מחזור 6 בליגה העל: 2:2 מרתק בין בית"ר להפועל פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/10/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הפועל ת"א נראית רע, רע מאוד. מנגד מכבי נתניה לא מבריקה אומנם ולא כזאת אטרקטיבית אבל נראה שהשחקנים שם יודעים טוב מאוד מה המאמן רוצה מהם ומה הם צריכים לעשות על המגרש, וזה היתרון הגדול של נתניה על הפועל ת"א. אני רואה את נתניה היום כפייבוריטית גדולה למשחק, בקופסא אף פעם לא היה להפועל ת"א קל, ועכשיו שהם גם ככה נראים עלוב זה בטח לא יוסיף, אבל מי יודע.. אולי היום זה היציאה מהמשבר.. בכל מקרה אי אפשר לבטל לחלוטין קבוצה כמו הפועל ת"א.
    דיעה על עומרי קנדה: שחקן טוב, אופי מסריח, ילד בכיין, פרובוקטור, שחקן טיפש שלרוב יעדיף הצלחה אישית מאשר קבוצתית. סתם הייתי צריך להוציא את זה. אם הוא ישפר את החוכמת משחק שלו וקבלת החלטות הוא יהיה יותר משחקן טוב, כי יכולות יש לו.

    מכבי חיפה כמובן די מסכנה שדווקא היא מתארחת בדוחא... מכבי ת"א, נתניה ובית"ר הרוויחו מההפקר של קרית אליעזר אבל עכשיו סכנין חוזרת לדוחר מה שמוסיף לה קצת מניות, אבל זה בסך הכל מגרש, סכנין עדיין לא כל כך מחוברת ולא נראית טוב, אולי דוחא יעשה את שלו מבחינת ביטחון ומוטיבציה לשחקנים לכן זה מבחן לא קטן למכבי חיפה לגבי ההמשך, אם היא תנצח בדוחא, יהיה ניתן להוסיף עוד נקודות ליד אלישע לוי ולמכבי חיפה ביחס לכך שחיפה הולכת לרוץ עד הסוף.

    מכבי ת"א.. מה יש לומר.. כל תוצאה פרט לניצחון ורן בן שמעון יהיה צריך לחשוב ברצינות על מקומו בקבוצה.
    ויהיה מעניין לראות מה יעלה על בני יהודה היום.. אם יהיה סוף לחוסר מזל, מה שבטוח אשדוד זו קבוצה שיש לה את הכלים להעניש.,
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לירן,
    את התגובה שלך על עומרי קנדה ממש לא אהבתי.
    אני דווקא חושב שהוא שחקן סופר-כשרוני, אחד שהאוהדים מתאהבים בו בשנייה - אחרי כל משחק הוא בא ומודה לקהל, לוקח את הדגל של הפועל, קופץ ליציעים ומנשק את הסמל, אני מרגיש שהוא משחק בהפועל משהו כמו חמש שנים לפחות, לא להאמין שהוא פחות משנה אצלינו. זה שחקן שהגיע להפועל באחת מתקופות השפל שלה בשנים האחרונות, שלא היה הרבה אור בקצה המנהרה, והוא השתלב נהדר מבחינת המשחק והיה חלק חשוב במסע ההישרדות שלנו בליגה.
    לזרוק תיאורים על שחקנים כל אחד יכול, רק שממך ציפיתי לנימוק. אני רואה פה סתם איזו שנאה לא מובנת.
    פרובוקטור? בכיין? - למה בכיין? משום שהוא נעלב מההתנהגות של גוטמן? גם אני הייתי נעלב במקומו. בניגוד לשאר השחקנים שמשחקים חלש, קנדה לפחות משקיע ונותן מעצמו מאה אחוז. אני בטוח שהבעייה כאן היא בגוטמן עצמו, אולי מאמן טוב, אבל אחד שביחסי אנוש יכול ללמוד דבר או שניים, אני גם זוכר את ההתנפלות שלו דרך התקשורת על אנטבי, לאחר שזה עשה טעות בדרבי כשיצא ללחוץ את חדד מקדימה בגלל התלהבות רבה, ובסוף ספגנו וכל ההפסד נפל על הכתפיים של אנטבי.
    קנדה שחקן צנוע והלוואי שהיו לנו בכדורגל עוד כמה כמוהו וכמו שפונגין.
    לביקורת של שחקני הפועל אני לא מתייחס, אלו בטח כאלו שממורמרים. זה כבר לא חדש שבקבוצה הזו יש הדלפות.

    בקשר למכבי חיפה, אני דווקא חושב שאת הקבוצות הקטנות השנה היא תנצח בלי הרבה בעיות, המבחן שלה יהיה במשחקי הבית נגד הגדולות, אז היא תצטרך להיראות יותר טוב מאשר נגד בית"ר והפועל וכמובן שלנצח, תיקו בבית נגד קבוצה גדולה זה לא טוב. לעומת זאת, בינתיים היא לא הפסידה בבלומפילד ובטדי כך שהיא במצב טוב. חיפה עדיין קבוצה הרבה יותר טובה מסכנין ואני כבר ציינתי שכל תוצאה מלבד ניצחון של חיפה היום יהיה הפתעה. דוחא יוסיף למוטיבצייה, או.קיי, אבל הקבוצה של פרדי דוד השנה פשוט חלשה ומועמדת לירידה. הכח למשל נראית יותר טוב ממנה בינתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הוא עושה הצגות, הוא נותן קטנות, כל הקטע הזה של הקהל זה סבבה, מי לא רוצה להיות חביב הקהל?
    בוא אני יתן לך דוגמא,היה איזה משחק אני לא זוכר איזה העונה, שהיה לקראת הדקה ה-90, היה מצב של שוויון או פיגור של הפועל ת"א, קנדה חטף כדור באמת בצורה יפה באיזור האמצע ורץ עם הכדור קדימה, כנראה העניין של החטיפה היפה עלתה לו לראש אז הוא החליט שהוא רוצה להיות הגיבור ובעט מחוץ לרחבה בצורה מגוחכת במקום לתת פס באגף לטלקיסקי שהיה מיישר כדור לאמצע והפועל היו מרוויחים 90 אחוז גול. עכשיו, זה דוגמא ל או שחקן טיפש, או שחקן שמעדיף את טובתו האישית על פני טובת הקבוצה, כי הוא כנראה לא יכל לעמוד בפיתוי של להיות מחר בשער העיתון על כתפי האוהדים.

    אני חוזר, יש לו יכולות גבוהות, הוא בהחלט יכול להיות הטוב ביותר בתפקידו בארץ, אבל הוא חייב לשנות התנהגות, הוא מחפש לריב, הוא כל רגע פונה לשופט עם התבכיינויות, הוא נופל מכל פיפס, אני פשוט שונא את הדברים האלה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל התכונות האלו שרשמת על קנדה - אופי מסריח, ילד בכיין, פרובוקטור, לא קשורות בכלל לטעות שהוא ביצע במשחק ההיא שציינתה. זה שקבלת ההחלטות שלו עוד נתונה לשיפור זה נכון, גם את ההרמה הוא צריך לשפר, אבל תסכים איתי שיחסית לשאר השחקנים בהפועל הוא בסדר גמור, הוא חצי התקפה שלנו, והצורה בה הוא השתלב בקבוצה מעוררת פליאה ואי-אפשר לומר שלא. אגב, רוב הפעמים שהוא כאילו אגאויסט, נובעות בעיקר בגלל חוסר תנועה בחלק הקדמי של הפועל, וכאן האשם הוא מר אלי גוטמן.
    קנדה יורד לדשא הרבה פעמים בגלל כיסוחים, השחקנים לא מצליחים לעצור אותו, הוא ממש לא נופל, עשית ממנו שחקן תיאטרון. גם אם מידי פעם הוא מוסיף לנפילה, זה לא דבר שיוצא דופן, הרבה שחקנים בליגת העל עושים את זה, הוא לא שונה מכולם.
    בקשר לנקודה של "מחפש ריבים", אתה ממש רחוק מהכיוון. הוא גם לא פונה לשופט יותר מכולם.
    אם אתה מאשים את קנדה בדברים הספציפים האלו של מידי פעם ליפול על הדשא או לזרוק מילה לשופט, בהתחשב בתדירות הנמוכה שהוא עושה את זה, אז אתה צריך לתעב חצי משחקני ליגת העל.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    חצי? 95% משחקני ליגת העל מוסיפים איזה נפילה קטנה שנוגעים בהם, וככה גם באירופה.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מאה אחוז, אצלו זה בולט לי לעין ביותר מדי מקרים אז ציינתי את זה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבה מאתר ONE על פתיחת העונה הצולעת של הפועל ומכבי תל-אביב

    נתנו כותרת מושכת, עיצבו תמונה מיוחדת, הכתבה נראית ארוכה ובעלת יכולת גבוהה, אבל כשקוראים לעומק - נאדה. לא חידש לי שום דבר ואפילו ישנן מספר שגיאות בכתבה. אני יודע שהמקום היותר מתאים זהו דיון התקשורת, אבל הכתבה מתייחסת בין השאר גם למחזור הנוכחי, שאחריו הכותרות יכולות לגדול אפילו עוד.
    אם הפועל מפסידה למשל אז שוב אנחנו נכשלים במשחק נגד יריבה רצינית. מצטער שאת הפועל פ"ת שבאה לשחק בבלומפילד פתוח ותוקפת עם שמונה שחקנים שם ככה אין לה הגנה, אני לא מחשיב לאריות הליגה. נגד חיפה תיקו לא משהו, נגד ק"ש בחוץ אותו דבר למרות יכולת לא רעה, אצל אשדוד כישלון טוטאלי והיום..אני לא רוצה לחשוב מה קורה במקרה של הפסד, למרות שגם בתיקו יהיו לי טענות כי הגיע הזמן להתעלות. אם אלמוג כהן ייפתח על הספסל זה טוב, גזל פחות גרזן ממנו ולמרות שהשנה הוא מראה קצת מהיכולות ההתקפיות שלו, עדיין אלמוג כהן יותר משמעותי כי הכסחנות שלו בהגנה יותר מרתיעה.
    מכבי מנגד נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה, מה שבטוח אחת העניות בליגה. כאשר אלכס שניידר ביציע, ויהיה קהל גדול, הציפיות עוד יותר גדולות. הפסד של מכבי והכותרות יהיו הרבה מעבר לאלו שעל הפועל.

    אני קורא שאלישע לוי מתלבט בין ארבייטמן לפאנטני. מבחינתי אין כאן שום שאלה - פאנטני הוא חלוץ שפיץ הרבה יותר טוב, מה גם שהוא נמצא בכושר מצויין והכימיה שלו עם יניב קטן הרבה יותר טובה. השילוב של ארבייטמן וקטן כבר נוסה כמה פעמים גם לפני השנה שעברה ולא כל-כך הצליח. אגב, מבחינתי אלישע לוי נותן לרפאלוב הרבה קרדיט ומעניין מתי זה ייפסק. אולי אם קטן יישחק אפילו קצת יותר באגף הוא יוכל לתרום יותר ואז חיפה תוכל לשלב עוד חלוץ שייתן לה יותר עומק במשחק, זה עדיף על מה שרפאלוב מראה בינתיים, השאלה היא האם ארבייטמן שווה את שינוי המערך, אני לא בטוח. מעניין איך רפאלוב ייתגבר על הביקורת הרבה לה הוא זכה.

     
  8. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד להכח ר"ג. יצא לי לראות אותם לא מעט פעמים העונה ובכל משחק נהנתי לראות אותם משחקים, גם אם זה נגמר בהפסד. היום אם לא החמצות גדולות של אונגר וטאקורה הם היו מנצחים בהפרש של יותר משער אחד. ומגיעות לדודו דהאן מחמאות על הכדורגל שהקבוצה שלו מראה. אבל עם כל המחמאות הכח פשוט קבוצה פראיירית ולצערי אם היא תמשיך להחמיץ ככה ולא לנצל מצבים היא תרד ליגה.
     
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לך תדע , בסוף נעלה עם הלבן המגעיל הזה .

    משחק חשוב מאוד , צריך להוכיח שבניגוד לעונה שעברה , הקופסא היא מבצרנו , לפחות בעונה האחרונה שלה .
    נצחון יתן לנו פוש אדיר להמשך .
    אני במקום מתיאוס מספסל את שכטר שכבר כמה משחקים מראה חוסר חשק במשחק שלו , נמאס מהפוזות שלו . כשהוא רוצה הוא שחקן גדול , חבל .

    לגביי המשחק של הכח ומכבי ת"א :
    הכח היו קרובים מאוד לנצח . אני נהנה לראות משחקים שלהם וחבל על ההחמצות .(אגב החמצות , יבוריאן בהחמצה ענקית) .
    הבעיטה בתוספת הזמן (של וויצמן אם אני זוכר נכון) אדירה , כבר ראיתי את הכדור ברשת .
    דודו דהאן לדעתי מאמן מצוין , הרבה בגלל כישורי הסקאטוטינג שלו .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  10. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שאוהדי מכבי יתחילו לעשות בלאגן גדול כמו שריפת פחים בקרית שלום, כדאי מאוד
    להיפרד מבן שמעון. כבר אין יותר תירוצים, זה היה צריך להיות נצחון, עם רב"ש יהיה קשה
    להגיע להישגים.

    שום למכבי ועכשיו.
     
  11. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    חחח היה למכבי מזל שלא קיבלו שער בתוספת הזמן. איזו בעיטה בעט אחד השחקנים. השוער היוגוסלבי בעדיפה אדירה. (ככה מעבירים זמן עד למשחק של נאפולי-יובה)
     
  12. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב יבריץ' הזה תופעה. מצד אחד יש לו אינסטינקטים מדהימים (ההצלה שלו מהבעיטה של אונגר אחת היפות שראיתי) ומצד שני יש לו יציאות גרועות והשמטות שאתה לא יודע מאיפה הן מגיעות. רק היום היו לו 3 יציאות נוראיות שעם קצת יותר ריכוז ודיוק הכח מנצלת לשער.
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הגיע הזמן להיפרד מבן שמעון. אנחנו נראים כמו כלום ושום דבר. לא רואים טביעת אצבע של מאמן ובגלל זה השחקנים לא יודעים לאן לזוז ועומדים במקום. ז'אן לא היה צריך לפתוח כמגן שמאלי כאשר מלול על הספסל, וגם כאשר הוא הבין את הטעות שלו, הוא הוריד את ישראלביץ' למגן ומלול שוב על הספסל(הרג שני שחקנים במכה אחת).

    נכון שהשחקנים היו חלשים וגם להם יש חלק גדול בתוצאה, אבל בן שמעון אשם ובגדול. מתחילת העונה לא ראינו כדורגל ממכבי ת"א, וזו קבוצה שנשפך עליה לא מעט כסף. זו לא פעם ראשונה שאני אומר מילא תוצאות לא טובות, אבל תראו כדורגל וגם זה אין, ובזה המאמן אשם.

    ביזיון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  14. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שמכבי תל אביב שיחקה טוב היום למרות התוצאה. היא הגיעה למצבים, הבעיה זה הסיומת בהתקפות ואת זה מכבי תל אביב צריכה לפתור במהרה. אני חושב שהמאמן לא אשם, הוא הכין את מכבי תל אביב למשחק הכי טוב שאפשר, היא הגיעה למצבים וכמו שכבר אמרתי, הסיומת!!
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    את יבריץ' אני מכיר היטב מויטסה, קבוצתו של חיים מגרלשווילי, ומה שאתם מספרים האיש מראה את ה'יכולת האמיתית' שלו.

    לגבי בן שמעון, האם מאמן אחר יכול לעשות את ההבדל? אפילו כן, אני חושב שצריכים לתת לבחור זמן. אני יודע שבארץ אין סבלנות, אבל צריכים לתת למאמן חדש זמן. בנתיים הירוקים מנצחים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx