מחזור 6 בליגה העל: 2:2 מרתק בין בית"ר להפועל פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/10/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תענוג הפועל פ"ת! אךךך איזה כיף... איזה כיף לראות את עידן טל הולך לקרן בטדי... איזה כיף לראות את בית"ר אחרי דקה סופגת שיוויון, בית"ר כמעט שדדה פה 3 נקודות, הפועל פ"ת הראתה אופי או גרשון הראה טיפשות.. מה שתחליטו...

    שחקני בית"ר רעדו ושיקשקו מג'וניור ויסה, ובצדק, הוא עשה להם היום בית ספר, איזה שחקן אלגנטי וחכם, תענוג, שחקני בית"ר ניסו לנצל את זה שהוא פצוע והלכו לו לרגליים בצורה ברורה וניסו לגמור אותו, ראו את זה על פרננדז ובואטנג שכיסחו אותו לא פעם ולא רק הם.

    תענוג שפ"ת קיבלה את המינימום שמגיע לה, הם באו לטדי, והגיעו למצבים על ימין ועל שמאל... שבית"ר תגיד תודה שלא הפסידו.

    והנה צועקים לעטר להתפטר... נחמד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. SusPoni Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/08
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חצי צדק נעשה, הפועל פ"ת היתה צריכה לקחת את כל הנקודות ולהשאיר את האלופה בלי נקודות.
    שימו לב שגם בלי ההפחתה של הנקודות בית"ר לא היתה יוצאת מהתחתית... מה גם שלפי דעתי אפילו המקום הזה לא מתאים לה ובני יהודה משחקים יותר טוב ממנה העונה!
     
  3. shabaaz Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/04
    הודעות:
    430
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצלף העיוור הכה שנית!!!פוצ'ימוי גרשון?!
    אין דברים כאלה פשוט אני חולה על הליגה הזאת רק בגלל הפיקנטריה שתהיה עכשיו סביב המיץ זבל שיעשו מהחבורה של עטר.ות'אמת:מגיע להם.

    לא הגיעה להם אף נקודה.שלא נדבר אף שקל.פשוט עלובים.
     
  4. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום צפיתי אחרי הרבה זמן במשחק המרכזי של ליגת העל... כמה חובבנות התרכזה לה במקום אחד. כמובן שכל המילים הטובות מגיעות לפ"ת אבל יש יותר מדי מילים רעות לומר . קודם כל רמת השידור והפרשנות , שילוב של יורם ארבל העיוור ואיציק זוהר המדושן עונג שאם היה יכול לבטח היה כבר מזמן מפרה את עצמו. איך הוא " לא מבין את עטר שהוא לא מעלה חלוץ" במצב של 1-1, וזה כמובן אחרי שראובן עטר כבר ביצע את שלושת החילופים שלו. גם החילוף של עטר במחצית , עידן טל במקום תמוז, היה חובבני ביותר והכניס את פ"ת למשחק. אבל מעל כולם, בלט שוב בחובבנותו שחקן שכבר שנים חי מההילה שנוצרה סביבו בכדורגל הישראלי. אני מדבר כמובן על שמעון גרשון. כבר שנים שהבחור נראה כל כך מביך על המגרש, איטי ברמות מטורפות, שמן, כבד, והיום היה אפשר לראות שגם לא חכם במיוחד. העובדה ששחקן כזה נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה מראה עד כמה אנחנו בארץ אוהבים להסתפק בבינוניות.
     
  5. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סליחה ? יותר קרוב לאחד הגרועים בליגה ..
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן, רק חבל שאתה פוסל את כל הקריירה המפוארת שלו על פי התקופה שלו בבית"ר, כאשר אתה מתעלם מעשור מוצלח מאוד במדי הפועל ת"א(וגם בבית"ר הוא נראה ביזיון רק מפתיחת העונה הזו פחות או יותר, בשנה שעברה הוא היה בסדר גם אם הוא לא הביא את הערך המוסף, דבר שהוא כן תרם להפועל). הירידה בכושרו החלה בגלל הפציעה הלא קלה בשרירי הבטן, בגינה החמיץ מחצית מעונת 03\2002. שנה לאחר מכן הוא היה בינוני, בעונת 05\2004 הוא דווקא השאיר אותנו בליגה כמעט בכוחות עצמו, ושנה אח"כ באמת שהוא היה בסדר גמור. מה עם היכולת במסע המופלא של הפועל באירופה, שהוא שיתק את זולה והשאר? או שנתיים לפניכן, בעונת הדאבל?; שמעון גרשון בבית"ר ירושלים הוא שחקן אחר. להגיד ש"כבר שנים שהבחור נראה מביש על המגרש" זו טענה מופרכת מאוד.

     
  7. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טענה מופרכת? כמובן שאני לא עוכב אחרי השחקן משחק-משחק, אבל בכל פעם שאני רואה אותו הוא אכזבה, כל התקופה שלו בביתר מביכה, גם כששיחק בהפועל ת"א אומנם היה לו שיא מסויים אבל הוא בא לסיומו מהר מאוד. ביטל את זולה? אתה זוכר איך אותו קמפיין של הפועל תל אביב באירופה הסתיים..נכון?בתקופה בהפועל תל אביב האיטיות של גרשון לא בלטה כיוון שהיה צעיר יותר ונראה פחות מגושם, אבל מאז שהוא התחתן עם הדוגמנית, מאז שהוא התחיל לכתוב שירים והוציא דיסק, מאז שהוא התחיל להתעסק במסביב של הכדורגל, הוא ברח מהפועל תל אביב בשביל כסף ותהילה, הוא אחד השחקנים השמנים בליגה(ראיתי אותו במסעדה של אחותי ולבן אדם יש פאקינג כרס!). אני לא מבטל את הקריירה שלו, אני רק מנסה לשים אותה באור אחר. כל הזמן טיפחו אותו והוא תמיד נחשב לאחד הבלמים הגדולים של דורינו, וזה סמל לבינוניות. כי טל בן חיים, בנאדו, אלה בלמים אמיתיים, חזקים ואיתנים והכי חשוב מקצוענים, שמעון גרשון הוא פשוט שחקן שמן שהיום כל ילד בן עשרים יכול לתת לו ספרינט ולהשאיר לו אבק.
     
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    כמה חבל שפתח תקווה לא לקחה את 3 הנקודות ..לא מגיעה לביתר פה נקודה .
    חבל מאוד שאבוחצירא לא הגיע לנתניה , והכלל בגלל איזיקוביץ' , כמ שאני שונא את הבן אדם הזה ..

    אגב , הפלופ של עטר רק עכשיו מתפוצץ לכם בפרצוף ?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מתווכח איתך על התקופה שלו בבית"ר, אלא לא מבין מדוע אתה מבטל את השחקן בכלליות. מה יותר שווה ערך, עשור נהדר במדי הפועל או שנתיים לא טובות במדי בית"ר ירושלים?; לפי התגובה שלך גרשון הוא סתם בלם בינוני שנופח על ידי התקשורת גם בעבר, ובזה אני לא מסכים כי הוא אכן היה שחקן הגנה פנסטטי.
    עצם העובדה שאתה מנסה להשתיק אותי עם השער העצמי שלו בסאן סירו, מוכיח לי כמה אתה מתעלם משאר הדברים ונעול בדעתך, יש לך משהו אישי נגדו. רגע, שנייה אחת של חוסר ריכוז מבטלת אצלך קמפיין מוצלח? הוא לא היה רחוק מלחתום בפריימרליג. אגב, זה שהוא הבקיע שער עצמי לא סוטר את זה שהוא ביטל את זולה, הסלבנק ועוד שורה של חלוצים טובים ומעולים.
    אצלך הכל זה או שחור או לבן, אין ביניים. גרשון לא היה סילון, אבל הוא גם לא היה איטי. אני חושב שבשיאו הוא כן היה בלם מהיר, וכאשר הפסיד בספרינטים הוא היה מכפה על כך בחוכמת משחק, במיקום. גרשון גם היה בלם קלאסי, הוא לא סתם היה מעיף לעצים כמו בנאדו. הוא היה עובר שניים-שלושה שחקנים מאחור ומרווח את המשחק, מוציא את הקבוצה קדימה והוא היה כח במצבים נייחים. מעבר לכך, הוא היה אהוד על כולם בגלל ההתנהלות שלו עם התקשורת, העובדה שהוא לא ליכלכך ולא רב עם אף אחד, גם אוהדים של מכבי ובית"ר העריכו אותו למרות הקללות.
    גרשון מוכשר בעוד דברים אחרים וזה בסדר גמור, הירידה שלו בכושר לא מגיעה בגלל הדברים האלו, אלא הוא פשוט קצת שבע מהכדורגל כנראה וחבל, מה גם שיש שחקנים שכבר בגיל 30 מאבדים הרבה מהמהירות והזריזות, וכמובן שהתזונה של גרשון(הוא לא תמיד היה ככה, ממש לא, ההשמנה היא דבר של שנתיים וחצי-שלוש) לא עוזרת לכך.
    תאמין לי שהוא כתב שירים הרבה לפני שאתה ידעת על כך. הוא סיפר פעם בראיון כאשר היה צעיר שהוא פרש לכדורגל למשהו כמו שנה בגלל רצון ללמוד, עשה סמסטר אחד ואז חזר לכדורגל בגלל האהבה שלו, וגם היה סמסטר בתקופה אחרת שהוא גם שיחק וגם למד, וזה היה ב2002, אז היה הבלם הטוב בארץ.
    זה שהוא עזב את הפועל בגלל הכסף ובגד בנו לא קשור בכלל ליכולת המקצועית שלו בעבר.
    וכאן תם הפרק של שמעון גרשון מבחינתי.


     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ברור שבית"ר לא סובלת מטראומה אירופאית אלא מזלזול אירופאי...מה שרואים עכשיו בבית"ר זה שהשחקנים פשוט לא מתעניינים בליגה. העניין עם ויסלה פשוט הוציא את החשק של שחקני בית"ר לליגה, עזבו אותי מלשים את גרשון על המוקד, ראיתי לפני הפנדל 3 שחקנים כחולים ברחבה מול שניים בלבד של בית"ר. זה שגרשון עצלן זה פשוט עניין מנטלי, אבל מה עם החבר'ה האחרים? הזכירו פה את בנאדו, מה לעשות מבחינתי הנקמה הירוקה שלי עכשיו משתלם...

    בנאדו כמו גרשון עזב את מכבי חיפה בגלל תאוות בצע וכנראה זה לא מקרה שהבחור הרחק מעבר לשיאו. בנאדו, טל, גרשון וזנדברג מכרו את נשמתם לאיש מאפיונר, אבל השגים באירופה? את זה ראינו מאז הם עזבו את מכבי חיפה והפועל ת"א.

    העונה הזאת עוד תהיה ארוכה לאוהדי בית"ר. מכבי חיפה מלפני כמה שנים לפחות עוד עשתה משהו באירופה, אבל בית"ר? האוהדים האמיתיים, אלא שלא הולכים כמו אספסוף דוחה אחרי מאפיונר רוסי, יסבלו חודשים ארוכים.

    ראובן עטר? עוד נקודה טובה ליענק'לה שחר. עטר היה שחקן נהדר, אבל כמאמן הוא רחוק מלהיות האיש שעכשיו יוציא את העגלה מהבוץ בטח כשהשחקנים המפונקים של האדון גאיידמק לא יורדים להגנה. מי שצועק עכשיו לפטר את עטר לא מבין עניין. ראובן עטר הוא האיש האחרון שאליו האוהד הירושלמי צריך לפנות את כעסו. אני הייתי מתחיל עם גאיידמק והשחקנים.

     
  11. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ביטלתי את כל הקריירה של שמעון גרשון, אם תשים לב רשמתי בהודעה המקורית שכבר שנים הוא נראה מביך, משמע לפני כן היה לו מה למכור. שמעון גרשון היה בלם טוב בשיאו, שנמשך עונותיים-3 במדי הפועל ת"א. כתב שירים, לא משנה מה הוא עשה, הבחור מקצוען ומשלמים לו כסף כדי שישחק כדורגל קודם כל, לא שישיר ולא שירקוד. הוא ביטל את זולה? זולה כבש נגדו...הוא היה חלק מהמסע שהקסים את הקהל הישראלי ועל זכרונות אלו זו בדיוק ההילה שנוצרה סביבו שדיברתי עליה. אבל האמת היא שהוא כבר כמה שנים לא אותו שמעון גרשון הבלם המבטיח, "כמעט חתם בפרמיירליג"- כמעט זה..לא נחשב... הוא גם כמעט לא הכשיל היום ברחבה את השחקן של פת, הוא גם כמעט רץ מספיק מהר כדי להציל והוא גם כמעט לא נגח שער שיוויון עצמי בסן סירו, כל זה כמעט.
    אז אולי בתור ילד יצא לך להיות מוקסם ממנו,להתאהב בו כי הוא היה המנהיג והקפטן היום שמעון גרשון(לא רק היום, ב3-4 עונות האחרונות) הוא בלם שבע ושמן שנהנה מהמעמד וההילה שנוצרה סביבו.
     
  12. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על מה הויכוח?
    שמעון גרשון במדי הפועל היה הבלם הכי טוב בליגה, והיה סמל של הפועל ואחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה שלה.
    שמעון גרשון היום הוא סתם שחקן, שכיר חרב שיזכר בגלל המעבר ולא משהו מעבר.
    כבר מהרגע הראשון בבית"ר הוא התחיל עם הפאשלות.
    גרשון עוד שנה עומד לסיים את החוזה שלו בבית"ר ולהיזרק לכלבים, אחרי זה הוא יחתום במכבי או בחיפה,
    או אולי אפילו באיזה מכבי פ"ת, ויסיים את הקריירה עצוב ובודד.
     
  13. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק אני חושב שגרשון יחזור מתישהו להפועל?
    יש להם ניסיון עבר בלקחת "סמלים" שירקו עליהם.
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ראיתי קצת את המשחק, והתענגתי אך ורק משחקן אחד - ג'וניור ויסה.
    היחיד שאני יכול לראות בשבילו משחק, הבחור פשוט פנומן.

    עכשיו השאלה שלי האם בית"ר השאילה אותו או מכרה אותו?
     
  15. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאילה.