מחזור 5 בליגת העל: שתי התל-אביביות עם הפסד ראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏3/10/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי פ"ת תמיד הייתה מוקש בעייתי עבור מכבי חיפה. בתחילה שהתברר שדוידוביץ' פצוע ואחר כך שהתבשרתי על התיקו הייתי בטוח שהתסריט המוכר הולך לחזור על עצמו, אבל מכבי חיפה מנצחת, ופאנטיני רשום על הניצחון, וזה כל כך חשוב למכבי חיפה, חיפה חיפשה חלוץ בנרות, אבל אם פאנטיני יצליח לשמור על יכולת גבוהה ולכבוש שערים למכבי חיפה לא תהיה שום בעיה בחלק ההתקפי. ניצחון חשוב מאוד למכבי חיפה, בינתיים זה נראה טוב מאוד.
    בני סכנין והכח עמידר מראות שוב סימנים של קושי, במיוחד מכיוונה של סכנין שממנה יש ציפיות יותר גבוהות, נראה שבסכנין יש קבוצה מספיק טובה בשביל לא להסתבך בתחתית, היא התחזקה בשבועות האחרונים ופרדי דוד כנראה צריך עוד זמן כדי לחבר את הפאזל, אני עדיין חושב שסכנין נחלשה לעומת השנה שעברה אבל עדיין יש שם שחקנים מספיק טובים כדי להיות במקום טוב באמצע.

     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    הכוונה הייתה יותר על משחקים בהם פאנטיני לא היה בשיאו, או כפי שאתה ציינת, משחקים שפאנטיני אומנם היה על המגרש אך השערים לאו דווקא היו ממהלכים מתוכננים.
    אני אבהיר את הנקודה שלי. אם פאנטיני בועט כדור על אחד משחקני ההגנה, שכתוצאה ממנו מגיעה קרן שממנה קינן כובש, אז נכון, הוא מעורב בצורה כלשהי בשער, אך בשורה התחתונה השער מובקע מקרן, עוד מצב נייח.

    לא יודע, כבר שבועיים שאני שומע שדרושים עוד מספר ליקויים קטנים כדי שהמשטרה תאשר את המגרש, בסוף זה ייקרה. עם המזל שלנו? דווקא במשחק שלנו דוחא יהיה מלא.(במיוחד שיש כעת שבועיים לתקן את הנדרש).
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה אני שמח על השער של בן-בסט, לא רק בגלל חוסר החיבה(אני אומר את זה בעדינות) לבית"ר, אלא משום שהוא שחקן מצויין ואני בטוח שהוא יוכיח את זה השנה, מאוד רציתי שהוא יגיע להפועל, אבל לצערי המועדון העדיף לא לחזק את ההתקפה ואנחנו נשלם על כך ביוקר. ק"ש מנגד תהנה ממנו מאוד. ק"ש הייתה ראוייה לשער הזה, היא סיכנה את השער כבר אחרי פחות מדקה ובכלל בית"ר נראית פגיעה, האמצע לא מספיק חזק וגם אם עטר מסמן לזנדברג לעזור שם בסגירה זה לא ייפתור את הבעייה, אלא רק ייפגע עוד יותר בהתקפה של בית"ר. קשה להגיד מה חסר בבית"ר, אולי יותר חדות מעבר ל-30 מטר מהשער, כי הם מניעים את הכדור לא רע אבל לא מגיעים למצבים. תמוז למשל יכל להבקיע אחרי דאבל פס נהדר עם בן שושן, אבל הוא שוב הראה שהסיומת שלו לא טובה. בבית"ר אני אציין שני שחקנים: הראשון זה ברוכיאן שהבעיטה שהוא שיחרר מהחצי פשוט מדהימה, אם זה היה נכנס זה אחד משערי העונה ללא ספק, כמה דיוק בבעיטה!; השני זהו בנאדו שניצח היום בכל המאבק שלו עם החלוצים המהירים של ק"ש, גם את אבידור, בניגוד לגרשון שעשה שגיאה שם. יובל שבתאי מק"ש יותר מידי מתמזמז עם המסירה וחבל כי ק"ש יכולה להפיק אפילו יותר מהחלוצים שלה. סספדס מצויין גם כמגן.

    למרות ההפסד היום למכבי חיפה אני חושב שפ"ת יכלה להיות מרוצה, כי היו לה דקות לא רעות במהלך המשחק ובכל זאת היא שיחקה באחד המגרשים הקשים בארץ. את סטבנוביץ ראיתי היום פעם ראשונה והוא הרשים עם חוכמת משחק ובעיקר עם הבישול לאסולין, שממנו מכבי פ"ת יכולה להיות מאוד מרוצה. היו לו עוד מהלכים לא רעים בחלק הקדמי והוא גם השקיע בהגנה. הייתי רוצה לראות את טל בן חיים יותר מעורב למרות שהוא כן הצליח להקשות על מסיללה שהוא המגן הטוב בארץ פרט לבן-דיין. לירן כהן שנכנס כן הוסיף מימד להתקפה של פ"ת ועזורי צריך לחשוב אולי על לשלב אותו בהרכב במשחק הבא. השער הראשון של חיפה היה לא חוקי כי לדעתי הייתה עבירה של חרזי. בכל אופן, חיפה שיחקה טוב וכבשה שלושה שערים להגנה לא רעה בכלל. מגמאדוב חזר להיות בלם יציב בייחד עם בובאן גרנאצרוב שמתגלה כרכש לא רע גם הוא. יניב קטן היום פחות בלט לדעתי וקבלת ההחלטות שלו הייתה קצת פחות טובה, אבל בוקולי ובעיקר פאנטני שנכנס, השכיחו זאת. פאנטני כבש היום צמד נפלא והוכיח שוב שהוא חלוץ עם פוטנציאל עצום. יש לו טכניקה רבה מאוד ברגליים. ההסבר ליכולת החלשה שלו נגד בית"ר זו פשוט הפציעה, קל וחלק. מכבי חיפה במקום הראשון וגם אם זה זמני בלבד, הירוקים יכולים להיות מרוצים.
     
  4. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה יוצאת היום למשחק חוץ באורווה בפ"ת נגד הפועל. בשכונה מרוצים מהחלטתו של מגן לחזור בו ולהישאר במועדון. נקווה שאת היכולת משמשחקים האחרונים נביא גם למשחק הזה, אבל בניגוד למשחקים הקודמים ננצח את המשחק ונתחיל כבר את הליגה.
     
  5. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיכף בית"ר יתחילו לצלול ברחבה, בזה הם טובים.

    כמו שזה נראה עד עכשיו, בית"ר נראית כמו נתניה+100 מליון שקל שאף אחד לא מבין על מה הם הלכו.

    רק הספסל של בית"ר זה כל התקציב של קרית שמונה, פשוט לא ייאמן.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זה עדיין מוקדם בעונה, אבל כיף לראות את הירוקים מחדש בפסגת הליגה.
     
  7. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגובה מצויינת של אלישע לוי אחרי הגול של פ"ת, חילוף כפול, מרענן, ארבייטמן ורפאלוב שהיו די חלשים (במיוחד ארבייטמן, שכבר לא יכול לבכות על כך שהוא לא מקבל הזדמנויות) ירדו ובמקומם נכנסו פאנטני וגולאסה הרעננים ששינו לגמרי את המשחק, התגובה הזו הביאה לנו את הניצחון ובעיקר, החל מרגע החילוף סוף סוף ראינו כדורגל שאנחנו באמת רוצים לראות.
    פאנטני עם צמד נהדר ושער נדיר, בהחלט מועמד כבר בשלב זה לשער העונה, אבל וזה אבל גדול, פאנטיני עד עכשיו שחקן של משחק גדול וחודש חושך, הוא כאן עשרה חודשים, אמנם נכון שהיו חודשיים של פגרה, אבל בינתיים כבש רק בארבעה משחקי ליגה, פאנטיני עדיין חייב להראות יכולת גבוהה באופן רצוף.
    יניב קטן שוב מגלה יכולת טובה ולדעתי חייב להיות מוזמן לסגל הנבחרת של קשטן בשבוע הבא, מתחילת העונה יניב מגלה מנהיגות ויש לו חלק גדול בהצלחתה של מכבי חיפה עד עתה, אין לי ספק שיש ליניב מקום בסגל.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    טוטו תמוז השחקן הכי אפס בליגה, מי הדביל שחשב שאפשר להסתדר עונה שלמה כשהוא החלוץ הראשון. המאמן שלו בנוער שלא לימד אותו שום דבר צריך שישללו לו את התעודה.
     
  9. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    ניצחון של קריית שמונה על בית"ר ירושלים, 1:0, ניצחון מוצדק ...
    בדקות הסיום היה לחץ של שחקני בית"ר על שערו של עמוס אך הם לא השכילו להבקיע.

    אני נהנתי מהנעת הכדור של הכחולים מקריית שמונה, אם היססתי לגביהם לפני כן אז אני מתנצל, הנעת כדור פשוט מצוינת.

    קוז'וק במשחק מדהים, אבידור עשה הרבה תנועה והיה כיף לראות את קריית שמונה מתנהלת במגרש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/10/08
  10. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק, עטר החזיר את החיוך לכל הליגה, בית"ר היא קבוצה מצחיקה, קבוצת תחתית.

     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    ואולי די עם ההודעות החסרות טעם האלה? זה לא מוסיף לדיון רק מחמם את האווירה. יש דרך להביע דעה.
     
  12. אולג נדודה Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/08
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברור לי מה עושה עמית בן שושן בליגה הראשונה.
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אין ספק שגם לראות את בית"ר מפסידה וגם כשזה נובע משחקן נוער שלך שכובש מולה, התענוג גדול הרבה יותר. תוצאה בהחלט מפתיע, שאני חייב להודות שאולי ציפיתי שהמשחק ייסתיים בתיקו אך לבטח שלא שהמארחת תיקח את כל 3 הנקודות.
    מי שהכי מפתיע אותי, ואני חייב לציין שמישל דיין יצא גדול שבחר להעניק לו את המושכות העונה הוא גדי עמוס, שלדעתי אם היה זוכה לדקות משחק רבות יותר במקומו של אלימלך, ייתכן וקריית שמונה הייתה אפילו מסיימת גבוה יותר. שוער מצויין.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בית"ר הציגה היום משחק לא טוב ויורדת מנוצחת דיי בצדק הייתי אומר, שלמרות שהייתה התעוררות במשחק שלה לקראת הסיום. אני חושב שראובן עטר שגה הפעם בחילופים שהוא ביצע, לדעתי היה מקום להשאיר את זנדברג על המגרש למרות שהוא לא היה ביום גדול, זה לא לעניין לזרוק את עידן ורד למים העמוקים בשביל שיציל את המולדת, התהליך הזה היה אמור להיות יותר הדרגתי. לא אמרתי שהוא היה רע, הוא דווקא נלחם ומאוד ניסה, אבל לדעתי החילוף היה מוטעה וזנדברג כן היה יכול בהברקה אחת אולי לעשות משהו, במידה והיה נשאר לשחק רק בצד. למרות שליואב זיו היה צהוב והוא היה בינוני לא היה מקום להחליף גם אותו, משום שאמסלם לא זה שיביא את הישועה, הוא כבר ממזמן לא מגן תוקף כמו פעם. חילוף כזה צריך להתבצע רק כאשר הקבוצה רוצה לשמור על יתרון שיש לה בידיים. זיו היה צריך לשחק כחצי קשר בכנף בדקות הסיום, במקום טל למשל, שנכנס לשחק ומאוד מאוד השקיע ורצה, הוא גם ניסה לבשל מספר פעמים עם הגבהות לרחבה, אבל לא היה מספיק חוזק ודיוק.

    שעה של כדורגל עד עכשיו באורווה והפועל פ"ת ובני-יהודה לא מוצאות את הרשת, דיי מפתיע הייתי אומר לנוכח הכישרון הרב בשתי הקבוצות וההגנות הרעות לעומת זאת. לפי התקציר של אתר ONE גם אם יותר מידי הזדמנויות לשער. אבל, כמובן שאת ההזדמנות הקורצת שהייתה לבני-יהודה, החמיץ איך לא - תומר חמד.
    הנה הציטוט המלא של אתר ONE -
    ראיתי את חמד העונה כבר פעמיים מחמיץ בשער ריק וגם בעונה שעברה זכורה לי החמצה כזו. הוא עובד על זה באימונים או מה?; העיקר על אלי ביטון בני-יהודה וויתרה בלי למצמץ בכלל וחבל, הוא שחקן סופר-כשרוני.

    לפי מה שקראתי בONE אוהדי מכבי לא כל-כך מתלהבים מהמשחק מחר ואני לא מבין למה. נכון שהכדורגל לא בשמיים והיריבה היא לא בית"ר, אבל עדיין מכבי חזק בצמרת ומשחקת נגד קבוצה טובה פחות או יותר ואולי הכי חשוב - בן שמעון מתכנן הרכב מאוד התקפי עם שבחון, ישראלביץ, בוזגלו, קמאנן ויבוריאן. אני רק מקווה ששבחון או ישראלביץ לא ייבזבזו את האנרגיות רק בצד ההגנתי ושהם ייקבלו חופש בהתקפה. רוני לוי עשה כמה ניסויים בשנתיים האחרונות לתפקד את בוקולי כקשר 50\50 ואומנם בוקולי לא היה כישלון אלא שיחק סביר, אבל זה מנע ממנו להביא לידי ביטוי את כל הכישרון שלו. מעניין איך נתניה תדע לנצל את ההרכב ההתקפי של מכבי. ככה היא כן תוכל להבקיע, במשחק מסודר יהיה לה יותר קשה כי חסר ברק בקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/08
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מצטער להגיד את זה לאוהדי בית"ר, אבל בלי עזרה ברורה מהשופטים במשחקי הצמרת מול מכבי ת"א וחיפה, ובלי העברת ביתיות של סכנין לקרית אליעזר, אני לא בטוח אם המצב שלכם היה עוד יותר גרוע. הקבוצה הזאת מזייפת בנתיים כל העונה ועכשיו כשהפער מהצמרת מתחילה לגדול הלחץ האמיתי עוד לפנינו.

    מבחינתי בית"ר עדיין מועמדת לאליפות, אבל אני חושש שאם המצב הזה לא ישתנה בחודש אוקטובר, העונה הזאת יכולה להיות אבודה. ביחד עם הצרות של אדון גאיידמק לך תדעו איפה הקבוצה תהיה בקיץ הבא...