מחזור 5 בליגת העל: 3:3 מרתק בין מכבי חיפה לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/10/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אוהדי אולימפיאקוס קיבלו מאופ"א עונש רדיוס בגלל התפרעות ביציעים וזריקת אבוקות למגרש במשחק נגד בורדו...את זה אוהדי מכבי לא עשו, עם כל הכבוד למה שהיה עם סואן...

    בקשר למשחק:

    ביזיון של משחק של מכבי, יותר מזה שניצחנו אני לא מאמין שלא הפסדנו, פשוט בושה, אם נשחק ככה בדרבי נאכל 3:0...משחק מביש של מכבי, אני מתביש שככה נראית קבוצה של 100 וקצת מיליון שקלים, ושיש בה שחקנים כמו רוני גפני. אלברמן חייב לשחק בהרכב הפותח הוא דוחף קדימה וראו שהוא נותן המון לא מבין למה הוא נכנס רק בדקה ה72 (ולפני שבועיים הוא נכנס בדקה 60)

    ראנגלוב כמה שהתקשורת עשתה לו PRAISE ודיברו עליו, נראה בינתיים כמו פלופ אבל מי שיותר נראה כמו פלופ זה רוברטו קולאוטי שחייב לרדת לספסל אולי אם ראנגלוב ישחק עם עטר כחלוצים אז נראה באמת מה גרם לדורטמונד לשים עליו מיליון יורו...
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אולימפיאקוס עשתה הרבה יותר בליגת האלופות מלקלל... ההשוואה הזו בכלל לא במקום ואפילו די טיפשית.

    שהפועל פתח תקווה יבואו בטענות אך ורק אל עצמם כי הם ביזבזו לפחות 4 דקות מכל התוספת זמן. במקום שצרפתי ושחקן נוסף שלהם ייצא כמה שיותר מהר, הם החליטו לבזבז ביחד 2-3 דקות ותוסיף לזה שב10 הדקות האחרונות הם רק ביזבזו זמן בשכיבה על הדשא. מהבחינה הזו מגיע להפועל פתח תקווה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני חייב להגיד שבקשר לתוספת זמן הפועל פ"ת מהשניה שהמשחק התחיל ביזבזה את הזמן , במיוחד שניר דורי שלבדו ביזבז 10 דקות אז התוספת היתה מוצדקת בנוסף לכך שהיו 3 חילופים מצד כל קבוצה, ואחד מהם של פ"ת בתוך תוספת הזמן + פציעה של שחקן שלהם שגררה עוד דקה בתוספת הזמן.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך לקחת את המשחק בפרופרוציות- סך הכל העיקר שמכבי ניצחה,
    כי בעבר זה לא היה מסתיים ככה.

    לגבי רנגלוב, לא הייתי שופט אותו מהר כ"כ\ זה חלוץ שצריך
    לתת לו זמן להתאקלם.

    מדוניאנין שחקן ענק פשוט כמה רמות מעל הליגה שלנו, לא יעזור.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מכבי לא מרשימה בכלל באף משחק ליגה אבל את הנקודות הם לוקחים, ברגע שהם יתחילו להתחבר(בכל זאת 10 שחקנים חדשים) זה יראה טוב יותר.
    נגד בית"ר הברקה של מדוניאנין(וטעות של 5 שחקני בית"ר), נגד סכנין החלשה פנדל ואדום שברו את היריבה, נגד אשדוד זה היה שופט פחדן והיום מהפך אחרי משחק חלש, מזל של אלופים? בכל מקרה מה שעושה את ההבדל זה האריס מדוניאנין, שחקן שהוא רמה אחת מעל הליגה, עם אלברמן לצידו ויצחקי בהתקפה מכבי תהיה קבוצה מפחידה.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שחקן ענק שחקן ענק עד לבעיטה הזאת הוא לא היה על המגרש וזה מאוד מטריד אותי...לא יודע אם זה בגלל שהוא מתופקד יותר מדי אחורה או לא יודע מה אבל ככה אי אפשר להמשיך...

    ראנגלוב צריך לשחק כחלוץ, אם הוא לא משחק כחלוץ אז בשביל מה הביאו אותו?

    סידיבה אחרי כמה משחקים טובים היום היה אכזבה.

    אלברמן לא צריך, חייב להיות בהרכב בדרבי.

    לא צריך לקחת את זה בפרופורציות עם כל הכבוד לניצחון, נראינו בושה וחרפה, אם אתה או מישהו חושב שגם עם קהל יש לך מה למכור ביכולת הזאת אז אתה טועה ואתה תקבל 3 בראש מהפועל...פשוט יכולת מזוויעה של מכבי.

    הקישור לא דוחף קדימה, עטר הולך יותר מדי לבד, ונשבר לי מזה כבר, קולאוטי כבד, לא זז, פלופ השנה, פח הזהב, מה שלא תרצו, חייב לעוף לספסל. דור מלול תענוג אבל הרגשתי שהוא משחק היום לבד. מאדוניאנין אכזבה עוצמה עם כל הכבוד לגול הזה, מה הוא עשה במשחק? פשוט שום דבר.

    שטראובר הליצן מספר 1, נמאס כבר כל שבוע לדבר עליו, פשוט נמאס, רק בגללו אם יהיה סיכוי לתואר בסוף העונה לא ניקח, גול ששייך גם לו, כדור חלש, לא מזנק לא כלום, אם היה מזנק היה לוקח את הכדור הזה בוודאות.

    הפריעה לי העובדה שפאביצ'ביץ' עשה עבירות קרוב לרחבה כל הזמן, למזלנו פ"ת קבוצה פאתטית ומסכנה, אבל מול הפועל/חיפה נאכל בראש.

    הגיע הזמן שאבי ומזרחי יתנו להם בראש כי ככה אסור שניראה, פשוט אסור!

    ---

    עריכה:

    יצחקי? לא רלוונטי מבחינתי עד שאני לא רואה אותו מתאמן עם כדור הוא גמר את העונה.

    אדם אני לא מסכים איתך כינגד אשדוד עד הגול אשדוד לא הגיעה ל-16 שלנו וסכנין פרט להזדמנות אחת לא עברה את החצי, ועם כל הכבוד היה פנדל נגד סכנין, פנדל ברור שגם הוא עצמו דרש אדום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    אם חוץ מהבעיטה הוא כן היה על המגרש, הוא לא היה מגיע לליגת עלק.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנוגע למשחק - לא שיחקנו טוב אבל אני מייחס לזה פחות חשיבות כרגע, המשחק היה אמור להיות עם בלומפילד מלא בצהוב וככה בטוח שהיינו מנצחים, אין לי שום צל של ספק בכך ואני בטוח שגם אצל אחרים, אבל זה לא קרה והיינו צריכים להסתדר איכשהו עם המצב. לא ממש הסתדרנו אבל השורה התחתונה היא שניצחנו ואין יותר מתוק מלעשות את זה בתוספת הזמן.

    ברגע שאלברמן נכנס, היינו טובים יותר, אולי הגיע הזמן שקלמי סבן העגלה יירד לספסל, דור מלול יוסט לעמדת המגן הימני ואלברמן ייכנס לאמצע כי הוא רק יכול לשפר אותנו והיום הוא עשה את זה ב20 דקות ששיחק. ההגנה לא נתנה משחק טוב ורוני גפני עשה כל כך הרבה חורים... בוזגלו וקולואטי היו חלשים, עטר ממשיך לתת את שלו ומדוניאנין לא היה במשחק וחלקים גדולים מהזמן ופתאום הוא שם את הכדור הזה ברשת... ווינר עד הסוף.

    ומגיע כמה מילים טובות להפועל פתח תקווה שקיבלה מתנה בדמות משחק רדיוס בבלומפילד וניצלה אותו, הגיעה לכמה מצבים ובסוף גם הבקיעה(דרדלה של ביטון, טעות של שטראובר) אבל מאז השער היא עשתה פשוט בונקר, רק ביזבזה זמן ושפוט גם שילמה על זה ובריבית. אה, ומחפוד ימשיך לבכות שהכדור עבר את הקו... מסתבר שגם מ2 מטר הוא לא רואה טוב. שיראה את ההילוך החוזר ויישב בשקט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מסכים איתך שקלמי סבן חייב לעוף לספסל וזיו חייב לחזור לעמדת המגן כי רוני גפני הוא המיץ של הזבל איפה שבשקית נוטף מבחינת יכולת משחק של כדורגל, גם אם זיו הוא לא בדיוק הבלם האולטימטיבי...אם דור מלול יהיה מגן ימני טוב? הרווחנו. מה שכן לדרבי אלברמן חייב לפתוח, פשוט חייב.
     
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    היום מלול היה מצויין בתור מגן ימני, כל הזמן היה למעלה. מבחינת הגנה הייתה לו פחות עבודה כי הפועל פתח תקווה ניצלה את נקודת החולשה שלנו בדמות רוני גפני וכל המצבים שלה(מלבד הגול אבל לדור אין שום אשמה, שני הבלמים היו איתו ושטראובר היה צריך לקחת את הכדור) הגיעו מצד שמאל, אבל כולם זוכרים את היכולת הטובה שלו מבחינה הגנתית בעונה שעברה. התקפית הוא רק פורח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה שכן אני חייב להגיד שהמשחק הזה היה סבל אחד ארוך מבחינת הצפייה וגם מהעובדה שלא היהקהל בבלומפילד
     
  12. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הבעיה להציב את דור מלול כמגן ימני ואת אלברמן ליד סידיבה? זה פשוט דורש.

    למרות המשחק הגרוע, ניצחון חשוב, כמו שאמרו פה כבר, זה מסוג המשחקים שלא היינו במנצחים בעבר גם אם היינו מקבלים עוד חצי שעה תוספת זמן.
    כואב לי שמשחק בית בבלומפילד נראה כמו משחק אימון עלוב, מספיק עם העונש המיותר הזה.

    יאללה לדרבי!
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    יצחקי צריך לחזור מתישהו ושיחזור זה שחקן שישדרג כל קבוצה בליגה, את ה-20 דקות הכי טובות שלה העונה בליגה מכבי נתנה איתו, לדעתי הוא יהיה כשיר לפלייאוף.

    מה זה שמשנה שאשדוד לא הגיעה ל-16 עד לפנדל(שהגיע לה), לאחר מכן הגיעו לה עוד 2 פנדלים שהשופט לא שרק מטעויות של זיו וסטרול שהם שני שחקני הגנה בינוניים ובמכבי עשו טעות שהביאו אותם יחד עם סבן, אם לנימני ומזרחי יש שכל בעונה הבאה הם צריכים לזרוק את הליצנים בהגנה כמו זיו, גפני, סבן, סטרול ושטראובר.

    נגד סכנין הגיע פנדל וגם אדום אבל עד לפנדל סכנין עמדה יפה על המגרש ומאז היא התפרקה שגם האדום הוסיף ומאז למכבי היה הרבה יותר קל.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גפני עדיף על יואב זיו, בעצם כל אחד עדיף על יואב זיו, כ''נל קלמי סבן שדור מלול חייב לפתוח במקומו בעמדת המגן הימני, שתי הרכישות האלה של מכבי זה כשלון טוטאלי עוד לפני שהתחילו לשחק, שתי שחקנים לרמה של הפועל פ''ת, בטח לא קבוצה שעם איפות כמו מכבי.

    נכון שמכבי לא הרשימה, אבל עומר כרגיל נשחף כהרגלו, במשחקים האלה צריך לקחת 3 נקודות וזה מה שמכבי עשו, ככה לוקחים אליפות.

    לגבי מדונייאנין, לדעתי הוא מתופקד יותר מדי מאחורה, הוא צריך לשחק יותר קדימה. בכל מקרה, כבר אמרתי לפני שהגיע שהוא שחקן מעל הליגה, בתור אחד שראה אותו בעונה שעברה בויאדלויד מדובר בשחקן פנטסטי, שכבש 8 שערים באחד הקבוצות הגרועות בלה ליגה בעונה שעברה ועוד בתור שחקן ספסל, הוא טכני, יש לו בעיטות אדירות, הוא חכם, הוא קצת כבד אבל הוא שחקן ענק, בטח לליגה שלנו.

    ידעתי שאלירן עטר יכבוש את השער הראשון למכבי, הוא כל כך מסוכן ואנ לא מבין איך הוא לא בנבחרת עוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כשמדוניאנין יצטרך לעשות יותר הוא יעשה, בינתיים מספיקה לו בעיטה אחת כדי לנצח משחק וזה דבר שמעטים מאוד ניחנים בו, אם כי ברור שנגד קבוצות כמו מכבי חיפה והפועל ת"א מדוניאנין יצטרך להיות הרבה יותר אפקטיבי.