מחזור 6 בליגה העל: 2:2 מרתק בין בית"ר להפועל פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/10/08.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אמרתי לכם את כל הדברים האלה לפני חודש וחצי...

    שבוע הבא, אחרי שנקבל 3:0, ואני מקווה שנקבל 3:0, אחרת בן שמעון לא יעוף, אולי משהו ישתנה, ולא אני לא חושב שמכבי מסוגלת לקחת אליפות, הסיפור גמור, ולא כי מדובר במחזור 6 וההפרש הוא אומנם ל גדול, אלא בשל העובדה שעד לשינויים בסגל בסביבות ינואר יהיו עוד 9 משחקים! בקצב הזה הפער יהיה יותר מ-10, עד שיגיעו זרים טובים, ויתחברו, הפער יהיה 20 ויאללה הולכים על הגביע עם מאמן טוב שימשיך ויבנה קבוצה טובה בשנה הבאה (מאמן טוב הכוונה יצחק שום, זר או רוני לוי).
     
  2. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו בדיוק הטעות שלך. מאמן צריך להביא תוצאות ואת זה בן שמעון לא עושה. מול קבוצה מקום אחרון בליגה
    כבר אין יותר תירוצים, ומה לעשות מכבי צריכה להשיג תוצאות כבר השנה.

    4 משחקי גביע טוטו ועוד 6 משחקי ליגה זה מספיק זמן בשביל רב"ש.
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    ניצחון של מכבי חיפה בדוחא על בני סכנין, 1:0 קטן שמזנק אותנו, זמנית לפחות, למקום הראשון בטבלה.

    משחק לא גדול, קטן במשחק חלש, רפאלוב פרט לשער ניסה וניסה אך הוא צריך לדעת לפעמים למסור, אבל כל הכבוד לו על הנסיון,
    קרופניק היה חסר ביטחון בהגנה, זה הרי ידוע שכאשר התמנון בין הקורות הוא משדר ביטחון לעבר כל ההגנה,

    אך כנראה שיש מחליף ראוי לדוידוביץ', כן, קוראים לו - אמיר אדרי!!!

    משחק מצוין של הבחור, גילה ביטחון ומנהיגות בין הקורות והציל את חיפה מכמה הזדמנויות טובות של סכנין,

    נ.ב. בסכנין יש קבוצה טובה, השחקנים פשוט לא מחוברים, אין ממש תיאום, אך היו לסכנין לא מעט הזדמנויות במשחק.
     
  4. שגיא Guest

    עוד ניצחון בעוד משחק חלש. אני רוצה להסתכל על זה בצורה האופטימית ולקוות שגם היכולת תגיע, ואם היא לא מגיעה בינתיים, אז לפחות אנחנו לוקחים את הנקודות. דוחא הוא אצטדיון קשה למרות שהוא לא היה מלא היום. לרפאלוב הספיקה הברקה אחת כדי לכבוש את שער הניצחון. קטן נעלם לפרקים גדולים מידי, כיאל הירבה לאבד כדורים היום וגם קרופניק היה מאוד מהוסס בחלק ההגנתי. מי שאכן ראוי למחמאות הוא אמיר אדרי שנתן משחק טוב מאוד כולל כמה הצלות שבהחלט תרמו לניצחון הזה. בשבוע הבא יגיע הזמן שננצח קבוצה עם שאיפות ואז נוכל בהחלט לרוץ חזק במירוץ.
     
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני לא יודע מי אחראי יותר לניצחון של חיפה, אם זה קולמה שנתן משחק נפלא, אמיר אדרי שבמפתיע הראה יכולת מרשימה מאד בין הקורות(למרות כמה דפיקות לב בכדורי הגובה), או רפאלוב שהביא לנו את שער הניצחון במהלך מבריק. בכל מקרה, מקום 1 עד הערב אחרי ניצחון ראשון על סכנין בחוץ? לא יכל להיות יותר טוב.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אני מבין את התסכול שלך, אבל לדעתי המצב בבית"ר והפועל ת"א הרבה יותר גרוע. אני מסכים איתך שהדברים נראים לא טוב, אבל תן לזה עוד שבועיים-שלושה. את גביעי הטוטו בכלל לא הייתי מחשיב, אבל אני פה ניטראלי לכן קל לי לדבר.

    בכל מקרה מכבי חיפה אוספת נקודות גם במשחקים לא טובים, וזה טוב. אלישע לוי הכניס לקבוצה אווירה טובה כי אם אתה משחק לא טוב וכרגע מוליך את הליגה אז יש תקווה לעתיד יותר טוב.
     
  7. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברור לי מאיפה מגיעים פה הקולות של משחק חלש למכבי חיפה, כאילו שהיא גנבה את שלוש הנקודות מסכנין. תראו לי עוד קבוצות שמגיעות לדוחא ויוצאות עם שלוש נקודות, לא תמצאו הרבה כאלה. חיפה הגיעה למשחק קשה, באצטדיון קשה ויצאה עם שלוש נקודות ועלייה למקום הראשון בליגה - מה אתם צריכים יותר? תנו לאלישע ולשחקנים אוויר לנשימה, מול מכבי ת"א יהיו להם 90 דקות שלמות "להתפוצץ".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/08
  8. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסכים, אמנם לא משחק מבריק של חיפה היום, אבל כל תוצאה חוץ מניצחון ירוק אחרי המחצית השניה הייתה נחשבת לגניבה מצד סכנין. שליטה אבסולוטית שלנו במרכז השדה בראשות קולמה. עם קצת יותר ריכוז ודיוק לאורך זמן, זה היה נגמר גם ביותר מ1-0.
     
  9. שגיא Guest

    אבל אתם מתייחסים לשני הדברים כאילו מדובר בדברים סותרים. חיפה הציגה משחק לא טוב היום ובכל זאת יצאה עם נקודות מדוחא. 3 הנקודות - כבודן במקומן מונח (ונקווה שבמקום הראשון בתום המחזור) אבל המשחק לכשעצמו היה עוד משחק נרפה יחסית של חיפה שעדיין לא מציגה כדורגל גדול.
     
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    איזה חוסר סבלנות, במחזור החמישי רוצים לפטר מאמן! לא יאומן איך האוהדים והתקשורת הורסים את הקבוצות שלהם, ובכלל זה את הכדורגל הישראלי כולו.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קודם כל, מחזור שישי, ולא זו לא קטנוניות, מחזור אחד עושה הרבה עבור קבוצה. דבר שני, אתה פשוט לא מבין... אם לא היה שחקנים טובים, היינו אומרים מילא ומוציאים מהסגל עד כמה שאפשר. אם לא היה קהל שדוחף ומגיע לכל מקום בכל שעה, היינו אומרים מילא ומסתפקים בתוצאות. אם לא היו מספיק משחקים ולא היו עוברים מספיק מחזורים, מילא הקבוצה צריכה עוד להתחבר. מילא מכבי לא הייתה מנצחת אבל לפחות מציגה כדורגל שמועדון כמו מכבי ראוי להציג, היינו אומרים מילא... אבל זהו, שיש לנו את כל הדברים - החלק ההתקפי מורכב מהשחקנים הטובים בארץ(בוזגלו, יבוריאן, קאמאנן, ישראלביץ', חדד, שבחון), שיחקנו עשר משחקים בסך הכל, שש בליגה ועוד ארבע בגביע הטוטו וכמעט ולא ראינו כדורגל מהקבוצה(בגדול אני לוקח בחשבון את המשחקים בטוטו כי עלינו עם הרכבים מלאים והתייחסנו ברצינות למפעל), הקהל מעודד בלי הפסקה, ועדיין משיגים תוצאות עלובות ואין כדורגל!

    אז אל תתחיל לבלבל את השכל שאין סבלנות והתקשורת והאוהדים הורסים קבוצה כי זה בולשיט. כאשר השחקנים לא יודעים לאן לזוז ולא עושים תנועה, זו צריכה להיות עבודה של מאמן, וכאשר אין את זה, האצבע המאשימה מכוונת רק למאמן.
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    תוצאות סיום משחקי היום:

    מכבי ת"א 0:0 הכח ר"ג

    בני סכנין 1:0 מכבי חיפה (רפאלוב 47)

    (באסטיאניני 19, ליאור אסולין 65) מכבי פתח תקווה 1:2 קריית שמונה (אבידור 4)

    (לירוי צעירי 44) בני יהודה 0:1 מ.ס אשדוד

    מכבי נתניה 0:0 הפועל תל אביב
    - - - - -
    בני יהודה עם ניצחון בכורה, כל הכבוד לכתומים.

    מכבי פ"ת מצליחה לגבור על קריית שמונה, עזורי אכן עושה עבודה מצוינת.

    מכבי חיפה מעפילה למקום הראשון עם 14 נקודות בעקבות התיקו של נתניה בבית מול הפועל ת"א,
    רק הפרש שערים של 1+ יתרון לחיפה מציב אותה בראשות הטבלה ...
     
  13. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אם בית"ר ירושלים מחר לא משיגה ניצחון על הפועל פ"ת ,אפשר להגיד שהיא סיימה את העונה בליגה.
    הסיבה לזה שההפרש בינהם עכשיו הוא 10 נקודות ,בית"ר חייבת ניצחון כדי להשאר ולדבר על אליפות ,בית"ר חייבת להוריד את ההפרש ל7 נק' 9 הפרש או 10 הפרש די קשה לחזור מזה ,אני לא רואה את חיפה ונתניה מאבדות הרבה נקודות,הכל תלוי בבית"ר מחר.לגבי התל אביביות ,משהו רע עובר עליהן בשנים האחרונות ,אמנם הפועל ת"א כן זכתה בתארים( גביע המדינה)בשנים האחרונות ,אבל עדיין השנים שהיו עם קשטן לא חוזרות על עצמן ,הקבוצה פשוט מאכזבת ,כמו גם מכבי ת"א ,שמביאה שחקנים טובים,מוציאה כסף ,אבל נכשלת במבחן התוצאה.,כנראה שהסיבה היא נימני.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור מאוד בינוני בניגוד לזה שהיה בשבוע שעבר.

    המשחק בין הכח למכבי לדעתי היה הבולט במחזור. כמה חבל שמשחקים כאלו נגמרים בתיקו 0 משממים, גם 3-3 יכל להיות כאן. מכבי אולי שיחקה רע מבחינת הרצף, אבל הגיעה למספיק מצבים, אלא שיבוריאן ממשיך להחמיץ ולהחמיץ, ובוזגלו מתחבא. מעניין מה יהיה עם בן-שמעון, היום לדעתי הוא פחות אשם. מצד שני, הכח כמעט ניצחה את המשחק אלא שיבריץ מנע ממנה שלוש נקודות. שוב, כל הכבוד לדודו דהאן על כל שהוא מוציא מים מהסלע. עם משאבים מצומצמים מאוד הוא מעמיד על המגרש קבוצה שבאה לשחק כדורגל התקפי(פרט למשחק נגד הפועל שהם היו מלוכלכים) ויודעת גם להגן כמו שצריך למרות שההגנה שלה מורכת מצעירים וזרים. טוקורה ממשיך להרשים. לפי איך שזה נראה כרגע, בכלל לא בטוח שהכח תרד.

    הפועל כרגיל, עוד הופעה של חושך-מצריים. לא מגיע לקהל הרב שנסע לעודד את הקבוצה בנתניה. נקודת האור היחידה אולי היא דני בונדר, שהציג יכולת טובה יחסית לאחר המון זמן שלא שיחק בגין פציעה. בהתקפה טבעי שהוא לא תרם, לפחות בהגנה הוא עמד יפה. רק יבואה נמצא למעלה וכך לא תבוא הישועה. בדקה ה-60 הוא עשה מהלך יפה, אבל לא היה לו למי למסור בגלל חוסר תנועה בחלק הקדמי ולכן הוא בעט מזווית אפס. וחוץ מזה באמת כלום, אנחנו בושה וחרפה. ועוד גוטמן מבסוט, הרי הוצאנו תיקו בחוץ אצל מוליכת הטבלה. כבר אין לי מה להגיד. גם לוורמוט וטלקיסקי מגיעות גערות.
    נתניה הגיעה לשני מצבים לגול היום, מבלי ששכטר יהיה מעורב, אבל רואים שגם היא מתקשה להגיע למצבים. אז הם בעטו מ-30 מטר(פרנסמן) וגם נגחו קצת מעל השער אחרי הרמות, אבל היא חסרת ברק וזה לא יעזור. אני אישית לא כל-כך התלהבתי ממנה, אבל פתיחת העונה שלה יפה וזהו.

    ליאור רפאלוב סתם היום הרבה פיות עם השער הנפלא שלו. אני בעד שהוא ימשיך ככה משום שהוא כן שחקן כשרוני שמוסיף הרבה צבע לליגה. חיפה אומנם לא הציגה היום משחק גדול, אבל הגיעה למספיק מצבים כדי להכפיל את התוצאה. חיפה אומנם לא מבריקה, אבל היא נראית הרבה יותר טוב מאשתקד אצל רוני לוי, אז השחקנים פשוט לא נלחמו. כיאל ממשיך להצטיין והוא וקולמה יוצרים אמצע מאוד חזק שמכפה על האיטיות של ההגנה(פרט למסיללה).
    בני סכנין אומנם העמידה את אדרי במבחן או שניים והוא התמודד איתם יפה, אבל לקבוצה יש בעייה במסירה האחרונה וגם בחוד. דוחא הוא כוח משמעותי וגם צאגאי ואוקוצ'ה יישפרו את הקבוצה, אבל היא עלולה להיפרד מאיתנו בסוף העונה.


    מכבי פ"ת הצליחה להתגבר על דקות ראשונות חלשות שהיו בשליטתה של ק"ש, והשיגה ניצחון עם הרבה אופי. הקבוצה של גיא עזורי עקשנית, פייטרית ולא מוותרת, וזה דבר שהיה חסר למכבי פ"ת בעונה החולפת - האמונה בעצמה. מכבי פ"ת הימרה בקיץ על ליאור אסולין בקיץ, ואני חושב שאפילו הם לא האמינו כמה הוא ייתרום להם השנה. השער שלו היום זה העתק לימים היפים שלו, בהם היה זריז וחד יותר משחקני ההגנה. לפי היכולת של הגדולות בינתיים, מכבי פ"ת תתברג בצמרת.
    ק"ש לא ידעה היום לנצל את המצבים שהיו לה ולגמור על המשחק, ושילמה ביוקר על חוסר האגרסיביות שלה. שני הגולים שהיא קיבלה מתוך הרחבה, היו נמנעים בשנה שעברה. אומנם ברק בכר לא שיחק(וגם לא יישחק לצערינו בזמן הקרוב), אבל חסרונו לא היה הבעייה היום, יש שם ירידה ביכולת של מספר שחקנים.

    למרות הניצחון של אשדוד במחזור שעבר נגד הפועל, גם היא לא הבריקה. הקבוצה של יוסי מזרחי שוב נראיתה רע מאוד בחוץ וככה היא לא תגיע לשום מקום. מדהים איך הקבוצה לא הצליחה לייצר הגנה חזקה במשך שמונה שנים שהיא בליגת העל ואפילו יותר. יוסי מזרחי עשה טעות בבניית החלק האחורי ורואים שזה משפיע על כל הקבוצה, הכישרון בהתקפה לא יכול להביא נקודות לבד. אבל גם ההתקפה לא נקייה, ברוך דגו היום היה רע, מקרייב בכלל לא הגיע לשום מצב. רק שריקי עושה משהו. אם יוסי מזרחי אומר אחרי כל משחק שהשחקנים שיחקו בטיפשות אז גם הוא הבעייה כי הם לא לומדים מהטעויות. כל אשדוד צריכה להתבייש מאיך שהיא נראתה היום.
    בני-יהודה הייתה נפלאה היום והמשחק היה צריך להיגמר בתוצאה אסטרונומית, אבל בני-יהודה החמיצה והחמיצה וסוף סוף כבשה, גם אם היא הייתה צריכה עזרה מהשוער של אשדוד. חאטארי כישרון עצום. אם בני-יהודה רוצה להילחם אין על משהו, גם אם זה על מקום בשישייה הראשונה, היא תצטרך לשמור על יציבות ולנצח גם בשבוע הבא כדי להרוויח שקט, ניצחון אחד לא מספיק.

     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    Number 8 - זה לא משנה אם הכדורגל חרא, השחקנים טובים וכו'. יש לכם מאמן יחסית מוכשר לרמה של ליגת העל וסגל מבטיח, אבל חוסר הסבלנות הנוראי של אוהדי מכבי הורס הכל. לא אחרי המשחק מול הכח התחילו הקריאות לבן שמעון. כבר במחזור השלישי (ואולי אפילו בשני?) צעקו לו להתפטר. פשוט חרא של אוהדים, שלא תומכים בקבוצה שלהם ומלחיצים את כל המערכת. אתם אפילו לא נותנים זמן להתחבר, פאקינג מחזור שישי, ותעשה לי טובה ואל תעליב את האינטליגנציה שלי, כשאתה מזכיר שהיו לו עוד ארבעה משחקים בגביע הטוטו.