מחזור 4: סביליה מדהימה את ריאל מדריד שמסתבכת בטבלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏14/9/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא אותו ססיניו מריאל מדריד ורומא.

    שוב, זה עוד מוקדם מאד בעונה, אבל לפחות בעבר אלו היו סוג ההחתמות שהעלו את סביליה לגדולה. אנשים נוטים לשכוח את זה, אבל אלבס, פביאנו, או בטיסטה לא היו שמות גדולים שהם הגיעו לסביליה. משום מה בעונות האחרונות הם כמעט נטשו את השוק הברזילאי בפרט והדרום אמריקאי בכלל ועברו לחפש מציאות בשוק הצרפתי-אפריקאי שפחות מתאים סגנונית לליגה הספרדית (למרות ההצלחה של קנוטה).


    נ.ב

    אפילו מדורו, שמעולם לא היה שחקן כדורגל בעיני, נתן היום את משחק חייו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/12
  2. la pulga Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/12
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואו, האמפתיה שלי כלפי סביליה הרקיעה שחקים... איזה משחק...

    די מאריה צריך לקבל הרחקה על סמך צפיה במשחק בטלוויה,
    רואים בבירור שהוא שלח אגרוף לפנים, מזל שלא הצליח לפגוע.

    8 נק' הפרש...
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    שאפו אדיר לסביליה על משחק אדיר היום, ראיתי מהדקה ה-35 ונהנתי מכל רגע.

    פרוטי כמדומני שיחק 10 משחקים בשנתיים האחרונות, שחקן שעוד שהייפ סביבו היה מטורף אמרתי שיהיה פלופ, שרייס משחק סביליה נראת לרוב תמיד גרוע יותר, וטוב שהוא לא שיחק היום.

    סיסיניו הברזילאי שהגיע בהחלט מגן מצויין, ראיתי אותו כבר מתחילת העונה והתרשמתי מאוד, וגם בוטיה הוא רכש מצויין של סביליה, בלם מעולה שביחד עם ספאחיץ' יכול לתת לסביליה שקט בעמדה שהייתה בעיתית מאוד אצלה בשנים האחרונות.

     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    יש סיבה מיוחד לכך שמסי עלה מהספסל או נטו קצת מנוחה?
    כי אם הסיבה היא מנוחה אני מאוד בעדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  5. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נטו מנוחה.
     
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סביליה פשוט היתה יותר טובה, שתי התוצאות האחרונות של ריאל בפיחואן די טשטשו את מה שידוע ממזמן, שריאל מתקשה מאוד במגרש הזה.. לא ציפיתי לניצחון אנדלוסי אבל לא האמנתי שריאל תנצח אתמול עם כל הבעיות שיש בקבוצה.

    נקודה חשובה בעיניי, אין מה לעשות כל עוד בנזמה לא טוב אין לריאל מה לחפש.. אי אפשר לסמוך על היגוואין בשיט, הוא פשוט שחקן שיכבוש שער מכל 6 מצבים של 100% גול שיקבל, גם אתמול אוזיל(שמהרגע שיצא ריאל נראתה פחות טוב) בישל לו כדור ענק והיגוואין פספס ברשלנות, ובמחצית השניה היה להיגוואין עוד מצב גדול שלא ידע לכבוש אותו.
    אם מוריניו לא יתן לבנזמה לפתוח כמה משחקים ברצף ויכניס אותו לעניינים, העסק יגמר הרבה יותר מהר ממה שנראה עכשיו
     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפוך גוטה. היגואין הוא גולר אדיר. אם אני לא טועה, ממוצע השערים שלו פר דקה יותר טוב אפילו מזה של רונאלדו (לא כולל פנדלים). הבעיה שלו בדרך כלל היא המשחקים הגדולים באמת, אבל אתמול לא היה משחק גדול באמת ובמשחקים כאלו הוא בדרך כלל פורח.

    היתרון של בנזמה הוא דווקא באספקטים האחרים של המשחק. הוא ללא שחקן יותר מגוון שתורם יותר למשחק השוטף. מצד שני, זה לא שבנזמה נראה טוב במיוחד בהזדמנויות שהוא קיבל. אני מניח שנגד סיטי הוא יקבל הזדמנות בהרכב.

    אגב, גם אוזיל (שחקן שאני מאד אוהב) ממשיך בכושר הבינוני מאד שלו. קראתי טענות על אורח חיים לא ספורטיבי שפוגע מאד ביכולת שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על הבעיות של ריאל מדריד כתבתי בדיון שלה. בנוגע לסביליה:

    ניהול משחק מעולה של מיצ'ל, השחקנים יצאו כדי לדרוס ולרמוס והאגרסיביות ממש לא חצתה את גבול הטעם הטוב. מסכים עם שגיא כהן שסביליה תהיה העונה קבוצה טובה יותר בגלל הנקודות בתחילת העונה שבטח מוסיפות שקט, יש הברקות כמו סיסיניו המצויין וגם שחקנים שנמצאים בעונה השנייה כמו מאנו דל-מוראל או חוסה אנטוניו רייס - יוכלו לתת יותר. בינתיים יש בעייה אחת - אלברו נגרדו שנמצא בכושר מזעזע ולסביליה אין יותר מידי אופציות אחרות.
    אבל, צריך לזכור שני דברים:
    - לא בכל משחק נראה את סביליה עם טירוף כזה. לא כל פעם היריבה תהיה ריאל מדריד או ברצלונה.
    - לא בכל משחק סביליה תבקיע כבר אחרי שתי דקות.

    נ.ב - כל אוהד מהאולטראס של סביליה בטח לא ידע איפה לקבור את עצמו אתמול. הם פיספסו את המשחק הכי טוב של סביליה בשנתיים האחרונות ללא ספק.

    * וואו בילבאו עם פתיחת עונה כל-כך חלשה, אין דברים כאלה. בדרך להפסד 3:2 לאספניול.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אוזיל נראה כמו כלום ושום דבר מפתיחת העונה, ריאל ממש לא נראתה יותר טוב איתו מאשר בלעדיו, לדעתי מודריץ' כרגע עדיף עליו וצריך לפתוח, אוזיל נראה כבוי מאוד, לא יעיל ונעלם בשלבים גדולים של המשחק, שזה הבעיה הכי גדולה שלו רק שהשנה זה נמשך בכל המשחקים.

    לגבי היגוואין ובנזמה, גם בנזמה נראה כמו כלום, גם ביורו הוא היה רע ולא כבש, וגם העונה אין לו שער אחד אפילו, בעוד היגוואין מפציץ בכל משחק עם 3 שערים מ-4 משחקים ועוד בנבחרת ארגנטינה ונגד ברצלונה בסופר-קאפ, הוא מועדף בצדק על בנזמה.

     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סביליה פתחו טוב גם את העונה הקודמת.

    ענין החלוץ השני מאד לא ברור ויכול למנוע מהם מקום בטופ 4, בעיקר אם נגרדו ימשיך בכושר המאד בינוני שלו. וזה נהיה יותר תמוה שאתה רואה שחקנים שקבוצות אחרות הביאו אפילו בהעברות חופשיות, כולל ביום האחרון.

     
  11. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3-3 בין אתלטיק לאספניול.

    אדוריז ממשיך ביכולת טובה עם צמד (שחקן אנדרייטד לדעתי) ויורנטה עם שער ראשון. מצד שני, ההגנה של בילבאו ממשיכה להיראות כמו בדיחה. שלושה שערים מהנגרים של פוצ'טינו?

    אולי עכשיו אנשים יבינו כמה חאבי מרטינז שחקן טוב. החזיק לבד את ההגנה של בילבאו.


    אגב בילבאו, בייאלסה ידוע בזה שהוא מתכונן למשחקים בשעות של צפייה בוידאו של הקבוצה היריבה. אני מקווה עבור בריאותו הנפשית שהוא ימנע מזה לקראת המשחק מול קרית שמונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  12. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    בנזמה השנה בליגה נכנס בזמן שכל הקבוצה בלחץ מול ולנסיה, בזמן שכל הקבוצה בלחץ מול חטאפה ובזמן שכל הקבוצה בלחץ מול סביליה... גם אם היו מכניסים את מסי הוא לא היה מושיע עם איך שריאל נראיתה במשחקים האלה בזמן שהכניסו את בנזמה כמחליף..
    דווקא כשפתח מול גראנדה השער של היגוואין זה בזכות בנזמה שיכל לבעוט (כמו שהארגנטינאי האנוכי היה עושה) אבל העדיף לבשל לחבר שלו שהיה במצב יותר טוב..

    תנו לבנזמה לפתוח ברצף כמה משחקים כמו בשנה שעברה ותראו איזה חלוץ גדול הוא שגם משתף את השחקנים מסביב וגורם לחלק ההתקפי להיראות הרבה יותר טובה, זה שהיגוואין כבש העונה 4 שערים מתוך 15 מצבים של 100% גול זה בושה מבחינתי.. עוד אתם מזכירים את זה שהוא כבש נגד ברצלונה?!?!? הוא היה צריך לסיים עם שלושער, היגוואין עלה לריאל כבר בהדחה מהצ'מפיונס, בשנה שעברה בהדחה מול ברצלונה וכמעט השנה עם הסופר קאפ הספרדי... תסמכו על היגוואין, תראו לאן תגיעו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקן גדול אמור לדעת להגיח מהספסל גם במקרה של לחץ ולשנות את התמונה. בנזמה חלש מאוד והוא איבד מהחדות עוד ביורו גם אם אפשר להבין את הקושי שלו לשחק כחלוץ מטרה הרי הוא לא כזה. אני נגד הרעיון של מוריניו 'לזרוק את כל מה שיש לי מהספסל והגול יגיע' כי לרוב זה יוצר פקק בהתקפה אבל עובדה ששאר השחקנים הצליחו לאיים על השער בניגוד לבנזמה שלא עשה זאת גם במשחקים הקודמים בהם שיחק.

    לגבי אוזיל - נדמה לי שהבחור מעשן. השאלה מה הוא מעשן...
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בשנה שעברה ריאל הודחה ע''י באיירן לא ברצלונה, ובנזמה לא עשה כלום, אז בגלל בנזמה היא הדחה?

    מצטער אמיר, אני חולק עליך, מבחינה סטיסטית היגוואין סקורר הרבה יותר טוב מבנזמה, והוא הוכיח את זה לאורך שנים, בעוד בנזמה נתן רק עונה אחת גדולה בריאל ב-4 שנים, אפילו בעונה הגדולה שלו בעונה שעברה היגוואין כבש יותר מימנו בהרבה פחות דקות משחק, ככה שהיגוואין סקורר טוב יותר מהצרפתי.

    החמצות לא החמצות, היגוואין הוא ווינר ענק והוא ניצח במשך השנים לריאל הרבה משחקים של המאני-טיים, התנועה של היגוואין והחדות שלו זה דבר שאין לבנזמה ובגלל זה היגוואין גם מגיע להרבה יותר מצבים מימנו.

    וכמו שאמרתי, בנזמה בכושר רע, הוא עבר יורו נוראי שהיה החלוץ הפותח של צרפת ולא כבש שער אחד, גם במשחקים שהוא נכנס וגם פתח הוא לא נראה טוב, היגוואין נראה טוב גם בנבחרת וגם בריאל, אז אני לא מבין מאיפה אתה מסיק שבנזמה צריך לפתוח במקומו.

    +1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/12
  15. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    דרך אגב ריקלמה, מעניין אותי מה דעתך על מיצ'ל, המאמן שאתה כ"כ מתעב, מהמשחק אתמול. לדעתי הוא עשה עבודה בכלל לא רעה מבחינת הרכש, הוא הביא את סיסיניו הזה שרצח לנו את צד שמאל במחיר זנות, ואותו דבר לגבי אלברטו בוטייה אחד מבלמי העתיד של נבחרת ספרד שעשה אף הוא עבודה מצוינת אמש. ניצל את הירידות של ויאריאל וגיחון כדי להביא את שחקני המפתח שלהם במחירים מאוד נמוכים. כל הקבוצה שלו עמדה אתמול בצורה נהדרת וסוף סוף חזרו לעשות מול ריאל מדריד את מה שהם עשו לפני מספר שנים אך לא בשנתיים האחרונות. כמובן שמדובר בכולה משחק אחד, אבל לפחות לפיו אנחנו ראינו למה סביליה מסוגלת להגיע. צריך לזכור שהיא הגיעה ללא מעט הזדמנויות, בניגוד לולנסיה ולחטאפה, אבל החמצות של נבאס ונגרדו מנעו מהם מלהבקיע יותר. הקבוצה עדיין בלי שום הפסד העונה וזו נקודה לזכות מיצ'ל.

    מה שכן, הם היו צריכים להביא חלוץ נוסף הקיץ שיהיה שחקן הרכב, בגלל שאסור לסמוך על נגרדו. למרות שהספרדי כבר עם שני שערים העונה, חלוץ חוד חייב לבוא בינואר. לקבוצה כרגע יש שלושה חלוצים, שאחד מהם הוא יותר שחקן אגף ועוד אחד (באבא דיאוורה) שפשוט לא ברמה לדעתי. עדיין לא הגיע המחליף הראוי ללואיס פביאנו ואני בהחלט מקווה בשביל סביליה שהוא יגיע בינואר, אחרת זה ימשיך להיות קשה מאוד עבורה להשיג מקום שמוביל לאירופה, על אחת כמה וכמה ליגת האלופות.