מחזור 5 בליגת העל: 0-5 ענק למכבי על הפועל בדרבי התל-אביבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏23/9/16.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    תודה.

    מצאתי דרך טובה יותר. קו 380 ישיר לסבידור (ארלוזרוב), ומשם קווים 38/238 לתחנת רכבת קריית ארייה.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    עד שחשבתי שגוטמן שוב יחנה את האוטובוס, מגיע גיא לוזון.
    ניצחון קל למכבי.
     
  3. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    לפי האפליקציה של רכבת ישראל אתה יכול פשוט לקחת רכבת ישירה להרצליה, ומשם לקריית אריה.
    16:59 יוצא מב"ש, 18:55 אתה שם.
    חזור אפשרי עם 238 החדש למרכזית ת"א. אמור להגיע לפני 23:00, ואז יש לך שני אפשרויות בחירה:
    קו 370 שיוצא ב23:00 או רכבת מההגנה שיוצאת ב23:14.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    אם בכל זאת בא לך רכבת, יש לך רכבת מבאר שבע להרצליה ומהרצליה יש לך לק.אריה. אופציה נוספת שהיא שילוב של רכבת ושטלים שהרכבת מציאה היא להגיע לההגנה ולקחת שאטל להרצליה ומשם רכבת.

    אני עובד באבטחה ברכבת, תבדוק זמנים זה אמור להיות סיבוב לא קטן.
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא יודע כמה משחקים מלאים ראית מהפועל כפ"ס השנה, אני יצא לי לראות אותם פעמיים, נגד מכבי ונגד אשקלון, התקפי הם לא באמת שיחקו. כל המשחק של הפועל כפר סבא השנה בנוי על מקריות, אבל אנשים עדיין שבויים בקונספציה של שרון מימר ועונת 2015/16 שהוא הגיע בלי שיהיה לו מה להפסיד. הפועל כפ"ס "משחקת" כדורגל, הכל מקרי, אין שיטת משחק ברורה, השחקנים מתחלפים מההרכב למחוץ לסגל ומהספסל להרכב והלוך חזור, למעשה יש אולי כמה בודדים שנשארים בהרכב, והבעיה היותר חמורה היא העובדה שהקבוצה משחקת מאוד הגנתי, כשיש לה כלים לשחק כדורגל הרבה יותר התקפי ממה שהיא מציגה.

    אשדוד לעומתה, היא משחקת מאוד התקפי, אבל אין לה הגנה, זה לא שהיא נאיבית, באמת אין לה הגנה. זה שהיא הפסידה למכבי 1:2, והיתה מאוד קרובה להשוות, אנשים שוכחים אבל אחרי שמכבי עשתה 0:2, סקאריונה החמיץ מ-5 מטר גול לא של 100%, אלא של 10,000%, ואם זה היה 0:3 בדקה 20 ומשהו, זה גם היה נגמר עם 6 לרשת של אשדוד. ניבאלדו, עם כל הכבוד, לא צריך להיות שחקן הרכב בליגת העל, זה מראה הרבה על אשדוד, שחשבה שמה שהיה מצוין לה ללאומית, בהכרח יהיה לה טוב בליגת העל. דן ביטון הוא בינגו שם, ואני מאמין שג'קי לא טיפש, הוא יקנה את הכרטיס שלו, ויעשה עליו אקזיט, אבל עם החמצות כמו של זריהן, שלא כמו אבא שלו שהיה אחלה של סקורר, מתגלה כמחמיצן גדול, היא לא תשרוד בליגה.

    על פניו זה נראה כמו משחק תיקו קלאסי, 0:0 או 1:1 שיגיע משתי טעויות לא מחויבות של כל אחת מהקבוצות. ברמה האישית, אני מקווה שכפר סבא תנצח כי אני רוצה שקבוצה שיש לה קהל תצליח בליגה, בניגוד למ.ס. אשדוד, שהיא קבוצה של איש אחד. האם רוני אוואט יהיה המפוטר הראשון של השנה? אם הוא יפסיד פה, אני מסכים איתך, החבל על הצוואר יתהדק עליו.

    לגבי כמות הקהל שתהיה באשקלון נגד רעננה - 2,000 איש? 2,000 מאשקלון זה לא מעט למשחק בליגת העל, הלוואי שיהיו 2,000. זה מסוג המשחקים של מכבי פ"ת או הפועל רעננה שיש 500 איש בעיתון של למחרת. הלוואי שיהיו 2,000 אוהדים של אשקלון והלוואי יותר. סה"כ אשקלון נראתה עד עכשיו לא רע בכלל, ואלמלא קצת נאיביות בהתקפה כשהמשחק עוד היה חי בשבוע שעבר, יש מצב שהיא היתה יכולה לעשות הפתעה גדולה בטדי, אבל הבעיה הגדולה שלה היתה ותמשיך להיות דלה איינוגבה, שוער שחירב את בני יהודה, במשך שנים, קצת בעייתי שהוא יהיה זה שיציל את הפועל אשקלון.

    לגבי הפועל רעננה, מצד אחד היא פתחה רע את העונה, מצד שני בסופו של דבר זה היה משהו שהוא אני קורא לו עניין של זמן. למה? כי קבוצה בלי מגרש ביתי ובלי אוהדים, כמה היא יכולה להמשיך ולשרוד גם אם יש לה בעלים? כמה אפשר? אני אישית מעדיף שהיא תרד, אל לא אתפלא אם הם יבצעו מהפך ובעוד חודש נראה אותם במקומות 7-8. אין הרבה קבוצות בליגה שאין להם מגרש ביתי, בעיר שלהם יותר נכון, ואני לא מתייחס לתל אביביות כי זה זמני, יש אולי קבוצות עם מגרש שלא מתאים למידותיהן כמו הפועל חיפה, בני יהודה או מכבי פ"ת אבל זה עדיין מגרש שלהן, בעיר שלהן, בבית, וזה משהו שאין לרעננה, להוסיף את זה שאין להם קהל, אז וואלה, עצם זה שהם הגיעו עד עכשיו ונשארו בליגה זה סוג של נס.

    קריית שמונה נגד סכנין זה משחק במתנה לקבוצה הצפונית ביותר בליגה. סכנין נמצאת במומנטום רע, היא איבדה שחקנים טובים בתחילת העונה, היא פספסה הזדמנויות להתחיל עם יותר נקודות, ומנגד קריית שמונה היא קבוצה נאיבית, אבל לא כזו שמוותרת בקלות. היא תספוג פעמיים בדקה 90 מול בית"ר אבל תהיה שם בשביל להשוות עמוק בתוך תוספת הזמן, היא תשחק 25 דקות אדירות מול הפועל, אבל למחצית תרד עם 3 כדורים ברשת שלה, אבל במחצית השניה תחזור לעצמה ותסיים ב-3:3. בבית היא די גמגמה מול הפועל רעננה, וניצחה 0:1 קטן את אשדוד, אבל סכנין זו יריבה שיכולה להוסיף לה ביטחון. קרית שמונה היא אגב אחת מ-4 קבוצות ללא הפסד, זה גם משהו ב-4 משחקים. לגבי סכנין - אני מסכים איתך שאבוקסיס קצת נחרץ, להגיד מועמדים לירידה זה קצת כבד במחזור 5, אבל אני יכול להבין את האימרה שלו, הוא גם מרגיש את הלחץ בסכנין, מקום שדי מזכיר את פאלרמו עם פיטורי המאמנים, רק פחות קיצונים, והוא גם ציפה להיות עם יותר מ-4 נקודות אחרי 5 משחקים.

    בית"ר ירושלים עם הזדמנות ל-3 נקודות מול הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, הפועל חיפה. זו שמנצחת את בני יהודה בבית, אבל מפסידה להפועל חיפה, זו שאוכלת 3 באשקלון אבל נותנת 3 באשדוד. שוב, עוד עונה להפועל חיפה יש מוקיון בשער, במקום לתת לניב אנטמן את המושכות ואת הביטחון, משלמים ארגזים לשוער מצחיק. מקסים פלקוצ'נקו כן בהרכב, לא בהרכב, זה שחקן שחייב להיות בהרכב ממחזור ראשון עד המחזור האחרון, שיקבל את הביטחון ואת המושכות. אבל בסופו של דבר, יש את מהראן לאלה, האיש שאומרים הפועל חיפה, מתכוונים אליו בשנים האחרונות. אלמלא הוא וחמדי סליחי שהגיע לסיום אחת העונות האחרונות, הפועל חיפה בלאומית.

    בית"ר ירושלים תסיים את העונה הזאת במקום השלישי, אם לא זה יהיה מפתיע - לטוב ולרע. לרע אם היא תסיים 4 ומטה, לטוב אם היא תצליח לסיים במקום 2. אליפות זה סנסציה אדירה, מהגדולות שהיו פה, ונכון זה מצחיק כשנאמר השם בית"ר אבל הפער בינה ובין מכבי וב"ש הוא באמת ענקי. מבחינתי הרכש של העונה זה עידן ורד שם. חזר הביתה, חזר למקום שהכי פרח בו. עידן ורד נותן הרבה אפשרויות לרן בן שמעון ונותן הרבה מעלות לבית"ר ירושלים. הרבה תלוי בו במשחק מחר מול הפועל חיפה. קבוצה קצת מאנחוס עבור בית"ר ירושלים, בבית ובחוץ.

    לגבי שאר המשחקים במחזור - בראשון ושני.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הרגשה חזקה של איבוד נקודות היום.
    אנחנו קבוצה טובה יותר מהפועל חיפה(לא חכמה גדולה) אבל לא רואה בבית"ר הנוכחית קבוצה שיכולה להכריע משחקי מוקש כמו היום ועוד בחוץ, ראינו את זה גם מול מכבי פ"ת וקרית שמונה.

    היסטורית תמיד קשה לנו נגד הקבוצה הזאת בחוץ, פעם בימי רובי שפירא שהם נחשבו לאחת הגדולות בכדורגל הישראלי זה היה סיוט לנסוע לקרית אליעזר למשחקים מולם(דווקא נגד מכבי חיפה היה יותר סימפטי) גם אחרי רובי אנחנו כמעט ולא מנצחים אותם בחוץ.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    למה משדרים בערוץ הספורט את קש-סכנין אם במשחק של כפס כל פעם קופצים לגול שם ?
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ק"ש דקה 90 בפעם השלישית או הרביעית העונה?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשדוד עם נקודה אחת מחמישה משחקים מלוח סבבה לגמרי, זה נראה רע מאוד. יש שמועה של גולאסו אמיתי תוצרת טייל איילה במשחק הזה עם מספרת. כל מה שאומרים על אשדוד עד היום זה המחצית השנייה נגד מכבי לצד המכירה של מיכאל אוחנה. כדורגל התקפי תמיד היה שם אבל להוציא את עונת הירידה היה גם חלוץ שיתן גול. לא חשוב אם זה שריקי המזדקן, יניב עזרן באותה עונה, שי הולצמן אם נלך עוד אחורה.
    עירוני ק"ש העונה: 2:2 - פעמיים, 3:3 פעם אחת ותיקו רביעי ברציפות. בגדול תיקו ביתי עם סכנין זה רע מאוד מסביב לכל הדיבורים האלה על אופי אחרי שחזרה פעמיים מפיגור. שלומי אזולאי החלוץ עם השער הראשון שלו בקבוצה החדשה. ז'אורז'יניו ממשיך להיות הכל עבור אבוקסיס, ומה יהיה בינואר כשימכרו אותו? מקווה לראות עוד משחקים אפורים כאלה על הנייר עם הרבה גולים בסופו של דבר.

    לגבי הפועל-חיפה נגד בית"ר, המארחת כבר מובילה עם שער בדקה השלישית וכבר אחרי דקה לאלא הגיע למצב קורץ. ההגנה של בית"ר על הנייר היום היא כמו של קבוצת תחתית, זה המצב. מעבר לכך נעזוב את הגול הידוע ההוא של רוסו בזמנו. אני אזכור דווקא את 2001/02 כשהפועל חיפה הייתה נואשת לנקודות ונלחמה על חייה. היא פירקה 4:1 את בית"ר וניצחה אחרי טריליון שנה בערך אבל ירדה ליגה בכל-זאת.

    כבר קראתי אתמול את הקשקושים מהפועל לקראת הדרבי - 'לוזון מטריף אותנו' וכל מיני בלה בלה בלה. וגם אם דגני ושיש צריכים לשחק במקום ורטה ושיימן האפסים ומדובר במהלך נבון - שלא יתבלבלו, המגנים עדיין חרפה וזה לא שיש את קרבחאל ומרסלו. דגני חסר אחריות ושיש לא שיחק המון זמן והוא מפחד לצאת קדימה.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    כפ"ס במשחק נוראי מנצחת את אשדוד .


    איזו פתיחה של הפועל חיפה , ואיזו הגנה עלובה של ביתר .
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ההגנה של בית"ר גועל נפש, גם בימים הקשים של אוחנה עם מיקי עטיה, היידמן, דנין, חודידה ושאר דחלילים לא ראיתי הגנה כזו עלובה וזה עוד שדן מורי בספסל, לא רוצה לתאר לעצמי מה היה קורה אם הוא היה פותח.
    הכתובת הייתה על הקיר ברגע שרב"ש ממשיך להתעלל בשחקן הכי חרוץ שלו(קלטינס) לטובת השחקן הכי אדיש בסגל(לידור כהן).
    גם מול קבוצות מהלאומית אנחנו נספוג יותר משער למשחק אם נעלה עם מרכז קישור של פריירה ואיינבינדר, אחד כבר מעבר לשיא ולא מקצוען בעליל והשני כבד...כבד מאוד, אתה לא יכול לנצח משחקים עם קישור איטי שלא מסוגל לרוץ להגנה.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הזוי שקלטינס לא משחק בהרכב
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כמה נמשיך לצעוק ולבכות על הרכות המגעילה של הקבוצה הזאת?
    העיקר שהגאון כדורגל התימני לא מצליח לראות את זה.

    אייבינדר, פריירה, רואדה, כחילה.
    רבש המהולל בוחר לעלות עם 2 קשרים באמצע ו2 בלמים. ואלה השמות. ארבעה שחקנים כל כך כבדים ואיטיים... כחילה לא איטי וכבד אבל הוא פשוט לא שחקן כדורגל אז זה יותר גרוע. מצד שני אם לא הוא אז דן מורי. גאון כדורגל אלי טביב
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/16
  14. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    בן שמעון בדרך כלל מנהל את המשחק גרוע אחרי שהוא התחיל, היום הוא הביא את הגרוע מהבית.
    ההרכב הזה הוא שערורייה אחת גדולה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    העיקר שכשהבלנדר היה מועמד לאימון הנבחרת הוא אמר שהערך המוסף שלו זה שהוא יודע לפתח צעירים.