מחזור 5 בליגה הספרדית:: ולנסיה וסביליה נואשות לנק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/9/13.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אצל אמארי זה לא מפתיע, פחדן היה ופחדן ישאר. אין לי מושג מה האפס הזה עדיין עושה בתפקיד שלו, שסביליה אחרי 5 מחזורים עם במקום האחרון בטבלה עם 2 נקודות בלבד, 3 הפסדים ושתי תוצאות תיקו, שקבוצות עלובות כמו ראייו ואוסאסונה מעלייה- גם בעונה שעברה שאמארי החליף את מיצ'ל הלא פחות גרוע הוא לא שיפר את הקבוצה וסיים איתה במקום ה-9 המאכזב, ודווקא הוא מקבל עוד צ'אנס.

    ההגנה של סביליה נוראית. קאלה בינוני להחריד, ופרננדו נאבארו החלש הוא בכלל מגן שמאלי, שאמארי ויתר בקיץ על בלם טיבעי כמו בוטייה בשבילו- פשוט דפיקות.

    גם הניצחון הזה של ולנסיה לא מרשים אותי מאוד, שדג'וקיץ' עושה רושם עושה אותו טעות כמו אמארי, וממשיך לעלות עם גוארדאדו כמגן שמאלי ומאת'יה כבלם אחרי תצוגות האיימה שלהם נגד סוונסי, ושלא מובן גם איך פיגולי מהמצטינים של ולנסיה בשנתיים הקודמות הופך להיות שחקן ספסל.

     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעצבן שאנחנו סופגים בכל משחק, אבל אתמול זה באמת נבע מחוסר מזל וחטאפה עברה את החצי רק איזה פעמיים וחצי. הלוואי ולראמוס אגב הייתה את התשוקה של פפה שכבש עם הסרט קפטן.

    הייתי רוצה לראות עוד כדורים ברשת אבל ההבדל כמובן היה בנזמה במשחק רע יותר מהרגיל. איסקו נפלא ונמצא בכל מקום על המגרש והוא בינתיים בקצב הבקעות טוב מאוד ומתגלה כקראק לכל דבר - אבל זה לא יילך בלי חלוץ. המילה המתאימה עבור בנזמה היא פשוט רשלנות. חוסר ריכוז וחוסר גם בכמה תאים במוח. חבל שחסה ומוראטה לא מקבלים יותר מעשר דקות.

    בייל כמובן עוד יטריף את הברנבאו וטוב שלא לקחו סיכונים. רונאלדו עוקף את הוגו אחרי שער ענק בעקב - יפה. בלי קשר לאתמול אגב - עדיין לא הרמתי ידיים לגבי די-מאריה. לא יודע להסביר אבל אני מרגיש שאיסקו מקל עליו. חשוב ששמרנו על יכולת טובה אבל לא יהיה פשוט בכלל באלצ'ה. האללה מדריד.
     
  3. Vicente14 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/08
    הודעות:
    88
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ברצינות? פיגולי? כל עוד אני רואה שהוא לא משחק אני בנאדם מאושר. השחקן הזה חסר מוח שבדרך כלל מבזבז הזדמנויות..פעם ב..יש לו איזה מהלך טוב..
    גם שערים הוא בקושי הבקיע (הייתה לו מזמן תקופה של כמה גולים וזהו)
    כ"כ עיצבן אותי שלפני שנה הייתה הצעה מליברפול שדיחנו..איזה ביזבוז. היינו יכולים לעשות עליו כמה מיליונים..

    שדג'וקיץ' ימשיך לפתוח עם פדה בימין במקום פיגולי וההתקפה שלנו תהיה הרבה יותר טובה. הילד הזה מוכשר מאוד ורואים את זה כל פעם שהוא מקבל הזדמנות.
    פאבון גם מוסיף המון להתקפה שלנו אבל בסופו של דבר אתמול הרבה פעמים מה שהרס את ההתקפות היה לא אחר מאשר פושטיגה הגדול..לא כל יום ברצלונה..

    לסיכום: סוף סוף ניצחון!
     
  4. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פדה אדיר באמת כישרון ענק. נהניתי לראות אותו
    גם את פריירה באגף הוא כבר כמה משחקים מהשחקנים הבולטים בולנסיה וגם בנבחרת בישל שחקן נהדר.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מצטרף כמעט לגמרי.

    עמי, פיגולי שחקן טוב, ופה אני חלוק עם "ויסנטה14", אבל איך אפשר לכתוב דבר כזה אחרי ההופעה של קארטאביה ופאבון אתמול (או ז'ונאס אם התכוונת בצורה מסויימת להוציא אותו). ועוד לקולומביאני זה היה יום רגיל שהוא עוד יכול להציג הרבה יותר מכך.

    שני דברים שמפריעים לי אצלו - הוא שחקן הגנה מאוד מאוד בינוני ואני נחמד איתו. הוא מצטרף מצוין להתקפה, אבל חסר מאוד דיוק בפעולה האחרונה (קרוסים לרוב). סה"כ זה לא היה נורא אם היו בלמים טובים יותר לחפות, או מגן שמאלי מוצלח יותר הגנתית לאזן, אבל כרגע הוא עוד נקודת תורפה בהגנה לא מוצלחת גם ככה.
     
  6. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באלוטלי החמיץ פנדל ראשון בקריירה נגד נאפולי ממש היום.
     
  7. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח חשבתי שדמיינתי שהוא כתב את זה לפני, מדהים.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מסורת של משחקים עם המון שערים? שנה שעברה שאספניול אירחה את הקבוצה מבילבאו זה נגמר 3-3, אתמול זה נגמר "רק" 3-2 לאספניול. איזה הבדל בין פתיחת העונה הנוכחית של הקבוצה של אגירה מברסלונה, לבין הפתיחה ממנה סבלה הקבוצה עונה שעברה.

    צמד לויקטור סאנצ'ס, רגע היסטורי כנראה, שאפילו דאג שהראשון ייכנס לתחרות שערי המחזור