מחזור 5 בסרייה א׳ :: The Unforgiven

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏21/9/15.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    יש אמת בכל מה שאתה אומר,אבל הביקורת(לפחות שלי) היא לא על ההתנהלות של מארוטה(יש ביקורת אבל היא שונה ממה שנראה פה) היא בעיקר על החוסר מנטליות של הקבוצה כרגע,דבר לא השתנה בהגנה,ואנחנו סופגים שערים בלתי נסלחים,אל תספרו לי סיפורים שוידאל היה מונע את השערים האלו בטח שלא פירלו.תכף תגידו לי שההתקפה זה ההגנה הכי טובה,וההנעת כדור של טבז וידאל ופירלו הייתה מונעת את זה. אז אני אספר לכם שפרוזינונה בעטה למסגרת פעם אחת וזה נכנס.זה לא מזל רע.מזל רע זה שנופל עליך פסנתר מהשמיים.לספוג בדקה האחרונה זו לוזריות.אלגרי בעצמו אמר שהטעות הייתה שאפשרנו להם להגיע לקרן בדקה האחרונה(מסכים איתו לגמרי).ההופעה חסרת העמוד שדרה מול רומא וכו' הדברים האלה הם מנטלים.ההופעות שלנו בסדר
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    "זו שטות", העיקר לזרוק לאוויר. כשאתה משווה למצב הנוכחי של יובנטוס, אז כן, זה מתאים נהדר. אלגרי כרגע לא נהנה לא מדיבאלה, לא מלמינה ובטח שלא מסטורארו.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    כמו שריאל מדריד הלכה עם הראש בקיר כדי להשאיר את רונאלדו ה"עצוב"? מישהו בכלל זוכר שראמוס רצה לעזוב בתחילת העונה? אז שחקנים מבקשים לעזוב, אז מה? הכל פונקציה של כמה אתה מוכן לשלם לשחקן. בסופו של דבר, אם יובנטוס שואפת להיות מועדון בלבל הזה, היא תצטרך לשלם. אם לא, היא תישאר מועדון של שושלת פעם ב. אין קשר לדיבאלות ורוגאנים, אפשר לשלב אותם בכיף יחד עם השחקנים המשמעותיים. ממה שאני זוכר סטורארו פתח בחצי גמר ליגת האלופות אשתקד וזה לא מנע מיובה להמשיך הלאה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @Heroball

    א. כשיובה תיהיה מוכנה\יכולה לשלם את מה שריאל משלמת נדבר.
    ב. שחקן שרוצה באמת לעזוב פשוט עוזב. המקרים של רונאלדו וראמוס נראים בעיני כמו משחקים של "תחזיקו אותי" כדי שהמועדון יתיישר לדרישות שלהם.

    @EO11

    אז הנה, אני מסביר לך ולא רק "זורק". מילאן איבדה יותר מרק תיאגו וזלאטן. היא איבדה גם את נסטה, סיידורף, גאטוסו וזאמברוטה. חדר הלבשה שלם של מנהיגים עם השפעה אדירה על שאר הקבוצה. אבל השוני הוא לא רק במי איבדה, אלא בעיקר במה ההיא הביאה במקומם. וזה חבורה של ריג'קטים לא מתאימים ובינוניים שלא יכולים להתקדם מילימטר מעבר לרמה הבינונית שלהם. זה לא ממש מעניין שאלגרי לא נהנה כרגע מהצעירים. כשהם יגדלו ויתפתחו הוא (או מאמן אחר) יהנה מפרותיהם. בנתיים לא יקרה כלום אם יאכל קצת חרא (או שלא, שוב, רק מחזור 5).
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    ואיך זה שונה ממקרה וידאל? שחקנים רוצים להרוויח כסף ולקחת תארים. תארים וידאל היה יכול לקחת ביובה, זו לא הייתה בעיה. כסף היה הבעיה. ואפילו אם הוא לא היה הבעיה, שדרוג בשכר היה משכיח ממנו יפה מאוד את הבעיה.
    אני לא יודע מה המצב הפיננסי של יובה ועד כמה היא יכולה/לא יכולה. הגבתי לנקודה ספציפית שהועלתה כאן. למלא את החלל של וידאל אי אפשר. כל השאר זה תאורטי.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    אני איתך בדעה, שים לב שאני מגן על אלגרי מאה אחוז ואני חושב שהוא לא אשם במצב של יובה (שהוא לא קרוב להיות גרוע כמו שמתארים). בקשר לשאר השמות שאמרת, אני חושב שאף אחד מהם למעט נסטה לא היה באמת משמעותי בשביל הקבוצה.
    כרגע, אלגרי מאמן קבוצה יחסית חדשה ללא שחקן מוביל אמיתי וזה בעוכריו. גם אני איתך בדעה שעונה אחת במקומות 2-3 לא תהרוג אף אחד.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,580
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    עוד פעם,גם אם וידאל הרגיש ביובה כמו גלעד שליט(וכמו שאמרו למעלה אפשר היה לעשות יותר מאמצים להשאירו)אז סבבה שחרר אותו, אבל רבאק מדובר בשחקן שהביא קבוצה לגמר צ'מפיונס,שעשה קופה חלומי. על אחד כזה אתה לוקח 37 מיליון?? זה כאילו אפילו לא ניהלו עליו משא ומתן בכלל.

    "ידוע שאלגרי מתחיל עונה רק שמזיזים שעון"? יובה עונה שעברה אחרי 5 מחזורים היתה עם 15 מ-15