיחק קרוב לעשור בליכות יותר טובות מישראל והיה כמה שנים ברצף בהרכב של בורוסיה מנשנגלדבאך, זה הופך אותו לשחקן? לא זה אומר שלא היה היצע טוב יותר ממנו בשוק אם הוא שיחק, נשבע לך שכל משחק שראיתי אותו בגרמניה לא הבנתי מה הוא עושה על המגרש או איך הוא משחק שם בהרכב אבל לך תבין. כשמועדונים יביאו פה שחקנים כמו אלה ששיחקו בבית"ר שלקחה 2 אליפויות ברצף ועם פרננדס, אז אני יגיד וואו. בואנה אפשר להשוות מבחינת יכולת שחקן, עזוב רגע תפקיד, מבחינת יכולת, את מה שלרואה עשה פה חצי שנה? לכל שחקן אחר זר בליגה שלנו מאז? הוא היה מדהים, בגיל 30 ומשהו, אני אומר לך, שראיתי כמעט כל זר שהיה פה בישראל במו עיניי ב-20 שנים האחרונות, לא זוכר הרבה כמוהו שעשו קסמים על המגרש, ויודע מה? אני מעדיף שיגיעו לפה שחקנים בני 32, שעברו הכל, לתת להםפ איזה חצי מיליון יורו והם יהפכו את הקבוצה שלי ואת השחקנים הצעירים לפי כמה ממה שהם כיום מאשר איזה באנגורה, שלא ימכר לקבוצה אחרת, גם הוא לא שחקן ברמתם וגם הוא בזבוז של זר

    יודע מה? גרמת לי לחשוב על נקודה שאני אשמח אם יתפתח פה דיון לגביה. תקרת שכר לזרים. במקום להביא כל מיני זרים או מוזרים או כאלה שנחתכים אחרי חודש כמו ברמה"ש\ מה דעתכם על תקרת שכר לשחקן זר? הרי גם ככה המיסוי שלו נמוך יותר משל ישראלי, והסיכוי שהוא ישחק פה למעלה מ-5 שנים קטן, למה לא לקבוע תקרה למינימום שכר עבור שחקן זר? אני יודע שכאשר מביאים זר מחוץ לאיחוד האירופאי כי מי שבאיחוד לא נחשב לזר, בליגה ההולנדית, יש חובה לשלם להם מינימום של 300 אלף יורו, למה שלא יעשו דבר כזה בארץ? או יעלו את המינימום ל-500 אלף יורו? אולי ככה לא יגיעו כל קיץ איזור של 100 שחקנים נבחנים. ואם לקבוצה אין כסף? שלא תביא זרים, שתשחק עם ישראלים. הרי הם גם ככה לא יותר טובים נכון? אז בשביל מה לזרוק סתם כסף
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/13
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא כל שחקן שהגיע מאירופה הצליח בליגה =\= כל שחקן שהגיע מאירופה לא יצליח בליגה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא אמרתי אבל הסבירות שאם תביא זר שעולה משכורת בין 300-600 ותיפול איתו היא יותר נמוכה מאשר תביא איזה נבחן שבחיים שלך לא ראית אותו משחק. זה בדיוק כמו הרישיון עבודה באנגליה שפועל עם העניין של ההופעות, ברור שבאנגליה משחק גם עניין כלכלי ובמיליונים אבל אם יש שחקן שלא שיחק למעלה מ-75 אחוז מההופעות בשנה האחרונה, סביר להניח שהוא לא ברמה שמחפשים, אלא אם הוא ישראלי ואז בטוח שהוא לא ברמה שהם מחפשים, אבל מצד שני אנחנו לא נבחרת כדורגל אמיתית, ובעוד 20 שנה גם בגיברלטר יעברו אותנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/13
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אין לישראלים שום בעיה למצוא מקום בקבוצה בליגה של 14 קבוצות, אין שום סיבה להגבלות נוספות על זרים. זה לא הכדורסל שם יש באמת בעיה. חוקים שרירותיים כאלה יוצרים כל מני עיוותים, זרים זולים יגיעו ויצטרכו לשלם מלא כסף לעמלות של סוכנים, ככה שלא רק שהרמה לא תעלה, הקבוצות סתם יוציאו יותר כסף.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    פסקה ראשונה - בלה בלה בלה. קודם כל, לא ציינתי בכלל מאבק אליפות, אבל אני מבין שאתה עוד בכיכר רבין חוגג את האליפות המעפנה שלכם ככה שאתה טורח להזכיר אותה בכל הזדמנות. תגיד לי אתה מבין על מה אתה מדבר? תראה לי קבוצה שהייתה מתפקדת כשבאים לה בלחץ 1500 אוהדים למשחקי בית, חצי מהם באים לקלל. גם ברצלונה לא הייתה מצליחה אם הקהל שלה היה ככה. טונייס כמעט בישל את השער השני של הפועל חיפה? אז? בלמים לא טועים? ובאנגורה החמיץ, קורה. הוא גם שם גול נהדר נגד רעננה ובישל ברבע שעה הראשונה שלו בישראל. הוא שחקן מעולה, ואתה עוד תאכל את הכובע עליו.

    פסקה שנייה - שוב, לא מבין על מה הוא מדבר. מה רע בבלם נבחרת אולימפית בלם מחליף? אפשר לחשוב אנחנו צריכים על הספסל שלנו את נסטה בשנות השיא שלו בליגה המסריחה הזאת, אני מבחינתי שכחילה גם ישחק בהרכב אם צריך. ברק משה שחקן טוב, כנ"ל רביבו, כנ"ל ברוכיאן, כנ"ל זיקרי וכנ"ל בריאן ג'ונס, וזה שאתה לא מכיר את רובם ועדיין מדבר כאילו אתה גאון הדור רק מוציא אותך הבור פה, אני לא מדבר על דברים שאני לא מבין בהם. יש לבית"ר סגל טוב, הבעיה שאתה כנראה משווה הכל לקבוצת המיליארדים שלך. תשחרר כבר ממכבי ראבק, ההשוואות המפגרות שלך כבר נמאסו.

    פסקה שלישית - כן, באנגורה ואיציק כהן זה חוד טוב. הראשון פוטנציאל אדיר ושחקן שכבר הוכיח את עצמו בליגה לא פחות איכותית מפה (אותה ליגה שפריצה מארדונה בא ממנה), השני מלך השערים של הליגה הלאומית בעונה שעברה שפתח מצוין את העונה. הם עושים צרות לכל יריבה, הם שחקנים איכותיים והם עוד יעשו צרות גם לכל הגנה בליגה. אתה מזלזל כי אתה לא מכיר, זה פשוט משגע אותי! מי אתה בכלל שתשפוט? ואם כבר זרקת את אצילי, בוא נגיד ככה, הילד הזה יותר מוכשר מכל שחקן שיש לכם בנוער ומהצעירים שיש לכם בבוגרת, ועם קצת ביטחון הוא עוד העונה יכול לתת כמה דברים יפים. הוא שחקן אדיר. ושוב, מי אמר שאנחנו רוצים צמרת ראבק? אבל אל תעשה אותנו קקמייקה רק כי אתה אוהב לבלבל את השכל ולדבר על דברים שאתה לא מבין בהם.

    על הפועל אין לי באמת כח להגיב כבר.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    עומר, חבר, אתה מוציא יותר מדי מלל מהמקלדת על כלום.
    בית"ר ירושלים לא בנויה להיאבק על האליפות וכל עוד תשווה אותה מבחינת סגל למכבי ת"א/מכבי חיפה אז אין פה באמת שליש דיון אפילו כי הרי זה ברור ששתי הקבוצות הללו וגם הפועל תל אביב והפועל באר שבע מחזיקות בסגלים טובים יותר ועמוקים יותר משלנו, כל זה לא אומר שבית"ר ירושלים לא יכולה ולא צריכה להיאבק על הפלייאוף העליון, יש עוד שני מקומות שם, ק"ש, בני יהודה, אשדוד הן לא קבוצות טובות יותר מבחינת רמת הסגל מאיתנו ולנו בניגוד אליהם יש קהל שכרגע לפחות עומד מאחורי הקבוצה ואין שום סיבה שזה לא ימשיך כך גם במשך העונה.

    לעניין העונה שעברה: כשאתה שחקן בית, מן הסתם אתה מחובר יותר לקהל שלך, מקבל ממנו יותר אנרגיות ומתבאס יותר משחקן שלא גדל במועדון בעתות משבר, העובדה היבשה היא שעד פרשת הצ'צ'נים בית"ר ירושלים הייתה אחת מהקבוצות המלהיבות ביותר בליגת העל, ברור שאליפות לא היינו לוקחים, אבל היינו קרובים עד כדי 5 נקודות מהמקום השני ונקודה מהשלישי ככה שרוב הסיכויים שהיינו נכנסים לפלייאוף העליון ומשם כשאתה פוגש כל קבוצה פעמיים ואתה משחק בבית שלך, עם הקהל שלך אז יש לך את האפשרות להגיע למקומות 3-4, במיוחד כשמי שהיו אמורים להתמודד איתנו אלו בני יהודה וקריית שמונה שהן אמנם היו קבוצות טובות אבל לא יותר מבית"ר ירושלים במה שהלך על המגרש, בכל מקרה ועניין, כל מה שקרה מאז הגעת הצ'צ'נים(המסכנים) לא מרמז כהוא זה על בית"ר ירושלים שלפני המשבר הזה שהייתה קבוצה נמאומנת להפליא, עם מרכז שדה מהטובים בארץ(פרננדס, מויאל, קריאף זו שלישיית קישור שיש לה הכל) טוהתקפה ששווה גול לפחות במשחק וזה כשלא היה לנו אף חלוץ טבעי בסגל.

    לעניין קבוצתנו השנה: נכון שזה שטונייז הגיע מהליגה הספרדית לא בהכרח אומר שהוא הבלם הזר הכי גדול ששיחק כאן(עצם האמרה הזאת מעליבה בלמים כמו מגמאדוב וטרטיאק) אבל נקודת הפתיחה שלו היא יותר טובה משל איזה זר ששיחק בליגה השנייה בגאנה, גם הדיבורים עליו מאנשי גליסיה מבשרים טובות על ההחתמה הזאת.

    באנגורה הוא חלוץ מוכשר מאוד, יש לו טאץ' נפלא בכדור(הגול שלו נגד רעננה זה גול של חלוץ עם טאצ' בכדור, הבישול שלו לאליחן זה מסירה של חלוץ עם טאצ' בכדור), הוא מהיר, הוא חזק, יש לו נתונים טובים ואין שום סיבה שהוא לא יבקיע כאן כמות שערים מכובדת, הוא לא פריצה קודם כל כי הם שני שחקנים שונים, בעוד פריצה הוא פיבוט מצויין באנגורה הוא יותר חלוץ שני שיודע להצטרף מאחורה ואח"כ כי הוא לא בגילו ולא עם הניסיון שיש לפריצה, באנגורה בן 24 סה"כ, יש לו לפחות עוד 8 שנים בכדורגל ולך תדע לאן הוא יתקדם.

    אצילי, הילד הזה שחקן מוכשר מאוד, הוא סה"כ בן 20 ויש לו עוד הרבה מה לעבוד בעיקר להתחזק פיזית אבל מספיק לראות איך הוא מטפל בד"כ בכדור, איך הוא עובר שחקנים כמו מים, איך הוא תמיד משחק לעומק, את ההשקעה שלו בכל רגע שהוא על המגרש כדי להבין שמדובר פה בבחור שאם יעבדו איתו נכון, יכוונו אותו למקומות שצריך ולא יקטלו אותו אז הוא יגדל להיות אחד השחקנים הכי טובים בארץ, אתה יכול לזלזל במה שאני אומר, זכותך, אבל לא רק אני מחזיק בדעה הזאת ולא רק אוהדי בית"ר מחזיקים בדעה הזאת.

    איציק כהן הוא שחקן שלדעתי בתום העונה יהיה פריצת השנה, מדובר בבחור חוצפן שלא מפחד מכלום, בעבר הוא ניתב את החוצפה הזאת למקומות רעים אבל בשנתיים האחרונות הוא עבר מהפך, אחושרמוטה של מהפך, משחקן מגעיל שלוקח כדור ורץ לבד וחושב שהכל יבוא לו בקלות הוא הפך לשחקן שמגיע מהראשונים לאימונים, עוזב מהאחרונים את האימונים, עובד במגרש ללא מנוחה, יורד ועולה, מסכן את השער, הבחור רציך שלחק קרוב לשער וככל שהוא ישחק שם הוא גם ייתן יותר תקופה.

    סה"כ לבית"ר יש סגל שחקנים מאוד מוכשר אבל גם מאוד צעיר ואי אפשר לדעת איך העונה תתפתח, כל זה לא רלוונטי למשחק ביום שני כי ביום שני כל אחת מהקבוצות תצטרך להביא אקסטרה מהבית ואם השחקנים ינתבו את הלחץ של טדי לטובה זה יהיה להם לעזר רב מאוד, לעניין ההמשך: עוד חזון למועד, בעיקר בגלל המאמן.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    שום דבר לא בושה ועדיף שתוותר על לקסיקון יציע העיתונות. רעננה לא הייתה הכי קרובה לשום דבר, היא עברה את החצי פעמיים במשחק והמצב הטוב שלה היה נבדל. אם ב2-3 שחקנים אתה מתכוון לדוד לואיז, פירלו ואינייסטה אז כן כנראה שהם היו יותר טובים, אם אתה לא מתכוון אליהם אז סתם זרקת משפט לא מבוסס על שום דבר, המשחק התנהל כולו ברבע המגרש שלהם והפועל גמרה אותו עם יותר מ70 אחוזי החזקה בכדור, גם חן עזרא וערן זהבי לא היו הופכים אותם לקבוצה מדהימה. עד עכשיו שתי קבוצות באו לשחק פתוח והתקפי נגיד הפועל ושתיהן חטפו רביעיות, השאר נתנו לנו להחזיק בכדור והסתפקו בתיקו\עקצו. פאנדורי לחצו אותנו דקות מסוימות בבלומפילד אבל לא תקפו בחמת זעם.

    אני מסכים איתך שלהפועל יש יתרון בכל עמדה במגרש, העמדה הכי חלשה של הפועל היא האמצע וגם אצל ביתר אין שם מציאות, מההגנה של ביתר לא הייתי לוקח אף אחד חוץ מטונייס ומהחלק ההתקפי שלהם לא הייתי לוקח אף אחד חוץ מבאנגורה וגם לא על חשבון דמארי ושכטר. אם הרוש בכושר אולי יש להם יתרון בשער. לצערי הדברים האלה לא אומרים שום דבר ויש מצב טוב שהשחקנים יקבלו פיק ברכיים מהקהל ומהטירוף של ביתר כמו שקרה בשנה האחרונה בהמון משחקים או כמו שקרה רק השנה מול פאנדורי כשהם לחצו אותנו ולא הצלחנו לשחק.


    אני באמת לא יודע מה זה בשבילך לשחק כדורגל, אבל בתכלס השנה גמרנו כמעט כל משחק בשליטה מוחלטת במגרש ורוב הקבוצות כמעט לא הגיעו מולנו למצבים. וזה לא מובן מאליו, לך תשווה לשנה שעברה. עם הנעת כדור ולחץ לא מנצחים משחקים, אבל כשיש לך אותם חרוטים במוח של כל שחקן אפשר לעבוד על דברים כמו פריצת בונקרים ותנועה בהתקפה. מה שלא יהיה נגד ביתר אחרי זה יש לנו שלושה משחקים שבאים בול בשביל לבדוק איך רבש מתמודד עם הבונקרים מולנו. אגב מה שלא יהיה חוץ מגוטמן אין אף מאמן ישראלי שהייתי רוצה שידרוך בחודורוב חוץ מבן שמעון, גם לא בנאדו, גרנט, אלישע לוי או לוזון. שוק המאמנים בארץ בקאנטים.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אה, רציתי גם להקדים תרופה למכה אבל בן קפלן עשה את זה בשבילי:
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    שם המשחק היום הוא ההגנה. גם לנו וגם לקריית שמונה יש התקפות נהדרות עם שמות שיעשו צרות לכל הגנה בליגה, ומצד שני הגנות סבירות עד גבול הלא-רעות+ שצריכות את השפשוף הזה כדי להתחבר ולהצליח.

    אין ספק שעל פי התוצאות עד כה, ההגנה שלנו עושה את העבודה יותר מהצפוניים. לק"ש יש הגנה זרה ואלמונית, ולראייה היא ספגה 8 שערים עד עכשיו, הרביעית בליגה ואילו אנחנו חטפנו רק 2 שערים, אבל אין מה להתלהב מזה כי בינינו? לא פגשנו התקפות גדולות ואם כן, אז בזמן המשחק היא ממש לא הייתה בכושר (ההתקפה של הפועל ת"א כדוגמא). לכן לא צריך להגיע עם האף בשמיים, לשחק את הכדורגל ששיחקנו עד כה ולנצח.

    אני מרוצה מהרוטציה שאלישע מבצע: פלט במקום גבאי, סוויסה במקום נאסר. במקומו הייתי שוקל לספסל דווקא את בוזגלו, אבל רואים על מאור שהוא רעב כל כך וכבר רוצה לתקוע את הכדור בפנים ואז הוא ישתחרר. מול 8,000(למה? למה רק 8000? מה זה הצפי הבזיוני הזה?!) בוסרמיל זה יכול להיות אחלה לוקיישן.

    אני צופה משחק מהנה היום בוסרמיל, ומקווה שהצד הנכון ינצח. יאללה הפועל!
     
  10. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,798
    לייקים שהתקבלו:
    718
    חבל לי שאני אצטרך לפספס את המשחק אבל לצערי אני עובד הערב ואני אסבול שהשעה של המשחק תגיע, לפספס לראות משחק ולא משנה איפה ואיך זה מרגיש לי כאילו קוראים לי חלק מהלב.

     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לא היה נבדל במצב של טוני, זה דבר ראשון.
    דבר שני, אנחנו ראינו את המשחק ואנחנו יודעים שהנתונים לא משקפים. הפועל אמנם החזיקה הרבה בכדור וגם הייתה הרבה בחצי המגרש של רעננה, אבל היא הייתה חסרת אונים מול רעננה ולא ידעה איך להתמודד עם המערך ההגנתי של קורצקי, ומנגד אני מסכים עם עומר, עוד שני שחקני קישור חזקים לרעננה שיזינו את טוני בכדורים ויכול להיות שגם הייתם יורדים מופסדים, אבל זה לא משנה.

    זה שנתתם רביעיות לקבוצות ששיחקו פתוח זה לא בגלל משחק התקפי אדיר אלא בגלל היכולת האישית שיש לשחקנים שלכם בהתקפה, וכן ראיתי את המשחק שלכם נגד חיפה.

    חוץ מזה, אני אוהב שאתם מזלזלים בסגל שלנו כמו במחזור השישי בעונה שעברה.
     
  12. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,798
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לגביי הפועל תל אביב מול בית"ר יחסי הוכחות נוטים לטובת הפועל אבל בית"ר לא פראיירים והם יכולים להפתיע, והפועל הם גם לא מכבי תל אביב ככה ששום תוצאה לא תפתיע אותי...
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחם,
    אני מתחיל בכוונה איתך כי אתה אוהד הפועל כמוני.
    תקשיב, הציפיות שלך ממש נמוכות לפי מה שאתה משחרר מהמקלדת. אנחנו לא הפועל של לוזון עם אבדי ופאביו ג'וניור. את מי זה מעניין ששלטנו בכדור הרבה, למה נגד מי שיחקנו? באר-שבע בחוץ זה כנראה הפסד לגיטימי. אבל שאר היריבות היו - בני-סכנין בבית, מכבי פ"ת בבית, הפועל רעננה בבית. נגד הפועל חיפה בחוץ שיחקנו טוב. זה משחק אחד טוב מתוך חמישה וזה ממש לא מספיק.

    לגבי בית"ר של העונה שעברה - ללא פרשת הצ'צ'נים אין סיכוי שהיא הייתה נגררת לתחתית. בית"ר הייתה מסיימת בפלייאוף העליון והמקום החמישי היה ריאלי עבורה. ק"ש הייתה קבוצה יותר איכותית ולבית"ר היה את ה-+ הגדול של הקהל וידוע שזו קבוצה שחייה על מומנטום.

    המשחק שפתח לבית"ר את הדרך לריצה המטורפת היה אותו 3:2 נגד הפועל בטדי ואותו דבר יכול לקרות גם במחזור הזה. הפועל עלולה לשחק בפחד, הלחץ עליה עצום, ולבית"ר יש שחקנים שיכולים להפריע כמו סולליך, אופיר קריאף שהוא צעיר אבל מאוד אינטיליגנטי ומשחק עם המון תשוקה, ואפילו ברוכיאן או דוד רביבו במצבים הנייחים. הפועל רחוקה מלשחק טוב ומה שיכול להשפיע על המשחק הוא הסגנון של בית"ר. מצד אחד אם בית"ר תתקוף היא יכולה לנצל את החולשה של הפועל. ומצד שני - הפועל, כשיש לה שטח - מסוכנת יותר כמובן. שכטר שחקן שצריך לתת את הערך מוסף גם מול בונקר ובינתיים קשה לו, אבל יותר קל לשחק כשהכדור ברגל ויש לאן לרוץ. גם גורדנה, ורמוט ודמארי אותו דבר.

    אגב, לדעתי חוץ מהשנים של הכסף הגדול והמבוזבז של גאיידמאק - בבית"ר הרבה פעמים השלם היה גדול מסך חלקיו. בעונה שעברה למשל, גם עם הצעירים בעונת 2005-06 וכן-הלאה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    בעונת 2005-06 עברו שם מלא שחקני רכש יקרים והם סיימו מקום 3.
    אני לא זוכר עונה בה בית"ר הפתיעה לטובה שאפשר להגיד שהשלם גדול מסכום חלקיו. או שעמדו בציפיות, או שאכזבו.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אז אני מבין שבעונה שעברה ציפית שנהיה בינואר במקום הרביעי, ושוב אל תכלילו את פרשת הצ'צ'נים כי מה שקרה מאז לא קשור בשום דבר למקצועיות.

    דור, ברוכיאן לא ישחק, חוץ מזה שבמקומכם הייתי שם עין יותר על הצמד בחוד ועל ברק משה מאשר על סולליך. למה על האחרון? כי מעבר לכך שהוא אחד השחקנים המוכשרים ביותר שיצאו ממחלקת הנוער של בית"ר בכל הזמנים, שחקן שיכול לנהל את המשחק ברמה גבוהה ולהשאיר גם שחקנים לבד מול שוער, הוא ירצה להוכיח את עצמו ובשביל בית"רי אין משחק יותר טוב מאשר הפועל תל אביב בטדי בשביל זה. סולליך שחקן מאוד מסוכן שיתנו לו שטח, הבעיה שהוא על האגף של אוראל דגני המצוין והוא יתקשה מולו מאוד, בעוד שמנגד האגף השמאלי שלכם לא משהו בכלל ושם נמצא איציק כהן המסוכן ואני מאמין שבאנגורה יצמד אליו שם. קריאף משחק כמו בחורה במחזור מתחילת העונה ואין לדעת מה נקבל ממנו, אם נראה משחק דומה למשחקים הקודמים שלו נגד הפועל אז אפשר להיות רגועים כי קריאף טוב עושה עבודה של שני שחקנים באמצע.

    ואני גם לא מסכים עם המשפט שאם בית"ר תתקוף היא תנצל את החולשה של הפועל, דווקא ההפך. אם בית"ר תשחק על עקיצות היא תחשוף את החולשה של הפועל.