מחזור 5 בליגת העל: 3:3 מרתק בין מכבי חיפה לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/10/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הציגו בעשור האחרון כל-כך הרבה משחקים מרתקים ביניהן, אך נדמה שבשנתיים האחרונות יש ירידה ברמה. השאלה הגדולה מבחינתי אם בית"ר תהווה יריב שקול כי חיפה קבוצה טובה יותר ויש לה את יתרון הביתיות. על המשחק עצמו אפרט בהמשך אבל אי-אפשר להתעלם ממפגשי העבר, בעיקר בעונת 03\2002:
    * הניצחון של חיפה בטדי 4-3 בסיבוב השלישי, אחרי שבית"ר כבר הובילה 2:0, היה אחד מהמשחקים המותחים וההרפתקנים בעשור האחרון. רפי כהן, שחקן ספסל, כבש שלושער. גם ארבייטמן שהיה אז בן 18, נדמה לי הבקיע.
    * אלון חרזי מוסר לאחור ו...דודו אוואט נרדם והשאר היסטוריה. אחד מהשערים ההזויים שאני זוכר מאז שאני רואה כדורגל.
    * מחזור 11, בית"ר שהייתה קבוצת תחתית מובהקת באותה עונה, מביסה 4:0 את מכבי חיפה שנפלה מהרגליים אחרי הישג שיא בליגת האלופות.

    בנוגע למשחקי יום שבת:

    * גם עונש הרדיוס לא ישפיע על מכבי ת"א שתיקח שלוש נקודות בקלות. זה לא רק שהפועל פ"ת משחקת חרא - מכבי נראית טוב וגם אם משהו לא דופק יש לה ספסל עצום. מכבי תגיע בפורמה טובה יותר לדרבי, אין ספק.
    * אפשר להפסיד בטדי, אבל בטח לא כמו שבאר-שבע התבזתה ובטח לא מול בית"ר שהגיעה במצב קשה. קלינגר חייב שלוש נקודות בבית נגד סכנין שתבוא להתבנקר ויהיה לא פשוט עבור באר-שבע. הרבה תלוי בליאור אסולין.
    * היה ברור שהפועל חיפה לא תוליך את הטבלה לאורך זמן. היא חזרה לקרקע אחרי ההפסד מול אשקלון. תוצאה לא טובה מול עכו וזה יזכיר את מה שקרה בשנה שעברה - פתיחה טובה ואז נסיגה.
    * חבל שקשטן משחק מול אשקלון עם חלוץ אחד בלבד. אבל חזרתו של פדרו גלבאן זו תוספת כוח משמעותית. אוי ואבוי לבני-יהודה אם לא תנצח.
    * משחק שתמיד קשה להמר בו - מכבי פ"ת נגד אשדוד. המארחת נראית טוב לאחרונה, בעיקר בפן ההתקפי עם שלישיית חוד קטלנית שכל אחד מהחלוצים יכול להכריע משחק. אשדוד עשתה קולות של שינוי עם גרגורי אבל אז בא משחק הנפל נגד מכבי, קשה לדעת מה יהיה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    2000/01 ישראל כהן יורק על יוסי בניון, שאומנם תופס לא את האיבר עליו ירקו - חיפה דורסת את בית"ר 3:0, באחד המשחקים שנתנו לה בסופו של דבר את האליפות.
    2001/02 בית"ר פותחת את העונה באיחור ועם הרכב טלאי על טלאי, למרות זאת היא עומדת בכבוד מול החיפאים ומפסידה רק 2:1 משער בנבדל של רפי כהן.
    2003/04 - המשחק הראשון של רוני לוי בליגה כמאמן מכבי חיפה, שמביסה בקלות את בית"ר 4:0 תוך תצוגה מצוינת

    2004/05 - שוב במחזור הראשון, חיפה עם הראש ברוזנבורג ורגע לפני כיבוי אורות בר"ג, מסיימת ב - 1:1, כאשר רוסו כובש ראשון ואלירן חודידה(איפה הוא), משווה. לקראת סוף העונה בית"ר הגיעה לקריה ומנצחת 2:1, ובכך הופכת לקבוצה היחידה שמנצחת בקריה באותה עונה.

    2005/06 - משחק ראשון של פרננדס בתפקיד של בית"ר, שמציב שחקנים בעמדות מוזרות. מכבי חיפה שדורסת כל מה שזז, לא מרחמת... בעצם כן. נגמר רק 3:0 במקום 8.

    2006/07 - מהפך. בית"ר מובילה, מכבי חיפה מקרטעת בגדול בליגה ובאה אחרי הפסד ביתי מביש 4:0 להרצליה. העברת הכתר הסופית מתבצעת, כאשר בית"ר כובשת שלוש כבר במחצית - צמד מתמוז במשחק מדהים ואחד מבן יוסף. מחצית שנייה לגרבייג'

    2007/08 - יזכר בעיקר בגלל שריקות בוז ופנדל מוחמץ של בוקולי בסיבוב הראשון ושער ענק של בואטנג בסיבוב השלישי, שנתן 1:0 קטן לבית"ר, שהגיע לה הרבה יותר.

    2008/09 - משחק ההכתרה במחזור האחרון. מכבי חיפה מגיע כאלופה ובית"ר כמחזיקת הגביע הטריה. התוצאה 1:1, כאשר פרננדס כובש ראשון ורפאלוב משווה.

    2009/10 - המשחק הזכור הוא מהפליי אוף. מכבי חיפה הלחוצה עם האוזניים לבלומפילד, פוגשת במחזור האחרון את בית"ר ומתחילה נהדר עם התקפה משולשת של קטן, ארבייטמן ולדו ועלה ל - 1:0. אך מי שחשב שבית"ר באה לטייל ולספוג כמה שפחות, טעה. בנאדו נוגח את השיוויון מאוחר יותר ומכבי חיפה יוצאת מהעניינים. עד ששבע דקות לסיום בעיטה חופשית ונגיחה מצוינת של קינן ובתוספת תיקו בדרבי, נותנת למכבי חיפה את היתרון לפני המזחור האחרון ואת הסיום כולם יודעים.

    בשנות התשעים משחקים בולטים בקריה:
    1993/94 - מכבי חיפה במאבק צמוד עם מכבי ת"א, דורסת את האלופה היוצאת 5:1 בעוד אחד מהתצוגות הענקיות שהיו באותה עונה. מזרחי עם שלושער, ברקוביץ ושי הולצמן. היה גם 4:0 בסיבוב הראשון

    1995/96 במחזור 8, בית"ר מגיע למשחק צמרת בקריה, כאשר שפיגל מחליט לתת את הצ'אנס לשוער צעיר, שכבר שיחק באולימפית, שמו ניר דוידוביץ', במקום רפי כהן המאכזב. זו הייתה הופעתו הראשונה. הוא ראה את אוחנה מעלה את בית"ר ממש לפני המחצית ליתרון 1:0. במחצית השנייה חיפה הופכת עם קנדאורוב ורביבו. אך מאבדת אותו 8 דקות לסוף כשרונן חרזי משווה. בערב, רבין נרצח.

    1998/99 - מכבי חיפה בענייני המחזיקות עם פתיחה לא טובה של עונה. בית"ר, האלופה המכהנת, ששמרה על רוב הסגל מינוס פישונט+ שיטרית, דורסת את החיפאים 4:2.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/10
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני שונא משחקי MUST WIN ואני שונא שנותנים לנו יחס מועדף בבירור בווינר.

    מחר פותחים ב4-4-2 לראשונה. אולי גם נצליח להבקיע יותר משער אחד לראשונה? אני מאוד מקווה שכך. תיקו מחר יבלגן את אדמת המדבר, שלא לדבר על הפסד. אנחנו צריכים לנצח את סכנין בכל מחיר!

    יאללה הפועל
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הישג הפכת אותנו לאיזה קבוצה מליגה שלישית, תיקו מול מכבי חיפה זה בחיים לא הישג, תוצאה טובה תלוי בנסיבות בהחלט כן.

    הכי חשוב שיהיה משחק טוב ושאסף קינן ישפוט טוב.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    alexshw,
    שחכת את המשחק הראשון נגד בית"ר בעונה שעברה שגם כן ניצחנו בקרית אליעזר, אחרי תצוגה באמת מרשימה של הרוש שהיה בשיאו באותו המשחק. גאדיר ודבאשוילי כבשו באותו המשחק, שהיינו די דורסניים באותו המשחק.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עד 1980 בית"ר ומכבי חיפה זכו ביחד ב-3 תארים, ב-1981 שניהם עלו לליגה הלאומית(אז הבכירה) ומאז ב-30 שנה האחרונות הם זכו ביחד ב-26 תארים(15 חיפה, 11 בית"ר) עד אז מי ששלטו בכדורגל הישראלי היו 2 התל-אביביות וגם נתניה לפרקים, מאז בית"ר וחיפה שהיו אז קבוצות של הפריפריה התקדמו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, המאבקים הזכורים ביותר בין 2 הקבוצות היו בין היתר בעונת 84 ששתיהן התחרו על אליפות היסטורית ובפוטו-פיניש ובעזרת משה סיני האליפות נחתה בחיפה, שנה לאחר מכן אלי אוחנה בדקה ה-86 הביא לבית"ר גביע על חשבון חיפה.

    עומר, תיקו יהיה תוצאה טובה ואני לא מתבייש לומר זאת אבל הישג?
    זה שפתחנו רע את העונה פרט לשבוע שעבר לא אומר שהמטרות השתנו, אתה שוכח שהסגל שפתח את העונה שונה מהסגל הנוכחי, שחקנים התחלפו ורוב הפצועים חזרו רק בשבוע האחרון, מכבי ת"א לפני 3 שנים פתחה עם נקודה אחת מתוך 24 אפשריות וסיימה שישית, מכבי חיפה פתחה עם 3 הפסדים וסיימה חמישית, עם הקיזוז והסגל הנוכחי אפשר לסיים בהחלט במקומות 4-6 אפילו אם נפסיד בראשון לחיפה(דבר שסביר להניח שיקרה), סה"כ מחזור רביעי ודברים עוד ישתנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/10
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רפאלוב גם מחוץ לסגל, וזו כבר בעיה לאלישע לוי, רפאלוב היה בתקופה מצויינת, מגולאסה כבר לא ראיתי כלום הרבה זמן, גאדיר פרווה, ורד בסדר גמור, אבל לא מספיק.
    אני חושב שבית"ר ירושלים, בהתחשב בנסיבות, חייבת לסמן ניצחון כמטרה ברורה, מכבי חיפה בלי 2 השחקנים המרכזיים שלה בחלק ההתקפי, זה הצ'אנס של בית"ר.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    יש לנו היום משחק שיכול להיות מוקש. אין לי ספק שאם הקהל היינו מנצחים את המשחק ועוד בתוצאה גבוהה, אבל בלעדיו לא יודע... יש לי חששות. אבי נמני ויוסי מזרחי יעלו באותו הרכב ומכבי צריכה להמשיך לשחק את אותו משחק שלה מאז תחילת העונה, לא לשנות כלום, ואז אנחנו ננצח. מקווה שלא יהיו בעיות.
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אלישע לוי די משעשע אותי שהוא מתלבט אם לתת את ההזדמנות לסוליליך הצעיר או לסילבה הפורטוגלי. סוליליך כשיר ככל שיהיה צריך אולי להכנס כמחליף במשחק הזה, אבל לפתוח בהרכב? עד כדי כך אלישע רוצה לשרוף את סילבה? באמת שאם הוא ממשיך לתת לפורטוגלי לשבת על הספסל גם במשחק הזה הוא פשוט טיפש. שחקן שטוב לספורטינג ליסבון אבל לחיפה לא.
     
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אם אלישע חושב התקפה, אז למה דווקא סנטיאהו ולא שלומי אזולאי? האחרון שיחק אשתקד בלאומית וכבש מספר דו ספרתי, אז נכון שהלאומית היא לא ליגת העל ובכל זאת יש לו יותר ניסיון. לפתוח עם שחקן צעיר וחסר ניסיון, מוכשר ככל שיהיה, זה חוסר אחריות משווע.
     
  11. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי שאלישע העלה את כליבאת מול הפועל ת"א בעונה שעברה, לא משנה את מי הוא יעלה - לסטנדרט שהוא עצמו יצר אפילו הוא כבר לא יגיע.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא רואה בזה שום חוסר אחראיות.
    כל שחקן, קיבל מתישהו צ'אנס בצעירותו.
    אלישע לא פחד לפתוח עם גדיר בזלצבורג, אז למה שיפחד לפתוח עם סלליך מול בית"ר.
    לגבי סילבה, הבנתי שהוא לא התגבר לגמרי על הפציעה בברך וזה עדיין מפריע לו.
    ובכלל לקחנו איתו הימור גדול. רואים עליו שיש לו כדורגל, הוא רק צריך להיות כשיר במאה אחוז.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    עומר זה כבר נמאס שאתה עושה מבית"ר איזה פח אשפה,באמת שאתה מזלזל בקבוצה הזאת יותר מידי.
    הציפיות עדיין מקומות 1-6 כי זה כולה 3 הפסדים,אפשר לחשוב שמכבי תל אביב לא הפסידה יותר מ3 פעמים בעונה שעברה ועדיין סיימה מקום שלישי,לא קרה כלום.

    יש לי תחושה מצויינת לקראת המשחק בחיפה,השחקנים באים עם המון ביטחון ותמיד שאנחנו באים לקרייה אנחנו עושים להם חיים קשים,אנחנו צריכים לבוא לנצח.
     
  14. אופטימי Member

    הצטרף ב:
    ‏28/9/10
    הודעות:
    56
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/Black354X281/133045.Xxx
    מי יתן ונראה את השלושה האלה היום בהרכב וחוגגים כמו שצריך
    משחק מאוד קשה מצפה להפועל בנתניה, משחק מול קבוצה עם התקפה צעירה ומהירה, משחק מול קבוצה שבתקופה נהדרת ותבוא עם הרבה התלהבות מול האלופה, יהיה קשה. בשביל לנצח, זהבי צריך לעשות את הספרינט הזה אחורה בשביל להציל גול, ידין צריך לתפוס את עצמו ולחזור להיות ידין האגרסיבי שלא מאבד כדורים על שטויות ושי צריך לחזור להיות בעל הבית, זה מה שבעיקר חסר להפועל העונה באמצע. נקווה שיש יפתח ביחד עם שי ועומרי, אולי גם תמוז יקבל הרכב ומהדקות שהוא שיחק עד עכשיו זה בהחלט מגיע לו. חוץ מזה גילי יצטרך לתת משחק טוב, ומי יתן ונראה את הפועל לוקחת. הימור ? 2-1 קשה מאוד מאוד מאוד להפועל.

    והתייחסות קצרה למשחק המרכזי, אם סילבה כשיר, ואין לו בעיות בברך כמו שצויין פה הוא חייב לפתוח, הוא שחקן טוב, פשוט יותר טוב משאר האופציות. חוץ מזה בקריה חיפה צריכה לנצח למרות התקופה הרעה, זה לא שבית"ר באה אחרי ארבע נצחונות רצופים(מצטער, הניצחון על באר שבע לא הרשים אותי במיוחד) ואני באמת חושב שחיפה פשוט צריכה לנצח כאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/10
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    לפני שהוא זורק את סינטיאהו להרכב הראשון, שיתן הזדמנות לשלומי אזולאי או שאדי שעבאן המצוין. לא מדובר בעוד יריבה נחותה, אמנם כקבוצה אנו טובים יותר מבית"ר אך לא תמיד הטובה ביותר מנצחת. סינטיאהו מזכיר לי את גדיר, מהירות ללא שום תכלית, עדיין לא ראיתי ממנו שום דבר במספר דקות שקיבל בבוגרים.