מחזור 4 בליגת העל: תיקו 1-1 מלא אירועים בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. שגיא Guest

    טוב, אמנם רק ארבעה מחזורים עברו, אבל כבר עכשיו אפשר לראות שפשוט אין קבוצה שאשפר לסמן אותה כיציבה מכל. אמנם מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה צוברות נקודות בקצב יפה מאוד, אבל אי אפשר לדבר בכזו חיוביות על היכולות. מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא הפסידו, אבל בקרב האמיתי מול בית"ר שתיהן לא הצליחו לנצח.

    הגיע הזמן להתחיל לשחק כדורגל, ומי שתשכיל לעשות זאת מהר יכולה לנצל את זה ליתרון בשלב הזה כשכל הקבוצות עדיין מדשדשות.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסיניו, התגובות שלך זה משהו... בואטנג העלים את קולמה? בדיוק ההפך הוא הנכון, בואטנג היה הבדיחה הכי גדולה במגרש אתמול, אחרי עידן טל כמובן. לא ניקח לו את התואר. כמובן שגם לכושר הלא טוב שלו מתחילת העונה יש חלק בזה, אבל את רוב העבודה עשה קולמה עם השמירה עליו.
    מה שכן, קולמה לא הצליח להתמודד לבד עם הפריצות של פרננדז המצויין וגם זה אחרי שהוא נשאר הקשר ההגנתי היחיד עם פציעתו של כיאל.

    לגבי פאנטני - הוא פצוע עוד מהמשחק מול הפועל ת"א. חוץ מזה, זה המשחק הראשון בשנתיים האחרונות שלו בחיפה שארבייטמן באמת מוכיח שיש לו מקום בקבוצה. זה שהוא עושה צחוק מבית"ר בכל משחק נגדם זה טוב ויפה, אבל צריך שתהיה המשכיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  3. Messinho Member

    הצטרף ב:
    ‏2/5/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תלוי באיזה אופן אתה מסתכל על זה

    בואטנג באמת היה חלש אתמול פרט לכמה פעולות טכניות שלו
    אבל כשבואטנג חלש ופרננדז מצויין זה מספיק בשביל להעלים את קולמה לגמרי
    עם כמה שבואטנג היה חלש, קולמה היה יותר.
    בואטנג היה חלש בהשוואה למה שהוא יכול להפיק מעצמו, קולמה הפיק מעצמו הכל וזה לא הספיק למרות זאת.
    חוץ מזה,
    אני כתבתי שפרננדז ובואטנג העלימו אותו ולא רק בואטנג, אז אל תכתוב רק מה שמתחשק לך.
    השחקן שיותר העלים את קולמה זה פרננדז ולא בואטנג כמו שהחלטת לכתוב.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
  5. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר אתמול הגיעה למצבים יותר מסוכנים ממכבי חיפה, אך חיפה שיחקה יותר מסודר ואין ספק בכלל שלא הגיע לנו לנצח את המשחק. יותר מכך, אני מרוצה שלא ניצחנו כי במידה וכן היינו מנצחים עטר היה חושב שאנו משחקים טוב ויפה, שלכאורה חשיבה מוטעית לחלוטין.
    בית"ר שיחקה כדורגל ממש חסר מוטיבציה לעומת שחקני חיפה שאכלו את הדשא במחצית הראשונה. אלמלא הפנדל שקיבלנו בדק' ה-46 אני לא בטוח בכלל שהיינו יוצאים מטדי עם נקודה.
    השחקן המצטיין במשחק היה פרננדס שהיה אתמול בלתי ניתן לעצירה.
    דריו עשה אתמול טריאתלון בשקט עם כל הדהירות שלו להתקפה שנעצרו אך ורק בעבירות של שחקני חיפה. עוד שחקן שאהבתי לראות אתמול זה אריק בנאדו שעשה עבודה מעולה ועצר את כל ההתקפות שחיפה עשתה אם זה בעבירה חכמה ואם זה בסגירה טובה.
    מה שלא אהבתי לראות במשחק זה את השינוי המצחיק שעטר עשה כשהכניס את עידן טל במקום יואב זיו. לפני כל משחק אני אומר שיואב צריך לרדת אל הספסל בגלל שהוא עושה המון חורים, אך להכניס את עידן טל במקומו זה ממש מבזה. עזבו את העובדה שלעידן ירד כל הביטחון, הוא גם שחקן שלא יכול לשחק בתפקיד כזה(וראינו עד כמה הוא היה גרוע שמה עם כל החורים שהוא עשה).
    דרק בואטנג ממשיך ביכולת הגרועה שלו ומוכיח ממשחק למשחק שהוא חייב לרדת אל הספסל.
    בנוגע לחוליית ההתקפה אני יכול להגיד רק דבר אחד- "אין חדש תחת השמש".
    בנוגע לשיפוט של יפת- היה שיפוט מחפיר פשוט. כ"כ הרבה עבירות עברו לעיניו של יפת והוא הוציא רק שלושה אדומים(זה מצחיק לומר את זה , אך אתמול לא היה משחק כדורגל אלא היה רסלינג ..)
    הפנדל הראשון היה הצגה גדולה של ברוכיאן, ולמזלנו יפת אכל את זה.
    ההכשלה על זנדברג הייתה פנדל מוחלט(אפשר לראות שמסיללה נכנס בזנדברג כשהוא היה בלי כדור, ודבר כזה שווה פנדל ואפילו צהוב) וזו עוד טעות שאפשר לרשום לרעת יפת.
    לסיכום, אנו ניראים לא טוב אך אני מאמין שעם הזמן אנו נשתפר ונחזור להציג יכולת טובה כמו שאנו אוהבים לראות.
    שנה טובה ומתוקה לכולם! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    מסיניו, חיפה באה להסתגר ולא ניסתה לתקוף? מה שתגיד.
    קודם כל, הגענו להרבה הזדמנויות בדקות הראשונות. למעשה, אז הגיע לנו לפחות עוד שער אחד. ניסינו לפתח מתפרצות שתוביל לגולים, אבל זה לא צלח. להגיד ששיחקנו בונקר זה עיוורון. אני בספק אם אתה יודע בכלל מה זה בונקר. חוץ מזה שהרחקה של בלם הרבה יותר קריטית מהרחקה של חלוץ, אז מן הסתם תבוא נסיגה לאחר מכן.
     
  7. שגיא Guest

    קשה לי מאוד להסכים עם מה שאתה אומר. נכון, בואטנג לא היה מהטובים אתמול, אבל קולמה דווקא היה מהיותר חלשים בחיפה. בכלל, זה היה המשחק הכי חלש שלו מאז שהוא הגיע. הוא לא יכל לבואטנג ובעיקר לפרננדז במרכז המגרש, שכל הזמן עשה ממנו צחוק, ושיחק בצורה עצבנית מאוד. כפי שכבר כתבתי מיד אחרי המשחק, אני מופתע בכלל שהוא סיים את 90 הדקות ולא קיבל כרטיס אדום עוד לפני זה. חוץ מלעצבן את בואטנג לקולמה לא היו הרבה פעולות טובות במשחק הזה.

    לגבי העניין השני - שלומי ארבייטמן. אני עדיין מתקשה לפרגן לו. ארבייטמן לא עשה צחוק מאף אחד. הוא פעם אחת הצליח לעבוד על השופט כשהקדים את גרשון, אבל במקום לקחת את הכדור ולמסור רוחב או לבעוט, הוא החליט להתעופף באוויר כאילו הוא משתתף בקרקס מידראנו וגרם לכרטיס צהוב של גרשון. הוא מאוד השקיע ורץ הרבה וגם עושה רושם שהוא נמנע ממה שאפיין אותו הרבה - נבדלים, אבל אם תשים לב, ה"איום" היחידי שלו על השער ב60 הדקות בהן שיחק, היה בסך הכל בעיטה שניתזה מגופו החוצה לאחר טעות של קאלה. מעבר לזה? נאדה. אני מקווה שפנטאני יחלים ויחזור לעניינים מהר.
     
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    במחצית הראשונה אחרי הגול חיפה הסתגרה בהגנה ולא עשתה כלום בהתקפה, אבל במחצית השנייה ראו שיפור והיא אפילו שלטה במגרש לפרקים.
    המשחק לא היה טוב בכלל, אין דבר שאני שונא יותר מאשר משחקי מלחמה שרואים יותר כרטיסים ממצבים. אני אוהב שחקנים שנותנים את הנשמה, אבל המשחק אתמול היה מלוכלך שנעצר כל שנייה ולא היה זמן לכדורגל.

    בנוגע לתצוגת השיפוט, גם אני עם יפת, תצוגת שיפוט אדירה שלו, כל הכרטיסים שהוא שלף היו במקום(אולי היה מקום לאדום אצל קולמה), כל שופט במקומו שורק על פנדל במלך של זנדברג, אבל הוא היה מספיק חכם ולא עיקש וטיפש כדי להתייעץ עם הקוון. מזל שיש לנו שופט כזה בארץ, אחד עם ביצים שלא מפחד לשרוק על מה שהוא רואה.



    אה ואיזה צחוק בדיוק ארבייטמן עשה מבית"ר? איזה פעולות טובות הוא עשה לעזאזל שהוא עשה צחוק מבית"ר? הלחץ על ההגנה וזה שהוא התגרה בשחקנים של בית"ר זה לעשות צחוק? אלה הדברים הקטנים, נראה מה הוא שווה בכדורגל ואז נראה אם יש לו מקום ב11 של חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  9. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארבייטמן עשה יותר צחוק מעצמו ולא משחקני בית"ר. חוץ ממהלך אחד לא ראיתי מהאפס הזה דבר.
    אני מאוד מקווה שהוא לא ישחק העונה בחיפה כיוון שזה שחקן שאני מאוד לא מסמפט.
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שגיא, לא אמרתי שלקולמה היה משחק טוב אתמול, בסה"כ אמרתי שלדעתי הוא פחות או יותר העלים את בואטנג מהמשחק, בדרכים כאלה או אחרות. חוץ מזה, מסכים איתך שגם הוא, בנוסף לשחקנים אחרים(טל ובנאדו), לא היה צריך לסיים את המשחק.

    דבר שני, לא יודע מה איתך, אבל גם אם הוא לא הגיע אתמול למצבים, ארבייטמן עשה את העבודה שלו בתור חלוץ חוד בצורה טובה אתמול. שמר על הכדור כמו שצריך, גרם למס' חורים בהגנת בית"ר במחצית ה-1, למצבים הוא לא הגיע בגלל שכל הקבוצה די הסתגרה במחצית הראשונה ובמחצית השניה הוא יצא מוקדם מאד... ה"עשה צחוק מהגנת בית"ר" היה כמובן בהקצנה, לא צריך להיתפס על כל דבר קטן. אמרתי את זה בגלל שתמיד דווקא במשחקים שלנו נגד בית"ר הוא מחליט לחזור לכושר- אם זה במשחק הגביע לפני שנתיים, במשחק באמצע השבוע או במשחק אתמול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  11. שגיא Guest

    חלוץ חוד צריך לכבוש שערים. ועזוב לכבוש, להגיע אליהם. מכל המצבים של חיפה לא היה איום אחד של ארבייטמן. ככה שאת העבודה לא כלל לא עשה בחוד, אלא איפה שאחרים צריכים לעשות אותה.

    אה וארבייטמן הוא בכלל לא חלוץ חוד.
     
  12. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזנדברג הזה הוא כזה לוזר. אעלק "היה עליי פנדל של מאה אחוז". בזיתי את עצמך כבר די והותר, לא מספיק לך, אפס?

    באשר לארבייטמן,
    נכון שהוא לא כל-כך התבלט במהלכים אישיים וכדומה עוד הבקיע, אבל הלחץ שהפעיל על שחקני ההגנה והתנועה ללא כדור בהחלט גרמה לבלבול בהגנה של בית"ר ויצרה דבירם חיובים עבור חיפה. בשורה תחתונה הוא תרם מחלקו ונתן משחק סביר מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  13. Messinho Member

    הצטרף ב:
    ‏2/5/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, זה לא חדש
    כל שחקן שמשחק נגד בית"ר פתאום הופך למסי
    בוזגלו נתן בעונה שעברה משחקים טובים רק נגד בית"ר ופעם אחת נגד מכבי
    אותו דבר יבוריאן שלא הבקיע חודשיים וחצי ונזכר נגד בית"ר, הקבוצה הכי טובה בארץ, לשבור בצורת.
    יש שחקנים שמתבססים על מוטיבציה ופחות על יכולת..
    עד עכשיו בוזגלו מוכיח את מה שחשבתי לפני כן..
    והגול שהוא נתן במחזור האחרון כלל לא עושה עליי רושם... גולים זה רק בונוס עבורו, הוא הובא למכבי ת"א בשביל שרוב הדברים יעברו דרכו, בינתיים הוא פלופ המאה של הכדורגל הישראלי.
    בעצם יכול להיות שהוא לא פלופ, כי ברכישה שלו היה גם שיקול של מכירת מנויים וכרטיסים, ידעו שאם הוא יחתום זה יקפיץ את המספרים באופן משמעותי.
    אני לא יודע כמה מנויים וכרטיסים מכבי מכרה עד עכשיו, אבל אם הם מכרו הרבה אז אפשר לומר שהנהלת מכבי ת"א הצליחה לעבוד על האוהדים ואפשר להגיד שההחתמה של בוזגלו היא הצלחה מסחררת אף על פי שמתחילת העונה הוא בדיחה בכל מה שקשור למשחק הכדורגל עצמו ולא מה שמסביב.
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני יודע שהוא לא חלוץ חוד, כתבתי את זה כמעט בכל דיון אפשרי העונה, אבל.. אתמול אלישע כן נתן לו לשחק כחלוץ חוד ובפעם הראשונה מזה שנים ראיתי ממנו פעולות שמצדיקות את זה. הוא שמר יפה על הכדור ונתן לחברים שלו לנשום קצת ולהצטרף להתקפה-פעולות אופייניות לחלוץ חוד, עשה לחץ, חזר אחורה, נכון שחוץ מלעבור פעם-פעמיים את גרשון(אגב, כתבת שהוא נפל וגם אני חשבתי ככה עד שראיתי שגרשון נגע לו ברגל מאחורה ובאמת הפיל אותו) פעולות כדורגל גדולות הוא לא עשה אתמול, אבל בסך הכל היה משחק טוב שלו לדעתי שאם הוא היה נשאר עד הסוף הוא היה אפילו מגיע למצב המיוחל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  15. Messinho Member

    הצטרף ב:
    ‏2/5/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר הפקירה את ההגנה ובקושי השאירה שחקנים מאחור
    בגלל זה הוא הצליח לפעמים לבלבל את ההגנה
    שאר הקבוצות בליגה יבואו לעשות מולכם בונקר ואני בטוח שבמצב כזה ארביטמן הוא לא פיתרון (גם פאנטיני).

    גם מכבי חיפה וגם בית"ר צריכות להתחזק בחלוץ זר.